@bf hahahaha mannen je buik is idd flink gegroeid! Vl voelt ook af en toe heel gebiologeerd aan mn buik. 'Het staat echt gespannen he?' Uhhh ja tis niet allemaal vet nee hihi. En wat betreft dat pijnlijke gevoel met naar voren leunen heb ik erg last van. Als ik bijv mn sokken aan doe of mn broek en ik leun dus helemaal naar voren doet t zo zeer! Vooral links. Net of er een bal in de weg zit ofzo. Echt niet prettig. Zei het ook tegen vk en ze zei dat t goed mn gespannen banden kunnen zijn Nog ff iets raars.. @zwangeren zijn jullie tepels/tepelhoven ook zo groot geworden? mijne dus wel en vind het echt zooo geen gezicht. Lijken wel schoteltjes
@bf vergeten te vermelden maar ze heeft na 2.dagen na posi.test een mi.kr.aa.m gekregen. Gister gebeld naar het ziekenhuis, maar hun maken een afspraak en die komt dan met de post. Even afwachten dus. Al duimen we hard dat het niet nodig is. Zie temp! Mochten we zwanger zijn dan hebben we wel besloten te onderzoeken wat er aan de hand is. Duimen jullie mee? Al verwacht ik gewoon ongi hoor.
@swimming: jaa ik duim me kapot voor jullie hihi. Zou echt een wonder zijn als t nu raak zou zijn! Vervelend dat je niet gewoon kan bellen voor een afspraak, weer wachten hopelijk zijn jullie snel aan de beurt! En kan me voorstellen dat als t dadelijk toch raak is, dan je t dan wel verder wil laten onderzoeken. Want het lijkt me wel vreemd dat er tot 2x toe geen zaad is gevonden tijdens het onderzoek. @sproetje: zal die site eens aan ML laten zien. Hij vind t altijd wel leuk om dingetjes te lezen, wat dat betreft is t niet een wijf @bf: hihi schattig van je man, die opmerking @jazz: idd mannen en zaad.. Een onderwerp apart.. Wat moet het voor de man van Swimming verschrikkelijk zijn om helemaal geen levend zaad te hebben @hier: net lekker gegeten, ML had gekookt het eten stond klaar toen ik thuis kwam om 6 uur. Heeeeerlijk is dat vanaaf ff langs schoonouders want die hebben nieuwe meubels, ff kijken hoe het er nu uit ziet daarna lekker bankhangen! Was toch wel een spannende dag vandaag. Nu duimen dat de eitjes vrijdag goed gegroeid zijn! Zou mooi zijn als ik as weekend m'n eisprong heb.
@flora hij en ik hebben er ook om gehuild als ik eerlijk ben. men denk altijd dat zwanger worden makkelijk gaat,maar wij weten wel beter en kan er dus ook enorm boos km worden als iemand vraagt : hoe gaat het bij jullie, nog steeds met z'n tweeën?
@swimming: idd.. Wij zijn nu bijna 9 maanden getrouwd, dus inmiddels beginnen er wel wat vragen te komen. Zooo vervelend is dat.. Ze bedoelen t natuurlijk niet verkeerd, maar t voelt niet lekker. En ik kan idd ook niet meer zo goed tegen mensen die 'per ongeluk' zwanger zijn geworden.. Dan denk ik: grrr waarom gaat t bij de een nou zó makkelijk en bij de ander bijna niet. Heel oneerlijk allemaal! Kon je een zwangerschap maar gewoon bestellen ofzo
@MvS: Jeeej, gefeliciteerd met je 12 weken! @schoteltjes van Jazz: ligt helemaal dubbel.. sorry @Jazz: succes en plezier morgen bij de 20 weken! @swimming: ik duim, duim en duim voor jullie! Rest ook allemaal gelezen, maar ook vandaag weer koppijn :x Vraag me af of het van tabletten nog kan komen. Bah, gistermiddag trok het nog weg, maar nu is het al de hele dag aan het bonken en steeds erger. Grrr! Morgen gelukkig korte dag!
Lijstje, is inderdaad om te huilen zeg, zonder dat roze! Hoop dat we allemaal binnen nu en 6mnd zwanger zijn, zou echt super zijn! Swimming, kan me voorstellen dat jullie er allebei om hebben gehuild, het is ook niet niets om te horen! En dat terwijl je allebei zo graag wilt! Duim voor jou dat het deze maand gelukt is, zou echt een wonder zijn! BF, haha grappig die mannen, dan ineens valt het kwartje! Jazz, leuk zeg morgen de 20 wkn echo, zou wat zijn als Joah een meisje zou zijn....hihi! Maar volgens mij kan het niet missen! Veel plezier morgen samen met je mannetje! Enne die schoteltjes....whahaha! Mvs, gefeliciteerd met de 12 wkn, weer een stapje dichterbij je kleine hummeltje! Ik denk trouwens dat je ene meisje krijgt! Bella, fijn dat jullie er weer voor willen gaan, gun jullie alle geluk. Zsa, niet zo lekker zeg die hoofdpijn hopelijk is het snel over. Hoe is het met je ongi, ook al over? Hier nog steeds bezig, bleh! Flora, wat een goede uitslag! Wat zullen jullie opgelucht zijn! Hoop dat je eitjes snel wat groter worden en ML zn zaadjes de weg weten...hihi! Ik duim voor je! Sproetje, zal eens op de site kijken. Vandaag wat dingen geregeld voor de nieuwe auto, verzekering enzo! Morgen lekker het bakkie ophalen, heerlijk weer vrijheid! Net vergadering en cursus van het werk gehad! Nu even lekker chillen met ML en dan een beetje vroeg naar bed, ben echt super moe!
@ Jazz, de koorts was weer terug dus zit eigenlijk niet heel erg veel verandering tegenover gister. Hij ligt nu weer naast me op de bank te slapen, in zn bedje wilde hij niet... Ja, heb er eigenlijk best zin in om er weer voor te gaan. Gewoon weer een nieuwe start, ben ik wel aan toe. Heb er altijd een hekel aan om in zo'n trieste sleur te blijven hangen dus dit doet me dan wel weer goed, zo'n vooruitzicht. Spannend morgen de 20 weken echo en ja dat zou wat zijn als het ineens een meisje is hahaha... zal vast niet toch! @ Swimming, natuurlijk duim ik voor je! Roze, roze, roze! En oh ja pfff die vragen soms van mensen, weet je, ik vind dat eigenlijk gewoon echt brutaal... want dan zit je gewoon in iemand zn privacy te neuzen! Irritant jazeker! @ Hier, volgens mij heb ik een eitje Steekjes in eierstok, slijm, en gevoelige/jeukende tepels. Echt raar, want ik vloei nog steeds van de bevalling..... maarja zeker weten doe ik het natuurlijk weer niet. Ben ook benieuwd of mijn HCG er al uit is. Als het goed is krijg ik morgen die testjes binnen, dus ff kijken hoe het er nu voor staat
@jazz, hihi praat me niet van sokken en schoenen rampzalig , sokken moet ik echt zittend doen, wijdbeens, dus in soort van halve kleermakerszit krijg ik mn sokken zonder buikpijn aan schoenen...nee die zijn gewoon niet leuk, hoef ze gelukkig niet de godgansedag aan en uit te doen hihi En die schoteltjes haha, ja wel herkenbaar hoor, al vind ik t bij mij nog meevallen ze zijn wel wat groter, vooral ook t idee dat de knoppen zelf gegroeid zijn en ze waren eerst echt meer paarsig, maar nu weer soort normaal met een donker randje eromheen? Zal t allemaal wel zien @borstvoeding, weet eigenlijk niet zo goed of t zo is, maar t is me opgevallen bij vriendinnen waarbij de boobs eigenlijk niet groeiden tijdens de zwschap dat de borstvoeding ook niet lukte? En bij vriendinnen waarbij de boobs wel flink groeiden, lukte dit dus wel? Zit daar nou echt een verband tussen of is t gewoon stom toeval?? @boobs, nu we t daar toch over hebben vind niet erg hoor dat ze groeien, ml vind t ook wel leuk maar t worden wel meer uiers qua vorm hihihihi @swimming, oh wat triest zeg die miskraam..... Maar ook ik ga heel hard duimen voor een wonder voor jullie!! Was dit je 1e keer tempen of heb je andere maanden ook gedaan?? Hoop dat jullie beetje snel terecht kunnen hoor! En zou t idd ook wel verder laten onderzoeken ja.... @ongi, dat jullie er maar weer gauw van verlost mogen zijn, maar dit keer wel graag voor minimaal 9 maanden @bella, acchhh geen dilan maar een dikke knuffel, t arme schaap... @hier, moeeeee en harde buiken (zeker weer gewerkt ) dus nog even aflevering af kijken en dan kruip ik lekker t mandje in mn bedje roept best hard heeeeeeeeerlijk bedje hmmmmmm *fantaseert over lekker comfi bed en lekker zzzzzzzzz* Hoezo? Slapen is mn favoriete hobby? Hihi Slaap lekker alvast! X
@bf dit is de tweede maand met tempen. Ik moet doorgaan van de huisarts. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor die brief binnen!
Ok ik word gewoon uitgelachen om mn schoteltjes dussss. Vanavond huilen in mn bedje () @bella kan me voorstellen dat je zin hebt in een nieuwe start! Met frisse moed ! @julia leuk morgen auto halen! @flora hoop ook snel een goed eitje. Zou super zijn @swimming knuf voor jullie.. Is ook niet niks als je dat hoort. Duim super hard voor jullie allemaal @hier ook super moe, ga ook zo in bedje liggen.
Swimming, het is idd vervelend als mensen dat vragen! Onbeschoft gewoon! Schoonzus en zwager zijn al 12 jaar samen, en daar is zwager zijn zaad ook zo goed als levensloos, die horen het ook constant! Hun hebben er alleen voor gekozen om, nog te wachtten met de mmm, ze genieten nog even van elkaar en hun vrijheid. Ik duim iig voor je! Mvs, jeej, mijlpaal! Flora, is wel lekker een fijne gyn te hebben! Gelukkig! Bella, jeej! Hoop dat het gauw weer goed mag gaan! Jazz, hihi, herken de schoteltjes, al noemt vl ze heel liefkozend spiegeleieren! Grrrr.... Bf, de pijn, herken ik heel goed! Als ik te lang zo zit gaat de 1e 10 cm onder me voorgevel zelfs slapen! Das een rotgevoel! Euhm...... Vergeet de rest weer eens..... Hier, vandeweek zoonlief verteld dat hij eigenlijk een andere papa heeft, dus dat het zomaar kan zijn dat zn broertjes niet op hem lijken.... ZL is half moluks, dus donkere ogen, donker haar en getint, terwijl vl donkerblond is met knalblauwe ogen, ik donker haar met bruin/groene ogen.... Hij vroeg alleen hoe hij heet, dat vond hij wel een coole naam, maar hij wilde toch een stoere steigerbouwer papa, en die heeft hij nu.... Verder heeft ie nog nergens om gevraagd! We hebben verteld dat die papa nog geen papa wilde
Zijn, dat VL toen wel heel graag zijn papa wilde worden. Daar was hij heel blij mee.... Als hij met meer vragen komt zien we wel weer verder! Julia, leuk, nieuwe auto! Heel houden dan he! : p
Zsa, dat is ook vreemd zeg dat het nu weer erger word. Ik hoop dat ik er morgen of overmorgen weer van verlost ben! Heb wel weer zin om te klussen voor het goede doel! Mams, dat heb je zeker goed verteld aan je zoon! Hoe oud is jullie zoon nu? BF, slaap lekker meid, lekker dromen.... Bella, wat naar dat hij weer koorts heeft, hopelijk gaat het vannacht en morgen toch wat beter! Altijd zo zielig als die kleintjes niet lekker zijn. Swimming, jij bent aan het temperaturen begrijp ik! Jij werkt toch ook onregelmatig met nachtdiensten? Hoe doe jij het tempen dan! Zit er hierover na te denken, wel/niet doen! Flora werk jij ook onregelmatig? En hoe doe jij dat tempen?
@julia ik temperatuur maar werk geen nachtdiensten. Ik temp elke morgen om 7uur! Het geeft mij veel inzicht en ovu testen gebruik ik ook niet meer, omdat ff dat mooi aangeeft. Iemand had het over buddy's. Ik wil wel mee doen. Zelf heb ik al veel contact met dinges via whatsapp dus ik hoor het wel dames
Op een beetje medeleven van Zsa kunnen we niet rekenen Mams! @mams idd netjes uitgelegd! Later zal hij vast meer gaan vragen, maar voor nu prima zo