Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Mams, mooi verteld ja! Ik wist trouwens niet dat jouw eerste zoontje een andere papa heeft.

@ Jazz, zielig! Jij met je schoteltjes :p Ik had ze ook hoor en ze zijn nu ineens weer normaal :D En dat je buik zeer doet met sokken en schoenen aantrekken ook zo herkenhaar. Ik moest zelfs ook weer even wennen dat ik gewoon weer op mijn buik kon slapen, ligt toch wel 100 x fijner

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: ik werk onregelmatig onder kantoortijden zeg maar.. Dus ik zet altijd de wekker om half7 als ML eruit moet. Ik temp dan en slaap daarna lekker nog ff verder ;)
    Jij kunt ook gewoon je wekker zetten op t vroegste moment dat je eruit moet. Als je nachtdienst hebt wordt t wel lastig denk ik.. Misschien dan gewoon niet tempen? Als je een paar dagen mist is niet zo erg.. Alleen als t net je ei is natuurlijk. Maar als je temp daarna wel hoger is kun je iig zeggen dat je een eitje hebt gehad.

@jazz: haha schoteltjes :):( zal na de bevalling denk ik nog wel weg trekken?
    Succes morgen bij de 20weken echo! Spannend!

@mams: wat goed dat je dat nu al langzaam aan verteld. En wat Jazz zegt, de vragen zullen vanzelf nog wel komen :)

Welterusten!!

3. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Meiden, sorry sorry sorry!!!
    Pfft, wat heb ik het druk! Al van deze morgen 7 uur op om om half 9 beginnen werken nu pas gedaan met werken! :eek:
    Ondertussen wel snel gelezen dat flora fijn nieuws heeft gekregen van de gyn!! Nu gaat het helemaal goed komen meid!!

En dat MVS De 12 weken grens heeft gehaald! JOEPIE! Voelt goed zeker? :)

Verder helaas nog niet veel kunnen lezen!
    Ik hoop dat ik dit weekend meer tijd heb !

Mijn ongi is trouwens goed doorgebroken :(
    Nieuwe NOD, tja, wat moet ik daar op zeggen. Als iemand een touw kan vastknopen aan mijn cyclus mag hij / zij ook even zeggen wanneer mijn NOD is, zet nu voorlopig nog maar eventjes op onbekend en wanneer ik mijn eitje gevonden heb, dan kan hij aangepast worden.

Slaapzacht meiden!

4. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hmmmm oke vreemd lig in bed nog even met de tablet te internetten. Wil ik net gaan slapen merk ik op dat mijn ene been/bil wel een beetje koud en vochtig aanvoeld. Moet kunnen, misschien een beetje zweet (heb het nogal warm de laatste tijd en ik heb een kruik in bed voor de 'menstruatiekrampen' voor het indalen. Doe ik het licht aan zie ik een klein plasje op bed liggen :( Doorsnede 15 cm. Oke ik heb er niets van gevoeld? Morgen maar even vk bellen om dit te melden. Ben zelf nu beetje incontinent dus kan goed urine zijn maar wel veel dan...

Vl wakker gemaakt die zegt das niet zo fijn, gooi er maar een handdoek op. Dat dus ook maar gedaan.
    Wel fijn ik voel disney nog dus die doet het nog :)

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @meelanor, hmmm dat lijkt me ook beetje veel om niets van te merken ja?? Idd vanmorgen maar gelijk even de vk bellen hoor!!
    Voor t zelfde geld is t vruchtwater.....(ik had echt niet kunnen gaan slapen haha ik had gelijk gebeld volgens mij)
    Tenminste, heb je geslape vannacht of heb je er ook weeen bij gekregen??

@muml, jeee wat een werkdag :$!
    Zal je nod nog even op onbekend laten...stomme stomme stomme ongi :(

@mams, goed verteld aan je zoon! En hihi spiegeleieren, lekker aardig ;):D t hoort er allemaal bij he.......maarre geloof niet dat geknuffel er hier nog in zit ;) om nou te zeggen dat ik me sexy voel ;)8:)

@hier, ga me maar eens aankleden enzo...en dan weer naar t werk enzo...ze zal ongetwijfeld over gister beginnen, ze ken t mooi bekijken, had ze maandag maar dr werk moeten doen dan was er niks aan de hand geweest. Oprotten en gauw een beetje :) (A)

@buikslapen, heeeeeel raar idee :D

6. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Bf doen jullie niks meer zou dat niet kunnen bij Shaun vor de grap nog geklustnop 39+5 ja hor vliezen braken op 39+6 en 40+1 was hijndaar ik geloof er dus wel een beetje in dat het helpen kan

7. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Goodmorning!

Zl is nu 5.
    En vroeg al een tijdje dingen over huidskleur en kleuren ogen. Vandaar maar de stap gemaakt!

Bn, ja ik ben 1 van die trutten die dwars door de pil heen onverwacht zwanger is geraakt.....

Meelanor, als je op je hand blaast, komt er dan nog meer uit? Zou idd wel even bellen ja!

Bf, knuffelen doen wij ook niet.... Kan geen standje meer bedenken waar ik geen pijn bij heb.... Dus helaas!

Muml, jeetje wat een lange dag! Bah, bah.... Niks voor mij!

Mvs, hier met chris idd de avond voor de weeën begonnen ook nog flink geknuffeld met vl! Maar de volgende dag dus om 17.30 begonnen de weeën pas en de vk heeft toen later de vliezen gebroken.... Dus of het knuffelen nou echt hielp? Het is tegen die tijd zeker de moeite om het te p
    Proberen!

8. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @mams & bf: ik heb normaal geslapen, zal zo om 8:30 de vk bellen. Disney is in elk geval nog super actief :) op mijn hand blazen tja had ik gister ook al geprobeerd kwam niet echt iets uit, maar wel beetje vochtige doos, maarja geen idee of dat slijm of vocht was. Maar het stelde wel gerust dat het er niet uit gutste met blazen anders had ik gelijk gebeld.

9. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik had dat ook hoor iedereen zei blaas op je hand ik doen nee komt niks oh nou dan is het niks nou mooi dus wel dat mijn vliezen waren gebroken

10. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Wanneer komt dinges terug?

11. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Mvs, dan waren je vliezen hoog gebroken zeker? Ik dacht altijd dat als je dan op je hand blies het er sowieso wel uit kwam.... Goed te weten!

Hier, zat van de verkoudheid! Fruit en vitamientjes helpen niks! Bah!

12. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Dat weet ik niet haha echt niet nooit gevraagd ook maar ze waren goed gebroken hoor de eerste kading was zeker een plasje (stapten net de douche uit en viel op mijn kleding) en daarna elke keer als ik opstond voelde ik het. En ook ruiken ik rook gewoonnurine maar was toch vw (ze zei er zit altijd urine bij dus als je het nog nooit geroken hebt komt die geur je het duidelijkst voor en denk je dat)

13. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mvs dinges kom de 28ste terug.

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @meelanor: ohh dat is raar. Hihi. Ik zou denk ik ook meteen willen weten wat het zou kunnen zijn. Had al lang aan de telefoon gehangen ;)
    Stel dat het wel je vliezen waren, is dat dan heel erg? Moet het kindje dan ook echt al binnenkort komen, of kan het dan toch nog even blijven zitten? Heb daar geen verstand van namelijk.. ;)

@bf: succes vandaag op het werk. Laat je niet gek maken, lekker de negeerstand aan zetten :)

@muml: wat balen van je ongi :(:( Hopelijk nieuwe ronde meer geluk.. Ik hoop iig voor je dat je nu niet zo'n lange cyclus gaat krijgen!

@hier: blehh weer niet zo lekker geslapen.. Opvliegers zijn er nog steeds en de hoofdpijn ook. Gelukkig heb ik er overdag niet zoveel last van. Laten we hopen dat vrijdag mn eitje weer goed gegroeid is :) Ik denk van wel, wat ik voel nu weer een ei-groeipijn. De vorige rondes voelde ik dat ook erg goed, alleen pas veeeeel later in de cyclus.

15. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Zo om 10:45 even langs de vk voor controle.
    Denk dat het niets is, maar toch even zeker weten :)

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Meelanor: groot gelijk meid.. Liever een keer te veel laten checken! Ben benieuwd wat de vk ervan zegt.

17. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Flora als de vliezen breken moet je binnen 72 uur bevallen omdat het vruchtwater verminderd het maakt wel elke keer nieuwe aan maar door je lek loopt er meer uit. En krijgt je kindje geen voeding meer ook ademt het onder water, 72 is max vaak is het na 24 uur opname voor inleiden. Shaun was er 52 uur na het breken van mijn vliezen en hadden ineens spoed omdat hij geen zuurstof meer kreeg door te weinig vruchtwater (maar toen zat hij al half ik het geboorte kanaal dus een knip en hij was er)

18. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @mvs tja dat las ik dus ook op het internet. Dus voor de zekerheid even checken. Volgende afspraak is pas op 7-2 en dat duurde te lang.

@flora ja vond gister beetje dubbel met bellen in overleg met vl maar niet gedaan.
    En geen idee wat er gebeurd al het vruchtwater is eig...

19. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoi meiden,

Even snel.. Zo naar de echo :):) dacht dat ik super zenuwachtig zou zijn maar ben eigenlijk heel relaxed. Ik weetniet of ik meteen kan laten weten of alles goed is. Ga daarna naar gemeentehuis en lekker lunchen met vl enzo. Maar jullie horen van me ;)

@meelanor hopelijk vals alarm meid goed dat je ff laat kijken.

Fijne dag allemaal!

Ohja en schoteltjes haha valt natuurlijk wel mee ik ben nogal van overdrijven :D maar zal idd vast weer weggaan na de bevalling wantik had ze ook niet voordat ik zwanger was hihi

20. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik ga deze zwangerschap een sport doen met mp hihi daar staat zoveel nieuw op met kaartjes er nog aan ga kijken of ik zoveel mogelijk zo kan vinden voor hum (uitzonderingen zijn er wel wil het eerste pakje helemaal zelf keizen)

Voor Shaun ook heel zijn winterkleding die hij nu draagt nieuw op mp gehaald voor heel weinig

Deel Deze Pagina