@mvs, voel me zeer geeerd dst je er vertrouwen in hebt voor t geboortekaartje nee hoor meid, komt helemaal goed, dat gaan we gewoon regelen @jazz, ja ik dacht altijd NO WAY dat ik die blauwe smurf ga gebruiken, maar nu 2 vriendinnen t gedaan hebben, en er echt heel positief over waren (en beiden niet uitgescheurd of ingeknipt ) begin ik er toch over te denken om t wel doen....alleen beetje vreemd idee om elke avond/middag even te trainen met dat ding Vraag me dan af of je ook beetje "vochtig" moet zijn hihi @buddy, helemaal top gezellie Ik heb foto van mezelf met teigetje in disney vorig jaar hoe kan t ook anders @mams, whahahahahahahaha of je aan moet komen rollen hahahaha, sorry Is niet goed hoor over je buik rollen @stofzuigen en dweilen zijn zware lichamelijke inspanningen, je kan t iets verlichten door t niet voor je uit te duwen, maar zijwaartse bewegingen te maken (schoonmams heeft erge hernia gehad en zijwaarts kon ze t nog wel enigszins) @rest, uhh??? Ben t spoor helemaal bijster ...moest best veel lezen en heb hartelijk gelachen om de op zn hondjes van jazz en dus t rollen van mams enzo hihi @hier, zo ff omkleden en dan naar yoga volgende week partnerles, ben benieuwd! Misschien tot straks nog even en anders tot morgen, in elk geval een fijne avond! X
Ja ik ben het zat, maar wil de 37 weken halen zodat er zo min mogelijk kans is dat de mannetjes in de couveuse moeten.... Wil ze zo snel mogelijk mee naar huis naar hun broer nemen! Veel plezier bij yoga! En die smurf... Tsja... Knippen doen ze eigenlijk alleen als het kindje in nood is, en scheuren zeggen ze dat dat gebeurd als je te snel perst... Als je rustig en gecontroleerd perst dan heeft de huid de tijd om te rekken.... Chris was een sterrenkijker en kwam er met lichtelijk grof geweld uit omdat ik het zat was... Niks rustig en gecontroleerd! Hihi!
@ Mams, haha ik moest ook zo lachen om je opmerking! Zie het dan ook helemaal voor me @ Jazz, ja zeker fijn dat mn lichaam het weer snel oppikt. Weet ik in ieder geval zeker dat ik volgende maand mn eerste ronde weer in kan. Hopelijk snel raak Al zit ik me dan wel te bedenken dat ik 2 keer ge bevallen in 1 jaar! Das irritant ja vaak plassen... en je kunt het dan ook niet ophouden he. Althans dat had ik, als ik het op ging houden en ik moest dan bijv niesen dan ging ik druppelen hahaa.. stom vrouwenlichaam! @ BF, heb je nummer opgeslagen, maar zie nog geen afbeelding @ Hier, mn werk had weer gebeld. Deze keer wel voor de belangstelling, ze heeft geen een keer gevraagd wanneer ik weer kom. Toch is dat veel fijner, want ik word dan toch weer nieuwsgierig hoe t op het werk gaat. Van de week had ik zelfs best zin om een ochtendje te werken, maar de volgende dag al niet meer Denk dat ik het volgende maand weer ga opbouwen met 2 ochtenden in de week ofzo vanuit huis. Even weer wat anders doen. Zal ook blij zijn als Dilan weer beter is want de muren komen op me af joh! Heb wel zin om weer wat te gaan doen, even eruit.
@mams: hee buddy en thxx voor je complimentje was een dag om noooooit meer te vergeten! @bella: wowwww nu alweer je ei gehad?! *jaloers* super fijn zeg dat je lichaam het nu alweer oppakt! Heeft de gyn ook nog een echo gemaakt, kon ze een gesprongen eitje zien? Of kun je dat niet zien op een echo? @mvs: komt je vriend niet op t geboortekaartje? @rest: ohhh wat een zeef, ik weet de rest niet meer... @hier: net pannenkoeken gegeten, lekker simpel weer vandaag. Maar blehh nu weet ik waarom we dat bijna nooit eten... Daarna ben ik altijd misselijk.
@ Mams, lijkt me wel zo fijn ja als je de boys meteen mee naar huis kunt nemen. Hoe ga je dat met je oudste zoontje doen als ze wel nog in de couveuse moeten blijven? Dat scheuren dat klopt inderdaad. Ik was ook gescheurd, maar dat kwam omdat ik hoorde dat ze het hoofdje zagen en toen heb ik gewoon door zitten duwen ondanks dat ik geen perswee meer had Maar was er nog goed vanaf gekomen, alleen maar wat schrammetjes aan over gehouden. Had Dilan wel binnen 5 min op de wereld, was er zooo klaar mee! @ Flora, ja is inderdaad fijn dat mn eitje is geweest, zou dan gewoon op 28 dgn zitten deze maand. Heb geen echo gehad bij de gyn, raar genoeg, want dat had ik wel verwacht, maar dat hoefde niet zei hij. Nou, oke. Ik dacht gister mijn eisprong te voelen, maar eigenlijk had ik niet verwacht dat het nu al kon, omdat ik ook nog steeds vloei van de bevalling. Dus ik vroeg dat aan de gyn en hij zei dat het wel degelijk kon, vooral als ik voor de zwangerschap ook altijd een regelmatige cyclus had. Dus nu was ik wel nieuwsgierig en had ik eerst een zwangerschapstest gedaan, omdat ik van andere meiden had gehoord dat als je test nog posi is dat een ovutest dan niet betrouwbaar is. Die was dus nega en toen ovutest gedaan en die gaf nog een licht streepje
Flora nee vl komt niet op het kaartje ik zelf ook alleen met mijn buik ik wil dat Shaun centraal staat op het kaartje dit omdat hij er nooit echt een heeft gehad dus hij verteld het zeg maar in het gedicht ook, staat ook zijn naam en dan oh ja ook papa en mama zoiets. Scheuren/knippen ik ben ingeknipt omdat Shaun anders zou overlijden dan zou hij stikken denk niet dat iets daar aan geholpen heeft en ik vond de knip geen pijn doen, het hechten wel gadver ook daarna geen last van de hechtingen gehad en spoelen vond dat zo lekker haha. Maar nu ben ik opgerekt dus maak me niet druk haha. Al mama's ik ben wel bang dat mijn knip scheurt tijdens de bevalling is toch een litteken of kan dat niet maak me daar zo bang om lijkt me zo pijnlijk
@bf ja als t echt werkt zoals ik lees is het misschien het proberen waard wel heel raar kdee dat ding inbrengen, oppompen en weer uitpersen hanaha omg! Vl ziet me al zitten @bella ieee ja 2x bevallen in 1 jaar. Hoe bizar.. Enne fijn dat werk belde uit belangstelling! Kan me voorstellen dat je soms wat afleiding wil. Inderdaad gewoon rustig aan beginnen en niet te hard van stapel lopen @hier vanmiddag nog goed geslaagd! Had echt nog een extra positiebroek nodig dus een zwarte gekocht bij h&m, nieuwe bh, en nog een blousje en vestje in de uitverkoop van de zara. Heerlijk! Natuurlijk kleine man niet vergeten moest nog een slaapzakje hebben dus die ook gekocht en nog dingetjes. Oja en de blije doos opgehaald... Nou, spectaculair is t niet haha had er wat meer van verwacht maar ach
Omdat ik me heb laten vertellen dat het het fijnst is om je baby in een slaapzakje te laten slapen, zodat hij het dekentje niet weg woelt, Niet onder t dekentje zakt en niet kan omdraaien enzo heb dus een zomer slaapzakje gekocht in kleinste maatje. Lijkt me fijn om te hebben
@jazz: pas geborenen mogen toch nog niet in een slaapzakje? Of is hij pas voor later? @mvs: leuk idee dat geboortekaartje!! En wat een bevalling heb jij meegemaakt bij shaun zeg! Gelukkig is alles goed gekomen!
Jazz het is idd niet aan te raden een slaapzakje shaun had zijn eerst pas in de winter hij was toen 4 maanden maar nog steeds onder een dekentje met laken, nu in de zomer ligt hijnalleen in een romper. Als jijhet bedje kort strak opmaakt kan er niks gebeuren (Shaun lag altijd hetzelfde wanneer hij wakker werd als hoe ik hem erin had gelegt) Flora dat washet enige hoor verder een ideale bevalling gehad zo wil ik er nog wel 10 (bij wijze van spreken)
Shaun zijn eerst was dacht ik 68 cm maar jazz zo werkt het niet he de slaapzak die hij nu draagt is 90 cm hij is zelf 80 cm, er moet ruimte inzitten dus 60 cm is echt voor maat 50/56 daarna moet je al een grotere gaan halen
Geeft niet en gewoon doen jij ziet zelf wat het beste is voor jou kindje ik heb ze ook omdat mijn huis niet warm was als het vroor buiten dan binnen ook (had gaskachel dus no way in de nacht aan) maar shaun was in de zomer dus was lekker warm al in huis. Kleed hem alleen niet te dik aan in dat ding he (heeft het mouwen?)
@mvs idd ik merk vanzelf wel of het prettig is of niet. Lijkt me wel fijn. Ik heb idd een dun zomerslaapzakje zonder mouwtjes. Enne jeetje dat het dan ook binnen zo koud was brrr moet er niet aan denken!