Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Op onze logeerkamer (toekomstige babykamer) is het nu ook kouddddddd.....
    Onze beestjes liggen daar nu in winterslaap, dus de kamer mag niet warmer dan 7 graden worde :$ nu is het daar 4 graden.. Brrrrr....
    Gelukkig is het nu zo koud buiten, anders kregen we t nooit zo koud op die kamer en moesten de beestjes in de koelkast. Hihi..
    Nu met het ventilatieklepje open gaat het perfect:D

2. Jazz

Jazz Niet meer actief

@flora omg dat meen je niet! 4 graden?! Whaaaa. In de koelkast hahaha dat zou heeeel vreemd zijn

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Jaa daarom doen we dat ook liever niet... En je zit dan ook met de luchtvochtigheid, in de koelkast is het te droog dus dan moet je ook weer schaaltjes water erin zetten :)

Pff wou dat ik ook gewoon een winterslaap kon houden, net als de beestjes er ff 8 weken tussenuit knijpen ;) heeeeerlijk.

4. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Flora: Beestjes? Wat voor beestjes heb jij? :$

@Jazz: Jeeeeeej zoon is nog steeds een zoon! Fijn dat alles ook goed was!

Even vraagje, hoe lang zouden die hormonen (orgametril) in je lichaam blijven? M'n normale lichaamstemperatuur ligt laag, rond 35,9 meestal.. maar nu zit ik nog steeds op 36,3 ;) Aaargh ik wil 't normaal hebben!

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Bella, wat goed dat je lichaam je cyclus weer zo snel oppakt.

Mvs, leuk dat geboortekaartje, ga je het kaartje ook hier showen? Ben erg benieuwd!

Flora, hmmm pannekoeken, stiekem teveel gegeten zeker?!

Jazz, ziet er spannend uit dat blauwe ding, weet niet of ik daar voor zou kiezen hoor! Ga jij dat bestellen?

BF je werkdag overleeft? Veel plezier bij yoga, kan je even lekker ontspannen!

Mams, 34 wkn schiet idd lekker op! Hopelijk komen de kleintjes met 37wkn en kan je ze lekker mee naar huis nemen.
    Enne een sterrekijker, dat zijn wel hele zware bevallingen heb ik gehoord!

6. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Kan dat kaartje hier wel showen hoor geen probleem

7. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Bf ziet hem het eerst nog eerder dan ik zelf hihi

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flora, hoelang duurd die winterslaap dan? En idd brrrr veel te koud 4 graden!

Hier net mn vogeltje gered, zat gewoon vast met zn pootje en weet niet hoelang al. Hij was helemaal in shock en vermoeid! Nu na een uur zit hij gelukkig weer op zn stokje! Dacht even dat hij dood ging!

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, oei wou dat ik t je kon vertellen ;)....en flora heeft echt heel schattige beestjes! Daar ben ik nou weer niet bang van :) vind ze wel scheetig :) maar kom nou niet met spinnen of slangen ofzo ;) dan ren ik als eerste gillend weg :D

@flora, ahh toeee nog een keer fotootjes van de poepies? ;)

@slaapzakje, ik koop er nog geen op voorhand, wil uiteindelijk wel gaan gebruiken, en dan de puckabag :) 4 seizoenen en heel lang te gebruiken :)
    Wat bijv voor pasgeborenen wel goed kan is inbakeren, als ze zo onrustig maaien met hun armpjes en zichzelf daarom steeds wakker maaien dan is inbakeren goede optie, baby kan geen kant op dus die slaat zichzelf niet steeds wakker ;)
    Maar ook zo'n zakje zou ik pas halen op t moment dat t nodig blijkt, we kijken eerst wel zonder ;)

@bedje opmaken, je moet toch zeg maar voetjes tegen voeteneind aan leggen?? Zodat ze idd niet verder omlaag kunnen zakken??

@mvs, wat betreft je litteken...vriendin had van de 1e bevalling ook hechtingen, en bij haar hebben ze toen dus te strak gehecht, dus kans was heel groot dat ze wederom geknipt moest worden (1e was vacuumpomp dus ook geknipt). Geloof dat ze dat ook gedaan hebben weer dat knippen, maar dit keer ging t hechten wel gewoon netjes enzo, geloof dat ze er minder last van heeft :)
    En denk anders maar zo, littekenweefsel is wat stugger en minder gevoelig toch??

@inknippen, op de kraambeurs wel gevraagd hoe die schaar er nou uit zag "weet je t zeker?" Uhhhh ja want je hoort niets anders dan horrorverhalen alsof ze met een heuse heggenschaar op je af komen ;) dan wil ik wel eens zien hoe dat er nou echt uit ziet. Nou stelt dus ook geen zak voor.....ja de steel is erg lang, maar t knipgedeelte zelf is nog geen 5 cm......

@hier, yoga was weer lekker :)

@mams, ga voor de 37 weken duimen hoor! :)

@flora, 7 graden is wel erg koud hoor....krijgen we nu echt niet voor elkaar in huis, jah misschien met alle ramen open?? Hihi
    Misschien de studeerkamer wel....krijgt nooit zon te zien dus in de zomer is t daar ook echt heerlijk koel, (tenzij t erg lang heet blijft, dan wordt t tenslotte overal heet ;))

En rest ben ik weer kwijt....*zucht*

Ohja @bella, bij jou zie ik Dilan op whapp :). En idd wel raar idee ja lijkt me om 2x in een jaar te bevallen. Gelukkig weten we wel hoe en wat ;)

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @julia :$ t arme vogeltje!! Gelukkig is t nu weer goed :)
    (Echt een zwak voor dieren....normaal al, maar nu erger :)...behalve voor spinnen en andere enge beesten, daar kan ik heel goed zonder :p)

@sterrenkijkertje....blonT misschien, maar wat houdt dat nou eigenlijk precies in????
    Hoofdje ligt toch gewoon naar beneden en niks geen stuit ofzo??
    *beginner*

11. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja zo moet je het bedje opmaken shaun lag 3 cm (ongeveer) met zijn voetjes boven de spijlen uit, inbakeren vind niet elk kindje leuk Shaun moest er niks van hebben.

Maar ze knippen toch niet in de oude inknip?

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    BF, ja alleen dan kijkt het gezichtje naar boven ipv naar beneden! Niet echt een fijne bevalling.

Ja zielig he, van mn birdie! Normaal zit tie lekker te fluiten en nu niks!

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Owja Jazz, ik wil evt ook wel jou buddy zijn hoor.....voel me zo alleen...;)

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @beestjes: we hebben halsbandleguaantjes. Zal morgen via de laptop ff een foto posten :D heel lief

@koud: die kamer ligt aan de voorkant en wij wonen dus rechts van het bos voor ons is een open vlakte. Dus is een koude kant. Als we daar de een tijd geen verwarming aan zetten en dus t raam op een kiertje dan wordt t super koud. Verder hebben we een heel goed geïsoleerd huis hoor :) altijd erg weinig stookkosten.

@zsa: pff je zou de halfwaardetijd van die medicijnen even op moeten zoeken, dan kun je t zelf uitrekenen :)

@julia: ahhh arm vogeltje! Goed dat je m hebt gered :D

15. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @julia: aaahw.... arm vogeltje... blij dat ie weer de oude is!

@scheuren&knippen: ik wil er niet aan denken! *rillingen*

Hele huis schoon gemaakt! Kast opgeruimd. Ben goed bezig, maar nu lekker CSI

Alvast een goeie avond dames!

16. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bf vind de puckabag alleen veeel te duur. Tenminste volgens mij zag ik dat laatst. Maar zal super handig zijn. Ik heb juist altijd alles graag in huis voor t geval dat, maar dat is gewoon een hebbe-tik hoor ;)

@julia ahgos arm vogeltje! Ben ook een enorme dierenvriend. Gelukkig heb je m op tijd gered. En buddies vind ik prima hoor ik kan wel meerdere buddies hebben toch :D

@knippen oh pff nee hoop niet dat t nodig is maar als het wel zo is dan moet t maar he. Op dat moment wil je alleen je kind eruit denk ik..

@epi no ik weet niet, ben wel heeeeeel nieuwsgierig naar dat gekke ding hahaha maar weet nog niet hoor

17. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Tuurlijk mag je meerdere hebben we kunnen op de whatsapp ook een groep maken dus alleen wij daarin en daar bevalling nieuws in zetten

18. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Dat knipje voel je niet het wordt in een perswee gedaan en die doe genoeg pijn haha, ik keek alleen toen ze de schaar pakte en wist het daardoor anders had ik het niet eens gemerkt

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mvs, waar moeten ze anders knippen? ;) hihi

@sterrenkijkertje, zal wel aan mij liggen maar ik snap nog steeds het probleem niet :) waarom is t nou zoveel zwaarder dan als baby met neus omhoog ligt of met de neus richting alle smurrie??
    Zoals ik al zei, zal wel aan mij liggen hihi :)

@jazz, begrijp t wel hoor, heb t zelf ook ;) probeer dit soort dingen alleen los te laten met t oog op als t dus nodig is is t zo gehaald ;)
    Is allemaal al zo duur *slik*

@flora, jaaaaaaa weer foto! Haha :D, ik vind ze echt te schattig

@julia, aaacchhh, maar nu fluit ie wel weer toch??

@uhhhh grrrr *zucht*.....bedtijd...

Slaap lekker allemaal! X

@buddys en whapp, mij maakt t allemaal niet uit, jullie vertrouw ik wel met mn nummer :)

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    We kunnen ook een groeps whatsapp aanmaken:)

Deel Deze Pagina