Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ MvS, leuk idee ja van het geboortekaartje. Mijn nichtje had dat toen ook zo gedaan, met haar buik en dat haar zoontje er een kusje op gaf. Super schattig! Ik had ergens anders ook gezien, wat ik dan ook een leuk idee vond, dat de foto van de buik erop stond maar ook foto van zusje die roze muisjes omhoog gooide (ze kreeg een zusje).

@ Jazz, wij hebben dilan een slaapzakje aan gedaan toen hij begon te trappelen bij 2,5 a 3 maanden. Dan gaan ze inderdaad het dekentje eraf trappelen, ookal maak je het strak op. Zal dan dus sowieso wel van pas komen een slaapzakje, hier dan wel begonnen met maat 70.

@ MvS, Dilan slaapt hier in een slaapzak, met duo deken en nog een deken van Koeka erover hahaha... de koukleum!

@ Kamertemperatuur, wij hebben boven nooit de verwarming aan en zelfs 1 raam open, ook met deze kou. Ik krijg anders migraine als het te warm is terwijl ik slaap.

@ Julia, aahh zielig voor je vogeltje! Ben jij zn redder in nood geweest :D

@ BF en Jazz, ja 2 x in 1 jaar bevallen... dat is dan alleen als het gunstig uitpakt, dus dat ik dan snel weer zwanger zou zijn ;) Maarja, hoop niet er heel lang over te doen...

@ Puckabag, dat is inderdaad een ideale slaapzak. Mijn schoonzusje heeft m ook en het kleintje ligt er nu nog in (20 mnd). Maarja om het nu nog aan te schaffen, beetje zonde... maar misschien straks wel voor de beeb. Want zij heeft er toch al een jaar plezier van. Al kun je het ook weer niet met 1 slaapzak doen.

En je hebt inderdaad ook zo'n inbaker slaapzak, dat is echt per kindje verschillend of je ze erin kunt doen. Dilan ging krijsen als wij hem gingen inbakeren... dus hier hadden we er niks aan.

@ Whatsapp, mij maakt het ook allemaal niet uit hoor, ik hoor het wel :D

@ Hier, vanavond zijn er 2 collegaatjes op visite geweest. Met hun sprak ik sowieso ook regelmatig buiten het werk af, dus was wel weer even gezellig. Ben ook weer een beetje bijgepraat enzo. Dilan ligt nu EINDELIJK te slapen in zijn eigen bed... hij slaapt al vanaf zondag bij ons, steeds als we hem in zijn bed legde was het gillen.

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Whatsapp: prima hoor, groepje is misschien idd ook wel leuk om elkaar op de hoogte te houden :)

@hier: zometeen weer bloed prikken voor mijn schildklier, want ik moet dinsdag op controle. Maar gezien ik net na de kerst nog een keertje heb geprikt zal het allemaal wel oke zijn. Ik hoop in ieder geval dat er niet te veel is veranderd sinds toen, want toen dreigde mn schildklier weer te snel te gaan werken.

En zoals beloofd nog een keer de beestjes :D
    Dit zijn de vrouwtjes, Flora en Fauna. Nu zijn ze inmiddels een stukkie groter en veel mooier van kleur, maar ik heb geen nieuwe fotos.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Hihi een heeeeele luie Monster hier :D:D Helemaal uitgeteld na de jacht op de vrouwtjes ;)
    Boven die steen hangt een warmtelamp, dus hij ligt daar eigenlijk lekker in het zonnetje.

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flora....whaha wat een grappige foto, totaal uitgeteld!
    Succes met bloedprikken, hoop dat de uitslag goed is!

Net mannetje naar zn werk gebracht, omdat we gisteren gelijk uit zijn werk de nieuwe auto zijn gaan halen! Nu echt nog te moe, denk dat ik weer even mn bedje in duik.....nog te moe!

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    De terrariums :) Bovenste was eerst voor het mannetje, omdat ze nog niet samen mochten. De vrouwtjes zijn 1 jaar jonger. Alle beestjes moeten even groot zijn, anders kunnen er gevaarlijke dingen gebeuren..
    Inmiddels zitten ze dus alle 3 in de onderste, grote bak en die kleine bak staat op zolder.
    Achterwanden hebben we zelf gemaakt met piepschuim, tegellijm en daarna een kleurtje gegeven :)

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flora, jullie zijn handig, ziet er goed uit! De beestjes zullen vast erg blij zijn met hun onderkomen.

7. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Flora: Crea onderkomen hoor.. maar die beestjes :$:D En die zou je dan in de koelkast moeten leggen? Whaha omg!

8. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @Flora: Wat leuk dat jullie dat zelf gemaakt hebben!

@WhatsappGroep: Ook goed, eigenlijk nog leuker denk ik zelf! Vertrouw jullie mijn nummer wel toe inderdaad. :D

Lekker vrij vandaag! Krijg strax de mevrouw van de kraamverpleging, ze komt checken of ik alles in huis heb en of ze nog met dingen rekening moet houden (huisdieren etc.). Over een paar weekjes komt de kraamverpleegster om kennis te maken, naja kennis te maken, als ik mijn keukenraam uitkijk, kijk ik schuin bij haar naar binnen via de voorkant, dus lekker dichtbij. :)

9. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Flora, volgens zoonlief zijn dat gewoon hagedissen! Hahaha! Maar heel crea geweest met hun onderkomen! Maar in de koelkast... Dat zou ik niet doen! Hahaha!

Mvs, ik weet niet hoe dat gaat met knippen en opnieuw knippen of scheuren... Geen idee!

Bf, sterrenkijker kijkt dus idd naar boven, waardoor het breedste gedeelte van het hoofdje, het voorhoofd, als 1e naar buiten komt.... Dat is dus niet heel erg fijn! Ik had meer als 50 hechtingen, maar alleen aan de binnenkant, van buiten was niks te zien! Maar dat het dus een sterrenkijker was is eigenlijk pas te zien tijdens de bevalling... Maar ik hoorde het pas toen hij er uit was!

10. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Oh ja, whatsappgroep is prima hoor!

11. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Nou bf ze hebben toch wel meer plek om te knippen hihi (lijkt mij) ga dat eens navragen bij de gyn.

Als iedereen dan haar nummer pb-t maak ik de groeps whatsapp aan (ik heb die van Jazz, sproetje en meelanor al)

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @mams: ze zijn ook familie van de hagedis, dus je zoontje zat er nog niet zover langs ;)

@zsa: idd, als we het boven niet koud genoeg krijgen, dan moeten ze idd in de koelkast. In zo'n bami-bak die je bij de chinees altijd krijgt, met een beetje zand erin :) Ze krullen zich altijd helemaal op als ze slapen en liggen vaak op elkaar. Lekker gezellig ;)
    Zie foto :D Daar zijn ze dus donkerder van kleur, omdat ze net wakker zijn.
    Maar in de koelkast zie ik ook niet zitten hoor.. Je zal per ongeluk het verkeerde bakje pakken ;)

@sproetje: lekker een dagje vrij :D Handig dat ze zo lekker dichtbij woont!

13. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Update: voor degene zonder whatsapp. Het is druk op whatsapp (niet dat iemand wat mist hoor ;) ) we zijn even de namen bij de nummers aan het zoeken.

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    whahaha :D schitterend hoe ie ligt :D
    vind ze zooooooo leuk! :):)

maar idd in de koelkast lijkt me ook niet ideaal ;);)

@mvs, je hebt pb! :) ik wil ook op de whappgroep :p

@rest, uhhhh *zeefje* ;) begin er beetje moe van te worden :cool:

@hier, *zucht*....laat ik verder mn mond maar houden ;) mevrouw de koningin denkt ook nog eens dat de hele wereld om haar draait, dusss...meer zeg ik maar even niet.

15. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Heb net mn nr naar mvs gestuurd, zie het zo wel op de app!

16. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @zp: kreeg ik het gisteren niet meer bijgelezen is het vandaag rustig op zp (tevens is de WA ook rustig :p) allemaal drukke en hardwerkende meiden hier ;)

17. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Hoi dames.
    Jullie hebben goed bijgeklets zeg.
    Heb echt niet terug kunnen lezen.
    Loop al een paar dagen met aambein :(.
    Vreselelijk.
    Alle zwangeren gaat alles goed?
    En alle niet zwanger hoop voor jullie dat jullie zo snel mogelijk zwanger mogen zijn.
    @bn heb ergens meegelezen dat jullie er weer voor gaan.super meid.

18. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hey meiden !

Hier ben ik weer! :)
    Wat ik heb ik een drukke week gehad. Gisteren was half 12 weer het eerste moment tijd dat ik voor mezelf had!

Nu komt er gelukkig weer wat een rustige tijd aan! :) :)

Buddy Hoe zit dat nu? :) Jazz is mijn buddy. Dus dat gaat via whatsapp. ( moet nog even de app downloaden!) Of hoe werkt het? :) :D

MVS Lijkt mij een heel leuk concept om jou zoon te laten 'melden' dat jou kleintje geboren is via het kaartje! :D Dat wordt vast heel erg mooi!

Jazz Hehe, snap dat van slaapzakjes ook nog niet zo goed hoor! :) En snap ook wel dat je alles liever in huis wilt hebben ! Dat heb ik ook. Terwijl het waarschijnlijk zo bij gehaald is, toch wil ik ook altijd goed voorbereid zijn! :)

Heb er waarschijnlijk over gelezen :eek: Maar hoe was je 20 weken echo? :) Heerlijk om te zien zeker? :)

Mams Hihi, jij bent het zat! Kan ik me goed voorstellen hoor! Je hebt ook echt wel al een grote buik!! Nog even meid!! :) En dan heb je heerlijk 2 mooie mannetjes. Is het trouwens een 1-eiige tweeling of een 2-eiige tweeling? :)

Flora Zo, wat een mooie diertjes? Heb je er ook echt wat aan? Zijn het sociale dieren of niet? :) :D
    Zou ze ook niet in de koelkast zetten hoor! Maar jullie hebben wel een goede oplossing :D

Bf Hihi snapte het principe van sterrenkijker ook niet altijd hoor :D Dacht altijd dat als ze naar boven kijken ze niet echt meer in een bolletje liggen, maar beetje opengevallen. Als je het snapt! :D Haha! :D Waardoor het moeilijker werd om geboren te worden!
    Maar niet dus :D Haha!

Sproetje Hoe was het bezoek van de kraamhulp?
    Heb je alles in huis? Of moet je nog veel halen? :)

Verder weet ik het niet meer, sorry!!! :)
    Ga nu maar beetje opruimen en poetsen. Is er de laatste dagen niet echt van gekomen :eek:

Verder heb ik binnenkort afspraak bij de gyn om te kijken hoe mijn eitjes het doen! Spannend!!!

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @sterrenkijker, haha nou houding verder niet zo bij nagedacht, maar eel dat t bepaalde kant op keek ;)
    Maar welke?tja.. Sterren...zou omhoog kunnen zijn, maar ook naar beneden richting andere "ster" hihi :D wist t niet :D
    Hoop dan maar dat die kleine van ons we gewoon goed naar de smurrie ligt te gluren, al snap ik t best als ze er een afkeer van zou hebben :) heb ik zelf ook :p

@muml, doe jij wel beetje rustig met jezelf ook schat...

@dilara, heb je al zalf ervoor?? Schijnt wel goed te werken dacht ik? Hoe is t verder met je? Al aan het aftellen?
    Hier gaat t goed hoor, moe, heel erge bandenpijn, vervelende (zacht gezegd) collega (maar nog maar een paar weekjes volhouden). En werk minder en dat gaat goed gelukkig :)

20. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Ja heb er zalf voor gekregen werk wel beetje.verder gaat alles goed we zijn aan het aftellen.vervelend van die banden pijn en je collega wat je ook zegt nog ff volhouden.

Deel Deze Pagina