@muml: jaa je hebt er zeker wat aan het zijn hele actieve beestjes en heel nieuwsgierig. Ze houden je echt in de gaten. Dus dat is erg leuk. Ze zijn ook handtam, maar erg snel. Dus je moet oppassen dat ze niet ineens in de gordijnen springen ofzo @groepsapp: wat een drukte zeg hihi. Ff niet kijken en je hebt zo 100 gemiste berichten. Nu is m'n telefoon leeg, en heb geen zin om de lader te pakken hihi. @dilara: oehh, aambeien dat is alles behalve prettig. Goed smeren.. Je hebt er ook tabletjes voor die je tijdens ze zwangerschap mag hebben. Weet alleen niet hoe ze heten.. @vanaaf: lekker wie is de mol kijken bankhangen dus! Morgen weer een spannende dag, follikelmeting om 15:50 uur! Duimen jullie mee dat m'n eitjes mooi gegroeid zijn. Moet zeggen dat de dagen nu wel snel voorbij gaan, omdat je nu steeds naar bepaalde dagen toe leeft.. Eerst van ei naar NOD en nu van gynbezoek naar gynbezoek
Ja ben bij de drogist geweest en alles is voor de pijn en jeuk niet iets waar het mee weg trekt zalf helpt wel goed tegen de pijn. Heb vandaag volgens mij iets last van me bloeddruk. Heb altijd 100/60 maar vandaag ineens 156/96 WETEN JULLIE OF DIT TE HOOG IS?
Volgende week krijgen we een brief met de datum erop. We krijgen een gecombineerde afspraak. Ik ga naar de gynocoloog en ml naar de uroloog en krijgen ook gelijk onderzoeken na het gesprek. Volgende week ga ik bellen als we de brief nog niet hebben gekregen met de post. Ik ben erg benieuwd, want het gaat nu echt gebeuren. Ben trouwens nog steeds geen ongi. Wordt nog spannend, maar ik verwacht dat morgen wel te worden. Kan ik iig wel een mooie temp curve laten zien En dan op naar beter nieuws
Swimming, wat fijn dat jullie meteen een gecombineerde afspraak hebben! Hopelijk inderdaad snel beter nieuws!
Swimming, wat goed dat ze de afspraken gecombineerd hebben! En die temp die zo goed blijft ik duim voor je! Flora, ik hoop dat je eitjes goed gegroeid zijn! Idd gaat het weer snel, alleen vind ik die wachtweken altijd sloom gaan als ik er teveel mee bezig bent! Dilara, ik ben verpleegkundige en vind je onderdruk (96) wel hoog, zeker nu je zwanger bent! Zou het morgen even doorgeven aan de verloskundige als ik jou was! Muml, fijn dat je het nu wat rustiger krijgt! En goed dat je naar de gyn gaat! Groepsapp, ik wil me ook toevoegen. Krijg as week een nieuwe mobiel met internet, dus dan zal ik het wel even naar Mvs pb-en! Ik mag trouwens 21 febr terug naar de gyn! BF, is het misschien een idee om op de lijst toe tevoegen wie wanneer naar de gyn e.d. moet? Of word het dan teveel om bij te houden? Ik vind het namelijk wel fijn, want kan het nu niet van iedereen onthouden.
Ja dat zeker daarna winkelen will net als jazz een spijkeroverhemd voor shaun en schoenen bristol 3 halen 2 betalen
Goede avond meiden! @ Flora, brrr vind het zo'n enge beesten! Mijn nichtje heeft er ook 2 en moet er echt niks van hebben haha.. @ Julia, en hoe bevalt je nieuwe auto? @ Sproetje, je ziet het vrouwtje al die bij jou komt kramen? Dat is fijn! @ MvS, zal jou mijn nummer ook wel even sturen via pb. @ Dilara, aahh sterkte meis met aambeien. Heb t gelukkig zelf nooit gehad! @ Flora, veel succes morgen, hopen op een mooi eitje @ Dilara, ik heb echt geen verstand van bloeddrukken. Iedere keer als het toen bij mij werd gemeten knikte en ze zei er iets over dat het goed was enzo, gaf ik altijd maar een glimlach want ik zou echt niet weten wat goed of fout is. @ Swimming, spannend zeg, zou toch wel echt heel mooi zijn als het net is gelukt voordat jullie een traject ondergaan. Wanneer wil je gaan testen? @ Hier, Dilan is nog steeds ziek. Echt zielig en ook zo vermoeiend. ML en ik zijn elkaar steeds aan t afwisselen want hij wil ook hele tijd op schoot en gedragen worden. We zitten dus ook al vanaf zondag binnen pff de muren komen op me af. Vandaag wel een vriendinnetje langs geweest die lekkere boordjes had meegenomen, super lief. Morgen verjaardag van mn moeder, ga dan maar even alleen.
@bella: ahh arme Dilan. Hopelijk knapt hij toch snel op! Een paar dagen binnen moeten zitten zou ook echt nix voor mij zijn! @mvs: fijn dat je nu zo goed in de gaten wordt gehouden! Verlies je nog steeds bloed? @weekend: morgen alweer vrijdag de week is voorbij gevlogen! Morgen op stap met vrienden in Oss, weer gezellig! We blijven daar ook slapen daarna. Welterusten!
Mogguh @dilara, klinkt te hoog, even de vk bellen...is ie inmiddels al gezakt?? @flora, succes vanmiddag! Hoop dat je eitjes mooi gegroeid zijn! @swimming, vind t toch spannend hoor of er niet toch een wonder gebeurd is! en fijn dat jullie anders gecombineerde afspraken hebben! Scheelt weer een ritje ... @lijst, nou als jullie t niet heel erg vinden ...afspraken toevoegen wordt we beetje veel werk ...ik zit thuis eigenlijk nooit meer op de comp, eigenlijk alleen nog maar op de ipad (en op de ipad is t niet te doen), maar ik zal er nog even over nadenken.....maar dan ook afspraken van zwangeren erbij voor echo's en controles e.d. @mvs, ja dat spijkeroverhemd is echt stoer! (Dus jazz ik vind m echt helemaal waanzinnig) @bella, kan me wel voorstellen dat je tegen de muren op vliegt...kan er zelf ook mooit goed tegen in zulke gevallen...idd vandaag maar eventjes de deur uit, en wel fijn dat je man thuis is ook komt de zorg niet helemaal op jou terecht. @whatsapp, had gisteravond 200 berichtjes bij te lezen Nou zijn t geukkig korte berichtjes en heb ik t vooral even snel gescreend gelukkig niet heel lange verhalen , maar moed zakte me wel even in mn schoenen hoor hihi @hier, laatste halve dag werken en dan weekend! En dan nog 6 weken werken en dan heeeel lang vrij Fjne dag allemaal! X
@whatsapp: gisteravond kon ik het ook ff niet meer volgen. Haha. Gelukkig hebben we ook gewoon het forum nog! Hihi. @swimming: spannend hoor meis, het zou een echt super wonder zijn als het nu raak is! Maar uit zelfbescherming zou ik er al het jou was niet te veel van verwachten. Dan kan het in ieder geval alleen maar meevallen ik duim voor je! @hier: pffff echt kutnacht gehad, sorry, maar ik kan t niet anders verwoorden. Echt meeeegggaaaa hoofdpijn Vannacht er dus uit geweest om maar pijnstillers te pakken, maar het hielp niet. Net maar een ibu 600 van de collectie pijnstillers van ML gepakt, hopelijk werkt dat beter.. Vannacht ook gedroomd dat m'n eitjes niet gegroeid waren het leek zoo realistisch allemaal, dat ik echt ff goed moest nadenken toen ik wakker werd. Gelukkig kwam ik snel tot de conclusie dat ik vandaag nog naar de gyn moest gaan
@mvs hoop dat alles goed is bij de gyn en veel plezier met shoppen! Ben jaloers hihi. Hoop dat ze t spijkeroverhemdje nog hebben anders ff online kijken @bf wist eigenlijk niet dat je bv wilde geven @dilara heb er ook niet veel verstand van maar volgens mij wel te hoog want 120/60 schijnt goed te zijn ofzo @bella ahhh dilan wat zielig! Duurt al lang dus.. En dan is ie natuurlijk erg hangerig. Gefeliciteerd met je moeder trouwens @flora hopelijk zijn je eitjes mooi gegroeid! Zo bijna weekend meiden, tis idd voorbij gevlogen
Hey meiden, Het is erg druk op de whatsapp hihi dus we zullen hier ook maar wat blijven posten. Voor degene die het nog niet mee hadden gekregen, ik heb gisteren een gipsbuik laten maken. Hij is echt super gelukt. Heb er een foto van gemaakt maar ik vind hem in het echt toch mooier. Op de foto komt hij zo kolosaal over maar in het echt is echt gewoon een mooi buikje hihi . Toen we de buik er net af wilde gaan halen werd ik ineens niet goed, werd wat zwart voor mijn ogen en mijn gehoor viel weg . Gelukkig kon ik optijd gaan zitten en was de buik net klaar dus alles is goed gekomen Heb van mezelf al een lage bloeddruk en denk dat ik door het gips even anders adem heb gehaald en dat het daardoor ff niet lekker ging 9 maart heb ik een workshop om de buik te gaan mozaieken dus ik kan nog mooi even bedenken wat ik mooi vind en waar ik hem wil gaan hangen Zit te twijfelen tussen twee plekken @bf hier nog 6 dagen zooo zin om te stoppen hihi @mvs veel succes vanmiddag @dilara wat zei de vk van je bloeddruk? wel uitkijken hoor @flora succes bij de ging en hopelijk zakt je hoofdpijn en blijft het een beetje weg.
@Bezoek kraamhulp: Was super leuk! Heb alles in huis in ieder geval. Maar was niet de mevrouw die bij mij komt kramen, die komt met een week of 2 kennismaken. En ik ken haar trouwens al, als ik bij mij door het keukenraam kijk, kijk ik schuin haar woonkamer in. @Flora: Succes met de follikelmeting vanmiddag! En veel plezier met je vrienden in Oss! Gezellig! @Dilara: Geen idee of dat te hoog is... Geen verstand van... @Meelanor: Wauw, mooi geworden hoor!
@flora, succes vanmiddag! @swimming, *duimduimduimduimduimduimduimduimduim* @dilara, hoe is je bd nu? al gezakt?? zo niet echt bellen hoor! (al zou ik sowieso even bellen om vk in te lichten) @meelanor, erg gaaf die buik! ook leuk dat jullie 1 schouder hebben meegenomen! heb je ook foto van de zijkant? @jazz, wil t wel proberen ja scheelt hele hoop centjes enzo maar als t niet lukt lukt t niet en is flesvoeding net zo goed hoor @flora, dikke knuffel voor jou! @meelanor, hihi lekker hoor nog maar 6 daagjes! komt nu in rap tempo dichterbij he dat verlof lekker zeg! @hier, o wat is t hier weer gezellig, bijna weekend gelukkig! vandaag maar 4 uurtjes en dan ben ik echt echt echt weg vanmorgen door de polder naar t werk, mannn wat was t mooi! en natuurlijk niet mn camera bij me dus dan maar genoegen nemen met telefoon....paar keer ff auto stil gezet om foto's te maken zoooo mooi met al dat wit en dan die (witte ) mist erboven! schitterend! heb echt genoten van het uitzicht! helaas kijk ik nu tegen een trol aan, das dan weer minder hihi *gniffel* @weekend, vanmiddag eerst maar even langs winkelcentrum om in mn oude horloge nieuwe batterij te laten zetten....das een horloge met gaatjes zeg maar dus die kan ik stellen door al t vocht in mn polsen zit mn normale horloges (met schakels) beetje erg strak inmiddels dan verder beetje lummelen, of nog even met de auto en gewapend met mn camera de polder in (even zien hoe ik me voel), ohja en nog even eten halen voor vanavond (mini en ik zijn met ons 2tjes vanavond, dus t wordt in elk geval makkelijk ) en morgen eerst naar de baby dump kinderwagen, maxi cosi en familyfix ophalen! jeej! na t uitpakken naar grofvuil (kunnen al die dozen ook gelijk mee ) en zondag naar de ikea! matras e.d. halen en nog wat van die plafonieres van 2 euro voor berghok, wc en studeerkamer zijn alle verhuisfittingen straks ook de deur uit (alleen dan nu nog in de kinderkamer ) zin in zin in zin in wat zijn jullie weekendplannen?
@bf speciaal voor jou een foto van de zijkant Ja die schouder zie je vaker, vind dat wel mooier dan krijg je meer zo'n kunst voorwerp ofzo @hier ahhh de kat is krols (was ze vaker maar nu komt er echt zo'n krolse mrraaauuuww uit ) als het nou voor een dag was maar ze is het nu al 1,5 a 2 weken. Dus om haar en ons te verlossen heb ik voor maandag maar een afspraak gemaakt bij de dierenarts. Ik wil toch geen kleintjes van haar, dus is wel zo eerlijk toch . @hier owja helemaal hier zennnnn aan het thuiswerken met mijn shiatsu massage stoel in mijn rug heeeerlijk ik denk dat ik hem ook ga gebruiken bij de weeen (dan kan ik tenminste niet op vl vloeken hihi )
Hoi dames bedankt voor de reacties bloeddruk was inderdaad te hoog.maar moet ff kijken of het terug komt.vk zei dat als je bij je andere zwangerschappen geen problemen hebt gehad het bijna zeker nu ook niet zou gebeuren tenzij het van een ander man is ik zei dat is niet het geval ml vroeg meteen of ik het zeker wist gister was het erg rustig hier nu weet ik hoe dat kon gebeuren whats app was druk