@Bella: nog geen! Moet nog bellen, maar vind het ff genoeg polonaise met alle medicijnen afgelopen 2 weken. Dus ik wel ff wachten of ik komende week een eisprong kan ontdekken.. Als dat zo is, kijk ik het nog op het wachtbankje aan.. als ik geen eisprong kan ontdekken, ga ik zowieso nog bellen voor een afspraak
@H&M: Google gelijk even kortingscode H&M jongens.. behalve die van Dilara zijn er vaak meerdere actief welke je gecombineerd kan gebruiken. Volgens mij is er ook 1 van 25% korting op duurste artikel actief momenteel.. of 10% op alles..
@zsa: ik kon idd ook gewoon bellen voor een afspraak, dus kan in overleg afspraken maken. Maar als je een brief krijgt, kun je die afspraak ook gewoon verzetten als je niet kan. Ik heb nu iets minder keuzevrijheid omdat ik echt op bepaalde cyclusdagen moet komen. Tot nu toe heb ik t gelukkig steeds om m'n werk heen kunnen plannen. @swimming: balen van je ongi meis! Ook al weet je dat t bijna onmogelijk is, krijg je door die mooie temp toch weer hoop. @hier: stapavondje was erg geslaagd t was 6 uur geworden voordat we in bed lagen nooit gedacht dat ik t nog zolang vol kon houden. Maar t was erg gezellig ML had op de terugweg wel ff een moeilijk momentje.. Hij wil zoooo graag een kindje en baalt zooo enorm dat t niet wil lukken. Hij baalt dat ie z'n ei er niet echt over kwijt kan. Wij praten er natuurlijk wel over, maar hij zou ook graag een mannenforum ofzo willen hebben. Om ook gewoon ervaringen en vanalles te kunnen delen, met andere in soortgelijke situatie. Maar dat is er niet..
Even snel en straks reactie op de rest @flora, zp heeft een mannen gedeelte hoor! Er zitten er alleen niet zoveel, maar weet zeker dat ze hem met open armen zullen ontvangen!
@flora wauw dat klinkt erg gezellig! fijn dat het geslaagd was. En vind zo sneu voor je mannetje voor jou natuurlijk ook! Maar hij ook.. Vind het wel heel lief dat iezo meeleeft en het ook zooo graag wil! Het is gewoon oneerlijk. Ik zou willen dat ik iets voor jullie kon doen! Hoop zooo dat jullie onder begeleidng van de gyn toch steeds een stapje dichterbij jullie grootste droom komen!
Oja dat mannenforum.. Eigenlijk wel heel erg jammer dat dat er niet is nee.. Enne is dat er echt hier op zp? Wist ik helemaal niet! Wie weet kan hij daar zn verhaal even kwijt en in contact komen met andere mannen in dezelfde situatie. Wij kunnen beamen hoe fijn dat is
@ Jazz, je voelt er zelf niet veel van hoor dat je zoveel bloed verliest. Misschien wel als het nóg meer is, dat je dan duizelig word enzo. Ja echt super stoer dat bloesje! Jij bevalt in juni toch? Dan is inderdaad 68 denk ik wel een betere maat. Al weet je toch nooit wat voor weer het hier is. @ Flora, wel heel erg fijn dat je mannetje zo meeleeft. Ik wist trouwens ook niet dat er ook een gedeelte was voor mannen op dit forum. Maar bij babyopkomst.nl heb je een forum voor vaders. Er zullen vast nog wel wat andere zijn, even op google kijken? @ Zsa, oh ik zal dat de volgende keer eens kijken of ik nog andere kortingscodes kan vinden Ik snap trouwens wel hoor dat je het nu nog eerst even wil aankijken voordat je echt een afspraak gaat maken. Dan wordt het toch ineens zo definitief als je naar de gyn gaat.
Ja en buiten dat vind ik een blousje voor zo'n kleintje dan niet zo lekker zitten. Mt68 kan t net wel denk ik
@bella je had laatst je eitje toch. Waren jullie nu meteen al begonnen nee toch? Eerst nog even je ongi van volgende week toch? Ok dat zijn heel veel 'toch's'
@swimming, zal (als ik t niet vergeet) morgen de lijst even updaten, zal mmm achter je naam zetten *knuf* @flora, wil jij wel/niet ook mmm achter je naam?? @bella, welk liedje?? (Al weg uit handtekening) @korting h&m, de 10% korting op alles was t/m vorige zondag, en wat een goeie die verzendkosten! Heb al wel paar keer gegoogled voor ikenik kortingscode eigenlijk omdat ik te lui was om terug te zoeken in mn mail @uhhhh??? @hier, kinderwagen, maxi cosi, familyfix, commode en kledingkast in huis!! Kledingkast morgen nog even in elkaar zetten en dan bedenken welke plek we alles definitief gaan geven Vandaag ook het geboortepakje gekocht ben helemaal blij ermee! Ook og pyjamaatje van feetje, roze uiteraard en te lieve roze muziekknuffel en ook gelijk hoeslakentjes en moltons gekocht, waren in de aanbieding Nu wel moe....dus vanavond doen we niks meer Ze voorspellen hel en verdoemenis op de weg vanavond, dus we gaan niet naar de verjaardag, lekker bankhangen dus met zn drietjes Zin in morgen! Lekker in de kinderkamer weer aan de gang!
@bf super leuk!! Ben benieuwd naareen fotootje van alle spulletjes en jaloeeers op je kinderwagen en ben ook benieuwd naar het geboortepakje! Ik ben er nog steeds niet uit welke t gaat worden hihi
Dames over welke blouse hebben jullie het die licht van kleur spijker? De korting code is ideaal maar je kan maar 1 code gebruiken dus als je iets hebt wat 25procent of 10 kom je weer op zelfde neer.trouwens bij hema nu 20 procent korting op alle badspullen. Dus dinsdag ren ik er even heen na de vk waar ik voor het laats heen ga na 36 weken moet ik naar gyn wegens eerdere kizersnee niet echt zin in vind de vk erg gezellig en lief ziekenhuis elke keer zo snel en moeilijk parkeren te veel lopen en alles moet heel snel na dat je half uur hebt gewacht.
oww dat is dan wel heel fijn ik kan altijd maar 1 vak vinden waar ik dan die code intoets is er nu ook een andere actie dan?