Daarna kan je nog een code in zelfde vak vullen. Ik heb vorige week nog lading besteld met alles 10% korting en zonder verzendkosten. Weet niet of er nu nog 1 is, even googlen, weet je het zo
yeeey gelukt 2 codes en volgens mij zelf 25% korting 0241 dames die zwanger zijn en een baby doos hebben gehad ergens in het boekje was er ook een code voor 1 keer in de winkel 50% en 1 keer op site 50% helaas ben ik die kwijt iemand van jullie die wel?
@ Jazz, ja had wel mn eitje, maar ik vloei nog dus dan mag je niet seksen totdat het over is... pff ben er zo aan toe om weer fijn intiem te zijn met ML Het is echt veeeeel te lang geleden! @ BF, passenger - let her go heet het liedje Zo mooi! Je hebt je uitzet bijna compleet! Leuk leuk @ Dilara, ja de VK is veel makkelijker. Ik kreeg nu ook de keus of ik bij de volgende zwangerschap via de gyn wil of VK, heeeeel graag VK alleen moet ik dan wel de echo's bij de gyn laten maken... maar indd ja dat parkeren enzo steeds, bij de VK zet ik mijn auto gewoon voor de deur haha.. Maar je kunt nu echt gaan aftellen, nog 4 weekjes, spannend! @ Dilara, nee sorry heb de doos niet open gemaakt.. aan mn schoonzusje gegeven @ Hier, nou we gaan de strijd aan... Dilan terug in zn ritme pfff. Krijsen dat ie doet omdat ie in zn eigen bed moet slapen, laat hem mooi liggen hoor anders slaap ik straks nooit meer zonder kind in bed haha. Alhoewel ik het wel heel fijn vind om dat lieve kleine gezichtje naast mijn gezicht te hebben liggen Maar dat zal onze slaapkamer-relatie niet ten goede doen hahaha
ja inderdaad hier ook voor de vk parkeren en direkt aan de beurt gezellig bij de gyn voel ik me niet op me gemakt en dat parkeren en dan eerst het ziekenhuis inlopen en daarna nog in het ziekenhuis lopennog heel even ja ga van de week de laatste dingetjes even halen en dan komt mams en zus grote schoonmaak beurt houden en dan kunnen we wachten. moeilijk is dat als kid ziek is geweest gaat de hele ritme weg maar streng blijven is het beste ben je sneller bij je oude ritme.
Haha ja super herkenbaar, door het hele ziekenhuis lopen. ML en ik hebben er steeds maar een "uitje" van gemaakt. Gingen we na de afspraak maar wat eten daar en kaarsje aansteken in t kapelletje. Volgens mij hebben we gewonnen, zoonlief is gaan slapen in zijn eigen bed! (nu net 5 min hihi)
Ik vind het ook erg gezellig als Shaun naast me ligt maar je slaapt zo niet zeg maar elke eker als hij beweegt ben je wakker. Maar dat kleine mooie gezichtje zien is zo leuk hihi, Shaun heeft een half jaar bij ons geslapen dus was voor ons alle 3 wennen een eigen kamer.
Goedemorgen meiden @bella, jeej gewonnen! Dilan slaapt! Lijkt me idd lastig om zoiets weer "even" terug te draaien @hier, oohh *pieppiep* zegt de oven, hongerrrr!! Even ontbijten en dan kom ik weer hier x
Goede morgen dames. Even lekker gesport op de vroege morgen. Nu een dagje niks doen behalve dan de was weg werken en toilet en badkamer poetsen. Ml mag stofzuigen haha
Wij hebben sport dag (op tv) ik kijk nu tennis mannen finale en straks ajax en daarna ook die andere kijken hoe twente (hoop vl) verliest, en ik ga zo Shaun zijn kamer weer verder leeg halen en hopelijk zijn bedje en alles daar zetten
@dilara, bij jou schiet t ook al op! En ach, laatste loodjes bij de gyn, t was in elk geval niet je hele zwschap toch? @uhhh, ben t alweer vergeten sorry hoor meiden! Denk dat mn hoofd beetje vol zit.... @hier, straks kledingkast in elkaar zetten, definitieve plek voor meubels bepalen en wil toch eigenlijk nog wel even naar de ikea straks wil niet nog een week wachten En we moeten ook nog wassen enzo vandaag, maar goed, dat neemt niet zoveel tijd in beslag Fijne dag allemaal! X
Goodmorning! @bella nee logisch dat je nog even moet wachten tot vloeien over is. Enne de arme Dilan, lijkt me ook lastig maar de aanhouder wint Enne intiem met vl is hier ook niet echt meer aan de orde hoor. Nou heb ik er sowieso nooit zoveel behoefte aan en vl kan ook heel goed zonder eigenlijk.. Misschien niet helemaal normaal achja @dilara woehoe aftellen! Spannend en leuk @bf nou bereid je dan maar alvast mentaal voor op de ikea op zondag hihi maar zou k ook willen hoor kan je lekker aan de slag! Ik ga zo ook lekker de croissantjes in de oven doen yummieeee @mvs hier gaat vl ook ajax kijken hou dr zelf zoooo niet van maarja het is toch een sombere regenachtige dag dus kruip ik achter mn laptop om nog eea voor school te doen @huishouden, zuchttt.... Moet alleen ff stofzuigen en wat afstoffen en oja de wc's. Heb vast nog veeel meer te doen maar ben altijd maar van t hoognodige @hier gisteravond nog gezellig met vrienden van ons naar de bios geweest: gangster squad. Was wel goeie film voor mijn doen laat in bed 01:00 en voor mijn doen vroeg wakker 10:00 haha. Nu lekker lui dagje
@ MvS, ja Dilan gaat ook echt met zijn gezicht tegen de mijne aan liggen en ook met een handje op mijn gezicht (zodat ik echt bij m blijf denk ik) en zo valt ie dan in slaap. Dan smelt ik echt @ BF, ja ze zijn het meteen gewend hoor om bij je te slapen. Is natuurlijk ook veel gezelliger als alleen @ Jazz, ach ja wat is normaal? Als jullie je er beide goed bij voelen dan is het normaal @ Ajax, hier nog zo eentje zitten.. hier staat het straks dus ook op. Heb er zo'n hekel aan. ML wil er namelijk ook echt voor thuis blijven, nu vind ik dat in de winter niet zo'n probleem maar als het mooi weer is wil ik dan iets leuks doen! @ Huishouden, wij hebben gister zo'n dagje gehad. Alle was bijgewerkt en alles weer schoon. Alleen straks nog even boodschappen doen. @ Hier, nou Dilan is weer aan de betere hand, gelukkig! ML is nu ziek en ik ook niet zo lekker, snotverkouden alles zit dicht pff maar zal vast wel weer gauw over gaan. Verder hebben we vanochtend besloten er een midweekje tussenuit te gaan naar centerparcs als mijn vloeien voorbij is en we allemaal weer beter zijn Heerlijk zo'n zin in! Alleen eerst nog wachten tot ons peetkindje geboren wordt! Mijn schoonzusje is nu 39 weken zwanger en de VK had gezegd dat ze denkt dat hij deze week gaat komen... ben zo benieuwd!! Gister een boxkleed gekocht van Baby's Only, lichtblauw met grijze sterren, mooi! Ja hoe toevallig, schoonzus heeft alles met die sterren hihi. Kan ook echt niet wachten om ons peetkindje vast te houden dus wat mij betreft mag ze vandaag gaan bevallen.
Ja hier wilt vl er ook voor thuis blijven zelf al zou ik moeten bevallen gaat ie nog twijfelen haha nee dan zit hij alleen maar op teletekst op zijn mobiel. Heb ook geluk dat beide kindjes niet in een ek/wk jaar geboren zijn/worden dan had het nog meer drama geweest hihi
Oh ja hier ook... als we dan toch ergens op visite gaan dan zit ML ook steeds met zn telefoon in zn handen... kan me daar echt aan irriteren want vind het zo onbeschoft :x
@bf: wat fijn dat je de spulletjes in huis hebt! Mooie kinderwagen, zag m gister op de app voorbij komen @dilara: begint bij jou nu ook op te schieten meis! Einde is alweer in zicht. @bella: goed dat je hebt volgehouden ze zijn er idd gauw aan gewend! @hier: weer helemaal bij geslapen gister vielen onze ogen om half 9 al dicht hihi. Tijdens de tv kantine lag ik al half te slapen. Daarna maar om 9 uur gaan slapen.. En vanochtend ook weer om 9 uur wakker. Hihi. Niet meer gewend om zo laat thuis te zijn! En daar wil ik ook niet meer aan wennen. Haha.
@bella ohh wat fijn zeg ff een midweekje Centerparcs! Hele goeie beslissing. Lekker even met zn 3tjes genieten, even ontspannen na hectische periode. Naar welk park willen jullie? Wij willen dit jaar in september een (mid)weekje naar centerparcs. Dat is dan onze vakantie. We willen natuurlijk niet ver weg gaan met zo'n klein mannetje maar toch wel even een soort van vakantie. We kregen 50% korting op centerparcs bij prenatal dus dat is natuurlijk altijd leuk we weten alleen nog niet naar welk park we willen. We zijn allebei nog nooit naar centerparcs geweest. En oooohh dat boxkleed wilde ik dus ook de hele tijd!! Ben ook helemaal weg van sterren! Vind dat zo'n mooi boxkleed en sowieso super leuk merk maar zo duur pfff.. En spannend zeg dat ze bijna gaat bevallen. Super leuk dat jullie er dan een peetkindje bij hebben @voetbal ja mijn vriend houdt ook alle uitslagen in de gaten op zn iphone.. en als ik er soms wat van zeg zegtie: moet jij zeggen met je ''zwangerschapsforum verslaving'' en dan denk ik oja shit... hahaha! Ach zo ieder zn ding. Gelukkig valt het heel erg mee qua voetbal kijken. Hij blijft er idd wel echt voor thuis, maar dan ga ik vaak ff met mn moeder wat doen. @flora kan me voorstellen dat je je slaap nodig had hihi zoiets ben je niet meer gewend natuurlijk. Gister om 01:00 was ik al echt helemaal van de wereld. Was zelfs misselijk van vermoeidheid. Had geen eens puf om mn make up eraf te halen haha dus dat was heel charmant wakker worden vanochtend
@voetbal: gelukkig houdt ML daar helemaal niet van alleen met ek en wk, maar dan vind ik het zelf ook leuk om te kijken. ML kijkt wel naar formule 1, maar dat komt vaak al heeeel vroeg op tv, dus dan lig ik nog lekker te slapen en als t smiddags komt (vaak zijn er dat niet thuis), dan neemt hij het vaak op en kijkt het dan terug. Heb er eigenlijk geen 'last' van iig En ik mag idd ook nix zeggen als ML op z'n telefoon zit ofzo, want ik ben net zo erg met ZP Nu maar weer eens ff ovutest doen.. Heb er eigenlijk geen zin meer in, omdat ik weet dat t nu toch nog nix uithaalt. Gister ook geen ovutest gedaan.
@ Jazz, ohh ja das fijn 50% korting! Nu is het ook niet zo heel erg duur hoor, want we kiezen gewoon een last minute. Zat nu rond de 180 euro voor een midweek. Als jullie straks willen gaan als het mooi weer is, dan zou ik voor de Eemhof gaan, erg leuk park. Zijn wij toen ook geweest toen Dilan 5 maanden was en hebben t super naar ons zin gehad. Is ook geen overdekt centrum dus dan kun je lekker terrassen enzo in t zonnetje. Wij wilden toen ook liever niet vliegen in het eerste jaar van Dilan. Maar nu gaan we naar de Kempervennen, die vind ik dan weer t leukst met overdekt centrum (vroeger als kind regelmatig naar CP geweest). Baby's Only is inderdaad duur, maar een winkeltje waar ik regelmatig kom voor kinderkleding en babyspullen heb ik 15% korting gekregen Heb haar nu ook een beetje leren kennen. Had nog meer kleding bij haar besteld zaterdag buiten de spijkerbroek en bloesje wat ik al had meegenomen van BBL, nog een broek, poloshirt en 2 vestjes en die komt ze morgen avond brengen haha hoe relaxed! Kan Dilan er weer even tegenaan. Maar nu moest ze morgen ochtend ook naar BBL toe en ze hadden blijkbaar de nieuwe folders van de wintercollectie al, die moet zij in jan/feb al bestellen en daar staat Dilan in!! Dus ze probeert wat folders mee te nemen ben zo benieuwd! @ Flora, kan me heel goed voorstellen dat je geen zin hebt om te testen nu. Waarom doe je het eigenlijk nog want ze gaan deze week weer kijken of je eitje gaat springen?