Wij hebben er een topper op want hij was echt te hard. We hebben wel 2 aparte dekens. Heerlijk! Zou dr niet tegen kunnne om er 1 te delen haha. Wij liggen ook altijd helemaal apart. We need our own space
Wij hebben een boxspring met 2 aparte matrassen, maar wel een topper erop. Ook gewoon 1 deken maar wel een grote Ik lig altijd helemaal tegen ML aan haha en gaande nacht duwt hij mij steeds meer naar mijn eigen kant toe Schijnbaar ben ik een kacheltje
Wij hebben 1 deken van 2.40 bij 2.20 en ons bed is 1.80 bij 2.00. Wij willen absoluut niet 2 dekens. Wij slapen altijd tegen elkaar aan heerlijk warm.
Ik heb hongerrrr!! pff ik ben heel t weekend al niet vooruit te branden heb echt nergens zin in We moesten eigenlijk boodschappen doen vandaag, maar ook geen zin in... dus dan word het maar broodje kroket
Ohhhhwat zouden jullie doen een nieuw bed voor Shaun (krijgt hij sowieso) maar wanneer als ik het nu doe kan hum kn zijn bedje en matras (nog nooit in overgegeven en geplast) of voor hum ook nieuw halen en dan na 6 maanden met shaun zijn bed en matras zitten
@ MvS, ik zat toen met hetzelfde dilemma. Het ligt eraan of Shaun nu nog heel goed in zijn bedje ligt, dus dat hij er niet uit probeert te klimmen (zou t ook nog een paar maandjes aankijken). Als hij er nog goed in ligt dan zou ik Shaun gewoon in zijn bedje laten en pas over doen naar een groot bed wanneer hij er echt aan toe is. Vaak kunnen kinderen tot 2,5 a 3 jaar in een ledikant.
Ja dat is toch anders. Als je hem naar bed brengt, dan kan hij er dus ook zelf uit als ie geen zin heeft om te slapen Nu heeft ie geen keus en is hij nog net wat te jong om te snappen dat hij niet uit zijn bed mag en moet gaan slapen als je dat wil uitleggen. Zolang hij er niet uit klimt zou ik het voor jezelf gewoon makkelijk houden. Kennis van ons die loopt om de 10 minuten naar de overloop om te luisteren of haar zoontje wel in zijn bed ligt en niet ergens rond loopt, en 10 keer terug in bed leggen, vermoeiend
Ja dat ook ga in maart een bedje kopen (kan geen kwaad) en dan kijken wat hij wilt kamer is groot genoeg voor twee bedden
Gaat Shaun in de middag nog naar bed? Anders zou je bijv de eerste tijd hem in de middag in zijn grote bed doen en 's nachts in het ledikantje. En als dat bijv een maand goed gaat, dan helemaal over..
Ja hij slaapt in de middag zo zat ik ook te denken omdat ik dan na bijvoorbeeld een half uur hem in zijn ledikant kan leggen
ja gewoon even uitproberen misschien doet ie het wel meteen heel goed in het grote bed, scheelt je weer extra kosten
***klaagmodus*** Lig nu dus al 1,5 uur wakker....moest plassen (vaak begint dan de ellende....), heb ondertussen al eierkoekje gegeten, en net maar nr achter mn kiezen gepropt... Maar goed, t werk zit dus in mn hoofd....en eerste 3 kwartier nog gewoon rustig enzo, maar daarna opeens de omslag...gelijk hartkloppingen en dus ook a la minuut weer een harde buik Toen mini opeens echt hard spartelde (geloof dat ze t echt met heel dr lijfje deed) dacht ik ' en nu is t genoeg geweest' Licht aan, nog een keer plassen (inmiddels waren we een uur verder...), kussen omhoog gezet en mn boek er maar bij gepakt. Normaal word ik daar echt heel snel weer rustig van en kan ik op die manier mn hoofd een beetje leegmaken... Tja..,helaas pindakaas, hartkloppingen blijven aan, gedachten dwalen bij mn boek weg en weer terug naar t werk Nou dan t bed maar weer uit, want toch weer beetje knagend gevoel in mn maag, dan maar weer even eten... Toen maar even hier kijken en zodoende zit ik nu te typen.... Nog steeds met een draai in mn buik en hartkloppingen die elk moment terug kon keren zodra ik mn ogen dichtdoe of mn gedachten ook maar een beetje die kant op laat gaan... Pfffffff ik vind t echt niet leuk meer zo, ga vanmiddag echt even met mn unitcontroller praten....hoop dat zij iets weet ofzo...ga in elk geval vragen of zij weet of dat er mogelijkheden zijn om na mn verlof naar de financiele afdeling over te stappen....is tenslotte wat ze altijd willen (zeggen ze), dat administrateurs van de units naar fnc overkomen...nou, hoop dat ze t dan waar willen maken.... En ik baal, want ik gun dat kutkreng helemaal t plezier niet dat ik er nu zo'n last van heb Maarja...ze heeft tegelijkertijd zichzelf er ook mee, want hoe meer zij zo doorgaat, hoe minder ik ga werken omdat mn harde buiken weer niet weg trekken.... Pfff, als ik dit allemaal aan mn vk's zou vertellen van mn werk weet ik bijna zeker dat ze zouden zeggen 'weet je wat, jij stopt nu maar gewoon vast met werken.....' E waar gaat t nou om, om verdomme 1 collega :x (Waar ik helaas hele dagen mee op 1 kantoor zit ) Willen jullie met me mee hopen dat er mogelijkheden zijn bij FNC?? Dat ik daar helemaal naartoe kan na mn verlof?? (Sluit in elk geval veel beter aan bij mn opleiding...) Ik hoop echt dat t kan.....ten eerste is t altijd mn ambitie geweest om die kant op te gaan, en daar heb ik ook nooit een geheim van gemaakt dus mn baas zal er niet vreemd van opkijken in elk geval. Goed, inmiddels is t alweer bijna 6 uur...kwart over 6 gaat jeff zn wekker en de mijne gaat om 7 uur... Ik ga nog even proberen te slapen, hoop dat t lukt.... Voordeel is dat ik gelukkig geen 8 uur hoef te werken, maar na 5 uurtjes mooi weer naar huis ga. Bedankt voor jullie luisterend oog. ***einde klaagmodus***
Helaas...slapen is niet meer gelukt...halfuur huilen daarentegen wel en heb t gevoel dat ik nog wel even door kan snotteren Maar even rustig opstarten vandaag, en straks toch mezelf maar in kleding hijsen, ontbijten en in mn auto stappen....met lood in mn schoenen, maar t moet maar..... Heb zo geen zin meer....maar moet echt nog wat dingen afronden, kan t zo niet achterlaten zoals t nu is.......als ik goed mn best doe kan ik dat in 2 weken doen in principe, ben helaas alleen ook afhankelijk van anderen, maarja.... Bleegh nog steeds harde buik.....nou ja..die zal vandaag ook niet meer weg gaan denk ik...pijn in mn rug ook sinds een week, echt in t midden zeg maar...vanavond ml maar even lief aankijken voor een rugmassage... Ml was overigens not amused dat ie mij snotterend in zn armen had, en dat t wederom door dat kutkreng komt. Maar goed......ik ga maar hopen op t beste... En volgens mij ben ik nu wel in staat om te slapen, maar ja een kwartiertje heeft ook geen nut meer he.... Sorry weer voor mn klaagzang...
Goeiemorgen dames! Ik heb heel vast geslapen. Dat me wekker ging, was ik het er helemaal niet mee eens... Maarja, deze week nog werken en dan lekker verlof! Jeej! @Bed: Wij hebben boxspring met 2 aparte matrassen en 1 grote deken. @BF: Ik duim voor je! En klagen mag! Daar zitten we ook met elkaar op het forum!
@bf: meiske toch doe je plzzzz rustig aan met jezelf? Als het beter is om gewoon volledig in de ziektewet te gaan, dan moet je dat eigenlijk gewoon doen meis.. Op deze manier kan het ook niet verder namelijk... Hopelijk kun je gauw naar een andere afdeling of misschien is er nog een andere oplossing? Die collega, die gaat toch in ieder geval weer als jij weer terug bent na je verlof toch? Anders toch maar eens een leidinggevende aanspreken dat je het op deze manier echt niet meer trekt Dikke knuffel meis! Ik hoop dat het gauw een beetje beter gaat en je weer wat meer kunt gaan genieten! @bed: jaa wij ook 1 groot deken heerlijk. Hihi. @vandaag: pff net al ff gauw langs t kantoor in Uden gereden, moest ff wat formulieren afgeven.. Die hadden eigenlijk voor 9 uur er moeten zijn, maar was t helemaal vergeten wilde ze gister eigenlijk al ff gauw wegbrengen, maar dus niet meer aan gedacht.. Vanochtend ben ik vrij, dus had m'n wekker pas om half 9 staan.. Hihi. Werd ik wakker en dacht kuuuttttt dus gauw aangekleed en de auto in gestapt
hi update ze doet normaal watskeburt? zou ze dan toch een flinke beurt hebben gehad van t weekend? nou,. vind t goed zolang als t duurt, maar ga zeker wel alsnog met de unitcontroller praten, ben alleen bang dat dat m vandaag niet meer wordt, maar dat is beetje afhankelijk van hoe laat ze hier is. anders moet het nog even een weekje wachten... en nee helaas helaas ze zit 40 uur bij de unit en zal niet uit zichzelf zomaar weg gaan....ja ze moet straks ook dingen voor FNC doen, omdat ze "senior" is, maar dat zal neer komen op 1 dag in de week. dus dat zou leuk zijn op een dag dat ik er ben, dat ik een andere dag bij FNC zit om senior te worden (ja echt leuk hoor hier al dat gemeet met verschillende maten ) en dan zouden we nog maar 1 dag met elkaar opgescheept zitten. maar ga dan toch maar liever helemaal over. @flora, o! dat doet me eraan denken! heb nog envelop in mn tas zitten die de deur uit moet! gelijk even bij de post leggen
Iedereen een lekker weekend gehad? Hier het weekend gewerkt en niet echt lekker geweest, vooral last van buik en botten! Was een beetje bang dat ik griep zou krijgen, maar na een nacht van 12 uur slapen voel ik me nu wel weer redelijk! De ongi is weer voorbij dus ML en ik zijn weer bezig met het leukste gedeelte van de maand...hihi! Zo nu eerst maar is even het hele weekend terug lezen!