BF: Wat irritaaant zeg! Gelukkig doet ze nu normaal, dus dat is iig beter... hpelijk kun je het geregeld krijgen! @Julia: gelukkig niet ziek geworden! Lekker rustig aan doen! @Flora: Hoe is het nu met je hoofdpijn? Nog veel last van? @hier: al om 2 uur wakker vannacht *Gaap* Behoorlijk gaar! Kan niet, want moet deze week goed aan de klus! Mijn temp is iig stabiel, dus ik heb alle goede moed voor m'n egg! Vorige keer ging m'n temp vanaf dag 6 zwabberen en nu zit ik op dag 11 stabiel. Dus ik duim voor mezelf dat dat iets betekent Hopelijk do of vrijdag mooie eisprong! Wel nog steeds minimaal bloedverlies Grote schoonmaak van die orgametril geloof ik
Pffff heb ik alles gelezen, ben ik volgens mij de helft weer kwijt. Swimming, balen meid van je ongi, had zo geduimt dat het anders zou zijn! Hopelijk kan je snel naar het ziekenhuis en kunnen ze jullie gaan helpen en verder informeren. BF, dat mens maakt jou helemaal van slag zeg! Anders idd de ziektewet hoor, dit is echt niet goed voor jou en je kindje! En dan al die harde buiken erdoor. Fijn dat ze vandaag wat normaler tegen je doet! Flora, hoe is je ovutest vandaag? Ben benieuwd, duim voor een goede cyclus! Zsa, als ik jou was zal ik alvast een afspraak maken bij de gyn, duurd soms 4 tot 8 wkn voor je terecht kan. Jazz, center parc heerlijk even er tussenuit! Lijkt me een lekker vooruitzicht. Meelanor toch ?? Gipsbuik, mooi gedaan zeg! En wat leuk dat je het nog gaat bewerken met mozaik. Sproetje, lekkerrrrrrrrrr..... nog 1 week werken! Dan de wekker de deur uit....haha! Ga hier maar is even wat doen, zit maar te hangen hier op de bank! Even wat boodschapjes halen, kussens wegbrengen en dan naar mn werk. Morgen en overmorgen gelukkig vrij! ML heeft het weekend het hele huis schoongemaakt, was helemaal verbaasd! Normaal doet hij ook wel wat, maar niet zoveel! Altijd fijn!
@Zsa: Hopen op een vruchtbare week voor je! *duim duim* @HulpzameHubbie: Mijne heeft ook last van nesteldrang. Hij heeft vandaag vrij, dus ik heb hem de volgende opdrachten gegeven: - Box in elkaar zetten. - Kledingkast uitzoeken wat er weg kan. - Koelkast schoonmaken (applaus voor hubbie, daar kwam ie zelf mee aan) Niet dat ie vies is, maar dat wou ie doen. - Films op IPad zetten voor in het ziekenhuis voor hem of mij. Zal me benieuwen wat ie gedaan heeft.
@hubbies: heerlijk he, als die mannen ook hun handen even laten wapperen De mijne is in ieder geval super netjes, dus ik hoef gelukkig nooit zijn zooi op te ruimen. En hij doet ook regelmatig wel wat in huis @bf: hihi, dat zal het idd zijn, een goede beurt is nooit verkeerd @zsa: jep, nog steeds hoofdpijn.. Maar gelukkig niet meer zo erg als afgelopen vrijdag. En je temp is idd super stabiel! Hopelijk nu snel een mooi eitje! @julia: ook al niet helemaal lekker het heerst weer behoorlijk volgens mij! Vandaag nog geen ovutest gedaan. Ga ik NU doen Jullie horen het zo dus, maar denk negatief.. Omdat ik ook niet echt vruchtbaar slijm heb nu.
@julia, klopt idd...en dat haat ik want die lol gun ik haar dus helemaal niet...helaas met die hormonen is dat allemaal net even wat moeilijker uitzetten en jeeej leuke periode aangebroken! en wat lief dat hij heel t huis schoongemaakt heeft! @sproetje, haha doe je goed hoppa je vent aan t werk zetten gelijk heb je hoor hihi die van mij enigszins last van nesteldrang, nog niet helemaal genoeg dat ie alles helemaal schoon wil hebben ofzo (dat is meer ik en ik kan weinig is dan weer frustrerend) @zsa, als je maar snel van t bloedverlies af bent hoor! grote schoonmaak kan natuurlijk zomaar zijn ja... hoop op een goed eitje! en klote zeg dat je ook al zo rot hebt geslapen...maar wel 3 hoeraatjes voor je temp! @lijst, juist ja, even zoeken hoor
*hier komt pep/preek voor bf* @bf zoo kan het niet langer hoor. Als ik iets geleerd heb dan maken of kraken je collega's je werk. Je kunt putjesschepper zijn met de leukste collega's en denken dat je de leukste baan ter wereld hebt. En "ik zeg maar wat" dolfijnen trainer zijn (of iets wat je ook maar super graag zou willen) maar waar je collega's je het leven zuur maken en het echt een k*tbaan vinden. Als je echt hartkloppingen en harde buiken krijgt van je collega moet je dat gewoon vandaag nog aan gaan geven! Je belt je Unit contoller maar op of je stuurt haar een email. Daarvoor zijn managers (tenminste ik denk dat dat hetzelfde is?) Ik vind het heeeeeeel fijn dat ze vandaag (nog) normaal doet. Maar waarschijnlijk stap jij morgen weer met het zelfde gevoel in de auto omdat je niet weet hoe ze zich dan weer gedraagt. Een week uitstel is voor jou (en je werkgever niet goed) want dan stop je inderdaad misschien deze week al wel met werken door je gezondheid terwijl je misschien gewoon nog even door kan zonder dat kreng. (Als je dit met je UC overlegt kun je het beste doen alsof je het het beste voor hebt met het bedrijf dus vandaar dat ik ook zeg dat het voor de werkgever niet goed is) maar het is natuurlijk voornamelijk voor jezelf . Moet je direct met haar samenwerken. dwz overleggen enzo? Anders zou ik gewoon vragen of je een andere werkomgeving mag, wie weet gaat het zo even beter. Gaat dat niet dan gewoon dit aan gaan geven bij de vk en de bedrijfsarts. Dan maar stoppen. En dan duim ik natuurlijk dat je ook naar de afdeling mag waar je naar toe wil, dat zou natuurlijk helemaal fijn zijn. Lekker voor jezelf kiezen hoor! Laat dat mens maar lekker rotten waar ze zit:x. Dus vandaag doen en niet denken vandaag gaat het goed dus laat maar, want morgen is het waarschijnlijk weer hetzelfde mens als vorige week. *einde pep/preek voor bf* sorry bf
♥♥NOD♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(24jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (25 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012 ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 10-08-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Februari ♥♥zep (31 jaar), nod: 9 febr., 8e ronde, 1e kindje. ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 12 febr.,7e ronde, 1e kindje ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 16 febr., 11e ronde, 1e kindje ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ?? febr., 4e ronde, 1e kindje ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: ?? febr., 8e ronde, 1e kindje. (nieuw-zeeland) ♥♥MumL (20 jaar), nod: ?? febr., 9e ronde, 1e kindje ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) ♥♥ NOD ♥♥ Maart ♥♥swimming (26 jaar), nod: 4 mrt., 7e ronde, 1e kindje. (mmm) 14 Zwanger! (8 meisjes, 5 jongens, 1 verrassing, 2 onbekend geslacht, (2 vlinders)), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 8 nog niet bekend ♥♥ Geboren ♥♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ BellaNoa (26 jaar), 08-01-2013 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Demi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ veel te vroeg vlinder geworden... Wijzigingen graag in kleur doorgeven @flora, wilde jij wel/niet vermelding mmm bij je naam? @lavina, hoe is t met jou en tussen jou en vriend?
@Julia: Volgens de site van ZH is wachttijd afdeling gynaecologie hier 3 weken ongeveer.. En ze doen bij mij toch nog niets omdat chlamydia zeker weg moet zijn. Over 4 weken zal ik me nogmaals moeten laten testen. Stel dat ze vruchtbaarheidstest willen doen, moeten ze er echt zeker van zijn dat het weg is, anders kunnen ze die bacterie verder je buikholte in spuiten schijnbaar.. Gister met VL over gehad, als ik volgende week woensdag nog geen ei gedetecteerd ( ) heb met temperaturen, dan ga ik een afspraak maken. En anders wacht ik ff 1 cyclus af nog.. Ik heb steeds gezegd dat ik naar gynaecoloog wil.. maar nu het zover is, vind ik het erg moeilijk En ik heb natuurlijk wat maandjes erbij gekletst.. Ben wel in mei gestopt met de pil, maar pas in sept ná vakantie voor het echt gegaan.. Dat was 1 cyclus, toen dramacyclus en nu de nieuwe.. Dus eigenlijk heb ik nog niet veel geprobeerd. @hubbies: Mijn man doet meer in huishouden dan ik Hij is nogal fanatiek.. En is zelfs moeten minderen van mij.. liefst zou hij elke dag nog stofzuigen en dweilen @sproetje: Mooil lijstje achtergelaten Ben benieuwd!
Ik vind dat meelanor gelijk heeft dat je het hasr niet gunt meis mini is belangrijker nu denk aan haar, dan aan jezelf en dan pas aan haar
Hi girls @bf, KNUF! Dit kan echt niet goed zijn hoor meis.. snap echt heel goed hoe je je voelt. Heb t ook heel erg gehad. Ik was in die tijd echt depri (en dit keer overdrijf ik niet ) was echt vreselijk dus weet echt hoe t voelt. Het kan echt je leven gaan beheersen en dat is echt niet gezond. En zeker niet voor mini en die harde buiken van je.. Dus ik hoop écht dat je naar een andere afdeling mag.. en als je nu al moet stoppen met werken dan is dat zo. Je wil er misschien niet aan toegeven, maar anders krijg je achteraf spijt als je straks met gierende banden weer een spoedje naar de vk hebt omdat het allemaal teveel is. Denk aan jou en mini! @julia gelukkig is de griep niet doorgebroken. Enne heel veel klusplezier! Super fijn dat je mannetje het huis helemaal heeft gedaan! @vl, hij is opzich niet rommelig, tenminste beneden niet, boven wel met zn kleding pff teveel moeite om dingen even op te vouwen en in de kast terug te leggen. En meestal moet ik hem wel vragen om iets te doen.. maar we hebben ook vaak genoeg discussies dat hij 40 u per week werkt en ik 12 en dat ik tijd zat heb om alles een beetje bij te houden. En daar heeft ie dus ook helemaal gelijk in maar alsnog word ik boos Maargoed .. @sproetje handig zo'n lijstje! Het gekke is dat vl dus wel de hele tijd zn handen uit zn mouwen steekt in de babykamer. Dat vind ie echt helemaal leuk en hij heeft echt super veel gedaan. Maar verder in huis.. neuhhh maar je herinnert me ergens aan: koelkast schoonmaken. Mag ik ook wel weer gaan doen. Vind ik zo'n rotklusje. En wat een goed idee zeg films op de ipad zetten voor in het zh! Kan dat eigenlijk wel op de ipad? Ach dat zal vl wel weten. Die ga ik onthouden @flora ben benieuwd naar je ovutestje!
@meelanor hoe vaak ik niet op vacaturesites heb gekeken voor iets anders...maar er is gewoon niks... niet als je alleen je havo diploma hebt in elk geval.... (niet voor niks dat ik mn zinnen heb gezet op papiertje halen) helaas is t niet echt een optie om ergens achteraf in een kamertje te gaan zitten, dan zou ik net zo goed thuis kunnen gaan werken, en dat kan incidenteel wel, maar eigenlijk moet je gewoon hier aanwezig zijn. en tja ze zit aan bureau direct aan mijn bureau.......en we doen t samen...dus tja.... naar andere afdeling zou ook niet op stel en sprong gaan, pas na mn verlof op zn vroegst, maar dan heb ik in ieder geval een leuk vooruitzicht en geen stress op t eind van mn verlof dat ik weer terug moet naar die kut. (sorry voor mn taalgebruik overigens).. weet ook dat dit verre van gezond is, zeker nu ik zwanger ben en al redelijk gauw harde buiken heb... en vanmorgen was ik echt in staat om me ziek te melden en gewoon maar niet meer te gaan, word ik daar vrolijker van? nee want dan zit je ook maar hele dagen thuis (al had ik inmiddels wel bedacht dat ik dan eens goed de keuken kan gaan soppen, hooguit 2 kastjes per dag) en de vloer schrobben in de kinderkamer, alle kleertjes alvast uitzoeken en wassen, alle knuffels even in de wasmachine en lekker inrichten in de kinderkamer mn mams zit ook thuis, en mn schoonmams ook, en anders heb ik ook mn vriendin nog die ook lekker thuis is. maar denk toch niet dat ik t helemaal leuk zou vinden om nu al volledig thuis te zitten...ben nogal een gezelschapsdier denk dat ik alleen maar meer chipjes ga eten (emotie eter) al gok ik zo dat ik die straks wel ga halen (emotie eter zoals ik al zei ) maar dan komt de grote maar.... we hebben een project genaamd building with nature...en dat is bedrijfsbreed zeg maar, en ik doe dus de centrale controle en facturatie ervoor. kost best veel tijd zo eens in t kwartaal, en dit is laatste jaar geweest van deze fase (4 jaar geduurd) dus alles moet echt helemaal kloppen. vind ik heerlijk om te doen ik hou er wel van lekker cijfertjes controleren, uitzoeken hoe of wat, daar doe je me echt wel een plezier mee maar goed, de controle kan ik (als iedereen zich aan de deadline houdt) deze week afronden en dan kan ik volgende week de projecten intern afronden. dan doe ik eigenlijk ALLE rapportages voor de unit (vind ik ook heeeeerlijk om te doen, maak je me wederom blij mee), en die moet mn zeer gewaardeerde collega dus over gaan nemen. voorlopig wil ze t allemaal niet doen, dus prima. ik ben sowieso bezig met de werkbeschrijvingen maken. maar die heb ik dus nog niet af... die werkbeschrijvingen moeten eerst af zijn, anders krijg ik daarvan nog eens t gezeik over me heen dat ik niet goed overgedragen heb....... dus op zn meest gunstige heb ik deze en volgende week nog nodig en daarna zit ik hier nog puur mn tijd uit te zitten (overigens niet zo'n ramp...zit t graag uit...) tja...noem me een halve workaholic, maar ik kan niet "halverwege" weglopen zeg maar... en je hebt gelijk hoor, morgen doet ze misschien weer niet normaal...maar morgen zit ze gelukkig in utrecht en tegen de tijd dat ze terug zijn ben ik weer naar huis dus woensdag dan...wat betreft wisselt t hier sowieso al per dag...zo gaat t soms weken goed, en dan dus weer een tijdje niet zoals nu al sinds begin december ofzo... niet dat ik nou gezellig hoef te gaan zitten kletsen met haar ofzo, haar prive leven interesseert me ook echt helemaal niks dus wat dat betreft. maar samenwerken is toch wel handig als dat gewoon normaal lukt. en dat gaat niet, ja eventjes en dan is t weer mis...en mn baas weet t ook, en de unitcontroller ook (unitcontroller acteert trouwens wel als een soort coach, en zij zit er ook vaak bij en zij weet ook hoe dat wijf in elkaar steekt...) maar goed....eerst maar eens praten met mn unitcontroller, misschien weet zij wat en idd hopelijk een leuk vooruitzicht voor na mn verlof! goed, heeeeeeeeeeeeeel verhaal...
@ovutest: nou dames.. Hij is weer bijna helemaal wit.. een heel licht streepje is te zien. Nu was mn plasje ook wel best licht, dus hij zou bij een 'goede plas' nog wel wat donkerder worden. Maar zeker niet positief Dus nu maar afwachten tot morgen bij de gyn.. Maar ik denk dat er nog niet veel veranderd zal zijn ten opzichte van vrijdag. Als dat zo is, dan mogen ze deze cyclus wel afbreken hoor. Want ik word helemaal gek van dat wachten op m'n ei. Met een beetje pech wordt mn cyclus weer langer. Als mn eitje nu wel wat gegroeid is, dan wil ik het nog wel een kans geven deze ronde. Anders gewoon gauw verder met Clomid 100mg. @zsa: kan me voorstellen dat je het zelf nog even wil proberen. Als je kiest om naar de gyn te gaan moet je er echt achter staan, want het is zwaar. Steeds naar het ziekenhuis, dan weer goed nieuws, dan weer slecht nieuws... Zolang je nu een goede cyclus blijft houden, dan zou ik het idd gewoon nog even uitstellen. @bf: ja zet bij mij ook maar MMM neer.. Ik kan er niet meer onderuit, na al die gyn-bezoeken @jazz: jaa ik werk ook maar 24 uur per week en ml 40. Dus ik doe ook gewoon wat meer, omdat ik meer tijd heb Als hij een keer een dagje vrij is en ik moet werken, dan doet hij weer wat meer.
*op de vingers getikt* jullie hebben ook gelijk meiden ben gewoon eigenwijs, en zou me er gewoon echt niet prettig bij voelen om nu weg te lopen en dat t dus niet goed overgedragen is (ja voor haar interesseert t me niet, ze zoekt t maar uit, zij is toch senior, zij is toch zo slim en verheven boven ieder ander? dan snapt ze t vast ) maar ik wil gewoon zelf niet t verwijt kunnen krijgen dat ik niet goed overgedragen heb ofzo, ik wil dus voorkomen dat ze wederom de schuld op mij kan gaan schuiven en zelf de vermoorde onschuld spelen... maar goed, rest heb ik net al getypt hihi @ml, nou netjes? nee hoor pffff als er een alles laat slingeren achter zn kont aan is hij t....als ik vraag of ie iets wil doen dan doet ie t wel hoor, en hij doet nu ook veel meer dan anders en dan word ik op de bank gezet door m, wel heel lief en zo heel af en toe maakt ie als verrassing het huis schoon maar erger me er wel eens groen en geel aan hoor.... dan denk ik echt 'jij ziet t toch ook liggen!? zou je t niet eens opruimen!?' en soms laat ik t dan ook gewoon liggen en wachten tot hij t opruimt afhankelijk van wat t is uiteraard
♥♥NOD♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(24jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (25 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012 ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 10-08-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Februari ♥♥zep (31 jaar), nod: 9 febr., 8e ronde, 1e kindje. ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 12 febr.,7e ronde, 1e kindje (mmm) ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 16 febr., 11e ronde, 1e kindje ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ?? febr., 4e ronde, 1e kindje ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: ?? febr., 8e ronde, 1e kindje. (nieuw-zeeland) ♥♥MumL (20 jaar), nod: ?? febr., 9e ronde, 1e kindje ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) ♥♥ NOD ♥♥ Maart ♥♥swimming (26 jaar), nod: 4 mrt., 7e ronde, 1e kindje. (mmm) 14 Zwanger! (8 meisjes, 5 jongens, 1 verrassing, 2 onbekend geslacht, (2 vlinders)), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 8 nog niet bekend ♥♥ Geboren ♥♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ BellaNoa (26 jaar), 08-01-2013 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Demi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ veel te vroeg vlinder geworden... Wijzigingen graag in kleur doorgeven Update
@bf: ik snap dat je alles graag zelf af wilt maken enzo... Maaaaar.... Bedenk je wel dat er meer is dan alleen je werk! Je hebt thuis ook nog een vent zitten en een baby in je buik Als het werk allll je energie op vreet, dan is het gewoon niet goed meis! Ik hoop echt zooo dat het goed gaat tot je verlof en dat je gewoon lekker kunt blijven werken. Maar als dat niet meer gaat, dan moet je dat ook echt voor jezelf toe durven te geven Thuis vind je dan ook wel weer leuke bezigheden.. Hopelijk kan de unitcontroler nog iets voor je betekenen!
@bf zo herkenbaar.. dan denk ik ook: jij ziet het toch ook?? En dan wil ik t ook wel is expres zo laten maar daar heb ik altijd alleen maar mezelf mee hahaha ik erger me iedere dag meer en hij heeft niks door. Dus nu heb ik besloten om t dan maar gewoon vaker zelf te doen. Als ik verlof heb ga ik grote schoonmaak houden met mams
Uhmm bf.... Ik snap je helemaal ik ben ook iemand die dingen graag goed doet op het werk en dingen netjes achterlaat. Maar... waarom werk je? Ik hoor allemaal maar ik kan niet omdat zus, omdat zo. Maarre... jou en mini's gezondheid zou altijd op nr 1. moeten staan en dat is de grote MAAR om al die andere maars teniet te doen. Ik vind het goed dat je met de UC gaat praten (ook echt doen vandaag he ! ) Wat mij opgevallen is, is dat niemand onvervangbaar is (niet lullig bedoeld maar wel de waarheid). Als jij er ineens niet meer bent komt dat ook allemaal wel weer goed hoor. En ja dan zullen er wat probleempjes zijn op het werk, maar daar komen ze wel weer over heen hoor . Je wil je waarschijnlijk "niet aanstellen" maar hartkloppingen en die harde buiken zijn tekenen dat je je niet aanstelt maar dat het dus fysiek echt niet goed gaat! Anders leg je dit toch even voor aan je vk dan kan je haar om advies vragen. Jij zegt dat je vk dan in het "ergste geval" zegt dat je moet stoppen... uhmm zij hebben hiervoor geleerd en ze zullen dat heus niet zomaar zeggen toch....? *is bezorgt om bf en bedenkt dat het misschien een beetje kattig overkomt maar het is goed bedoeld *
hihi komt niet kattig over hoor schat als t goed is is mn UC zo hier, zal wel even een balletje opgooien... anders stuur ik idd wel een mailtje zo en dan plan ik een afspraak voor morgenmiddag, begin ik morgen gewoon wat later. hoop tenminste dat ik haar nog zie voor ik naar huis ga. (werk tot half 2 vandaag en heb onwijs pijn in mn rug dus ik ga dan ook lekker naar huis) nu al geen zin meer...hihi controle is leuk, maar je wordt er toch ook wel suf van gelukkig nog maar heel eventjes
Meiden, wat is het hier rustig!! @Meelanor: Ik denk opeens dat je een jongetje krijgt! @Flora: Ben benieuwd morgen met je eitjes! Als ze cyclus afbreken krijg je opwekkers dan ofzo, of hoe moet ik dat zien? Ik kom er net achter dat de zijkant van m'n borsten pijn doen Ik ben echt zo nieuwsgierig of het normaal gaat worden! *Willuikinmijnbuik* @swimming: Brief al binnen gehad voor uroloog? @gynaecoloog: ja precies, steeds naar zh enzo.. nu weet m'n baas het al wel hier, maar dan krijg je ook nog eens vragen van collega's enzo.. en nu woon ik in B.. ligt het ZH in A en m'n werk in C.. (abc, snappie ) Dus het is niet zo dat ik ff snel op en neer kan... Had beter voor zh in C kunnen kiezen, maar wil niet allemaal bekenden hier tegenkomen van werk.. @roddels op werk: Nou dat gebeurt hier nog steeds... was laatst dag thuis door die bijwerkingen allemaal. Vroeg ik een collega die een miskraam had gehad hoe het nu ging, vertelde ze even en toen direct: "En zijn jullie nu bezig?" Euh pardon? Heb gezegd dat dat niet zo is blabla... maargoed, omdat ik toen veel naar dokter moest en bloedprikken en de hele zooi hebben ze daar zelf weer iets bij bedacht
@Zsa: Ik wil jouw man! Grapje, mijne is ook erg netjes, ruimt al z'n troep achter zich op. Is er alleen in het weekend en dan is ie blij dat ie kan zitten, dus hoeft ie van mij ook verder weinig te doen. Als ik dan me vriendinnen hoor klagen over onderbroeken op de grond, dopje niet op tandpasta en dat soort ergernissen, ben ik echt heel blij met mijn hubbie. @Lijstje: Hij heeft de kast al opgeruimd en de kleding ook al weggebracht. Hij zou rond 2 uur beginnen met de box. Het zal me benieuwen! En die films wil ie nog ff mee wachten, want die kan je maar tot een maand bewaren, dan gooit je IPad ze er weer af ofzo... Dus nog ff paar weekjes wachten. @Jazz: Ja, je kan ze kopen via de videotheek en dan download ie ze op de IPad. Weet niet hoe ik het 'illegaal' moet doen, want wil het ding niet laten kraken... Dus als iemand nog weet hoe dat moet, tips zijn welkom! Want sommige films zijn niet echt goedkoop. @BabyFG: Vind het echt zwaar klote voor je dat je met zo'n rotwijf opgescheept zit... Hoop dat je UC er wat verandering in kan brengen. @GroteSchoonmaak: Ik mag van hubbie en me mams niet veel meer doen. Mams wist dat heel goed te brengen: 'Jij gaat vanaf nu alleen de nodige schoonmaakwerkzaamheden doen en als het zover is, huur ik wel een schoonmaakster in om je huis spic en span te maken' Daar begint ze zelf niet aan hahahahahaha. @Hier: Rugpijn! Ach ja, nog een uurtje en dan zit mijn werkdag er weer op! Lekker douchen en dan richting de 'pufclub'