@zsa: *grinnik* hoe kom je daar nu ineens bij? Ik weet het hier echt niet meer, 95% zegt een jongen (en dan ga je dat stiekem zelf ook denken) maar ik heb er niet echt een gevoel bij. Ah nog maar 7 weken en dan weten we het @hier: Vandaag is swiffer (onze poes) gesteriliseerd. Kan ze van de lente lekker naar buiten (want dat wil ze echt heeel graag. Heb haar vanochtend om 9:00 weggebracht en om 13:30 kon ik haar weer ophalen. Maar ze is nu wel een beetje zielig. Ik moest haar op een warm plekje houden en onder toezicht laten drinken. (Eten mag vanavond weer een beetje). Warm plekje is een beetje lastig want beneden is het lekker warm en op de kattenzolder (ja de katten hebben een hele grote zolder voor zichzelf) is het wat frisser. Daar staan ook de kattenbakken. Maarja wat te doen... Als ik d'r beneden loslaat wil ze zelf de trappen oplopen naar boven (2 trappen) maar dat vind ik een beetje teveel van het goede voor d'r. En naar beneden kan ze vallen omdat ze suf is van de narcose. Dus ik heb haar maar in de kattendraagmand gezet. Dat vond ze niet zo leuk (kleine drukte maker). Maar dacht opzich is het niet stom als ze even gaat slapen dus ik heb er maar een zwarte fleece deken overheen gedaan zodat het donker is. En nu is ze al een hele tijd lekker aan het slapen. Zal d'r nu even mee naar boven nemen naar de kattenbakken en voor wat water t arme ding. En dan daarna maar eens gaan koken
Je kan haar het beste haar eigen gang laten gaan trap lopen kunnen ze gelijk mijne zat gelijk weer te spelen toen
@zsa hoop ook zo voor je dat je cyclus weer normaal wordten gauw een uk in je buik mag hebben enne brutale collega zeg hihi. Irritant als mensen zich er zo mee bemoeien he.. @sproetje haha vl gooit zn onderbroeken wel netjes in de wasmand hier en daar een uitzondering. Nouja vooral sokken! Die moet iksoms nog wel is van de grond rapen.. Veel plezier bij de pufclub vanavond oja en je moet ze dus eerst kopen? Das dan weer jammer hihi @meelanor ach t arme beesie. Mijn kat hebben we ook laten vastreren vanaf het moment dat het mocht. Hij was wat suf maar ging ook heel snel weer prima! Dus hopelijk valt t voor jullie beestje ook wel mee @hier heb me weer is dood verveeld vandaag grr kan er niet zo goed tegen om niks te doen. Wors ik altijd zo suf en hersendood van en standaard hoofdpijn van t niksen. Haha ja ik weet het: luxeprobleem. Mn haartjes zijn wel weer geknipt. Was heel erg nodig dus het is weer lekker bijgeknipt. Verder dus niks gedaan behalve een boodschapje met mams. Vanavond komen schoonouders eten en dan hangen ze meteen de lamp op in de babykamer. Hij is echt bijna af Oja zal nog even een buikfoto plaatsen met mn tel.. Nog meer buikfoto's/babykamerfoto's/eerstepakjefoto's/.... ?
@ Julia, mazzelaar dan lijkt het alsof je ontsnapt bent van de griep! En leuk weer gezellig klussen samen @ Zsa, spannend weer, veel succes @ BF, ik sluit me aan bij meelanor Ik hoef je natuurlijk ook niet te zeggen dat je aan jezelf moet denken en de beeb... Als je harde buiken straks doorzetten in weeën dan denk je van, "had ik maar" probeer dat alsjeblieft te voorkomen meis. @ Hubbies, die van mij is echt een troepmaker en hij heeft ook totaal geen problemem mee om in de rotzooi te zitten. Ik heb er echt een hekel aan, vind het dan ook niet gezellig. Als ik t vraag of ie even mee wil opruimen doet ie dat wel hoor, en we hebben zo ook onze huishoudelijke taken verdeeld @ Jazz, met kleding herkenbaar haha, althans meer bij mezelf... Ik heb een stoel in de buurt van mn bed staan en dat is mijn kledingdrager geworden @ Flora, hopelijk is je eitje wel gewoon goed gegroeid en kun je deze ronde benutten @ Meelanor, ahh arm poesje, vind dat altijd zo zielig he als ze zo hulpeloos zijn. Hopelijk is ze gauw weer de oude @ Jazz, benieuwd naar je foto's, tuurlijk wil ik ze zien! @ Hier, nou vanmiddag EINDELIJK boodschappen gedaan zeg, heb ook maar meteen super veel gehaald hoef ik deze week in ieder geval niet meer naar de supermarkt. Een ander zou denken dat ik 5 kids thuis had hahaha... Oh ja ik had toch die ovutesten van zwanger&kids besteld, maar dan de midstream... wat een stomme dingen zijn dat zeg. Vorige week had ik toch getest, stond er een licht streepje en dacht dat t wel overeen zou komen omdat ik die dag ervoor "dacht" te voelen dat mijn eitje er alweer was. Nu heb ik vandaag hele tijd een beetje menstruatie buikpijn, veel te vroeg voor een menstruatie... ML zei anders doe je toch weer zo'n ovutestje voor de zekerheid. Nou, weer een licht streepje.. snap er niks van?? Ga toch maar gewoon die andere bestellen die ik toen ook had
@bella: licht streepjes zeggen helaas niet zoveel... Omdat lh erg kan schommelen in je cyclus. @zsa: idd dan geven ze me opwekkers, dus net zoals als wat jij hebt gehad. Eerst morgen maar eens afwachten, weet namelijk niet of ik nog meer rotzooi in m'n lijf wil. @meelanor: ahhh arme swiffer.. Hoe gaat t nu met d'r? Al een beetje bijgekomen? @hubbies: nou de mijne is af en toe echt té netjes! Kan ook irritant zijn hoor. Hihi. Sta ik te koken, heb ik alles klaargezet wat ik nodig heb. Ga ik tussendoor even plassen ofzo, staat alles weer terug in de kast/koelkast grrr
@bella oja die stoel is zo herkenbaar! Deden vl en ik ook altijd maar nu zijn die stoelen de deur uit dus nu moeten we iets anders zoeken haha. En pff voor een week boodschappen gedaan ik zou t niet kunnen om zo ver vooruit te denken qua eten enzo maar wel erg handig!! Enne ik bedoelde of nog meer mensen foto's hadden om te delen Wat raar van je ovutestjes.. Misschien werken ze idd niet zo goed bij jou. Vorige x had je testpoint toch? Weet t nog zo goed toen je een posi test had..
@bella, ja maar 2 losse ovutestjes zeggen eigenlijk niet zoveel he...je kan tenslotte de hele maand door streepjes plassen, in donkerder of in lichtere mate... @zsa, waar bemoeien ze zich toch altijd mee he ...snap dat niet...misschien omdat ik me ook verre hou van geroddel en dat soort onzin...krijg je alleen maar narigheid van...hoop wel dat je een goede cyclus hebt dit keer!! @jazz, foto!! Ja leuk! @foto's, ik zal hier eens een collage maken van voortgang van kinderkamertje de hele metamorfose hihi ben zoooooo blij met de meubeltjes en t hele kamertje! Sta er elke keer helemaal verliefd in, t wordt steeds een stukje echter en t komt steeds een stukje dichterbij magisch... @harde buiken, de mate waarin ik ze heb is wel acceptabel zei de vk gister nog. Vlgens haar zijn dit dus al de braxton hicks contracties ofzo? Kon allemaal geen kwaad, en ze trekken nu wel weer nu ik minder werk. Mjaah als je je dan zo druk ligt te maken tja dan komt er even een harde buik opzetten ben nog steeds emotioneel wankel hoor wat dat betreft. Mn UC niet meer gezien vandaag, dus heb vlak voor ik wegging een afspraak ingepland voor morgenmiddag, heb erbij gezegd dat ik even wil voorbereiden op mn ROL (resultaat ontwikkeling loopbaan) en daarbij passende mogelijkheden bij FNC. Morgen hoort ze t echte verhaal wel, maar wilde dat er niet in zetten want dan had ze vanmiddag echt gelijk vragen gaan stellen bij mn collega, en aangezien die nooit wat verkeerd doet... Ben benieuwd...zal heus niet gelijk iets weten, maar hoop wel te horen in elk geval of dat er goede kans is of dat ik t uit mn hoofd moet zetten en we t na mn verlof dus gewoon zo moeten regelen dat zij dan een dag elders zit op 1 van de dagen dat ik werk, dat ik een andere dag elders zit, zodat we nog maar 1 dag bij elkaar zitten... Voorheen toen we elkaar maar 1,5 dag in de week zagen ging ik t stukken beter namelijk tussen ons. Wij kunnen gewoon echt niet constant op elkaars lip zitten... Maar eten is zo lekker klaar, alsnog de lasagne van gister, mjam! Met ananas bovenop! (Lust normaal helemaal geen ananas, maar vind t bij die lasagne wel zooooo lekker ) En ja ik pas op mezelf hoor, beetje tegenstrijdig op t moment...moet t zelf ook even laten bezinken zeg maar.... Xx
@kleding, ook zonder stoelen kan je laten slingeren hoor zo hebben wij allebei een plek op de grond (in de hoeken) en elk weekend zoek ik mn eigen stapel uit , gewoon te lui om t op te ruimen elke avond, al vind ik t dan wel weer fijn als de stapel foetsie is en ik weer normaal daar kan lopen zonder over kleren te struikelen Jammere van ml is dan weer dat alles wat de was in moet hij ook eerst daar laat slingeren (sokken bijv) en hij t niet elke weekend uitzoekt Heb wel eens een paar keer alles bij elkaar geraapt en zo de was in gedonderd, maar denk nu eigenlijk vaak 'daaaag bekijk t maar' en eens in de zoveel tijd (als ik bijv geen mooie volle was heb) roep ik m en dan mag ie ff uitzoeken wat de was in moet En om nou te zeggen dat we zo'n grote slaapkamer hebben en de wasmand mijlen ver staat, neuh...2 stappen van m en hij kan erbij mjaah...oude gewoontes vergaan niet he
@ Ovutestjes, oh dat wist ik eigenlijk niet dat je de hele maand door streepjes kunt plassen. Nou dan weet ik dus eigenlijk ook niet of ik al wel een ei heb gehad en wanneer mn ongi dus komt.... lekker handig! Had het wel graag geweten namelijk. Ja die posi ovutest, was toen echt een knaller! En ook al na een paar dagen testen, denk misschien gewoon lucky... maarja nu is t eigenlijk niet te doen, ik kan m al gehad hebben, of hij moet in de aankomende anderhalve week komen?? @ Kleding, ja ook herkenbaar ieder zn plekje haha. Ik dan de stoel en ML gebruikt de sidetable op onze kamer om zn kleding erover te gooien In het weekend rapen we alles op en gooien we het in de wasmachine hihi.. wij dragen alles eigenlijk ook maar 1 keer, behalve broeken. Sokken en ondergoed gaan dan nog wel in de wasmand, en handdoeken haha... @ BF, ik hoop voor je dat je de kans krijgt op de andere afdeling, toch ook weer een nieuwe uitdaging en dat is altijd leuk plus dat je dan van het rotwijf af bent, heb je twee vliegen in één klap
@flora: haha! Ik heb net jouw stukje over ml voorgelezen aan vl en hem gevraagd of hij nog een broer heeft rondlopen. Hij moest hard lachen.. Dat is hier dus ook, als ik iets doe en ga heel ff iets anders doen, is t daarna ook weg. Zó irri soms!
Toch maar de testjes weer van test point besteld kreeg er ook 3 zwangerschapstesten bij waar het afleesvenster in de vorm van een hartje is, leuk
Nou kan echt irri zijn hoor @bea: eindelijk aftreden, werd eens tijd Nu vanaf volgend jaar altijd vrij op onze trouwdag, 27 april, Koningsdag
Pff geen gtst.. ik heb de hele tijd liggen slapen net op de bank. Echt gieeeerende hoofdpijn hier dus kruip zo mn bedje in. @flora en zsa, was mijn vent maar zo hahaha Alvast truste meiden ik trek t niet meer
Brief uroloog is er op zijn vroegst donderdag, maar ik ga zelf donderdag bellen, want die man vertelde mij dat ze het dan wel konden zien in de computer. Binnenkort gaan we deel 4 beginnen hier, dus nog even doorkletsen meiden. Ongi is weer in alle hevigheid losgebarsten. Vrouwenlichamen ........ Wij gaan ons bedje in. Welterusten dames en tot snel.