Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Goeiemorgen dames!

Hubbie is weer aan het werk... Maar wel mooi de box in elkaar gezet gisteren! :D Alleen de koelkast heeft ie niet gedaan, dus zal dat volgende week zelf maar ff doen. :)

@AftredenBea: Het is toch wat... Zat met de kriebels op de bank. Vind het altijd wel mooi om dat soort toespraakjes te bekijken. En de kroning wil ik ook zeker zien!

Vandaag lekker tot 12 uur werken en de hele middag vrij! Nog niet bedacht wat ik zal doen met me vrije middagje. :)

2. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    İs het hier zo rustig omdat iedereen op whats app zit ??

3. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Nee hoor de app is ook rustig

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @dilara, van mijn kant is t rustig omdat ik aan t werk ben ;) hihi
    heb nog niet op whatsapp gekeken, zal best wat berichten gemist hebben ;) hihi

maaar, goedemogen meiden (bijna middag ;)) :)

lekker geslapen? ik gelukkig wel weer :) geen stress, geen hartkloppingen, harde buik, honger etc.etc. ;) lekker rustig dus :)

heeft iemand van jullie misschien DE tip voor pijn in je rug?
    loopt van t midden naar onder, en als ik sta of loop voel ik t echt constant en doet echt onwijs zeer.
    zitten voel ik t ook, maar iets minder...
    ml probeerde gisteravond wat te masseren, maar bij gebrek aan zijn wilskracht wat masseren betreft werd dat ook geen succes...heeft dus ook helemaal niks geholpen...
    kan er zelf ook niet goed bij ;)

@hier, afspraak vanmiddag met unitcontroller gaat niet door, ze heeft t verzet naar donderdagochtend. dus moet nog even geduld hebben...
    vandaag zit ik lekker alleen, want tegen de tijd dat ze terug zijn uit Utrecht zit voor mij de werkdag er weer op :) wel zo lekker :)
    en nog even langs P&O want heb 4 febr afspraak bij bedrijfsarts. maar nog steeds geen brief gehad hoe laat ik de afspraak heb. zij weten t vast
    en kan ik gelijk ook kopie van mn zwschapsverklaring vragen :D
    had zelf wel kopie gemaakt, maar geeeeeen idee waar ik dat ding gelaten heb, maar wel zo handig om t kraampakket op te kunnen halen :D

@sproetje, lekker op je gemakkie vanmiddag ;) of even winkelen, of lekker rommelen in de kinderkamer :) nu ik t toch zeg, foto's!! van de kinderkamer! kan je hier even showen :):)

5. Jazz

Jazz Niet meer actief

Goedemorgen meiden

@mvs nee hoor denk t niet heb niet meer zovaak hoofdpijn maar gisteravond werd ik ineens niet lekker en knallende koppijn dus toen ben ik vroeg naar bedje gegaan

@bea ik kan er nooit heel warm of koud van worden. Word er altijd zo moe van dat het weer een paar weken heel het nieuws beheerst :p

@sproetje leuk dat de box staat!

@bf fijn dat je geen last hebt van harde buiken en lekker dat je collega er niet is! Weetook niet wat je aan rugpijn kan doen. Volgens mij niet veel behalve heel rustig aan doen, warme kruik/douch/bad..

@zep hoe gaat net nu met jou meis? Beetje tot rust gekomen?

6. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ BF, fijn dat je weer lekker geslapen hebt! Je kunt er eigenlijk weinig aan doen met je rug.. Alleen iets warms kan t verlichten, badderen of een kruik. Als het echt heel erg is kun je er een paracetamol voor pakken. Of een beetje insmeren met tijgerbalsem.

@ hier, ML gaat dadelijk weer even langs z'n werk. Nu wil hij t boek van demi laten zien (4 collega's heeft ie) aan de ene kant zit ik er niet echt op te wachten dat ze t zien haha, maar aan de andere kant vind ik het wel weer erg fijn dat hij het wil delen met andere, zo weet ik dat ie ook nog bezig is met demi.. Hij praat er zelf niet over tenzij ik erover begin maar dan praat ie alleen over mijn gevoel niet de zijne en als ik er naar vraag zegt ie dat ie zeker nog wel vaak aan haar denkt maar meer verteld ie niet. Ach zal een mannending zijn. Anyway, voor hem misschien wel fijn om t met z'n collega's te delen waar hij soms toch 6 dagen per week mee is...

7. Jazz

Jazz Niet meer actief

Oja had weer iets grappigs gedroomd :D ik droom de laatste tijd vaak over dat ik mn kleine mannetje in mn armen heb en in elke droom ziet ie er anders uit. Dit keer was hij echt nog zooo ini mini klein, duidelijk te vroeg geboren.. En hij leek ook een beetje op een orang oetan aapje :$ hahaha heel apart. En ineens ging hij plassen dus het kwam echt met een mega boog straal eruit dus ik richtte hem gauw richting de keuken want dan kwam het tenminste niet op de meubels of de muren ;)

8. BellaNoa

Hahaha! Dromen zijn soms echt zo raar he

9. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bella lief dathij hetwil delen met zn collega's :) toch zijn manier om er toch over te praten en het te delen. En het zal inderdaad een mannending zijn dat hij het er niet uit zichzelf over heeft. Mijn vriend is meestal ook zo. Hij vindt altijd dat iets erger wordt als je het erover hebt zeg maar.. Dan breng je het gevoel weer omhoog. Zal wel soort zelfbescherming zijn

10. BellaNoa

Ik denk dat dat het is inderdaad.. Het erger word als je het erover hebt. Al is hij eigenlijk op alle gebieden geen prater. Wat apart is want vroeger was het andersom haha.. Toen praatte ik nooit ergens over, gevoel enzo en hij juist wel. Hij heeft mij juist geleerd om over mijn gevoel te praten en nu is t heel makkelijk voor mij en nu praat hij juist niet..

11. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @BF: MASSAGE! ;) Als ik die eerst maar weer mag, lekker op de tafel op me buik. Heerlijk! Paar tips die ik heb geleerd op de pufclub om te voorkomen:
    - Niet onderuit gezakt op de bank zitten met je benen op de tafel. Dan heb je geen steun in je rug. Wil je toch zo zitten (want zo zit ik altijd haha), leg een extra kussen onder je rug voor betere ondersteuning.
    - Niet met je benen gekruist achter je bureau, maar naast elkaar met voeten op de grond.
    - Rechtop zitten. :D
    Misschien dat het helpt. Tips om te genezen heb ik niet helaas... Fijn dat je zo lekker hebt geslapen trouwens!

@Foto's: Zal vanmiddag wel ff klikken en op ZP zetten. En op Whatsapp. :D

@BellaNoa: Misschien toch een soort van verwerken voor je man... Denk ook niet dat ze er zo snel over praten. Misschien ook niet tegen jou omdat hij ook ziet dat jij er nog verdriet van hebt? Ik weet het niet, zit niet in jullie situatie. Misschien moet je z'n beste vriend ff smsen of die erover wil praten met em?

@Jazz: Whahahaha! Die droom!

@Hier: Nog een half uurtje en dan zit mijn werkdag erop! Wou vanmiddag ff lekker gaan zwemmen, maar het is al zo koud en dan ook nog dat koude water in...

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @genieten, lekker boterhammetje met hagelslag en knapperig korstje! *mjaaammmmmmmmmm*

@bella, is idd volgens mij wel een mannending ja. waar je alleen wel voor uit moet kijken (iedereen trouwens hoor) is dat hij het wel goed verwerkt en het niet weg gaat drukken zeg maar. maar als ik het zo hoor zit dat verwerken wel goed :)

@jazz, hahahahahaha :D jij droomt echt leuk :D hihi

@sproetje, zwembad? koud? doen ze bij jullie niet aan verwarmd bad dan? ;) hihi
    ja massage, lijkt me goddelijk, echt waar! idd onhandig dat ik nu niet op mn buik kan liggen, maar op je zij is ook een optie.
    is alleen even "anders", maar bij de fysio gaat t ook zo ;)
    volgende afspraak fysio is dus alleen pas eind februari....als ik t nou echt niet meer hou kan ik wel bellen of ik eerder ook terecht kan, maar dat ga ik dan niet nu al doen hihi

@hier, vermaak me prima :)

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @gyn: vanochtend dus bij de gyn geweest, voor degene die nog niet op de hoogte zijn.
    Weer geen reactie te zien, geen eitjes :(:( nu heb ik Provera meegekregen om m'n mensturatie op te wekken. Dit moet ik 7 dagen slikken en dan 3 tot 5 dagen later word ik dan ongi..
    Dus deze ronde telt niet mee, want geen eitje is geen kans :(:(

Pff een die gyn was me toch een eikel.. Bahbah.. Hij kreeg m'n linkereierstok niet gevonden en moest daarvoor rare fratsen uithalen. M'n baarmoeder aan de kant duwen en zat behoorlijk met die echostaaf in me te roeren. Deed echt zeer op een gegeven moment.
    Bij hem plan ik dus noooooit meer een afspraak! Ben blij als ik gewoon weer naar m'n eigen gyn kan. Die is tenminste wel fijn :)

Toen hij t recept voor Provera schreef vroeg die klotegyn aan mij hoe veel ik moest hebben?! Weet ik veel, ik ben geen gyn en heb die medicijnen ook nog nooit gehad... Dus ik hoop maar dat ie t goed heeft gedaan;)
    Ik heb nog om een belafapraak met m'n eigen gyn gevraagd. Dan kan ik de bijwerkingen en gang van zaken nog even bespreken. Dat is vrijdag tussen 11 en 1 uur.

Daarna dus een afspraak bij de internist.. Dat was ook al niet goed.. :(:( schildklier werkt nu dus echt te snel. TSH was nu 0,03 :$ dus weer gezakt sinds begin januari. Nu moet ik een pilletje minder gaan pakken. En over 6 weken weer bloed prikken en terugkomen.

***einde ego***

@bella: denk dat het idd zijn manier is om ermee om te gaan. Fijn dat hij het in ieder geval wilde delen met z'n collega's.

@jazz: hahaha die dromen ;)

@bf: goed dat je een gesprek hebt! Nog even een paar daagjes wachten, maar goed dat je actie hebt ondernomen!

14. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik ga rond de 30 weken een zwangerschapsmasage doen mmmm

15. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Sproetje, lekker een middag vrij, veel plezier met zwemmen! Hopelijk is het water niet te koud.

BF, niet fijn rugpijn, misschien als je thuiskomt even lekker onder een warme douche en dan insmeren met tijgerbalsem, kan goed werken. Lekker dat je eindelijk een rustige dag hebt! Goed dat je een afspraak hebt staan, dan geeft dan ook weer rust!

Jazz, haha die dromen van jou! Toevallig pas bij de apenheul geweest ofzo?

Bella, wat goed dat je man het wil delen met zijn collega´s, maar kan me voorstellen dat je liever hebt dat hij dat thuis ook met jou doet! Ik denk dat hij bang is om jou te veel verdriet te doen. Daarnaast gaat iedereen op zn eigen manier om met rouwen.

Flora, bah wat een rotbericht! Eerst je eitjes niet gegroeid en dan ook nog zo´n klote gyn :(. Hoop dat je de volgende keer gewoon lekker bij je eigen gyn terecht kan! Ga je de volgende ronde een hogere dosering clomid krijgen?
    Ben benieuwd hoe het verder gaat, wat al die bijwerkingen is ook geen pretje! Hoop dat je ongi nu snel komt en je weer snel aan een nieuwe ronde kan beginnen!
    Dat je eitje niet groeit, heeft dit ook te maken met je tsh?

Hier net pas mn bed uit, weet het vreselijk laat! Maar gisteravond gewerkt en was toch wel laat geworden! Vanmorgen bij de post weer ovutesten en zwangerschapstesten binnen gekomen! Ondanks dat ik een redelijk regelmatige cyclus heb wil ik gewoon weten wanneer mn eitje is, zodat ik weet wanneer ik ongi word. Gelijk een goede thermometer erbij besteld, voor het geval mn gyn volgende maand zegt dat ik moet gaan tempen.

Nu even lekker aankleden, boodschapjes doen en vanavond komt mn vriendinnetje helemaal zin in!

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @mvs: ohh lekker :)

@julia: ja ik moet de volgende ronde 100mg clomid gaan slikken, dus dubbele dosis.
    50mg is gewoon te weinig geweest. De gyn gaf ook aan dat t een hele lage dosering is en vaker niet werkt dan wel. Maar ivm overstimmulatie moeten ze daarmee beginnen.
    En mijn TSH moet in principe geen invloed hebben op de eitjes met clomid. Clomid moet dat overrulen zeg maar. Zonder clomid kan het wel invloed hebben op de groei van de eitjes.

17. BellaNoa

@ ML, als er familie of vrienden op bezoek komen dan praat ie er wel gewoon over. Over hoe alles is gegaan enzo en hoe hij dat heeft beleeft. Denk dat dit dus ook het verschil tussen mannen en vrouwen is, ik kijk bijvoorbeeld iedere dag wel even in t boek van demi, heb m misschien al wel 100 keer gezien. Hij zegt dan ook steeds; kijk je nu alweer in het boek? Of als ik de nummertjes weer draai van Demi, dan zegt ie, alweer die liedjes? Hij is iemand die niet wil blijven hangen in het verleden.

@ Zwembad, toen wij naar CP gingen toen Dilan 5 mnd was. Stond er in het boekje dat het babybad verwarmd zou zijn, ah fijn dachten we. We gingen er naartoe en het was echt KOUD! Het gewone bad was zelfs nog warmer haha... toen maar zo'n grote band gekocht en in t grote bad gegaan met Dilan :D

@ Hier, ga Dilan maar even in bad doen, daarna eten en kan ie weer lekker naar bed. Vanmiddag heb ik de kapper op de planning staan, het is echt nodig! Mijn haren zijn zo lang geworden en ben het lange haar ook echt beu, dus ga voor een stuk korter :D

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Mvs, dat klinkt goed!

Flora, aha begrijp het! Hoop dat het de volgende maand dan gewoon goed gaat! Snap wel dat ze er voorzichtig mee zijn, maar toch....je hoopt toch op een goed resultaat als je er medicatie voor slikt!

Bella, dat is ook zo mannen en vrouwen verschillen daar in! Heerlijk even naar de kapper, ga je een heel ander model doen of gewoon een stuk korter?

19. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Voor de meiden die ovutesten enzo bij zwanger en kids willen bestellen hierbij nog een kortingscode: HAPPY2013.
    Dat is 2,50 korting als je voor minimaal 15 euro bestelt

20. BellaNoa

@ Julia, wel lekker net pas uit bed :D Welke ovutesten heb jij besteld? Las hier nu op het forum dat de zwanger & kids testen tegenwoordig minder goed waren als voorheen. Ik heb voor de zekerheid gister maar weer testen besteld van Test Point, die waren toen super duidelijk in ieder geval. Het is inderdaad al wel fijn als je al een maandje getempt hebt voor de HA.

@ Kapper, ik ga gewoon voor een stukje korter ;)

Deel Deze Pagina