Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Nou wie weet zit ie in je handtas dan :p

@Liza; Nee volgens mij kan dat niet echt meer, dat het nog omhoog zou gaan. Zal morgen wel rond m'n begintemp uitkomen ofzo.

Zal m'n tempkaartje in m'n onderschrift zetten, maybe handig.

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik heb een urine potje van de apotheek en er zit een zakje omheen!

3. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey dames jeejtje wat een geklets hier :p
    Even zien wat heb ik ook al weer gelezen...

@Bn: :( hopelijk valt het mee in ieder geval veel sterkte!

@BF: jeej weer een echo gehad :)

@kiwi: Jeej een knipperlichtje :D die zijn leuk :D nu is het dus echt officieel je hebt een nibbit in je :p

@Swimming: stiekem moet ik toch ook wel glimlachen bij het urine in handtas verhaal ;)

de rest ben ik een beetje kwijt (zoals alles tegenwoorden man wat zijn mijn hersensen traag zeg :p )

Vandaag de 20 weken echo gehad en alles is goed. VL wilde niet weten wat het wordt (mij maakt het niet uit) dus we weten nog niet wat het wordt maar vl is er van overtuigt dat hij "iets" heeft gezien ;) nou ja nog ca 20 weken en dan weten we het als het goed is. Helaas was de dvd recorder van de echoscopiste kapot :( en nu moeten we nog een keer terug komen om dvd opnames te maken (he wat vervelend ;) :p :D)

Tevens he... er staat op een aantal sites dat als je nu test de zwangerschapstest negatief is... ik was natuurlijk wel erg nieuwsgierig dus heb nog maar een test gehaald bij de kruitvat maarre ik ben nog hartstikke zwanger hoor :p. En aangezien ik nu geen hcg meer nodig heb... *strooi* *strooi* *strooi* voor de klussers :)

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @meelanor ik ook haha!

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Net een beetje rekbaar slijm gespot. Dat had ik de vorige rondes ook, maar nu blijkt later dat mijn ei ruim 1week tot 1,5week later kwam. Benieuwd wat de ovu testen de aankomende dagen gaan zeggen!

6. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ieuwwwwww ik heb heel dik wit slijm met klontjes het is niet rekbaar (heel klein beetje) maar plakkerig ieuwwwwwww

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @swimming: hahahaha een potje urine in je handtas :D idd geweldig! Maar idd, je moest iets ;)

@meelanor: wat fijn dat de 20-weken echo goed was! En dus nog ff spannend wat het gaat worden! Wat denkt je man gezien te hebben?

@liza: ik vind t hoopvol!! Ik vind dat je morgen maar moet gaan testen ;)

@mvs: hihi spannend voor jou! Wanneer wil je gaat testen?

@testen: over testen gesproken. Mijn plan om pas te testen als we een half jaar getrouwd staat gaat niet op. Als ik zwanger ben moet ik namelijk direct mijn schildkliermedicijnen ophogen. Mijn NOD is dus de 25e en de 26e heb ik weer een afspraak bij de internist. Dus dan kan ik dat meteen bespreken.... Hmmmm of zoek ik nu alleen een reden om eerder te testen ;) sowieso niet voor de 23e.

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Oh en meelanor: je kunt idd nog gewoon posi testen hoor. Hcg heb je nog steeds in je.. Alleen wel minder als in het begin.

9. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik ga pas volgend weekend testen rond de 27ste

10. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @Flora01 haha wie weet... Maar tot nu toe denk ik van niet.. Laat het afhangen van komende nacht en mijn temp morgenvroeg.. Spannend dus!

11. Jazz

Jazz Niet meer actief

Joehoee meiden!

Super veel gekletst dus jullie raden het al : 3/4 vergeten :D

@kiwi jeeeeeeeeeeeeeej mooie echo en hartje klopt wat fijn!! Echt fijn dat ze wilde kijken. Ik krijg mijn kleintje helaas niet te zien bij de intake :( sniksnik.. Ze zei dat het niet kon omdat het toen geen echospreekuur was, dus neem aan dat ze de apparatuur niet tot haar beschikking heeft op dat moment? En omdat ik dan nog te pril zwanger ben om iets te kunnen zien. Dat vond ik dus echt bullshit. Ik ben dan wel nog pril zwanger (7w2d) maar je kan heus wel even kijken of het goed zit? Ze zei wel dat ik kon vragen aan de vk of mn termijnecho wat eerder mocht. Zucht.

@Zsa balen van je temp. Heb er ook geen verstand van maar aan de andere reacties te zien niet echt gunstig. Nouja geen bloed geeft moed!

@swimming hahaha urine in je tas

@liza ben benieuwd of je ongi toch gewoon wegblijft!

@zep wat balen van die riolering bahhh maar wel fijn dat jullie huisje zo opschiet! Moet heerlijk zijn :) Met mij gaat het helemaal goed hoor bedankt dat je het vraagt! Ik mag echt in mn handjes knijpen dat ik me echt zo super voel. Jouw symptomen klinken ook weer interessant maar ik snap dat je er niks van wil verwachten. Het blijft gewoon spannend. Ik strooi hier wat extra hcg :D

@bella klinkt herkenbaar de reactie van je mannetje. Zo nuchter. Denk dat je hem inderdaad maar even moet laten, even op zn eigen manier aan het idee wennen. Ik hoop zo dat het te behandelen is!!

@Meelanor wat super dat de 20wkn echo goed was! Wat een opluchting!!! En ik zou het echt niet kunnen joh niet het geslacht weten hihi ben benieuwd wat je vriend gezien denkt te hebben. Gaat ie dat ook nog een x uitspreken of niet ;)

@hier gaat t goed. Lekker op de bank met mn kleedje zoals ongeveer iedere middag/avond. Heerlijk :D kan nog steeds niet geloven dat ik zo'n bofkont ben dat ik geen 1 seconde misselijk ben geweest en verder ook geen klachten heb. Maar de tijd kan me niet snel genoeg gaan. Vind het zoo langzaam gaan en wil zo graag mn mini zien :( ik wil gewoon weten of alles goed gaat daar. Dus jammer dat ze niet kunnen kijken dinsdag.. zal ik vragen of mijn termijnecho een weekje eerder kan? Dan ben ik 8w2d.. of toch wachten als ik 9w2d ben en dat er dan meer te zien is?

12. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Eerste bruin gespot.. Laat nou maar doorkomen ook!!

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

shit, balen!! :(

14. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @zsa hè wat gruwelijk balen :( verwen jezelf lekker met chocola en vrouwenbladen op de bank en hopelijk snel positief de volgende ronde in.. Sterkte :(

Ik ben net lekker wezen sporten, hoofd leeg, hard nodig ben er zo erg mee bezig.. Net thuis na toiletbezoek weer niks in mijn inlegkruisje en ook niet bij het afvegen.. Kreeg gewoon tranen in mijn ogen, zou het dan misschien echt? Ik durf het me niet voor te stellen.. Zo bang voor ongesteldheid of een witte test :( grrrr moet nog 1 dagje volhouden...

15. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor je Liza!

Hier is t pech.. Baal flink natuurlijk, maar tis niet anders. Schijnbaar nog niet klaar genoeg voor.

16. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Baal wel echt voor jou hoor :( hoop niet dat ik me morgen hetzelfde voel, alhoewel het samen wel beter te verdragen is ;) xx

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @zsa dikke knuffel voor jou! Ik ben benieuwd wat mijn ovu test straks zegt. Moet de urine warm zijn of gewoon op kamer temperatuur?

18. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Liza: thanks!

@swimming: je gaat me toch niet vertellen dat je het anders in de magnetron zet he :D

19. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @zsa nee slimmerd. Niet zo vies doen. Jakkes!

Ik bedoelde gewoon op kamer temperatuur of koud uit de koeling!

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @zsa staan die groene blokje voor je klus momenten?

Deel Deze Pagina