Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Hihi kamertemperatuur zei Bf toenstraks ergens.

Nee staat voor eggwhite. Niet heel gericht kunnen klussen omdat ik ei later verwachtte.. Dag voor eisprong geklust en 4 dagen ervoor.. Dus was ook kleine kans... Maar is er maar 1 voor nodig...

2. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Swimming, gewoon kamertemperatuur! Niet in de koelkast zetten. En als je een keer om 17u test en de vlg 16u is echt niet erg hoor. Ik werk erg onregelmatig en teste ook niet elke dag op dezelfde tijd! Wilde in ieder geval thuis in een bakje plassen en gelijk testen!

Maar goed jij gaat er liever eerst mee op visite begrijp ik haha :)

Zsa, dikke knuffel meid! Even balen en dan snel het gevoel krijgen dat je er weer voor kan gaan!

Lieve zwangere bedankt voor het Hcg, dompel me er ook even in onder!
    Zitten jullie ook expeditie robinson te volgen?

3. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @zsa haha idd. We houden het maar bij kamer temperatuur! Moet er niet aan denken.

Dus je zet je klusdagen niet op de ovulation chart? Onthoud je dat dan? Als je nu ongi wordt heb je wel een mooie cyclus! Maar het is wel balen als je ongi wordt! Knuffel voor jou!

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @julia ik wilde het niet graag meenemen, maar ben nu nog niet thuis en dan zou ik of te laat of niet kunnen testen. Dat zou dan jammer zijn. Vanaf nu test ik altijd thuis!

5. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ja onze klusavonden zijn zó spectaculair dat ik ze stuk voor stuk onthou :D hihi mee staan erin, maar schijnbaar voor jullie niet zichtbaar.

@Julia: ik kijk ook robinson idd

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    :D
    Was als grapje bedoeld! :D

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik gebruik trouwens menstruatiekalender.net om alles bij te houden. Mocht iemand dat ook willen laat even weten dan voeg ik je als vriend toe en krijg je voorrang op de site!
    Anders moet je soms een paar maanden wachten!

8. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Die heb ik ook idd maar heb fijnere app op telefoon. Vooral met tempen makkelijk dat ik t gelijk kan invoeren

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik gebruik womanlog en die vindt ik erg fijn. Kan er alles inzetten inclusief de temp ed!

10. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ik ook womanlogg en Ff

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wat wordt er veel gekletst vandaag. Zometeen richting huis! En vroeg ons bedje in. Lekker warm onder de wol.

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @womanlog: ik hem m ook :) zag vandaag ook dat ff een app heeft. Maar die vond ik er alleen handig uitzien als je ook echt tempt..

@zsa: balen meis :( nieuwe ronde nieuwe kansen!

@julia: jaa ook expeditie gekeken. Vind dat de drie 'pokeraars' maar een vies spelletje spelen. Al dat tactische gedoe... Mja het is en blijft een spel!! Ik vond Lodewijk juist zo leuk :(

@hier: vanaaf enorme last van m'n lies. Heel irritant! Ook weer rugpijn gehad vandaag. Ben zoo bang voor een naderende, te vroege, ongi :( laat m'n lf nou plzzz ook goed zijn!

13. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hij is iets donkerder dan die van gister! :)

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Nu staat hij er 2x! Raar

15. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    jeetje meiden er is echt super veel gekletst vandaag!!
    heb maar heel weinig onthouden.. wat hectische avonddienst gehad..

testen, 1 nov me nod en wacht weer tot mn nod want tot nu toe word ik steeds entjes dan ongi..

ovutest, vandaag pas heeeeeeel laat gedaan maar toch een licht streepje.. denk dat ik weer een kortere lf heb of gewoon een langere cyclus dit x.. heb vanmiddag weer zw pillen gehaald.. heb ze dan 3 dagen neit geslikt.. zal dat heel veel uitmaken??

Expeditie robinson, kijk ik niet maar ik had een collega door het dolle heen op de bank hehe

16. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @swimming duidelijk donkerder! Hopelijk vandaag een knal positieve :) schrik trouwens ook niet als ie vandaag weer lichter is.. Heb ik ook gehad! Uiteindelijk kwam mijn knaltest pas dag 26! Dus zolang je geen knaller hebt zou ik door blijven testen, ik duim voor je, hopelijk vandaag een knaller en dan lekker aan de klus ;)

hier geen verandering opgetreden.. Temp hoog, inlegkruisje wit.. Toch twijfel ik om mijn test dag nog verder te verschuiven naar zondag.. Ik KAN gewoon niet geloven dat het raak zou zijn.. Heb geen enkel symptoom.. Een vrouw voelt zoiets toch? Pffff word gek van mezelf

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @liza je hoeft niet persee wat te voelen als je zwanger bent hoor. Test nou maar gewoon!

18. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hahahaha jij bent nog nieuwsgieriger dan ik ;) maar morgen op zijn vroegst een test heb ik van begin af aan gedacht dus daar blijf ik nog even bij ;)

19. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Dus.... Wekker uur te laat gezet. Temp wel weer hoog.. Bruin is bij 1 stipje gebleven.. De voor mij kenmerkende helse buikpijn is er ook nog niet.. Weird! Nu weer maar slapen

20. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @zsa wat spannend!! Misschien dus toch?

Deel Deze Pagina