Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @liza,zsa: spannend dames!!! Ik hoop het zooo voor jullie :D jullie zijn vandaag 2 dagen overtijd toch? Nou dan moet je zeker wel posi kunnen testen ;) :D
    En je hoeft helemaal niets te voelen hoor!! Volgens mij voelde Jazz ook erg weinig, die dacht dat ze gewoon ongi ging worden. Had totaal niet verwacht dat het die ronde raak was :D

@swimming: jeej een iets duidelijker streepje :D laat die knaller maar komen ;) hihi. Maar lh kan idd een beetje schommelen, dus hij kan ook weer lichter worden.

@hier: gister al om 10 uur naar bed gegaan en om half 11 sliep ik als een roosje :D zal t wel nodig gehad hebben. Hier nog steeds rugpijn en gekke steken in m'n lies/schaambot aan de linker kant. Pfff ongi laat je plzz nog een paar daagjes op zich wachten. Nu 8dpo, dus ik wil toch wel minimaal een lf van 10 hebben :D

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @Flora01 Ja het wordt nu wel echt spannend.. Merk het ook aan alles.. Ben op mijn werk maar zelfs hier kan ik het niet loslaten hahaha! Zit gewoon te forummen hier ;) Maarja van mezelf mag dat voor deze ene keer.. Het is zo spannend! Hoop maar dat de dag snel voorbij is ;) Maaaaaaaar voor jou begint het ook spannend te worden! Zou zeker tot 10 dpo min. wachten.. Ik heb al te vaak voor NOD getest met negatieve resultaten die je dan toch in twijfel trekt vanwege het vroege testen dus uit zelfbescherming zou ik zeker niet eerder testen hahaha, maar weet hoe lastig het is.. Ik heb op 8 dpo getest. Negatief, maar na 10 minuten dus wel een tuurstreep.. Op dat moment zag ik 'm echt als negatief want na afleestijd geldt niet meer maar die test spookt nu nog steeds door mijn hoofd.. Had liever niet getest ;)

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Nee ik ga sowieso nog niet op 10 dpo testen, dat vind ik te vroeg. Ik kijk het volgende week ff aan.
    Maar begrijpelijk dat je er koppie er niet goed bij kan houden :D daarom had ik al lang getest vandaag ;)
    Als je op 8 dpo al een tuurtestje hebt gehad en nu over tijd bent... Dan kan het bijna niet meer anders dan dat het raak is ;) ik duim voor je!!

4. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hahaha, een tuurstreep ja, maar wel buiten de afleestijd he! En een streepje wat je echt in het licht moest houden om te zien.. Kreeg 'm niet eens op de foto ;)

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Vandaag moet ik niet vergeten te testen. Nu blijf ik het rond 17.15 uur doen. Als hij knalt komt mijn ei na 24-48uur toch?

6. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Goedemorgen dames!

Ff snel update! Ben ML nog steeds vergeten te zeggen dat ik echt echt echt wil weten of we een dame of een knul gaan krijgen. Hele week al heel druk... Vanmiddag gaan we lekker een weekendje weg met de familie van ML. Zondag zijn we weer terug. Dus de hele week al inpakken en opruimen thuis. Dit weekendje houden ze er ieder jaar in, altijd super gezellig, alleen mag ik dit jaar niet drinken, ach ja, voor een goed doel zullen we maar zeggen!

Sorry dat ik verder niet reageer, ik moet weer snel verder met werken!

Werkse nog en een heel goed weekend gewenst!

7. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @swimming inderdaad binnen 24-48 uur.. Ik testte ook iedere dag rond die tijd.. Op dag 25 testte ik bijna positief maar niet helemaal, dag 26 knalpositief! Diezelfde avond geklust en de volgende dag was mijn test al weer negatief (of althans een stuk lichter).. Op het moment dat je knalpositief test kan het dus best zijn dat die piek al een aantal uren (max 23 denk ik) bezig is... Veel succes! Hoop op een knaller voor je! X

8. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Nu veel bruin. T gaat starten gelukkig! Liever dat dan onzekerheid.
    Weet nu iig dat ik meer menstruatie klachten had dan ooit eerder.

9. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @zsa Bah, irritant die teleurstelling iedere keer he? Ik had dat de vorige ronde.. Begon met bruinverlies bij afvegen, toen weer uren niks, toen weer een beetje bruin en een hele nacht niks.. En zo heb ik 3 dagen aangemodderd met continue de hoop dat het toch niks was.. Uiteindelijk zette het rode bloed ineens door en toen was alle hoop verdwenen.. Maar snap goed hoe je je voelt.. Feit blijft wel: bruin telt niet als menstruatie, pas bij rood bloedverlies is het dag 1 van je menstruatie.. Althans zo heb ik het vorige ronde van iedereen begrepen..

10. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    AH dames ik zit echt voor jullie te duimen hoor en @zsa nou ja je weet in iedergeval waar je aan toe bent dan :) op naar een nieuwe succesvolle ronde! :)

@ego: Ik ben van mezelf best nuchter. Ik vind het nog maar een gek idee dat er een kind in me zit terwijl ik het nu toch echt gezien en gevoeld heb :cool: (plus mijn buik kan ik ook niet verstoppen :p).
    Ik voel het kindje best vaak in mijn buik maar als ik mijn hand erop leg dan stopt het weer;):) hihi. Ik hoop namelijk dat binnenkort vl het ook kan voelen:). Maar goed ik las dat bf af en toe tegen d'r mini praat en dat het dan helpt;):). Persoonlijk geloof ik daar nooit zo hi (geen aanval op jou hoor bf ;):D:p maar ik ben gewoon heeeel nuchter:cool:) maar goed ik zat in de auto te wachten op vl en disney begon weer met schoppen, ik leg mijn hand er weer op en... niks :( hmpf zucht. Ik denk misschien werkt het als ik er tegen praat net als bf, baad het niet dan schaad het niet:). Dus ik tegen disney: "Disney... schop eens?" en nog binnen de seconde *boink* tegen mijn hand :$ Oke waarschijnlijk puur toeval maar ik het echt plat gelegen van het lachen :D hihi. Nou daar gaat mijn nuchter kijk op het leven :p:$:D

Tevens hebben we gisteren de babykamer besteld (ik was het kijken naar babykamers zoooo beu :x Te duur, te goedkoop ogend te glimmend :) en toen liep ik samen met vl nogmaals tegen deze aan... "Deze wordt het!" zo opgelost :p) http://www.kids-room.nl/getimage.php?image=/dynamic/media/6/images/Producten/Babykamers/babykamer-bopita-tim.jpg

En in dezelfde winkel de kinderwagen besteld die wist ik gelukkig al langer, maar we moesten hem nog bestellen. Deze is het geworden: http://www.babyvest.lv/files/Maxi%20Cosi%20rati/Mura%204-3v1-Walnut%20brown.jpg
    Met voetenzak, boodschappenmand en parasol :) helemaal happy

Daarna hebben we gisteren nog een automatische schommelstoel (zo'n ding dat zelf schommelt en muziek maakt:):):D) en een "zwitsal" badje + standaard overgekocht van vrienden.

Dus... nu kan deel 2 beginnen... het bedenken van de inrichting :) hopelijk lukt het, en het is inderdaad wel lastig nu ik niet weet wat het wordt :cool: ach komt vast goed :D

*:$waah toch een iets langer bericht dan verwacht, mijn excuses ;)*

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    jeeeeeeeeeee wat een hoop gekletst!! :$:$

@liza, spannend!! hier wordt ook geduimd hoor!

@zsa, bah bruin :( mjaah...idd zolang t geen vers rood bloed is telt t eigenlijk nog niet.....hoop wel dat je gauw wat meer weet :)
    misschien heb je nu wel meer klachten omdat je hiervoor toch niet echt een ei had??

@meelanor, haha :D zie je nou dat praten helpt :p hahaha nee hoor :D ik doe t meer voor de lol, maar eigenlijk ook al wel om een band op te bouwen denk ik :) ml praat soms ook tegen mini, vaak in de trant van "nou mini, laat je mama nu wel haar vlees smaken en opeten, dat heeft ze nodig" :D maar dan helpt t niet hoor ;)
    als ik een paar onrustige nachten heb gehad vraag ik "mini, lieverd, wil je mama weer helpen om lekker te slapen? mama heeft echt haar energie nodig om goed voor jou te kunnen zorgen hoor, slaap lekker"
    en ik vraag altijd of mini goed wil groeien en zich goed vast wil blijven houden aan me ;)
    en bij vorige echo vroeg ik avond ervoor of mini wilde zwaaien naar ons, en dat gebeurde :D
    dit keer echter niet zo goed gevraagd, dus t lag gezellig met de rug naar ons toe :p klein eigenwijsje, ging daarna helemaal verstoppen :D
    enne...wie weet wat ze al kunnen horen of meekrijgen van jou ;)
    baadt t niet schaden doet t zeker niet ;)

@swimming, hilarisch! je urine in je handtas! :D:D hahha maar fijn dat t streepje beter zichtbaar was :) kan idd vandaag weer lichter zijn, je kan de hele maand door wisselende streepjes plassen....:)
    ik had een duidelijke opbouw, maar niet iedereen heeft dat :)

@sproetje, fijn weekend!

@rest, sorry weet t echt niet meer :)

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ohja @meelanor, leuk kamertje en mooie kinderwagen! :)

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    @Liza, zeker spannend meid, ben benieuwd morgen!

@Flora, zo jij hebt een goede nacht gemaakt. Hoop niet dat je ongi word hoor!

@Meelanor, prachtige meubels en kinderwagen! Geeft weer rust als dat maar eenmaal besteld is. Ook al bezig met namen bedenken?

@Zsa, he bah de ongi zet waarschijnlijk dan toch door! Idd laat het dan maar gewoon komen, op naar de volgende ronde!

@Swimming, komt vanzelf he dat wennen aan die ovutesten, hoop dat je snel een knaller hebt.

@Sproetje, fijn weekend, heerlijk er even tussenuit!

@Hier ook uitgebreid uitgeslapen, moet het weekend namelijk gewoon weer heerlijk om 6u mn bedje uit.
    Pfff....moet nog zoveel doen vandaag, dat ik het eigenlijk weer stom van mezelf vind dat ik heb uitgeslapen!
    Maar goed even wat belletjes plegen, opruimen, wassen, boodschappen doen! Lijk wel een huisvrouw :)
    Gisteravond wat trekkend gevoel ik mn rechter lies, dat is weer nieuw! Maar goed elke maand ontdek ik wel weer een nieuw symptoom..haha!

14. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @meelanor: Leuk kamertje en wagen hoor! Grappig dat hij/zij schopte toen je het vroeg :D

@BF: hiervoor had ik ook wel een ei volgens mij, alleen op een ander moment dan dat ik zelf dacht. De steken en krampjes komen pas nadat ie gsprongen is.. denk dat ik z'n reis door de eileider voel ofzo ;)

@hier: tis weer schoon wcpapier en m'n borsten doen nog steeds zo gruwelijk zeer (das dus iets nieuws, eerst altijd alleen de rechter). En door het weinige slapen ben ik moe.. pff vreselijk, zó moe. Was net met moeders winkelen, ik had er geen lol aan, moest moeite doen om m'n ogen open te houden. Nu lekker thuis, doe niet veel meer behalve dalijk het beddengoed voor de tigste keer deze week verschonen. Lijkt wel of ik zwem 's nachts, zo zweet ik :( B A H!

15. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    Kindje is helemaal goed gekeurd!!!

Enne het wordt...............een meisje whijoeiiiijj

16. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    gefeliciteerd minnie84 heerlijk gevoel he.
    wat leuk een meisje.
    was dit jou eerste kindje?sorry hoor ben het vergeten?

17. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Thanks ladies! Zal nog even moeten doorbijten tot morgenvroeg.. Jullie horen het ;)

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Minnie, wat gaaf een dochter! Gefeliciteerd! Tijd om te shoppen voor de kleine meid :)

19. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Wat leuk Minnie, een meid!! Gefeliciteerd!

20. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ Minnie, Jeeej een meisie! En nu shoppen :) Hadden jullie al babykamer enzo op het oog??

@ Jazz, Balen dat je bij intake geen echo krijgt. Maar 6 november wel toch? Ik weet wel dat ze op eerdere echo's natuurlijk niet "zo veel " zien als later, maar ik vind de eerste echo pas op 9 weken / 10 weken (bij sommige) wel erg laat eigenlijk. Je wil toch graag even je beeb zien!

@ Zsa, toch ziet je kaartje er wel interessant uit. Hopelijk stijgt je temp morgen toch weer meis!

@ Meelanor, prachtig kamertje en mooie wandelwagen! :)

Deel Deze Pagina