Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    Goedemorgen meiden
    Heb een tijd niks van me laten horen maar ben goed ziek geweest kom niks binnenhoude nu gelukkig veel beter alleen nog heel moe maar dat hoort erbij zullen we maar zeggen he maandag voor het eerst naar vk geweest nou heb er maar 1 woord voor wat een schat zeg was erg zenuwachtig en bang om weer naar de gyn te moeten en weer de elende van het zh mee te makem maar als me bloeddruk goed blijft dan mag ik gewoon bij de vk blijven en zelfs thuisbevallen blijer hadden ze me niet kunnen maken
    Gisteren,zijn ze geweest van moeders voor moeders dus pissen vanaf vandaag in een,potje hihi

Hoe is het verder met iedereen?

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Dit vind ik dan leuk, ja als het een jongen wordt dan wordt het blauw ;)

3. BellaNoa

Textiel dan alles van deze lijn ;)

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bellanoa die koeka serie ziet er leuk uit.

@bf succes gewenst of ben je al klaar? Ik duim voor je!

@hier ongi is over! Heerlijk nu een paar dagen wachten en dan kunnen de ovu testen hun best gaan doen!

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Swimming: Spannend :D Hopelijk snel een knaller!

@Bella: heeeeel mooi en schattig :) Ik wil een neutrale kamer, grijze meubels, lichte vloer (creme laminaat, er licht nu al wel een goede vloer in, maar ik denk dat dat niet mooi is met grijze meubels), 1 muur ook een grijs of bruintint. En de rest aankleden met roze of blauw dingen :D

@Hier: vruchtbaar slijm is gespot :$ Nog wel aan de waterige kant :) Maar heb dit in ieder geval nog nooit gehad zo! Hopelijk gauw ook de bevestiging van een knaller van een ovutest ;)

6. BellaNoa

Ik weet eigenlijk ook niet of dat staat creme met grijs, wil je er dan anders een andere vloer in doen?? Maar wat moet ik me dan voorstellen met een creme kleurige vloer? Wij hebben boven een witte laminaat met een grijze nerf.

Ik vind het ook altijd mooi om de kamer neutraal te houden en aan te kleden met kleurige accessoires. :) En de babykamer van dilan vind ik ook nog steeds mooi dus dat komt goed uit hihi.

Ben benieuwd of je een dezer dagen een posi ovutest hebt, veel plezier in ieder geval :D

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flora, veel plezier! ;):p

@bella, jaaaa leuk alles van koeka!! ben gek op koeka! en leuk ook zo die tekening met me to you beertje! ben ik ook gek op! :D

@examen, bedankt voor alle succeswensen! al moet ik eerlijk bekennen dat ik ze nu pas lees ;)
    t ging voor mn gevoel best aardig, maar of ik t ook goed heb gedaan is natuurlijk weer een andere vraag...
    als t goed is staan van t weekend de antwoord online dus dan kan ik t vast nakijken (heb antwoorden overgenomen op klad papier), dus dan weet ik waar ik rekening mee moet houden....(al had ik dat voor ander examen ook keer gedaan, kwam zelf op een 7 en had er sowieso heel goed gevoel over...en kreeg ik mn cijfer was t een 5....heb examen toen wel opgevraagd maar eigenlijk nooit meer naar gekeken.....zucht domme ikke) dus ook dat is nog wel beetje tricky. ik ga in elk geval erg streng rekenen

maar voor nu: NIET MEER STUDEREN!!! jeeeeej
    al mn aandacht gaat naar mini! :):)

@knuffie, klopt jouw banner nou wel?? lijkt me nog zo kort??
    balen zeg dat je zo beroerd bent geweest, wel fijn dat t nu beter gaat! heb je er medicijnen voor? en fijn dat je bij de vk mag blijven!

@flora, veel plezier met je fiets ophalen! :)

@hier, nu knallende koppijn en hongerrrr ,dus ik plof zo met een filmpje op de bank en doe vanmiddag helemaal niets meer :)
    morgen weer werken.....

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Check dit!:$:$

Baaaalen dat ik mn plasje meteen had weggegooid nadat ik de dipstick erin had gedaan. Dan had ik nog een digi kunnen doen.
    Maar die doe ik aan het eind van de middag nog even :D

9. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Joehoe Flora. Ja als je thuis komt even snel met de digi doen ja.. Volgens mij heb je je ei gevonden, of komt tie er wel heel snel aan. Iedere vrouw is ook verschillend. Die van mij knalde ineens uit het niets. ;)

10. BellaNoa

@ BF, nou hopen dat je m goed gemaakt hebt dan :D Leuk dat jij die spullen ook leuk vind hihi. Moet nu alleen nog op roze of blauw wachten ;) pff kan me niet snel genoeg gaan wil nu wel echt shoppen hoor! Jij al een idee voor de babykamer?

@ Flora, jaaaa!! Eitje komt eraan! Best een vroege ei

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @flora vrolijk aan de klus jullie. Dan heb je wrs weer een mooie cyclus.

@griep gister echt beroerd geweest. Koppijn, keelpijn en verhoging. Vandaag ging het een stuk beter nadat ik goed geslapen had! Nu richting huis en morgen lekker vrij. Lekker uitslapen, tandarts en dan naar mijn Neefjes!

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flora, wauw snel zeg! Wel nog even door blijven testen he? ;) maar goed teken dat je doorzichtig slijm hebt!! Have fun met je man ;) hihi

@bella, ja wel ideetjes, maar we weten nog niet precies hoe en wat :D ik ben nog aan t rondkijken op internet voor behangetjes enzo, wat er allemaal op de markt is. Voor jongetje zou t wel echt stoer, maar vrolijk kamertje, ik denk aan de kleuren groen, felblauw en evt oranje of juist met zilver, vind zilver wel heel leuk erbij :) en voor meisje ook een vrolijk kamertje, maar we zijn er al wel ovdr uit dat we niet t typische schattige babybehang met speentjes enzo willen, vind t bij anderen heel leuk, maar ben zelf niet zo'n type :) en ik vind uiltjes leuk! :)

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @swimming, ohjee klinkt bekend zo hoofdpijn keelpijn en verhoging, let je wel een beetje op jezelf? :) vaak is t wel een teken van op-de-plaats-rust he...;)

14. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Hallo!! :D

Sorry ik kan niet op iedereen reageren want jullie kletsen Z O V E E L

Maar wat ik heb onthouden:

@series: Jaaaaa Walking dead!! Jeej! Verder kijken wij True Blood, Vampire Diaries, The River, The Circle en ik kijk nog wat meiden series á la Gossip Girl e.d. I love series!

@Knuffie: balen dat je zo ziek was, hopelijk vanaf nu in stijgende lijn!

@Flora: Jaa vruchtbaar slijm! Slikte jij nu ook Etos pillen? Ja toch? Heb het idee dat ze bij mij wel werken..

@Hier: tjaaa eisprong.. temperaturen en vruchtbaar slijm geven iets anders aan :D Met tempen heb ik denk vrijdag eisprong gehad. Maar heb het gevoel dat ik nu nog steeds vruchtbaar slijm heb :(
    Snap er echt heeeeelemaal niets van, maargoed, ik wacht wel af :)

@Swimming: Beterschap!

@BF: jeeeej, even rust van het leren!

@Kinderkamer: Ik weet al jaren hoe ik 'm wil! :) Nu nog zorgen dat ik het kan maken!

@BN: Geweldige lijn die Booka (okee dat was het niet, maar weet het echt niet meer!) Van die M2Y beertjes hou ik dan weer niet zo.

Jeetje, dieper kan ik even niet meer graven in hetgeen ik gelezen heb!

15. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoi meiden!

Wat heb ik t toch koud. Verwarming aan, trui aan, dekentje, kaarsjes :D

@bf duim voor je dat je je examen hebt gehaald! :)

@flora wow nu al (bijna) posi woehoeee super joh! Have fun ;)

@kamertje wordt 'neutraal' in de zin van niet roze of blauw. Wordt dus sowieso licht steigerhout behang en antraciet op de muren. De meubeltjes dan wit.. Wss ander vloertje beetje richting grijs. En de aankleding dan beetje riviera maison stijl en hier en daar wat lieve zachtroze/blauwe accenten en hartjes en dingetjes ;)

@hier beetje een emo off day ofzo. Beetje down geen idee why :D zal dr wel bijhoren.. En moe maar dat is ook niet nieuw

Sorry dat ik super veel vergeten ben!

16. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik heb heel wit en een klein beetje rekbaar slijm dus aan de klus vanaaf hihi

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mvs, veel plezier! ;)

@zsa, nou vind dat je nog veel onthouden hebt hoor! ;) ben benieuwd wanneer je nou echt je ei had :D, rekbaar slijm kan 5 dagen duren, bij de een is t 4 dagen voor ei, ander begint t pas op dag van ei, valt niks over te zeggen dus ook eigenlijk :D

@jazz, ja klinkt ook leuk jullie kamertje! echt heel gaaf ook met dat behang! hmmm...geloof dat we hier ook foto's moeten gaan plaatsen van hoe de kinderkamer wordt? ;):p haha
    bij ons wel duidelijk felblauw of knalroze :D tenminste, hoe ik t nu in mn hoofd heb ;)

@hier, eten klaar dus gauw opscheppen! hongerrrrr!

18. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik weet de meisjes kamer al helemaal *wilt iemand het weten hihi* en Shaun zijn kamer weet ik al en een jongen geen idee nog

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Tadaaaa :D:D:D:D:D:D:D:D:D

20. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Jeeeeeee Flora! Aan de klus jij! Hahaha ;) veel plezier!!

Deel Deze Pagina