@liza wauw gefeliciteerd. Nu je banner aanpassen meid! Je hebt een mooie knal test. @bf komt maar op met die Update!
@liza had jij deze maand voor het eerst ovu testen gebruikt? Ik zou echt zoveel energie krijgen van een positieve test! Super meid!
@Liza, jaaaa gefeliciteerd!! Wil je op t lijstje? @zsa, jij kan ook testen *blaast wat hcg naar zsa* @Zep, idd, hoe is t bij jou??? @hier, opzich wel lekker geslapen, beetje onrustig...mjah hoort erbij he en ik kijk net op de klok en zou toch zweren dat ik half 9 eruit ging, maar was dus half 10 haha hebben jullie nog plannen voor vandaag?
@babyfotograaf Thanks, Ik stond al op de lijst alleen met verkeerde nod, namelijk 12-10 @swimming inderdaad eerste ronde met ovutesten.. Avond van de knaltest heerlijk geklust, dagen erna niet omdat manlief voor werk weg was.. Dus in 1 keer raak!!
@bf wij doen vandaag niet veel. Beetje rommelen in huis en ml gaat zo nog boodschappen doen. Ik kan mijn bed niet uitkomen!
@liza super zeg. Je hebt nu echt gericht kunnen klussen mei die ovu testen. Ik hoop dat dat bij ons ook gaat werken. Er groeit een mini mensje in de buik! Super gaaf joh. Lekker genieten jij. en dat zonder symptomen.
Ha meiden!! Sorry, zit teveel met mijn neus tussen het stof, dan vergeet ik gewoon te reageren...... Er is teveel gekletst om te kunnen reageren op alles, sorry meiden!! Liza, jaaaaaaaaaa, gefeliciteerd!!! Geweldig meid!!! Zsa, hoe is het met jou? Hier, niks van ongi te bekennen! Maar zegt nog helemaal niks, als ik morgenochtend niet ongi ben krijg ik een beetje hoop.. Maar had gisteravond heeeeel lichte ongi krampn. Maar zegt natuurlijk ook niks... Het is gewoon spannend!!!! Ik hou jullie echt op de hoogte
@ Liza, gefeliciteerd meid!! Super leuk zeg! @ Minnie, een meisje!! Gaaf zeg, jullie hebben al een zoontje toch? Sorry dat ik even niet heb gereageerd en meegelezen, niet aan toe gekomen. Maar zal er weer vaker zijn Hoe gaat het met de rest? Heb ik nog dingetjes gemist? Hier gaat het verder goed, heb t idee dat ik meer energie begin te krijgen en vandaag de mijlpaal bereikt, 12 weken! Yeahh de magische grens bereikt. Ben trouwens ook gestopt met MvM, heb donderdag mijn laatste kannetjes ingeleverd was er zo klaar mee hihi
Spannend Zep! Ik ga nog niet testen. Sowieso zijn vader en schoonvader hier aan t klussen.. Euh écht klussen dan hè.. En ik geloof er zelf sowieso niet in. Maybe als er maandag nog niets is
@zsa, hha ja andere klussen tussen vader en schoonvader lijkt me erg apart @Zep, oh je houdt t dus nog even spannend! *Duimduim*! *Blaast ook wat hcg naar zep* @bella, haha al gestopt met mvm moet nu ook wel zeggen dat ik er geen zin meer in heb hoor, mjaah bijna klaar! 2 nov wordt laatste keer opgehaald, dus nog heel eventjes had gister 1 krat neergezet, en gelukkig dit keer ook maar 1 terug gekregen @Liza, oh echt? *ZEEF* @weekend, wij zouden aan de schoonmaak gaan, dus denk dat we zo maar eens moeten ontbijten en gaan beginnen ook nog even naar de winkels vanmiddag, kan de felicitas zwangerbox ophalen bij etos, moeten boodschappen doen anders hebben we niks te eten dit weekend
@ BF ja 2 november is zo Ik moest nog tot 15 november hihi, en ik vond het juist ook lullig om steeds maar 1 krat neer te zetten omdat het me gewoon niet lukte om ze allebei gevuld te krijgen. Vergat het ook gewoon steeds dus had zoiets van, ach ik kap ermee. Heb nu toch 6 weken mee gedaan. Voelt wel een beetje als opluchting hoor, 12 weken Nog 1 weekje wachten voor t geslacht hihi.. Ik heb er vannacht over gedroomd, dat ik een meisje kreeg. Ze was alleen al groot en met Dilan in de speeltuin aan t spelen. Dilan was overal heel voorzichtig mee en zij niet, zij klom overal heel roekeloos op enzo en toen viel ze van t klimrek met der neus op een betonne tegel die omhoog stond... ik was helemaal over de zeik, maar ze had niks hahaha en keek me echt zo aan van, pff maak je niet druk Ze heette trouwens ook Demi Grappig wat je nu allemaal kunt dromen zeg.
@bella Noa is dat ook een naam die jullie in gedachten hebben? Leuk zo'n droom behalve van dat vallen dan! Wat zegt je eigen gevoel over het geslacht?
Ja dat is ook de naam die we hebben voor een meisje haha. Ik vind t eigenlijk best moeilijk over t geslacht. Ik denk dat het een jongen is, maar dat komt misschien meer omdat echt iedereen dat denkt. Maar ergens zit er ook een gevoel dat het een meisje is en als ik naar spulletjes ga kijken dan is het eigenlijk altijd in de kleur roze. Maar dat kan misschien ook een verlangen zijn, omdat ik het ook super leuk zou vinden als het een meisje is omdat we nu al een jongen hebben. Al zijn beide geslachten natuurlijk hartstikke welkom! Nog een weekje en dan weten we het