Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazz

Jazz Niet meer actief

Jeeeeej liza gefeliciteerd!!! :D wat super!! Ik had t ook wel een beetje verwacht hihi maar hoe zat t ook alweer, je was al 2 weken over tijd ofzo omdat je nu rond 6 weken bent?? Sorry dat ik t ben vergeten :)

@bf jij alweer 14 weken!! Gaat echt superhard!

@bella jeeej 12 weken wat fijn! Ik wil ook :D tijd gaat zooo slooooom. Over een weekje weet je al t geslacht aaaah spannend!

@zsa bij jou ook spannend!

@zep wanneer wilde jij gaan testen?

Ik duim hier heeeel hard voor alle meiden dat jullie maar snel zwanger mogen raken!! :)

@hier eerst lekker uitgeslapen en heb een wasje gedaan, stofgezogen, gedweild en vl is in de tuin bezig. Hij is bezig een loungeset te maken van houten pallets. Gisteravond zijn we uiteten geweest heerlijk sushi!! Mocht dan niet alles maar heb toch genoten ;) vanavond langs vrienden. We vinden t wel moeilijk om nog niks te zeggen.

2. Jazz

Jazz Niet meer actief

Oja en ik merk toch wel dat ik wat ben aangekomen en ik voel me nu al minder lekker in mn vel! Bluh. Tis maar ruim een kilo maar tis meer het gevoel dat ik me echt een beetje dik en opgeblazen voel. Ik weet dat ik niet moet zeiken en dat t erbij hoort maar ik hoop niet dat het in zo'n rap tempo doorgaat :)

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Jazz, ja het aankomen hoort erbij en je kunt er toch niks tegen doen ;) In het begin is het een beetje een blubber zooitje, maar op een gegeven moment zit je wel strak in je pak en dan valt het aankomen wel mee vind ik dan, alles trekt dan toch strak ;)

En het zegt niets hoor als je in t begin veel aankomt, ik was bij Dilan in t begin ook 4 kilo aangekomen, eerste 12 weken en op t eind zat ik nog op 9 of 10 kilo in totaal. Ik ben nu weer zoiets aangekomen, 5 al denk ik. Dus we zullen t zien.

Jij bent nu ook al 7 weken! Ik vind t best snel gaan hoor :D

4. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Hallo meiden,

Ahh daarom kreeg ik geen meldingen meer, deel 3 >< Loop zo ontzettend achter nu lol :/

Ben ik weer eens, eindelijk wat puf gevonden om beetje mijn verhaal te doen. Is wel even in het kort maar goed, mocht je meer willen weten dan kan je altijd berichtje sturen (antwoord alleen niet altijd meteen :p)

Mijn relatie gaat op het moment echt superklote, vriend is extreem jaloers om niets en ook agressief op momenten dat hij boos wordt en/of zijn gevoelens niet kan uiten. Hij is continue onzeker terwijl hij daar geen aanleiding toe heeft. We hebben echt al een paar weken aan lopen klooien en afgelopen week heb ik van donderdag tot maandag bij mijn moeder gelogeerd na een extreme ruzie. We gaan het nog wel proberen vl gaat ook in therapie voor zijn onzekerheid en agressie, maar hij heeft me geestelijk zoveel pijn gedaan dat ik problemen heb om hem er weer in te laten. Gaat nu wel iets beter maar op het moment slapen we zelfs apart, hij in de logeerkamer ik in onze kamer. Het zwanger worden staat nu dus even tijdelijk op hold, en we moeten maar kijken hoe en of wat we er mee gaan doen.

Ik lees nog steeds met jullie mee en blij te lezen dat het allemaal goed gaat. Hoop dat de laatste meiden snel zwanger mogen zijn, dui m heel hard voor jullie.

Veel liefs!

5. BellaNoa

Hee Lavina,

Fijn dat je even iets van je laat horen! Wat een klote situatie zeg en is dit zo ineens gekomen? Of ging het eigenlijk al een tijdje niet lekker?

En die jaloersie? Is ie misschien een keer in een andere relatie bedonderd geweest?

Heel veel sterkte meis en dikke knuf!

6. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Hee Bella,

Nou sinds de verhuizing was hij ineens heel veel achter de pc en zat ik veel alleen en zo, dus ben ik zelf ook meer dingen achter de pc gaan doen, en heb weer meer contact met wat oude vrienden. Dit zijn veel mannen maar goed had altijd al gewoon goed contact met ze alleen nu weer iets meer. Vervolgens werd hij daar jaloers op terwijl hij degene was die altijd boven achter de pc zat. Besprak niks geks of wat dan ook, speel wel een online spel met een vriend maar goed die vriend is 53 dus ook niet echt reden om jaloers te zijn.

Hiervoor heeft vl nog nooit een relatie gehad, kan zo maar zijn dat het daardoor komt. Hij is gewoon heel onzeker van zichzelf.

En dank je wel voor knuff

7. BellaNoa

Ergens kan ik wel begrijpen dat je vriend dan jaloers is. Hij vertrouwt jou dan wel (denk ik), maar misschien die mannen niet. Je hoort het tegenwoordig natuurlijk ook heel vaak dat mensen verliefd worden op een ander en vaak begint dat ook met mailen of wat dan ook via de computer. En als ik heel eerlijk ben, geloof ik nooit in vriendschap tussen man en vrouw, wel gewoon als gezamenlijke vrienden zeg maar, dat jouw vriend ook bevriend met hun zou zijn. 1 van de 2 krijgt anders namelijk altijd wel gevoelens.

Maar het is natuurlijk ook verkeerd als je helemaal geen contact met andere mannen zou kunnen hebben, tja lastige situatie. Misschien moet je je vriend erin betrekken in het contact met je oude vrienden? Zodat hij ze ook goed leert kennen.

8. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Snap wat jij ook bedoeld ja, nou ja sowieso hebben de meeste een relatie dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik heb wel geprobeerd mijn vriend ook erbij te betrekken zodat hij weet wie ze zijn, maar hij is er zelf niet echt in geïnteresseerd, als ik naam van iemand noemt vergeet hij het gewoon weer.

Ja lastig is het zeker, en of hij mij vertrouwd is maar de vraag, hij heeft namelijk op mijn facebook ingelogd en in mijn gesprekken gelezen. Nou is daar niks geks te vinden in principe, maar dat ging mij wel even te ver.

Het jaloerse vind ik nog niet eens het ergste, maar dat hij agressief wordt vind ik wel erg. Nou ja we zien wel en hoop dat we eruit komen iig.

Is wel lastig om het hier zo ff uit te leggen trouwens :D

9. BellaNoa

Ik snap het wel hoor! Maar dat agressieve is een emotie, wel een verkeerde natuurlijk. Ook omdat ie zich dan machteloos voelt. Herken je verhaal wel heel erg met mijn ex en als ik eerlijk ben, denk ik niet dat het gaat veranderen.

Ik heb hem toen ook 100 kansen gegeven, in de 3 jaar dat we samen waren en toevallig kwam ik laatst nog brieven tegen, elke keer stond er hetzelfde in, dat ie zou veranderen etc. Dat is nooit gebeurd (altijd voor een paar maandjes en daarna werd ie weer zichzelf) en uiteindelijk heeft ie daarmee ook onze relatie kapot gemaakt.

Ik hoop dat het gaat helpen als hij daarover met een deskundig iemand praat, maar dan is het natuurlijk nog maar de vraag of het dan na een paar jaar niet weer terugkomt, want uiteindelijk zit het gewoon in iemand.

Wil er niet negatief over doen hoor ;) In tegendeel, ik hoop echt voor je dat jullie het samen kunnen oplossen, maar heb er zelf een negatieve ervaring mee.

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @lavina, hele dikke knuffel voor jou meid!! en ook veel sterkte, bedoel, t is niet niks waar jullie nu doorheen gaan! x

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @lavina meid. Ik schrik een beetje van de verhaal. Ik begrijp heel goed dat je bij je moeder bent gaan slapen. Je moet je veilig kunnen voelen in je eigen huis en als je dat niet kan dan zal er echt wat moeten veranderen. Ik wil je super veel sterkte wensen en ik hoop echt voor je dat hij veranderd. Je kan hier altijd je verhaal doen meid!

Dikke knuffel :)

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @hier een stevig vechtpartijtje (doen we vaker) is uitgelopen op een lekker klus momentje! Heerlijk!:D:D:D

13. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @Jazz tja mijn laatste menstruatie begon op 8 september, daarom zet ie mij op ruim 6 weken maar ik had een lange cyclus van 40 dagen en mijn ei pas op dag 26, weet dus niet of het klopt? Ze gaan overal uit van laatste menstruatie, maar als je uitgaat van conceptie dan is het weer korter? Ben dus benieuwd wat de verloskundige gaat zeggen..

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @liza: wat je zegt klopt niet helemaal. Vanaf je ei tot nod ben je 2 weken zwanger en daar moet je 2 weken bij optellen. Als je een lange cyclus hebt, ben je dus niet langer zwanger. Dus je bent nu 4 weken en 2 dagen geloof ik.

@lavina: jeetje dat is ff schrikken zeg. Hopelijk kunnen jullie samen er uit komen. Verstandig om even een pauze te nemen. Dikke knuffel meis!!

@hier: vandaag ff t dorp in geweest, we kwamen vrienden tegen. Dus daar ff een drankje op t terras mee gedaan :)

15. Jazz

Jazz Niet meer actief

@lavina jeetje meid wat een vervelende situatie :( kan me voorstellen dat je hier even niet meer was. Ik kan het me helemaal voorstellen, mijn vriend was in t begin ook best jaloers. Ik had toen ook best veel jongens vrienden die hij niet kende en dat kon hij ook niet helemaal aan. Daar had ik ook veel moeite mee, veel ruzie om gehad echt zooo suf gewoon. Uiteindelijk heb ik toen t contact een beetje verbroken met die vrienden wat ik nog steeds niet tof vind van mezelf maarja.. Maar zelf denk ik dat je zeker wel puur vriendschap kan hebben met jongens. Ik heb altijd veel jongensvrienden gehad. Er zijn wel een paar jongens geweest die verliefd werden maar 9 vd 10 niet. Maargoed mannen kunnen dan gewoon onzeker worden en reageren jaloers. Dat is heel moeilijk om mee om te gaan, zeker als hij dan ook nog agressie vertoont. Dat is echt niet ok. Goed dat hij hulp zoekt. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen! Knuf

@liza nee dat klopt inderdaad niet helemaal, als je je cyclus invult zegt ie dat je langer zwanger bent (had ik ook ik heb ookmlange cyclussen) maar op de dag van je ei ben je al 2 weken zwanger en dan tel je er 2 weken bij op ( wat dus je nod is) op je nod ben je altijd 4 weken. Hopelijk snap je het een beetje :) je kan net online Vaak ook wel berekenen in een calculator ofzo :)

@bella ja het hoeft idd niet meteen iets te zeggen. Ik hou ook altijd wel van lekker eten hihi maar moet niet overal aan toegeven. Ach als ik straks een mooi strak bolletje hebt ben ik blij ;)

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Zijn er dames die gaan skienen deze winter?

17. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    AHHHH ik zie dat ik wat gemist heb!! Liza GEFELICITEERD!!!

Heb nog niet verder terug gelezen maar dat doe ik later wel hihi

@lavina, goed dat je heir ook je verhaal kunt doen meis.. *knuff*

@ego, mijn ei is vandaag!! had vandaag weer zo'n (sorry:D) klodder rekbaar slijm (ook aan ml laten zien hehe die ging uhhh:( dat ziet er raar uit! heb ik altijd 1x op 1 moment.. ) betekend dus net als afgelope 2 maanden een cyclus van 27 dagen en een lf van 11 dagen.
    Ik spam even een foto als jullie het niet erg vinden.. Ook hier zie ik weer dat mijn testjes gewoon niet knallen.. (streepje op cd15 niet heel duidelijk op de foto)..
    *geklust wo, do (straks:p) za en voor de zekerheid morgen.. dat moet goed zijn toch??

18. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ohh hij is hier nog onduidelijker dan op mijn laptop..

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @dinges: zit inderdaad nog geen posi test tussen:( Misschien morgen dan ofzo.. Dat je lh vanaf nu alleen maar omhoog gaat. Ik hoop het voor je :D

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Knallen doet hij nog niet, maar we komen dichterbij!

Deel Deze Pagina