@dinges: raar dat ze zo vaag blijven, ik zie er bijna niets op inderdaad. @Lavina: Pittig zeg! Let goed op jezelf, dat is het belangrijkste. Een relatie moet beiden goed doen! Ik heb 2 jaar geleden, tijdens poging zwanger worden, mijn relatie verbroken o.a. omdat hij dus altijd boven zat te computeren e.d. Dat is wel iets anders, maar let goed op dat jullie relatie nog gelijkwaardig aan elkaar blijft. @hier: vandaag flink in huis geklust. Iemand vroeg het (swimming?) Ik woon hier al 5 jaar hoor, 1,5 jaar geleden is VL er ongeveer bij ingetrokken. En nu willen we de zolder bewoonbaar maken, zit wel een zolder op, maar daar kon je niet op.. vorig jaar al vaste trap laten zetten en de vloer dit jaar laten verstevigen. Nu willen we de boel isoleren en slaapkamer ervan maken.. En VL wilde een douchecabine, hadden enkel een wandje.. dus die hebben we er vandaag ingezet. Maar ik voel me zo hondsberoerd eigenlijk! Heb 1 wc rol al weggesnoten vandaag en vele zakdoekjes.. m'n neus is zo rood als een pipo en mn ogen klein en tranend. Nu helaas ook wat keelpijn, bah! En betreft ongi.. nog steeds bruin, wel meer dan gister.
@flora, Zsa, vergeleken met de vorige 2 maanden die ik heb getest en het slijm wat ik had was ie weer positief! ze kleuren bij mij haast niet.. kijk maar in me foto's Weet gewoon dat ie nu weer posi is.. als deze ronde niet raak is neem ik een ander merk met daarbij CB.. OHHH een minnie! ik had je bericht nog niet gelezen, maar super leuk een meisje!! gefeliciteerd
@dinges weet je t echt heeeeel zeker?? Zou zonde zijn als je weer verkeerd klust! Ik had al een week voor mn ei vruchtbaar slijm..
ja eigenlijk wel.. (kennelijk niet helemaal anders had ik t hier niet gevraagd) maar ik ook hoor al 5 dagen nu maar nu een dikke klodder.. enne we klussen nog wel ff door hoor
@ Swimming, nee wij gaan niet skiën. Ben ook geen fan van wintersport, doe mij maar de zon Je posi test komt steeds dichterbij! @ dinges, ik zie inderdaad ook weinig maar zit nu wel op m'n tel Vanavond komt ushi volgens mij weer, leuk! Wat gaan jullie dit weekend doen?
oja, weet t ook zeker omdat ik vorige keer net zo'n streepje had alleen toen testte ik ook met test-point ernaast. Die gaf ook met dat streepje posi toen ik die had.. We zullen nog even doorgaan met klussen en het wel zien 1 november enne bella, geen idee.. net onder verjaardag uitgekomen waar ik helemaaaaaal geen zin in had (ben gesloopt) maar nog niet gekeken of er wat op tv komt..
@dinges nog even goed doorsluisden jij! @bf wanneer komt de update van het lijstje? @foto's waar blijven die buikfoto's?
@ Swimming, lekker banken vanavond. Moest vandaag ook werken dus ben helemaal gaar Morgen kijken we nog, wel ff weg. ML is vrij, eindelijk een keer na 3 koopzondagen
@dinges: zeker gewoon nog ff lekker door blijven klussen. Het kan natuurlijk dat die testen bij jou niet zo goed werken. @vanaaf: lekker bankhangen heerlijk.
@BN: 3 koopzondagen? Das toch alleen de eerste zondag van de maand ofzo? @hier: geen plannen, vandaag al zo druk geweest. Morgen doe ik helemaal niets! Gaan nu zo ff filmpje kijken.
Hello ladies, Lekker gekletst hier! Vandaag gewerkt en net eters gehad! Was weer gezellig! Nu even bankhangen, douchen en op tijd naar bed want morgenochtend weer werken. @Liza, gefeliciteerd meid, wat heerlijk! @Wie gaan er binnenkort nog testen? Zsa? Ik denk dat ik woensdag een vroege test ga doen. Ben gewoon ongeduldig! Dat kan toch wel als vlg week zondag mijn NOD is? Hier vrijwel geen klachten, normaal heb ik al lang pijnlijke boobs, nu niets! Heb alleen meer pukkels, zelfs een achter in mn nek...ieuw! @Lavina, sterkte meid, lijkt me echt super moeilijk! Let goed op jezelf! @Dinges zie nog geen een positest, misschien word hij bij jou nooit knal. Anders overstappen naar CB? @Swimming, jou ei zal vast niet lang meer op zich laten duren.
Nieuwe pendel binnen. November 2012 meisje. Dit is de tweede voor november. Ik ben benieuwd of het gaat lukken! @dinges @dinges @zep hebben jullie pendels?
Hehe julia ook al zo nieuwsgierig woensdag is 5dagen voor nod 4 dagen vooraf zijn de meeste testen dus dan meer ksns maar op hoeveel dpo zou je dan zitten?? En swim, heb ik zie banner
hehe maakt niet uit swimming en dat ga ik ook doen julia, maar de volgende ronde en klussen nu door om de dag tot ongi want als ik ze morgen moet halen verspil ik testen..
Lavina, jeetje meid, wat maak je een heftige periode mee zeg..... Ik wil je heel erg veel sterkte wensen! Dikke knuffel voor jou!! Hier, nog geen rode of bloed! Hopen dat het morgen ook weg blijft!! Af en toe rare buikpijn maar verder niks, spannend!!!