Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @swimming, zit er heel dicht tegenaan! Maar hij lijkt ook wel niet helemaal goed doorgelopen op een of andere manier, links is t donker dun streepje die lichter breed uitloopt, zo heeft een posi er bij mij ook wel eens uit gezien....zou lekker gaan klussen als jullie zin hebben, en morgen ook gewoon weer testje :)

@bella, ja ik hou echt van luie zondagen :D al heb ik vandaag nog wel flink geknald in Photoshop om foto's af te krijgen die allang af hadden moeten zijn (vind ik), maar gelukkig klaar, cd is gebrand dus morgen gaat ie op de bus :)

@hier, besef nog steeds niet helemaal dat ik niet meer aan de studie hoef geloof ik :D haha

2. clientje

clientje Actief lid

2 nov 2010
    124
    0
    0
    @swimming, nee knalt nog niet echt volgens mij. Maar komt er wel aan.
    @bn, het maakte mij niets uit. Een meisje was leuk geweest maar voor Teun vindt ik een jongen extra leuk omdat er ook niet zoveel leeftijdsverschil tussen zit. En ik vind het ook wel erg handig met spulletjes gebruiken.
    Ze zorgt er echt wel voor dat ze het ziet. Onze kleine lag ook met de rug naar ons toe en ze heeft allerlei trucjes om het te laten draaien. Ik heb daar uiteindelijk staan springen en toen is hij idd gedraaid. ik vind het zelf op de foto wel moeilijk te zien hoor. Er staat een pijltje bij maar dan nog moet je goed kijken. Ik kan hem nietlaten zien. Onze laptop is gecrasht en zit nu altijd op de iPad.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Swimming: hij kan nog meer knallen :D Ik denk dat je morgen een echt echte knaller hebt. Maar al wel gaan klussen hoor ;)

@Bella: nog even wachten tot de geslachtsbepaling :) spannend hoor. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat je een voorkeur voor een meisje hebt. Van beide een lijkt me ook geweldig.

@Jazz: vooral lekker toegeven aan de moeheid! Lekker vroeg onder de wol.

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @klussen wij gaan vanavond aan de klus haha! De test erboven was van 12uur en de onderste van 19uur. Wat een verschil zeg! Is dat altijd? In het echt is hij wel iets lichter!

5. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ladies! Moest weer veel bijlezen ;)

@zsa en @zep balen van jullie ongi, hopelijk komende ronde positieve testen!

@swimming dat schiet op, bijna positief! Ik had voor de zekerheid ook de digitale testen van clear blue, voor de twijfelgevallen.. Misschien ook iets voor jou? Wel duur maar je gebruikt ze minimaal, ik heb er maar eentje versleten ;)

@bf ben inderdaad 28, 5e ronde zwanger, eerste kindje, bevaldatum is me nog niet duidelijk gezien mijn rare cyclussen.. Denk ergens eind juni..

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @liza ik heb die niet in huis.

Dan wordt mijn cyclus wel weer iets korter. Max 32 dagen. Zometeen klussen :)

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Goede morgen dames,

Heerlijk geslapen vannacht. Gister geklust. Ik ben benieuwd wat de ovu test vanmiddag zegt! Vandaag de hele dag werken. Hoe is het met jullie?

8. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik mag vanmiddag naar de ha voor mijn duim hij doet geen pijn meer maar ga toch langs hoop dat ik geen antibiotica hoef dan moet ik eerst testen denk ik.
    Morgen met Shaunnaar het zh en in de middag wordt ik gebeld voor het eet probleem (al gaat dat wel iets beter)

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ♥♥ NOD♥♥ Juni
    ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje.
    ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje
    ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING!
    ♥♥ NOD ♥♥ Juli
    ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Augustus
    ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ September
    ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 31-05-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥Jazz (21 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ Oktober
    ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 01-07-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 22 okt., 4e ronde, 2e kindje
    ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 25 okt., 4e ronde, 1e kindje
    ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 28 okt., 7e ronde, 1 kindje

♥♥ NOD ♥♥ November
    ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 1 nov., 5e ronde, 1e kindje.
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 8 nov., 4e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Zsa (28 jaar), nod: 18 nov., 4e ronde, 1e kindje
    ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze)
    ♥♥zep (30 jaar), nod: ?? nov., 6e ronde, 1e kindje.

16 Zwanger! (4 meisjes, 3 jongens, 1 verrassing, 8 onbekend geslacht), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 8 nog niet bekend

Wijzigingen graag in kleur doorgeven :):)

@Liza, ik heb je maar even op 1 juli gezet ;) zodra je meer weet kunnen we t weer aanpassen :)

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @swimming, hier ook heerlijk geslapen! nu weer op t werk...al een tijdje ;)
    ff rustig opstarten :D

@mvs, als je antibiotica moet vraag je er toch 1 die veilig is bij zwangerschap?? die bestaan tenslotte ook :)
    succes ook met Shaun!!

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ohja..ik ging foto plaatsen :D

bij deze meiden ;) foto van vanmorgen, 14+3

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Goedemorgen dames :D

@Liza: op de NOD ben je 4 weken zwanger. Dus als je een calculator gebruikt om je bevallingsdatum uit te rekenen, dan kun gewoon een cyclus van 28 dagen gebruiken. Dus vanaf je NOD 28 dagen terug tellen.

@swimming: spannend hoor meis :D Hopelijk knalt ie er vandaag echt vanaf! Hoe laat ga je weer testen?

@mvs: hee vandaag je NOD :D Spannend, ik duim voor je! Fijn dat het eten bij Shaun al iets beter gaat. Maar wel goed om er toch nog gewoon naar te laten kijken.

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bf: mooi buikje :D:D:D

14. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja dat zeg ik dan ook hihi

15. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @BF Mooi buikje hoor!

Hier ook ff een fotootje van die van mij. Hij is niet zo duidelijk helaas, ff snel gemaakt van het weekend. Deze is van 18+4 weken.

Ben ook weer lekker aan het werk. Vriendin ligt in het ziekenhuis, had een allergische reactie en daaropvolgend zuurstof tekort, ligt al vanaf vrijdag, dus zal vanavond ff naar haar toe.

@Hitsig zwanger: Mijn klusdrive is he-le-maal weg... Moet mezelf echt dwingen, heb er geen zin in, maar als we dan eenmaal begonnen zijn vind ik het hartstikke leuk! Heel raar....

16. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Goedemorgen dames,

Even een weekendje lekker rust gehad :D
    Vrijdagavond gezellig met z'n tweeen naar de stad geweest... lekker patatje oorlog gegeten..mmm.. en zaterdag boodschapjes gedaan en nog even de stad ingeweest. Heb mn eerste zwangerschapsbroeken gekocht :D Wat zitten die lekker zeg! 's Avonds bij vrienden gegeten en cabaret gekeken. Om half 11 was ik het wel zat. ML gelukkig ook :p Gisteren hebben we een stukje gelopen in het bos, lekker frisse lucht!!

@ Liza, gefeliciteerd meis!!!! :D:D:D Geniet ervan!
    @ BF, mooi buikje meis! hihi...
    @ MvS, succes bij de HA vanmorgen :)
    @ Swimming, mooie ovutesten! Volgens mij is tie bijna posi! Nog even doorklussen en testen haha..
    @ klussen, wij hebben gisteren ook geklust (noem je dat nog klussen dan?) Was wel beetje vreemd moet ik zeggen. :p
    @ zsa, zep, balen meiden! :( Hopelijk volgende ronde op roze! :)
    @ hoe voel ik me, belabberd bah... vanmorgen voor het eerst gespuugd, bah bah.. en daarna voel je je idd wel beter, maar wat een gedoe. :( Ik moet 's morgens eigenlijk meer tijd nemen voor alles. Niet alles gehaast doen. Voel me eigenlijk ook alleen 's morgens misselijk, daarna wordt het snel minder! Ben blij als deze "BAH" weken voorbij zijn.

Werkse meiden!

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bf mooi buikje!

@flora ik test rond kwart over 5. Gelijk als ik thuis ben!

@sproetje mooi buikje! Hoe voel je je?

@kiwi hopelijk gaat je misselijkheid een beetje weg!

@hier lekker rustig werken. Vanmorgen echt veel rekbaar slijm. Het was doorzichtig. Gister na het klussen liep er helemaal niks uit! We gaan er deze ronde echt 100% voor! Het zou zo mooi zijn als het raak is!

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Kiwi: blehhh voor het eerst moeten spugen :( Hopelijk blijft het daar bij...! Voel je je nu wel weer wat beter, nu het eruit is?

@Spoetje: ook een mooi, bescheiden buikje :D

@hier: nog geen ongi gespot :D Dus ik kan nu in ieder geval al zeggen dat ik een goede cyclus heb! Posi ovutest op dag 10 en 11 en minimaal een lf van 10 dagen(vandaag 11 dpo). Dus mij hoor je niet klagen!
    Heb nog eigenlijk nog niet echt testdrang.. Vorige week, toen ik nog niet kon testen, had ik dat meer dan nu.
    Ik heb nog niet genoeg vertrouwen in mn lichaam, dat het nu ineens raak zou zijn. Dus voorlopig wacht ik in ieder geval nog even met testen.
    Morgen moet ik weer bloed prikken voor mijn schildklier, en vrijdag krijg ik de uitslag. Dus een spannende week deze week!

19. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Dames, dank voor de tips! Nieuwe berekening gemaakt.. 26 juni uitgerekende datum, en nu dus 4 weken en 5 dagen zwanger.. Banner ook meteen aangepast! Gelukkig kan ik wel al over weken terecht voor de 1ste echo.. Super spannend!!!

20. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Moguh meiden hier ook weer aan het werk.. ochtenddienst again.

@sproetje, mooi be scheiden buikje! Al kan kk me voorstelle dat je het wel zoj willen laten zien aan iedereen! Nouja dat zou ik hebben hihi

@ bf, mooi buikje!

@kiwi, he getsie!! Morning sickness.. :( voel je je al wat beter?

@flora, ohh spannend weer met de waarden..

@mvs, spannend je nod! En ga je testen? En antibiotica gehad?

Deel Deze Pagina