Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zep, hahah doe je goed gelijk weer 2 dagen vrij :D
    hoe is t in t huis?? vordert t op schema?? alles naar verwachting?

moesten jullie t hele huis strippen, afbreken en opnieuw opbouwen??

2. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Bf, het huis vordert heel langzaam. We hebben het huis totaal gestript, een paar muren eruit, keuken en badkamer eruit, muren kaal, vloer kaal. Alles kaal:D we hebben de muren verstevigd op plekken waar de radiatoren komen te hangen, want vanaf morgen komen ze centrale verwarming aanleggen!! We moeten nog een keuken uitzoeken plus een badkamer.... Er moet nog zo ontzettend veel gebeuren... Ik zal binnenkort een paar foto's plaatsen! Het is wel erg leuk om samen met vl te klussen! We zijn zo echt ons huisje ervan aan het maken!!!

3. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ BF, nou het maakt me echt niet uit of ik in het weekend al een patatje op heb.. :D:D:D Als ik zin heb in patat oorlog, dan neem ik dat gewoon. Maar beter beetje gezond eten, als het toch gaat :p

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @flora leuk zo'n kraampakket.

@ovu test. Ik zal straks een foto plaatsen!

@de test sorry ben het vergeten!

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    oei zou maar opschieten met bestellen dan van keuken en badkamer...kan zo (voor keuken in ieder geval) 3 maanden levertijd op zitten....maar verschilt misschien ook wel per winkel :)

en ja leukleukleuk foto's!!!

maar jullie zijn al wel over toch?? heb je de meubels tijdelijk opgeslagen staan als alles nog gestript is? ;) hihi

als ik jou zo hoor heb ik helemaal zin om een eengezinswoning te kopen :D haha
    (noem mij maar gek ;))

@kiwi, ja je hebt ook wel gelijk.....en rest van de week eten we altijd wel gezond, alleen afgelopen week was even drama :D, geen zin, geen trek in, etc etc :D mjah, hebben we maar eens in de zoveel tijd dat t ff wat minder gezond, doorgaans eten we maar 1x in de week ongezond, en dat is op boodschappendag ;) *trots op ons*

6. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @Zep: Bedankt! :)

@Jazz: Ik vond in het begin de tijd ook langzaam gaan, maar je bent in no-time op de helft, dus geniet ervan!

@BF: Ik was inderdaad al aan het bedenken dat de ledikant anders ook wel op de kamer kan, hoef je 's nachts niet 'helemaal' naar de babykamer te lopen, hihi! En ik vind m'n kleine buikje helemaal niet erg hoor haha.

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @sproetje, neem aan dat je dat sowieso niet zou doen als kindje net geboren is, op de kinderkamer leggen ;) hihi
    daar is t wiegje nu juist voor, omdat je vaak in de slaapkamer van de ouders geen ruimte hebt voor een complete ledikant ;)
    en kindjes zouden t heel misschien als prettig kunnen ervaren dat ze eerst in een wat kleiner bedje liggen, maar ze houden er heus niks aan over als ze gelijk in ledikant gaan hoor :D

wij kunnen misschien wiegje gebruiken van ouders van zwager, heeft ons neefje ook in gelegen. hij gaat t nog aan zn ouders vragen, dus als zij het goed vinden gebruiken we m graag, en anders zetten we ledikant in de slaapkamer :) past heus, moet ie alleen tegen de kledingkast aan staan, en kijken wij vanuit bed tegen hoofd of voetjes aan, dus tja oogcontact met kindje gaat dan eventjes niet...maar als dat nou t ergste is....

8. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @BF: Ja daarom, kindje ziet (als ik goed onderzoek heb gedaan) tot twee weken toch niet scherp vanaf 20 centimeter. :)

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Dames, de onderste is van net. Heb vanaf 4uur niet geplast en mijn urine was niet heel donker. Wat denken jullie. Heb nu nog niks gedronken, dus kan het straks nog een keer proberen!?

10. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Dat is dus waarom ik niet aan de ovu testen zit al die onzekere vragen enzo pff zou daar echt geen tijd voor hebben met Shaun hihi.

Shaun sliep ook gelijk in zijn bed op zijn kamer hij is er niet slechter door geworden hihi.

Hoofdpijn en dat is een ongi teken

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mvs idd, maar het geeft mij straks wel een duidelijk beeld wanneer mijn ei komt of is geweest. Ivm onregelmatige cyclus!

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Swimming, snap niet dat hij nu weer negatief is, misschien dan toch gister je ei gehad?

Mvs, spannend meid het weekend testen!

BF en sproetje, mooie buikjes hoor! Kan je trots op zijn.

Kiwi, bah misselijkheid, hopen dat het niet te lang aanhoud.

Jazz, nog even wachten op je echo....pfff wachten duurd lang!

Flora, spannende week zo voor je, hoop dat alles goed is. En dat kraampakket, wat een orgineel idee. Zal ze vast waarderen!

Zep, vind het ook altijd zo vies de eerste dagen ongi! Hopelijk snel over en dan weer aan de klus! En dat verbouwen...pfff wij hebben precies hetzelfde gedaan 2 jaar geleden, vond het wel afzien hoor! Maar uiteindelijk zo heerlijk dat alles is zoals wij wilden!

Liza, en al gewend aan het idee dat je nu echt zwanger bent!

Hier weinig tijd gehad om te reageren, moet zoveel werken en dan elke dag vroeg eruit. Gewoon even geen puf.
    Ga denk ik toch pas do-vr een test doen, anders misschien wel te vroeg! Hier verder totaal geen klachten, snap er niks van.

13. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik snap zeker wel dat het duidelijkheid geeft maar het lijkt mij zo vermoeiend zeker met Shaun er ook nog lopend (ben best nerveus voor morgen)

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mvs snap ik heel goed als je zo'n kleintje hebt lopen!

15. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst hihi

@ Buikfoto's, ik heb weer mooie voorbij zien komen ;) en sproetje wat is die van jou nog bescheiden met 18w4d!

@ Seks, hier ook helemaal geen zin haha. Als we het hebben dan is het omdat ML er dan mee begint en dan vind ik het ook wel leuk, maar ik zou er zelf niet aan denken zeg maar ;) Maar tis wel ff een dooie boel hier op dat gebied. Ik heb ook steeds als we seks hebben gehad een beetje bloed daarna, dus dat houd me dan ook een beetje tegen.

@ Kiwi, klote dat je vanochtend moest spugen, hopelijk blijft het daarbij en zal voor je duimen dat de tijd snel gaat zodat je uit de "bah" weken bent hihi

@ Buikslapen, ik vond dat ook altijd super fijn en nu inderdaad ook meestal op mn zij. Heb op een of andere manier het gevoel dat ik anders de beeb plet ofzo... Zijn er meiden die wel gewoon op hun buik slapen?

@ Sproetje, ik voelde bij de eerste zelf het voor het eerst met 16 weken geloof ik en volgens mij kon ML 'm pas bij 21 weken voelen! Was toen ook zo sneu hihi, want het duurt ook nog ff voordat ie hard genoeg schopt zodat het aan de buitenkant ook te voelen is.

@ Flora, ik zou de tissues op dag 4 doen haha.. Meestal is dat de kraamtranendag want ook dan begint de stuwing enzo meestal ;) Voor de rest hartstikke leuk idee. Wij gaan ook een kraampakket doen voor ons peetkindje. Ik weet niet of je de naam al weet, maar had ergens op internet voorbij zien komen dat je ook een doopkaars met naam kunt laten maken. Ze hebben van Nijntje ook een geboorteset (eerste euro muntjes), dat is ook leuk.

De wijn met bv ga je dan niet redden in het begin denk ik BF, dan voed je namelijk om de 2 uur ;) maar las al dat ze toch geen bv gaat geven.

@ Eten, mocht salami nou wel of niet? En lekker de frietjes en frikandellen.... Heb hier echt het idee dat ik een sterke voorkeur naar fastfood heb sinds ik zwanger ben hihi. Heb vaak zoveel zin in pizza, friet, of inderdaad broodje fikandel of kroket, slecht hoor! :D

@ Wiegje, ik moet ook opzoek naar een nieuwe. Die we nu hebben is bekleed met disney tigger toen voor zl. Had mn moeder gedaan, onze crea bea haha. Deze beeb gaat wel wat langer in het wiegje (totdat hij/zij doorslaapt) dus wil wel een steviger dan deze. ZL sliep met 3 weken al volledig op zijn kamer, omdat ik gewoon snachts wakker werd van ieder zuchtje die hij deed, was ook niet zo prettig maar denk dat ik bij de tweede er makkelijker in zou zijn.

@ Mvs, wat is vermoeiend, ovutesten?

@ Hier, nou we zijn er eindelijk uit wie we als peetouders gaan vragen. Nu het vragen nog :D Ik heb een leuke beer gezien die een shirtje aan heeft en daar kun je dan een tekst op laten drukken, heb heel internet al doorzocht en nog geen leuk gedichtje tegen gekomen. Iemand een idee?

Net van schoonzus gehoord dat schoonouders liever niet meer willen oppassen nu mijn schoonvader ziek is. Begrijpelijk natuurlijk, maar nu moeten we dus iets zien te regelen voor dinsdag. Hoop dat mn werk het goed vind als ik op die dag thuis werkt, of op zn minst een halve dag, dat ML dan pas om 1 uur begint op zijn werk, zoiets.

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Nieuwe foto met donkere urine getest. Heb de vorige even weggehaald.

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bellanoa balen zeg dat ze niet meer kunnen oppassen. Gaat het zo slecht met hem? Of was hij dat al?

@mvs succes morgen. Ik zal voor je duimen.

@klussen vanavond wrs nog voor de zekerheid klussen. Lijkt me een goed idee!

18. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Swimming, het gaat nog hetzelfde met hem, maar ze hebben al 3 weken niet meer opgepast, sinds hij in het ziekenhuis lag en thuis is. Maar nu hebben ML steeds een dag opgenomen, om de beurt, maar dat kunnen we niet blijven doen, dus moet er echt wat anders geregeld worden, heb pas over 5 maanden verlof

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @swimming: dan is die van gister toch posi geweest, denk ik :D daarom heb ik die digi testen erbij. Dan heb je geen twijfel meer!

@bella: thx voor de tip, dan gaan de tissues voor dag 4:) doopkaars gaat m niet worden, kindje word niet gedoopt en we weten ook geen naam (geslacht ook niet). Maar wel een leuk idee!

@wiegje: bij jullie gaat de baby dus de eerste weken bij jullie op de kamer slapen? Ik weet zelf eigenlijk niet of ik dat wil. We hebben een enorme slaapkamer, dus zou in principe goed passen. Ik weet dat t aangeraden wordt, maar weet niet of ik t fijn zou vinden. Gelukkig nog tijd genoeg om over na te denken.

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @flora het zal wel te laat zijn als ik er morgen een haal toch en alsnog doe? Hopelijk vinden jullie een goede oplossing voor je kleine. Ouderschapsverlof??

Deel Deze Pagina