Voor degenen die het interessant vinden, m'n tempkaartje.. (als het zo lukt..) http://www.fertilityfriend.com/home/315543/?i=4927337& @MvS: wat ben je van plan met de kamertjes dan?
Ben hier zo blij mee Eindelijk een eitje gespot! En een mooie (korte!!) cyclus. Hoe is het mogelijk! Net dus ook mn nieuwe fiets opgehaald, de eerste 8 km zijn er al mee gefietst! Heerlijk ding! @Jazz: klinkt ook heel mooi! @bf: idd goed idee, ook fotos van babykamers @Zsa: volgens mij kun je na je ei ook nog vruchtbaar slijm hebben.. Ik slik idd ook de etos pillen! Daar stop ik nu sowieso niet meer mee Zul je net zien dat ik dadelijk weer een bagger cyclus ga krijgen (maar denk dat t vooral aan de schildkliermedcijnen ligt).
Floraaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Joehoe!! Al blijft het raar te weten hoe forumgenoten hier hun avond doorbrengen na dit soort testen
Kamertje shaun de muren rood, geel, blauw en groen en dan alles van sesamstraat ook de meubels. Meisjes kamer 2 licht roze muren een china flower van pip style op de andere grote muur een behangboom en behangbeesten dan witte meubels en alle dingetjes rood/roze Of juist helemaal anders paars met zilver Jongen geen idee nog wil iets heel anders dan als Shaun en ja hoe geen idee ng
Hahahaha idd Zsa Nou dames, ik ga een gezellige avond tegemoet Ik ben nu al helemaal aan het stuiteren van een posi ovutest Laat staan als ik met een zwangerschapstest posi test
Dat worden foto's tegen die tijd MvS! @Flora: hahaha heerlijk toch! (die posi test dan he, niet wat je gaat doen ) @Hier: ohja, vannacht gedroomd dat ik een super posi zw-test had. In 1x knal.. Geloofde het niet, dus nog voor ik tegen vl iets had gezegd heb ik hier een foto erop gezet om aan jullie te vragen of jullie het ook zagen (terwijl ie écht knal was ) Nouja, hopelijk snel een keer!
@flora jeeeeeej superrrrr wat fijn zeg!!! Have fun @kamertjes klinkt leuk allemaal! Foto's zijn wel leuk om te delen ja En buikfoto's!!
@griepprik, krijg m al zolang als ik me kan herinneren, en volgens mij krijg je m ook als je zwanger bent, dus ik zie de brief wel verschijnen (bij ons zijn ze daar wat laat mee vaak) @mvs, ja die Chinese rose van pip! Die vind ik ook geweldig voor een meisje! Wel op zilveren achtergrond en ze hebben er nog 1, zilver met allemaal roze bloemetjes, die vind ik ook heeeeeel gaaf! Maar ben zo bang ml niet @jazz, haha wil ook jouw buikfoto zien ook de "voor" ik maak vrijdag weer een foto @hier, switched at birth aan t kijken
@bf volgens de brief van mijn werkt mag je hem halen vanaf de 13weken, maar als je tot de risico groep hoort dan moet je overleggen met je huisarts. Ik wacht even op de brief van mijn huisarts. Mocht ik 8sept positief testen dan kan ik hem (als dat mag ) 9 sept halen, maar de vraag is dus of dat verstandig is. Mijn gevoel zegt nee, maar ergens ook weer ja! Ik haal hem altijd elk jaar via het werk en kan hem sinds vorig jaar ook bij de huisarts halen!
@griepprik uhh geen idee nooit iets over gehoord? @bf hihi nou ik lijk meer gewoon nog meer vetklep, maar zal misschien morgen ergens ff een fotootje spammen
Bf oh die klinkt ook mooi met zilver en vl heeft er niks over te zeggen haha nee hij vind het niet mooi maar toch ook. Weer wel zeg maar ik mag zelfs onze slaapkamer en wc zo doen omdat ik het zo mooi vind
@ Flora, jeee een smiley! Veel plezier vanavond @ Jazz, ja riviera maison vind ik ook altijd mooi... zo is mijn huis nu ook en ja het babykamertje is dus ook een beetje in die style qua meubels @ Griepspuit, nee ga ik niet halen. @ Kamertje, je hebt dat PiP behang ook in mint, dat is ook apart. Bij Koeka komt er ook een nieuw kleurtje en dat is ook mint Dus voor degene die ervan houden, zou zomaar heel leuk kunnen zijn hihi.. @ Hier, net thuis van het werk dus zo even gtst inhalen en verder lekker op bank en vroeg mn bedje in denk ik
Ja bij ons heb je avonddiensten tot 9 uur. Ik ben er eigenlijk voor vrijgesteld omdat ik 1 zaterdag per 4 weken vast werk, wat dus al buiten de regulieren tijden is. Alleen kon een collega vanavond niet en had ie mij gevraagd.... ja voor 1 keer vind ik het niet erg. Normaal werk ik woensdag ochtend maar nu dan verzet naar woensdag avond, dus was ik wel overdag vrij. Maaaar, vanaf 1 nov worden de avonddiensten afgeschaft Nu de zaterdagen nog hihi!