Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ BF, ja dat golf gevoel is volgens mij de beeb. Echt schoppen voel je nu nog niet. En het is inderdaad zo dat je lichaam de beeb eerst voorziet van voedingsstoffen en daarna kom jij aan de beurt ;) Mooi van de natuur he haha..

2. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik vond schoppen niet leuk meer op het einde hij deed mij zo een pijn

3. BellaNoa

Ja bij mij ook, Dilan zat steeds tegen mijn ribben aan op een gegeven moment voelde dat echt helemaal beurs dus hoop dat deze straks toch een beetje anders ligt op het eind haha

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @babyvoelen: wil ik ooooook!! Hihi. Nog een paar daagjes afwachten. Maar mijn gevoel zegt steeds meer dat t niet raak is :(

@bf: succes morgen, of voor je mannetje. Ben erg benieuwd hoe t af loopt! Een beetje huisarts hoef je niet op die manier te overtuigen lijkt me...

@swimming: hmmmm vreemd... Denk dat je ei toch al is geweest? Hoeveel testen heb je nog? Anders gewoon tot de NOD doortesten, dan weet je t zeker...

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @flora dat denk ik ook. Maandag ochtend erg veel vruchtbaar en rekbaar slijm gehad, sinds zondag t/m vandaag hoofdpijn en nu een ongi gevoel onderin mijn buik. We gaan zometeen nog even klussen :)

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bf mijn nod is 6nov ipv 8nov! Mijn banner liep niet goed! Sorry

7. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoi meiden!

Ben helemaal bijgelezen maar heb zoo geen puf om te reageren :)

Heb vandaag de intake gehad (geen echo) was wel leuk :) 10.000 foldertjes meegekregen etc. Nu op de bank filmpje kijken en slapen.

Tot morgen fijne avond

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @swimming, zal proberen niet te vergeten morgenochtend aan te passen :) als ik t nou met de lunch morgen nog niet heb aangepast, herinner me er dan ff aan :) dan is t kwijt geraakt in dat vergiet van een hoofd ;)

@bella, ja idd erg mooi :) en ondnks dat ik t weet, toch he ;) mjah komt vast goed...

@flora, nee lijkt mij ook niet.....vraag me af of t ermee te maken heeft dat ze antroposofisch is, maar lijkt mij toch dat dat niiks uit mag maken??...nja komt vast goed.......was zo blij dat ik eindelijk vrouwelijke arts had!

goed, nu weer gauw ncis kijken en dan naar bedje, ben gesloopt :)slaap lekker alvast! X

9. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik heb me last even heel vies hihi ben ineens vrij nat op de dag afscheiding of wat geen idee daardoor schuurt het en doet het nu flink pijn tijdens de sex tering het brand gewoon kan me bevalling weer voor me halen (shaun zijn hoofd brande toen ook zo) ook voelt het vrij wijd (hoe je het ook schrijft) als ik voel of het open staat hihi en een lichte hoofdpijn maar meer niet wacht dus op de ongi

10. BellaNoa

@ Jazz, fijn dat je een goed gevoel had bij de VK

@ BF, snap je bezorgdheid wel hoor, maar komt inderdaad vast goed :)

@ Hier, nog even een aflevering kijken van Walking Dead en dan ook richting bedje... vandaag zo druk gehad op mn werk ben helemaal op. Als ik vroeg ga slapen, dan is het ook snel morgen en dan zien we ons ukkie weer :D Morgen ochtend trouwens ook even bloed prikken, schaam me eigenlijk best wel, ze had dat formulier meegegeven toen ik bij 8 weken op gesprek kwam, maar was het helemaal vergeten!

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bf doe maar rustig aan met het lijstje!

@mvs is het een goed teken of niet die verschijnselen van jou?

@jazz fijn zo'n intake waar je een goed gevoel bij had. Waren het leuke mensen?

12. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Swimming ik heb geen idee

13. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mvs ik duim voor je. Wanneer is je test dag?

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, oh ik ook hoor met 8 weken meegekregen, moest liefst voor 14 weken prikken, zo nuchter mogelijk...eer dat beetje ging....en toen werd ik ziek, dus uiteindelijk afgelopen vrijdag toen ik precies 14 weken was :D, dus ik vind je keurig op tijd hoor :)

@mvs, kan alle kanten op ;) hihi

15. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Mijn test dag was maandag maar ga zaterdag testen

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mvs ik duim voor je!

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mvs, en nog geen tekenen van ongi? :) dat klinkt hoopvol! (tenzij je later ei had, dacht je dat niet dit keer??)

18. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Moguh meiden,

Ik heb een nacht van 10 uur gemaakt maar was om 4 uur vannacht klaar wakker! Grr.. maja afgelopen 3 weken 4uur per nacht slapen doet ook niet goed..
    Gister veel pijn gehad onderin me buik rechts..

Mvs, weet je wanneer je ei was ??

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @mvs: ohhhh spannend!!! Ik heb nu ineens veel wateriger slijm als de afgelopen dagen?! Das volgens mij voorbode van een ongi toch? Nja we wachten maar af..

@bf: hoe laat gaat je man vandaag naar de dokter? En het kan best door haar antroposofische benadering komen. Volgens mij word er dan toch uitgegaan van de gezonde kant van de mens? Dus ze kan goed wachten totdat je echt weer beneden de norm zit met de b12. Maar ik kan het ook mis hebben. Hopelijk gaat ze vandaag in ieder geval over stag!

@jazz: fijn dat je een leuke intake hebt gehad :) jammer dat ze geen echo gemaakt hebben.

@vk: maandag had ik stiekem gevraagd daar aan de vk van m'n vriendinnetje wanneer ze daar het geslacht konden zien. En dat is ook al met 13-14 weken :D dus ik hoef er niet voor naar Lommel :D maar misschien ga ik er toch heen voor een 3D echo. Hier in Uden zit ook zo'n echobureau, maar die is een stuk duurder. Pfff ik wil ook zwanger zijn!! Haha.;)

20. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Goedemorgen meiden,

Zo weer een betere ochtend als gisteren! :D Mag nu van mijn collega's later komen, om even op gang te komen. Dat vind ik lieff :)

@ MvS, Spannend, meis! Zaterdag pas testen? Zo jij hebt een hoop discipline! ;)

@ Flora, waterige afscheiding heb ik nu ook... ben zwanger.. hihi :D

@ Jazz, fijn dat je je intake hebt gehad, nog even wachten meis, dan kunnen jullie je beebje zien! ;)

@ Dinges, Ik zag ineens in je ticker dat je gewoon echt naar Nieuw-Zeeland gaat! Wowwwww.. Dus alles is geboekt? Ga je nog rondtrekken of op 1 plek?

@ echobureau's, zijn er nog andere echobureau's (waar jullie van weten) waar je eerder geslachtsbepaling kunt laten doen? Lommel is voor ons heel ver rijden..:)

Deel Deze Pagina