@dinges, leukleuk!! Wil ik strakjes van geboortekaartje! @bella, aahhh cutie!! Lekker druk of aan t slapen? echo ook gefilmd voor jullie zelf? (trouwens, degene die de link nog hebben dat is inmiddels aangevuld ) @jazz, ahh lief van je vriend!! Ik vind sappen wel erg lekker, en melk! 's avonds wil ik melk! en 's ochtends MOET ik nepfristi bij ontbijt enne snoepkersen vind ik erg lekker, eigenlijk praktisch al t snoep vind ik lekker chippies ook nog steeds erg lekker en broodje frikandel!!mjaaammmmm!!! Pizza ook nog steeds goed @eten, pasta hier @huisarts, nou ml is geweest, aap is uit de mouw hoor..."ben bang dat zo'n hoge dosering in 1 keer schadelijk is voor de baby"......zucht.....staat GVD niet voor niks overal op internet, en in de bijsluiter, DAT T HELEMAAL GEEN KWAAD KAN!!! Aaargghhh, heel goed dus dat ik er niet bij was..... maar gelukkig heeft ml ook even aangekaart van die waarden, dat t leuk is die waarden die zij aanhouden, maar dat ervaring ons inmiddels geleerd heeft dat ik klachten krijg zodra mn waarde onder 300 zakt...."en dat is eind volgende maand, en ik vind t niet zo fijn als ze weer last gaan krijgen, zeker nu niet"....nou daar was ze t dan gelukkig mee eens, maaaaaaaaaaaaaar nu eerst 2 weken die pillen proberen, dan bloed prikken en kijken of de pillen wat helpen, maar als ik mn waarde te laag vind gaat ze verdomme maar injecties geven! dussssss t komt allemaal wel goed....nog heeeeeeel eventjes geduld hebben....... sorry als ik iemand vergeten ben!!
Ohja!! @mvs, hier nog een die duimt voor je en t spannend vind voor je! @zsa, post komt vanzelf hier is de postbode ook vaak onze brievenbus kwijt @flora, voor jou duim ik me natuurlijk ook helemaal suf! Hihi en nu t nog kan "strooit hier hcg rond" eten bijna klaar zo te heren honger! ohja...@naam, spreekt wel voor zich denk ik ben hobbyfotograaf voor zwangerschap en baby's (maar nu op heeeeeeeel laag pitje )
@mvs (pagina 84??) Wil ik wat? Tijgetje bekleding? Ja, je kunt geen kind in disneyland maken, mini disney noemen, disney fan zijn en dan geen disney kamer nemen he plus het is neutraal
@bf: fijnnn dat er actie ondernomen word en ben erg benieuwd wat je waarde gaat doen nu met die tabletten. Maar kan me voorstellen dat je gewoon liever een injectie wil. Das toch makkelijker dan elke dag een pilletje slikken. @eten: wij hebben een karbonade met worteltjes en gebakken aardappeltjes op
Is wel leuk meelanor ik heb er zelf niks mee winnie en tijgetje maar vind het wel erg mooi ken het natuurlijk wel
@dinges echt leeuk als we uit zijn met de naam laat i het misschien ook wel maken dankje wel dames voor het mee denken. heb de vk al gebeld voor de dooverwijzing. en een afspraak gemaakt bij de gyn de assistent vond ook dat ik gelijk had.ik was vorige zwangerschap notebenen in nijmegen geweest voor extra conroles uitgebreide echo hadden ze niets gezien.toevallig met 34 weken echo omdat kindje niet helemaal was gedraaid een echo gehad daar zagen ze de placenta voor de baarmoeder mond.als ik zo spontaan was proberen te bevallen kon ik heel veel bloedverlies krijgen ik en de kindje waren dan in gevaar.
@dilara, ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt veiligheid voor alles! @bf, goed dat ml gegaan is! twee weken proberen en anders overstappen is beter als wat ze van plan was.. wat een doos.. @hcg, laat ik het ook eens opvangen misschien helpt het @jazz, verse jus is altijd goed
@ Dinges, waarop maak of graveer je dan zoiets? Wel leuk allemaal! @ BF, nou anders toch maar hopen dat die pillen ook goed werk verrichten. Nee lag niet te slapen haha, best druk gehad vandaag. Mijn moeder was mee geweest naar de echo maar wilde daarna nog naar de intertoys om wat speelgoed alvast te kopen voor Dilan voor sinterklaar. Daarna thuis, toen kwam mijn collega al, die heeft nagels bij mij gezet en meegegeten en is net pas naar huis. En mn nicht met dochtertje is nog op visite geweest pff ben helemaal gesloopt nu. En mn collega bleef maar hangen en zat der eigenlijk gewoon weg te kijken @ NUB, iemand anders heeft net weer gezegd dat het een meisje is, dus ja eigenlijk ben ik nog niks wijzer Nou ik weet niet wat ik heb, maar had toch dingen van dilan op marktplaats gezet en heb t allemaal verkeerd gedaan Had de maxi cosi verkocht en ze zijn een half uurtje weg kom ik erachter dat ik de adapters er nog op had laten zitten!! Gelukkig wonen ze in den bosch dus die heb ik vanochtend op kunnen halen. En blijkbaar heb ik 2 setjes kleding omgewisseld en naar de verkeerde personen gestuurd, word zo wel een beetje moe van mezelf!
@bella, hahahaha misschien je man de volgende zendingen maar laten doen? @dinges, leuk!! naam verticaal vind ik in dit geval idd leuker @hier, halve goede nacht en halve rotnacht gehad, helaas hoofdpijn niet weg dus vandaag maar paracetamol nemen, vanmiddag de tabletten b12 ophalen. als daar mn waarde mee stabiel blijft is t prima, maar dan gaan we eerst mn waarde flink boosten met injecties, en dan wil ik best daarna die pillen slikken, maar dan wel regelmatig controle.
Goedemorgen, @ BF, komt vast goed met je waardes! En inderdaad, volgens mij kan ML beter dat soort dingen gaat doen hihi. @ Dinges en MvS, ik zou ook voor de verticale gaan Hier weer thuis aan t werken vandaag. Heb zo geen zin! Maar om 11 uur ben ik weer klaar
@bf: idd regelmatig controle lijkt me niet te veel gevraagd... @bella: gelukkig kon je die adapters nog ophalen! @hier: nog geen ongi te bekennen... Alleen vanochtend weer wakker geworden met hoofdpijn... De vorige ronde betekende dat niet veel goeds. Volgens mij zijn m'n borsten ook wat minder gevoelig, dus ik verwacht m'n ongi toch wel vandaag of morgen. Dat hoooooop ik in ieder geval... Niet dat ik morgen negatief test en dat ik dan alsnog niet ongi ga worden en een griezelcyclus ga krijgen. Ben daar toch wel erg bang voor eigenlijk
Goedemorgen meiden, Hier weer een drama ochtend gehad.. pfff.. Ik slaap wel heel goed (samen met mn voedingskussen haha) maar 's morgens is echt een drama. Misselijkheid ten top! Daarna lekker cracker eten, alsof er niets aan de hand is. Wat is het lichaam toch apart... @ Dinges, wat is dat mooi, dat graveren wat je doet!! Ik denk wel zeker dat er een markt voor is, wist alleen niet dat het kon. Als we straks het geboortekaartje klaar hebben, dan word ik je klant! @ Flora, spannend meis.. je weet het nooit.. enig idee wanneer je gaat testen dan? @ MvS, nog steeds pas zaterdag testen?? @ Bella, lekker tot 11 uur werken... hoeveel werk jij nu dan? Blijft dat hetzelfde tot na de bevalling? Enne geluk dat je de Maxi Cosi dichtbij huis hebt verkocht dan! @ Dilara, fijn dat je straks gewoon naar de gyn kan @ bbq, vraagje meiden, zaterdag gaan we met mn schoonouders bbq-en in zo'n restaurant. Mag ik gewoon al het vlees wat ze dan hebben? Vis ook wel?
@Kiwi: ik wil morgen pas gaan testen, dus nog even afwachten. Volgens mij mag je alles gewoon hebben, mits het maar goed doorbakken is. Vis mag je alleen als het vers is, dus dat moet je dan even vragen. Veel plezier @weekend: vandaag maar een paar uurtjes werken, en dan al weekend Morgen lekker vrij!! Vanmiddag ga ik winkelen met mn moeder en schoonmoeder Verjaardagscadeautje kopen, ik ben 10 nov jarig!
@kiwi, vlees zolang t goed doorbakken is, dus absoluut geen spoortje rood van binnen. en vis zitten andere restricties aan, google t ff en anders voor de zekerheid niet eten @flora, dan is mn schoonzus ook jarig! leuk winkelen! veel plezier! en over de regelmatige controles doen ze dan weer niet moeilijk....wel als ze weer injecties moeten gaan geven maar daar wil ik dus heel duidelijke afspraken over gaan maken met mn huisarts. als mn waarde nu stabiliseert door die pillen is dat prima, maar dan gaan we met injecties eerst ff mn waarde een flinke boost geven, dat ik weer doorschiet naar de 800 (dat duurt wel ff met injecties eens per maand....) en vanaf dat punt onderhouden...en niet op huidige waarde onderhouden, want dan hoeft er maar iets te gebeuren en zit ik weer zo aan de 300....en dan krijg ik dus weer klachten en ik smijt de bijsluiter naar dr hoofd.
@ Flora, toch nog een beetje positieve hoop houden he. Zolang geen ongi is nog alles mogelijk @ Kiwi, ik zou zeggen, nog een weekje volhouden. Ik was vanaf 10 weken niet meer misselijk. Ik werk nu 28 uur per week en straks na mijn verlof kom ik terug voor 24 uur per week. @ Mvs, heb je al een testje gewaagd? @ Flora, gezellig dagje in het voortuitzicht vandaag dus? Leuk shoppen!