Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Bella: idd, daar heb je helemaal gelijk in. Het stomme is dat ik eerder begin te denken dat mn ovutest vals positief was, dan dat ik zwanger zou kunnen zijn :(
    Nja nog een dagje wachten, of misschien wel 2 ;) Dan test ik alsnog op ons half jaar jubileum. Ik kan morgen natuurlijk ook gewoon ff met de internist bespreken wat ik moet doen met mn medicijnen als ik zwanger ben, omdat ik dan 2 dagen over tijd ben.

@werken: ik werk nu 24 uur per week, maar wel onregelmatig en vaak verdeeld over 4/5 dagen. Ik wil even veel blijven werken, maar dan gewoon alles in 3/3,5 dag. Dat is gelukkig geen probleem :)

@shoppen: dankjulliewel :D:D Heb er zin in!

@ramenzemen: kennen jullie dit ding? http://www.wittehal.com/wp-content/uploads/wv75plus.jpg
    Ik heb die van de week gekregen :D Ik kan nu al niet meer zonder! Haha. Ik heb een hekel aan ramen zemen en met dit ding is het zo gepiept! En ook handig voor deuren en badkamertegels :)

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @werken ik werk nu 32 uur en wil straks terug naar 24 of 28! Misschien wil ml ook wel een papa dag!

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flora, oeh ja die zouden wij nog steeds eens lenen van schoonzus en zwager! die zweren er ook bij! :)

@werken, ik werk nu 36 uur, en zou t liefst terug willen naar 24, maar zal waarschijnlijk wel 28 worden, afhankelijk ook van financiele situatie.
    als t 28 wordt ga ik wel vragen of ik de halve dag dan thuis kan werken, verdeeld over een hele dag gezien je tussendoor ook met je kindje bemoeit ;)
    maar dat ik in elk geval wel aan die 4 uur kom.
    of t wordt nog wat anders en dan ga ik 3x9 uur werken ofzo

laat t allemaal wel uitrekenen als nieuwe salaris bekend is ;) dan weten we tenslotte toch ook pas waar we aan toe zijn :)

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bf nieuwe salaris is altijd leuk! Ik ben ook erg benieuwd wat ik volgende maand op de rekening krijg!

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @swimming, jah helaas is de adviseur van P&O hier erg traag, dus wij horen t echt altijd pas vlak voor kerst :(

ben wel erg benieuwd of ik nu eindelijk "gepromoveerd" word tot senior.
    zou namelijk wel terecht zijn.

duss t is nog even spannend hier ;) wil t weten! ;)

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hee mams! hoe is t? en hoe is t met jut en jul? :)
    zijn jullie al uit de namen?
    vordert de kinderkamer? :)

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bf vlak voor kerst? Dat is ook zo :) bij ons bedrijf gaat dat vrij snel en duidelijk! Ik ga zo weer even testen!

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flora, ik heb ook zo´n hekel aan ramen zemen, ziet er goed uit dat ding, waar haal je die?
    En inderdaad nog geen ongi bij jou, dus blijf positief.

BF, wat goed dat ML naar de HA is geweest, ben benieuwd hoe het nu gaat verlopen bij je!

Swimming, zo weer een testje....kom je hem wel even laten zien hier. Verder al klachtjes ofzo?

Ik heb een vast contract gekregen gelukkig, maar salaris blijft hetzelfde, tenminste alleen de standaard verhoging!
    Gelukkig volgende maand wel eindejaarsuitkering, altijd fijn!

Nou ik ben zo lui en traag de afgelopen dagen...pfff komt echt weinig uit mn handen. Ook ben ik snel geirriteerd, echt niet leuk voor ML. Soms een vreemd gevoel ik onderbuik, verder niet! En ook nog steeds geen pijnlijk boobs! Dat is toch vreemd, heb ik normaal elke maand, een week na de eisprong. Herkennen jullie dit ook?

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bf ik durf het bijna niet te vragen............

@julia ik zal mijn testje zo doen en dan plaats ik hem even!

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
  11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Dames de onderste is van vandaag 13.00uur! Ik hoor graag jullie mening!

12. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    meiden ik heb jullie hulp nodig!!
    ga zelf opeens twijfelen over het geslacht.........willen jullie ff meekijken??

Bijgevoegde bestanden:

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Swimming: Wat is de onderste? De meest rechtse? Vreemd hoor.. Maar gezien je vorige lange cyclus, kun je je ei nog krijgen. Of je hebt gewoon niet echt een mega lhpiek gehad en hebt je ei al gehad. Vreemd....! Als je nog genoeg testen hebt, dan zou ik nog een paar daagjes door testen, dan weet je t zeker.

@julia: de mijne komt hier vandaan: Karcher WV75 Window Vacuum Cleaner Plus - Stoomreinigercenter.nl
    Echt een uitkomst :D ik zweer ook bij dat ding. Super snel kun je alles doen en ook echt streeploos :)
    En wat fijn dat je een vast contract hebt gekregen :D

@weekend: jeeeeej ik heb al weekend :D alleen zo voelt t nog niet. Haha. Zometeen lekker winkelen!

@minnie: pffoehh, ik heb daar geen verstand van! Mar wel een mooie echo :D wat heeft de vk voor geslacht gezegd en wist ze het zeker of twijfelde ze nog?

14. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    @flora heb de echo in het ziekenhuis gehad.
    Ze twijfelde absoluut niet, en zei dat ze gelijk in het begin al zag dat het een meisje wordt!!
    Maar nu ik de foto met andere foto's ga vergelijken ga ik twijfelen.
    Ik weet niet eens hoe ik de foto moet zien!!

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @minnie: niet twijfelen dan! Nergens voor nodig. Als de vk het meteen al zag dan zou ik daar gewoon vanuit gaan. Zij weet hoe je een echo moet bekijken en is degene die er verstand van heeft.

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Minnie, heb eigenlijk geen idee hoe ik het moet zien. Inderdaad gewoon uitgaan van een meisje en als je echt twijfelt misschien nog een pretecho???

Flora, ziet er goed uit ja, misschien ook wel wat voor hier! Ga er is even over nadenken.

Swimming je testje van vandaag is nega, denk dat je je ei al hebt gehad een paar dagen geleden. Gewoon maar even doortesten, misschien krijg je nog een knaller? Is bij iedereen anders.

Hebben jullie mijn berichtje nog gezien? Betekend het wat als ik deze maand ineens geen pijnlijke boobs heb, terwijl dit normaal wel elke maand zo is?
    Ga zondagavond of maandag overdag een test doen als ik nog niet ongi ben!

17. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @minnie, ik moet eerlijk zijn en echt gééén idee heb waar ik naar kijk :) mijn excuses :( Is dit een foto van het geslachtsorgaan? :(

Wij gaan morgen weer voor de dvd opname van de echo, we willen het niet weten, maar je zit er stiekem toch naar te zoeken hihi :)

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hallo meiden!

@flora oh dat ding wil ik ook wel haha ik ben zo erg.. Ik lap mn ramen misschien 2x per jaar?! Pfff hahaha ik heb er een hekel aan. En vind t toch spannend hoor meis morgen testen. Probeer nog hoop te houden :)! Ik duim voor je mee. En veel shopplezier. Jij ook bijna jarig dus:) ik 14 nov hihi

@swimming welke is de laatste, de rechter?
    @minnie ik weet ook niet zo goed hoe ik de echo moet bekijken! Maar ik denk dat je je vk wel kan vertrouwen !

@ego ik heb net een afspraak gemaakt voor de vroege geslachtsbepaling in amsterdam jeeeej :D 9dec om 13:00 is het zover ! Eerst maar eens mn eerste echo afwachten.. Tik...tak...

19. Jazz

Jazz Niet meer actief

@julia ik durf het niet te zeggen. Bij de ene betekent het wel wat en bij de ander niet :( dat is het suffe ervan! Nog eventjes geduld! Ik duim voor je

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    De rechtse is de laatste!

Deel Deze Pagina