@sproetje&bf: hier nog een met sprietjes uit 1988 @cyclus: nja aan m'n hoofdpijn van vanochtend te voelen zal t niet lang meer duren voordat ik ongi ga worden. Iig dat was de vorige ronde ook zo. Maar ik begin nu wel weer meteen aan vanalles te twijfelen... Heb ik wel een ei gehad na m'n posi ovutest? Wanneer zal die dan gesprongen zijn? Ik had nu heel duidelijk een paar dagen vruchtbaar slijm en dus een posi ovutest, dus dacht dat het wel goed zat. De volgende ronde denk ik toch maar tempen. Ookal vind ik het helemaal nix, maar op deze manier word ik er ook knettergek van Sorry voor al m'n ego...!
Hopelijk snel duidelijkheid Flora! Anders tempen ook? Geeft wel rust terwijl ik tegenovergestelde dacht.. Mooi nieuws uit ZH! Yeah! @hier: heb al 2 dagen zelfde gevoel als met eisprong :-S last van steken links en ook rugpijn en ook vruchtbaar slijm-like... Maar zit pas op dag 5 :-S dat kan toch nooit! Zal wel door ongi komen ofzo? @rest weet ik ff niet meer, sorry. Via tel is lastig teruglezen en reageren..
@zsa: soms kun je dat ook na je ongi krijgen, dus nog ff afwachten. Jaa ik wil ook gaan tempen, ik wil gewoon zeker weten of ik een eisprong heb en wanneer. Ik wil gewoon zekerheid hebben dus komt goed. Komende dagen ben ik misschien wat minder hier, wil het even los laten en me niet teveel focussen om m'n cyclus, anders hou ik dadelijk m'n ongi alleen maar in. Lekker genieten van t weekend
Hoeveel dpo zit je nu? Oké dan zal t van ongi komen denk. @1988: wat veel uit dat jaar! Om een of andere reden dacht ik dat flora en BN ouder dan ik waren
Vandaag 15 dpo.. Dus wil liever uiterlijk morgen wel ongi worden... Maar op het moment nog niets te bekennen.
@BF: Ja tuurlijk! @Flora: Begrijpelijk... Heel veel succes en ik hoop dat je ons snel goed nieuws kan brengen!
De 'boom' heb ik gemaakt van allemaal schijfjes van een appelboomstam. Stuk voor stuk in de muur geslagen. ML was erg blij met me hihi! Maar vind het resultaat echt geweldig!
@sproetje gaaf hoor! (enne sproetje1988 was al bezet anders had ik het vast ook genomen of wel hier nog ) @flora ik vond het tempen juist ook heel fijn, gelijk een uitslag van je temp en niet zal het wel of niet posi zijn. want hij piekt toch pas nadat je je ei hebt gehad en het is geen gesjouw met urine in je hand tas
Even gauw: @flora shit balen hoop dat je nog een normale cyclus krijgt! Knuf @bf kwaalvrij jeeeej. Op moe en beetje zere boobs na dan Ik reageer later weer!
@sproetje: heeeeel mooi @tempen: het enige waarom ik t nie eerder heb gedaan, is omdat ik dan dus ook de wekker in t weekend moet zetten. Voor mij niet zo erg, maar ML kan dan niet meer doorslapen. Dus hij zal ff af moeten zien. Hij vond het nu niet erg in ieder geval hij baalde ontzettend van de test. Ik blijf er dan nog wel ovutesten bij gebruiken. Ik heb ze toch in huis en ben wel benieuwd wanneer ik m'n ei heb na een posi test. Ben vaak smiddags thuis, dus geen gezeul met potjes @ongi: de vorige keren kondigde het ook zomaar aan, zonder krampen ofzo. Verwacht eigenlijk ook wel dat het vandaag of morgen komt hoor, gezien m'n hoofdpijn. En dat had ik de vorige keer wel.
@flora, snap dat je eventjes afstand neemt, *knuf*, en zou idd wel ovutestjes doen, met tempen weet je tenslotte pas achteraf of je ei werkelijk is geweest. @zsa, in de lijst staan de leeftijden erbij vind wel grappig om te zien altijd en valt me toch ook eigenlijk wel op dat hier op t forum best veel jonge meiden zitten! verwacht je niet gezien tegenwoordig t gemiddelde toch 30+ is, tenminste, ik vond t erg verrassend @jazz, jeej kwaalvrij! houden zo! elke dag afkloppen he @1988, haha best een hoop hier gewoon een fantastisch jaar zullen we t ook nog over de sterrenbeelden hebben? haha @uuhhh pfffffff *zeef* @hier, geen zin,.....njah...nog minder dan anderhalfuur en dan weekend! en dan heb ik eigenlijk helemaal geen zin om thuis te zitten....zou eigenlijk uit t werk langs de wasstraat gaan (mn auto is echt schandalig smerig!), maar heb ff behoefte aan iets gezelligs eigenlijk dus bel zo mn mams wel ff of ze tijd heeft vanmiddag
@meelanor, voor de babykamer: Disney Winnie de Pooh - maakmijnkindblij @sproetje, erg leuk al!! wat zijn jullie al ver! hihi
@bf ja 1988 is een super jaar! (scheelt een paar dagen of het was 89 geweest maar toch ) En geen zin ik weet er alles van... ik denk dat ik ook maar ga stoppen volgende week moet ik toch veel uren maken dus ach moet kunnen.
@zsa: dan moet je z'n neus (streepje) weglaten dan heb je zo'n knipoog @1988: uiteraard een mooi jaar! Hihi. Ik ben Schorpioen! Er is ook een 1988 kletstopic. Super veel meiden zitten daar in de MMM gelukkig hebben de 1988's van hier meer geluk! @winniethepooh: ik wil ook accessoires van Winnie op de babykamer! Super leuk! @hier: net een heeeeeeeel klein iniemienie beetje roze afscheiding gespot. Echt minimaal, maar t moet ergens beginnen natuurlijk dus hopelijk zet t vandaag of morgen door! Duimen jullie nog ff door ML heeft n behoorlijke baaldag vandaag heb m net maar ff worstenbroodjes op het werk gebracht
Aahhh Flora ik vind het echt ZO jammer voor jullie echt niet leuk! Geniet maar lekker even van elkaar dit weekend, even gezellige dingen doen wat super dat je waardes goed zijn! Dat is toch heel goed nieuws! @sproetje wat leuk de babykamer!! Bij ons moet de babykamer 2be eerst flink geruimd worden hihi word een hele klus WEEKEND yeaaahh heerlijk hoor. Ga nu even lekker ontspannen onder de douche en vanavond uiteten met vl wat zijn jullie eet/weekendplannen?
@weekendplannen: vanaaf denk ik lekker knus avondje met m'n mannetje heb lekkere eucalyptus badzout van kneip gehaald, dus lekker samen badderen straks Morgen gaan we voor een nieuwe hoekbank kijken. De onze is eigenlijk nog goed, maar willen de hoek eigenlijk de ander kant op omdat we wat dingen willen veranderen in huis. Zondag gaan we met vrienden uit eten, tapas yummie, nu al zin in!! Ennnn morgen zijn we een half jaar getrouwd! Wat vliegt de tijd toch! @kiwi: jij bent dan vandaag een half jaar getrouwd gefeliciteerd