@flora ohh dat klinkt gezellig! En heerlijk lekker badderen. Wij hebben geen bad helaas. Doe maar luxe een nieuwe hoekbank leuk hoor hoop dat jullie slagen! Tapas yummmm daar heb ik ook al zo'n zin in! En een halfjaar getrouwd wat leuk! Genoeg gezelligheid in het vooruitzicht dus
Dames, Zoals mij gevoel al zei mijn ei komt er nog aan. Vandaag vruchtbaar slijm, pijn aan rechterkant van mijn buik en een donkerder kleurende ovu test. Zie foto! (Rechtse) Vanavond aan de klus.
@swimming, gezellig aan de klus ben benieuwd naar eje toekomstige knaller! @flora, klinkt heeeeerlijk dat weekend van jou! Lekker van genieten! @hoekbank, hebben wij ook, wil nooit meer anders! Hadden hele mooie gezien die matcht met onze eettafelstoelen, maar onze bank is ook nog goed dus kunnen we nog even lekker doorsparen en een nieuwe bank kopen als deze helemaal op en versleten is en vol gebruikssporen van kindje(s) haha @tapas, mjam! Ook weer trek in wel zelf maken, want in restaurant is t meeste te pittig voor mij @hier, uit mn werk naar mn mams gegaan, ze was klaar met de taart dus hebben bakkie thee gedronken en zijn daarna gaan winkelen wel tegenvaller......op oosterhof bij de cc&a, miss etam en h&m geen positiekleding te vinden! Dus verplicht naar de prenatal.....heb 1 vest gekocht en bij de h&m heeft mn mams cadeautje gekocht voor ons echt te scheetig rompertje met een koetje en I love milk erop, en erachter een boxpakje vol met koeienvlekken en een mutsje met vlekken en oortjes! Echt zo leuk! en kon t natuurlijk niet laten als teigetje fan om t setje te kopen met rompertje teigetje en winnie de poeh en boxpakje teigetje (oranje pakje met zwarte strepen) en ook bijpassend mutsje! En heb nog sookjes van teigetje gekocht en de sokjes mom (hartje) me en dad (hartje) me T heeft me wel echt goed gedaan zo ff ertussenuit!
HET IS WEEKEND!!!! @ Shoppen, heerlijk! Ik wil ook wel eens, heb er alleen geen puf voor haha. Ga zo maar ff op HM online enzo kijken want ik weet gewoon niet meer wat ik moet aantrekken en m'n jassen krijg ik nog amper dicht, dan staan ze echt op springen zeg maar. @ Flora, jammer van je nega test, maar hoop wel voor je dat je toch een goede cyclus hebt! Straks maar lekker genieten met je mannetje in bad. @ Geboortejaar, ik ben van 1986 en sterrenbeeld Leeuw. Straks wel grappig want allebei mn kindjes zijn dan een Stier @ Swimming, aan de klus jij @ Sproetje, wat een gave kamer! Heel leuk gedaan die boom zeg! @ Weekendplannen, niet zo veel op de planning staan. Vanavond lekker voor de buis. Morgen lekker relaxen enzo, in de avond naar mn schoonouders en zondag komt een vriendinnetje op visite. @ Werk, nou ik had vandaag op mn werk geprobeerd om vanaf nu op dinsdagmiddag thuis te werken. Zo heel voorzichtig gebracht haha maar mn leidinggevende (heb nu een nieuwe, vrouwelijke) die ging het overleggen met de baas. Na een half uurtje kwam ze terug of ik ff tijd had en ze keek zo serieus, dus dacht van nou dat zal m wel niet worden. Omdat mn baas er eigenlijk al niet meer zo blij mee was dat ik op donderdagochtend vanuit huis werk. Maar het was geen probleem!! Als ik maar rond de 80 aanvragen behandelde op een dag en dan zou het hem een zorg zijn vanuit waar ik dat deed hihi. En ze zei dus ook van, je mag dan best de hele dag op dinsdag vanuit huis werken ipv alleen de middag, anders moet je zo op en neer rijden dat is ook lastig... Ben er helemaal blij mee En net kwam ik thuis pff had gehoopt dat ML vanochtend een beetje zou opruimen, niet dus. En ik wil er net aan beginnen kreeg ik een smsje van 'm, dat ie vanavond de puinzooi ging opruimen en dat ik lekker op de bank moest gaan liggen, wat een lieverd he!
Ha meiden!! Flora, dikke knuffel voor jou........ Niet leuk allemaal!! Wel super fijn dat je waardes goed zijn!!! En wat heb je een leuk weekend voor de boeg!!! Geniet van je weekend!! En badderze BF, super leuk klinken die kleertjes die je hebt gekocht!! En leuk dat je ook dingen hebt gekregen!! Ik heb een paar maanden geleden 6 baby sokjes met koeienvlekken en gras op de zooltjes gekregen van mijn beste vriendin, zo scheetig!!!En er even uit is altijd fijn! Even je zinnen verzetten! Jazz, Fijn dat je verder geen kwaaltjes hebt!! Moe zijn lijkt me trouwens ook niet echt prettig..... Ik hoop dat je in november in een leuk groepje komt voor je scriptie!!! Kiwi, bleh misselijkheid.... Vervelend zeg..... Hoop dat je er snel minder last van hebt!! Sproetje, super leuk die boom!! Wat een gaaf idee!! De kast en het bedje vind ik ook erg leuk!! Heeft iets stoers!! Swimming, lekker aan de klus!! Veel plezier vanavond! 1988, ai, ik ben een aantal jaartjes eerder geboren, ben hier de oude muts hihihi Zsa, je kan inderdaad ei symptomen na of nog net tijdens je ongi hebben. Heb ik ook wel eens. Gisteren had ik opeens bst wel lage rugpijn.... Vrouwenlichamen zitten maar vreemd in elkaar.... Hier, Vandaag opnieuw een afkeuring gehad voor het eerste deel van mijn scriptie, ik helemaal in tranen..... Nu gaan mijn vriend en mijn opdrachtgever naar mijn school om verhaal te halen! Ben benieuwd!! Mijn vader vertelde ook erg kwaad te zijn en ook naar de school te willen gaan....... Mijn motivatie is nu best wel weg zeg maar...... Maar ja, ik moet gewoon door..... Verder hebben we nu centrale verwarming in ons huis, zo fijn!! Ik wist niet dat ik daar ooit nog zo blij van zou worden hihihihi! In het weekend moet ik werken, centen voor de hypotheek verdienen
@bf leuk lekker geshopt! kan je niet een 'gewoon' vest aan? Enne ik weet helemaal welke pakjes je bedoelt! ik was net nog in de hm aan t speuren tussen die pakjes! Ik was helemaal verliefd op dat rompertje van tijgerprint ! Met bijpassend mutsje. Maarja dat vind ik alleen kunnen voor een meisje @bella klinkt alsof je al een heel mooi bol buikje hebt! Foto?? Ik weet dat je er niet van houdt hihi maar doe het voor ons? (mij) en wat super fijn zeg op je werk jeeej echt goed geregeld!! En lief van je mannetje @zep nou ik zag al dat ik niemand kende in die groep! Echt geen zin in pff. Maar wat super KUT dat jouw deel ook weer is afgekeurd! Het is gewoon echt te belachelijk tegenwoordig. Kan er ook echt zo kwaad om worden bah! Goed dat jullie verhaal gaan halen hoor. Ik vind het sowieso echt zo knap dat je het allemaal zo combineert je hebt het super druk en toch lukt het je aan je scriptie te werken. Heb echt respect voor je. Wat dat betreft ben ik echt maar een zeikerd maar dat wist ik al let je goed op jezelf dat je ook rust neemt en gezellige dingen doet? Fijn dat jullie centrale verwarming hebben! Toch wel een van de belangrijkste dingen @ego net bij ons in het centrum gegeten en ff winkeltjes gekeken. Heb de Zwitsal Mama buikbalsem gekocht. Vriendin zei dat ik al vroeg moest beginnen met smeren smeren smeren ik denk niet dat je het kan voorkomen maar je kan het uiteraard proberen
@bf: wat leuk allemaal, al die schattige pakjes! Ik zag gister bij de v&d ook een heel lief rompertje. Daar stond op: later wil ik worden: een prinses, net als mama en nog niets. Met van die aankruishokjes zeg maar, en dan was 'net als mama' aangekruist @bank: we hebben een super mooie gezien! We zijn net al ff wezen kijken. Nu hebben we ook een hoekbank, een flinke joekel van 3m bij 2,5m. We willen dus net iets kleiner en de hoek aan de andere kant. Nu hebben we er eentje van 2,9m bij 2,37 op t oog. Scheelt niet veel, maar is precies goed. @bad: we gebruiken hem niet heel vaak, omdat hij eigenlijk te groot is om alleen in te liggen dan zak je teveel weg. Maar zo af en toe met z'n 2tjes relaxen in bad is heeeeeerlijk. Ik wil iig nooit meer zonder! @tapas: hier heb je een tapas restaurant met allemaal 'Nederlandse' tapas zeg maar. Dus een klein vakenssateetje, garnalensalade, frietje met, toastje zalm, tomatensoepje, je kunt t niet bedenken en ze hebben het. Veel verschillende soorten voor, hoofd en nagerechten. T loopt daar al jaren als een trein! Als je in het weekend daar wil eten moet je ruim 2 maanden van te voren reserveren! @zep: jee balen dat je scriptie is afgekeurd is ook duidelijk waar op? Weet wel dat ze bij ons in het begin ook super streng waren, maar als het eerste deel goedgekeurd was, je plan van aanpak ed. Dan kon je rest eigenlijk niet meer verkeerd. Iig goed dat je verhaal gaat halen! @swimming: lekker aan de klus! En nog ff door blijven testen
Hey meiden, ik had weer eens avond dienst en vanmiddag was een vriendin hier broodje eten waar ik niet onder uit kon hihi @Zep, balen meis van je scriptie! goed dat jullie verhaal gaan halen want zo is het ook niets! steeds alles voor niets.. weet je wel wat je fout gedaan zou moeten hebben?? @flora, oeehhhh lekker in bad met z'n 2e wij hebben ook een bad maar van 1.70 (standaard 1.80) anders paste het niet maar ben er heel erg blij mee! Eigenlijk ben ik heel erg verwent want we hebben ook nog een aparte douche ernaast Bank, wij zijn 3 weken geleden ook geslaagd voor een hoekbank maar wat hebben jullie een ruimte als ik dat zo hoor! die van ons is 2.40 bij 2.20, maar moeten nog 5 weken wachten voor ie geleverd word pff.. @geboortejaar, 1989 en tweeling.. @pakje, super leuk bf!! ik wil oooooooook baby shoppen hehe @jazz, ze zeggen dat het een beetje ervelijk aangelegd is of je last van striae zal krijgen.. maar indd smeren is nooit erg! @ego, heb al een paar dagen een vervelend zeurend gevoel onder in me baarmoeder.. Wel wit plakkerig slijm.. alleen niet zo waterig als normaal.. sorry meiden
@dinges, wordt weer spannend dus!!! Zou wat zijn als je zwanger naar nieuw-zeeland gaat! Kan je t je vriendin persoonlijk vertellen! *duimduim* @mvs, had je nog getest vanmorgen?????? @jazzz, striae is idd genetisch bepaald of je er (veel) last van krijgt, maar smeren is sowieso lekker vond zelf de olie fijner met smeren, maar mn handen reageerden k*t erop dus nu ook de zwitsal! Ruikt wel lekker! Ja dat setje heb ik ook gezien met dat printje, is idd echt voor een meisje! Ik zal even kijken of ik vanmiddag foto's kan neerzetten van de pakjes @flora, foto???? Van de bank haha, die van ons is 2,5m bij 2,5 m, en zou een kant op nog wel langer mogen zijn, andere kant echt maar heel klein stukje en dan staat ie tegen balkondeur aan @bella, fijn van je werk zeg! Hoef je ook niet te zoeken naar andere opvang voor dilan! En lief van je man dat lekker niks hoefde te doen! ik liep al die tijd nog in mn zomerjasje, die rekt enigszins mee, mee kruipt nu flink omhoog haha, maar gelukkig heb ik de winterpositiejas van vriendin kunnen lenen jij had vorige keer natuurlijk weinig positiekleding?? @vest, ja heb bij h&m ook wel anderen gezien die zouden kunnen hoor, maar draag ook graag truien, en heb er aantal (nog beetje dunnetjes, niet gelijk te warm ) die nu toch te kort zijn......maar heerlijk vest die ik heb gekocht! @winkelen voor baby, ik stond bij de kassa "is t een cadeautje??" en toen stond ik "nee, is leuk om dat eindelijk eens te zeggen" met een grote glimlach nog geen kleding voor onze mini gekocht, alleen nog maar wat knuffel en speeldingen @kleding, heb gister rokje besteld bij voordeligzwanger.NL, komt vandaag binnen! En heb singletjes en een maillot besteld bij de h&m, zou ook snel geleverd worden ben benieuwd! @hier, geloof dat ml klaar is in de douche, dus kan ik ff fijn douchen en daarna lekker ontbijten, heb me partij honger ....vannacht moest ik er ook gewoon uit om te eten want kon niet slapen van de honger.....nja ik eet nog wel ff snel een eierkoek
@Zep, klote zeg van je scriptie!! Hoop dat t verhaal halen iets goeds oplevert! @hier, straks kraambeurs!! Hoop echt dat nwe de echo krijgen!!!
@flora: oh lekker in bad en dan ook nog met z'n tweeen *wil ik ook*! En jullie zijn snel geslaagd voor een bank ik heb er weken over gedaan! Als het goed is komen over twee weken al onze meubels: meubels van de baby kamer en kinderwagen, de mega hoekbank waar ik al maanden naar verlang, alle meubels voor de woonkamer dus eettafel, salontafel, dressoir en tv dressoir en ik hoop dan klaar te zijn met de meubels voor in de slaapkamer. Dat gaan de huidige slaapkamermeubels naar de logeerkamer. En dan hebben alle kamers hier een metamorfose ondergaan behalve de badkamer dus heb ik besloten die dan ook maar een klein beetje aan te passen Dus nog de grote verbouwing hier thuis. Is dit wat ze noemen nestel drang?
@mvs: en, en, en? Nog getest?? @bank: vandaag gaan we nog ff verder kijken, als we een keuze gemaakt hebbe zal ik m ff showen als ie op inet te vinden is. @bf: veel plezier! Hopelijk een mooie extra echo!! @jazz: en vooral masseren, zodat de huid goed soepel blijft. Dus elke dag na het douchen die crème/olie in masseren of je mannetje laten doen @hier: jeeeeej m'n ongi is vannacht los gebarsten dus uiteindelijk een hele mooie cyclus!! Nu wel weer alle ongemakken erbij, onwijze rug en buikpijn. Weer als vanouds... Vorig keren nergens last van gehad
@bf: nieuwe NOD word 22 november! ik heb nu maar deze cyclus aangehouden. Nu m'n bloedwaarden goed is, za m'n cyclus hopelijk ook wat stabieler zijn
@Flora: jeeeeeeeeeej, pakt toeter! You've got a cyclus! Misschien nooit goede eisprong gehad? @Meelanor: poehhh waar je zin in hebt zeg Hier komen over 4 weken nieuwe meubels! Yes! @BF: Woei! Catch die echo! Gewoon voor zorgen dat jij 'm krijgt.. dan maar ellebogenwerk! @Dinges: Spannend voor jou! Ga duimen! @Swimming: Poeh, als je eisprong er nog aan komt heb je wel een lange cyclus? Hopelijk maakt een zs dat goed! @MvS: Hoe is het daar? Getest? @Zep: Baaaaalen van je scriptie! Hopelijk kan er nog iets mee gedaan worden! Enne thanks dat jij ouder bent, voel ik me niet zo'n ouwe bok @Hier: Volgens mij ben ik eindelijk weer boven water na een dikke week.. Gister nog beroerde dag gehad. Gisteravond voor m'n gevoel nog bijna gestikt trouwens Ik verslikte me in m'n eigen speeksel Schoot luchtpijp in, maar toen kreeg ik kokhalsneigingen en ik heb een overgeeffobie, dus was paniek, waardoor ik helemaal geen adem meer kreeg Paar keer piepend adem happen toen geconcentreerd mezelf toegesproken dat ik normaal moest doen Toen toch maar ff naar boven naar VL die net onder de douche wilde stappen, dus die schrok zich ook wild. Uurtje later was het wat gezakt, maar durfde niet meer te drinken gister Bah was echt naar.. Maargoed, weekend verder hier 2 verjaardagen.. ben benieuwd want ben nog Toos Energieloos en blauwe kringen onder m'n ogen staan ook niet héél charmant.. maar ach, dan goed excuus om op tijd weer te gaan Verder nog plannen voor weekend?
@ Flora, fijn dat je ongi is doorgebroken weet je nu tenminste waar je aan toe bent en een mooie cyclus! @ BF, hoop ook voor je dat je die echo krijgt! En ja ik had de vorige keer geen positiekleding nodig, had gewoon een maatje groter van kleding gekocht. Ga ik deze keer ook doen denk ik. Ze hebben super leuke jurkjes allemaal bij Bonprix. @ Jazz, nou speciaal voor jou heb ik dan toch een foto van m'n buik gemaakt @ Zep, super k*t van je scriptie zeg, ik zou die mensen dan wel wat aan willen doen als ik in jouw schoenen stond. Maar goed, dat je wel doorzettingsvermogen hebt!
@Bella: wat een mooi buikje heb je al Begint nu mooi te groeien! @Bella@Zsa: jaaaa ben enorm blij met deze cyclus. Mij hoor je niet klagen Ik denk inderdaad dat mijn vorige 2 cyclussen sowieso geen ei heb gehad. Mijn ongi's waren toen ook zo vreemd. En bij die lange cyclussen zal mn ei ook niet echt van geweldige kwaliteit zijn geweest. Dus nu kan echt nieuwe ronde nieuwe kansen @Zsa: veel plezier met ovutesten! Haha. Hopelijk heb je gauw je eitje gevonden!