Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Goeie morgen meiden, het is echt nog veeeeeel te vroeg -_-

Mvs en flora, klusze! (Al zal dat vast gelukt zijn hihi)

Kamertjes, leuk al die ideeen!

Diensten... vanaf 2013 worden bij ons de nachtdiensten verplicht.. *zucht* meer info krijgen we dinsdag..

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @dinges, pfff nachtdiensten...nou scheelt als je zwanger bent zul je er geen last van hebben :p dan zijn dat soort wisselende diensten helemaal niet goed...:)

@bella, ja die met mint is ook mooi ja, maar heb verder niet zo op mint :D haha dus denk dat ik t maar bij zilver hou ;)

@mvs, jij boft dat je dat dan gewoon mag doen! Zou die van mij echt nooooooooit laten gebeuren :( mjaa...wie weet wat ie zegt als ie t behang ziet ;)

@hier, rot in slaap gekomen en weer een uur wakker gelegen toen ik moest plassen :( nog steeds knallende koppijn, komt vanuit mn nek door gister (ik zit altijd in verkeerde houding met zoiets...) dus heb net maar vast 2 paracetamol naar binnen gewerkt anders trek ik t echt niet op t werk....vanavond ml maar even laten masseren :)

@kinderopvang, we gaan morgen kijken bij een dagverblijf, zit ons neefje ook! Ben benieuwd!

3. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ahh even super ego.. heb WEEEER of eigenlijk nog steeds blaasontsteking!! Word helemaal gek!!
    En ben op me werk dus kan niet wat wegbrengen naar de huisarts %@-€+%%€+(@& zo dat is er uit..!
    Niet dat t helpt :(

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @griepprik: ik kan m via m'n werk halen. Dat heb ik vorig jaar wel gedaan, of ik het dit jaar weer doe weet ik nog niet... Ik heb t niet zo op spuiten.

@dinges: Blehhh ik haat blaasontstekingen! Ik heb er jaren geleden ook steeds last van gehad en een keer n nierbekkenontsteking. Niet fijn :(

@nachtdiensten: mijn zus draait ze ook regelmatig, zij werkt in een maatschappelijke opvang. Heeft een contract van 32 uur in de week, en werkt vaak maar 3 dagen in de week. Dus door die nachtdiensten tikt het wel lekker snel aan. Of soms heeft ze 2 nachtdiensten in een week, plus nog een gewone dienst. Dan zit ze ruim over haar uren heen en dan heeft ze wel eens gewoon een week vrij. Dus zij vind die nachtdiensten wel relaxt. Maar je moet er wel tegen kunnen. Zou nix voor mij zijn!!

@bf: nog niet helemaal opgeknapt dus :( wanneer krijg je eigenlijk de uitslag van je examen?

@dromen: Pfff hier vannacht 2x wakker geworden na een verschrikkelijke, levensechte droom. Moest toen ik wakker werd echt ff beseffen dat t 'maar' een droom was. Daarna maar lekker tegen ML aangekropen :)

@ovutest: hihi ML was ook wel onder de indruk van m'n test van gister. Zegt ie vanochtend: oh ik zal maar niet zon strakke spijkerbroek vandaag aan doen. Dan heeft t zaakje vandaag in ieder geval voldoende lucht en ik zal op t werk genoeg rondjes lopen ;) schattig :)

5. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ Dinges, vervelend blaasontsteking. :x hoop dat het snel overgaat, meis! Bah bah...

@ Flora, haha.. laat hem inderdaad maar goed rondjes lopen :D Vanmiddag weer testen?? Ik testte altijd totdat ik geen smiley meer had haha..

@ symptoom zwanger, heb dr eentje bij gekregen. :) Elke ochtend, bij het ontbijt, moet ik niesen. Soms 1 keer, soms 2 keer. Ik nies eigenlijk nooit. Ja als ik in fel licht kijk. Maar tijdens het eten nies ik nu. Tijdens de vakantie begonnen, toen dacht ik nog dat het misschien sporadisch was, maar het zet gewoon door. :)

Misselijkheid is sinds vanmorgen wat minder, gelukkig. 's Morgens eerst een cracker en dan beetje thee. En dan gaat het super. Eet ook veel King pepermunt. hahaha..

Werkse meiden!

6. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Kiwi: Niezen! Whahah geweldig! Wist niet dat dat een symptoom kon zijn!

@griepprik: wordt er nooit voor opgeroepen, maar zou 't zelf ook niet echt doen.

@dinges: Jeetje, dat is al lang getob! Cranberry sap gaan drinken of pillen gaan slikken?

7. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    ... tis alleen beetje vervelend als je net aant eten bent... :D:D

8. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Heey dames volgens mij heb ik al weer even niet gereageerd (meelezen lukt wel maar reageren niet altijd, maar volgens mij hebben dat er mee ;) )

@dinges zooooo vervelend blaasontsteking! hopelijk is het snel weer over :)

@Kamertjes ik kan HET kamertje nog niet vinden en de tijd begint te dringen als we het nog moeten bestellen hihi :p

@flora jeej jij hebt een eitje gelegd :D hopelijk lekker geklust? ;)

@nachtdiensten die hebben we gelukkig nog niet, helaas nu wel storingsdienst. Baal ik wel een beetje van maar goed voorlopig alleen nog maar storingsdienst overdag. Vanaf 1 januari gaan we die ook snachts en in het weekend draaien :( gelukkig maar maximaal een maandje en dan heb ik verlof :p

Oh ben gisteren voor het eerst naar zwangerschapszwemmen gegaan. Was wel lekker maar wel heel erg vreemd, ik en Disney vonden het water te koud :p (en ik ben normaal geen kou kleum, maar de andere meiden vonden het ook hoor, bleek dat de temperatuur niet goed was geregeld) Dus dat voelde wel heel vreemd aan. Mijn buik stond af en toe helemaal gespannen en dat leek me ook niet de bedoeling van zwangerschapszwemmen :) hopelijk volgende keer beter. Helaas was de lesgeefster ziek en kregen we vervanging (was niet zo goed). Maar ik kreeg van de andere meiden te horen dat de normale lesgeefster heel goed les geeft en ook uitleg geeft hoe en waarom je bepaalde dingen moet doen gericht op de zwangerschap. Maar verder wel lekker om gewichtsloos te bewegen. Kost ook maar 4,60 per keer dus daarvoor hoef ik het niet te laten :).

wonen er meer mensen in de omgeving van tilburg? kunnen we samen gaan :D

9. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @ego: Blughhhh zware buik, alsof ik al ongesteld moet worden, bah!

@Kiwi: haha elke dag rondvliegende stukjes cracker wegpoetsen :D
    Ik moet áltijd niezen tijdens autorijden en ook altijd op een twee richtingen weg.. Dus moet ik eerst ophouden tot er geen tegenligger aankomt en dan kan het ff snel. Doe (volgens mij iedereen?) altijd automatisch m'n ogen dicht ook.. niet handig in de auto.

@Meelanor: Hopelijk volgende keer leuker dan! Ik ben geen waterrat, dus zou het zelf nooit doen. Heb tegen VL ook al gezegd dat we later op babyzwemmen gaan, maar dat hij moet zwemmen :p

10. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Je zwemt niet echt hoor bin baby zwem shaun doet meer dan ik

11. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ja dat weet ik, m'n zus heeft het ook altijd gedaan met d'r kids.. Maar ik heb echt een hekel aan zwembaden en water. Een bubbelbad vind ik zelfs niets ;)
    Laatst was ik naar een wellness resort, na 2,5 uur heb ik VL gevraagd of we niet alsjeblieft naar huis konden :D Vind het vreselijk!
    En VL zal het wel heel leuk (en even eng!) vinden, met zo'n baby'tje het water in.

12. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ Meelanor, lijkt mij ook leuk babyzwemmen. Weet niet of ik op zwangerschapszwemmen gaan. Woon zoiezo niet in de buurt van Tilburg, helaas! ;)

@ Zsa, jaja.. ben regelmatig aan t poetsen zo 's morgens vroeg haha.. ik doe ook altijd mijn ogen dicht als ik moet niesen.. ongeacht of ik nu wel of niet achter het stuur zit haha.. levensgevaarlijk, maar ik kan meestal niet anders.

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Niezen: haha idd, je ogen dicht doen is een reflex. Ik nies ook regelmatig, maar ben ook allergisch voor huisstofmijt. Thuis valt het vaak wel mee (poets regelmatig ;)), maar als ik ergens anders ben dan merk ik meteen of er genoeg wordt gepoetst.
    Wel een apart zwangerschapskwaaltje, Kiwi :D

@Zwangerschapszwemmen: ik wil het ook graag gaan doen, lijkt me wel lekker :D En daarna idd babyzwemmen, lijkt me nog leuker!

@pufcursus: gaan jullie een zwangerschapscursus, pufcursus, zwangerschapsyoga iod volgen?? Ik denk ik wel, lijkt me wel een leuke voorbereiding, plus je komt meteen in contact met andere zwangere dames uit de buurt :D

14. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ Flora, heel apart! hahah...maar goed.. voel me wel heel goed als ik geniest heb. :)

@ pufcursus, ik wil me inderdaad wel graag voorbereiden op de bevalling. Ik wilde er al even naar vragen volgende week bij de VK. Wilde het eigenlijk wel met zn tweeen doen.

@ bevalling, als volgend jaar onze Nibbit wordt geboren, zal de tante van ML bij de bevalling zijn. Zij zal als kraamverzorgende bij ons zijn. Zij wilde zoiezo al in mei 2 weken vakantie nemen (is ook gastouder) en dan wil ze, als het goed uitkomt, daarna ook bij ons kramen. Zij en wij vinden dat heel bijzonder! :-D

15. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik heb het straks lastig met shaun en een baby zwemmen nog even kijken hoe dat zal gaan

Iedereen doet zijn ogen dicht met niezen hahahahahahahahahahaha

16. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Kiwi volgens mij moet je ook een echte kraamzorg hebben voor jou controle hechtingen enzo

17. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Hier zal mijn sm bij de bevalling zijn en zij komt in de middag kramen in de ochtend dan kraamzorg

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Bevalling: sowieso ML erbij natuurlijk. En verder weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik riep eerst altijd dat ik er verder niemand bij wilde hebben. Maar als ik zo de bevalling van Barbie bekijk... Stel dat ML zelf ff een luchtje moet gaan scheppen of niet zo goed met alle spanning om kan gaan. Is het toch wel handig om er nog iemand bij te hebben :D
    Maar ik denk dat het dan mijn zus of moeder gaat worden.

@Kiwi: dat is idd wel bijzonder :) Lijkt me wel fijn iemand die zo dichtbij staat.

@kraamtijd: ik denk dat mn schoonouders hier veel zullen zijn, omdat zij een paar straten verderop wonen. ML en ik hebben afgesproken dat hij de tijd dat de kraamhulp er is, hij gewoon halve dagen gaat werken. Omdat er dan in principe toch voldoende hulp in huis is. Als de kraamhulp weg is, dan lekker 2 weken vrij.
    En die halve dagen kan ML waarschijnlijk zelf qua tijden in plannen als hij al om half 8 begint, dan issie om half 12 alweer klaar. Of hij gaat juist werken als ik ga rusten. Dat zien we tzt wel :)

19. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Dames,

Ik ben weer helemaal beter, de ongi is voor en nog even wachten en we kunnen weer gericht gaan klussen. We zijn er klaar voor!

20. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Bij mijn bevalling werd vl lijkwit hij zat dus in een hoekje in de kamer en de verpleegkunde heeft mij erdoor geloost dus dat nooit meer dan sm maar erbij kan zij mij een beetje helpen

Deel Deze Pagina