Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bellanoa wat een mooi buikje!

@flora heb idd een lange cyclus, maar als ik straks een positieve zwangerschaptest heb heb ik niks te klagen. Zo niet dan neem ik wel even contact op met de huisarts!

@mvs heb je al getest? ( misschien is ze een vreugde dansje aan het doen ) :)

2. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Moguh meiden :)

@bf, spannend om te wachten valt wel mee ben er namelijk nogal van overtuigd dat ik nog een rondje mee doe (om flora niet alleen te laten hehe) denk dat ik eerder van me stoel flikker :p als ik niet ongi zou worden ;)

@flora, yeeeyy!! Ongi! Dus een stabiele cyclus! Mooie waarde trouwens! Mijne is het zelfde nu dus we gaan gewoon samen voor een goede waarde goede rondes en een rake ronde ;)

@bf, mooi buikje heb je al zeg!
    Groeit je buik nu sneller als bij dilan?

@zsa, spannend hoor aan de testjes :) hehe nee hoor zal een hoop duidelijkheid geven.. nouja in de meeste gevallen dan

3. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Ha meiden!

Bella, wat een mooi buikje, je hoeft je nergens voor te schamen hoor, ziet er super uit!!;)

Dinges, o ik hoop echt dat het raak is bij je, mijn duimen draaien!!!

Flora, jaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat een mooie cyclus zeg!! Ik ben echt blij voor je!! Ik ben helemaal super blij als je straks een positieve test hebt!!!

BF, Lekker ontbijtje gehad? Vervelelnd als je met honger in bed ligt.... die kleine mini is lekker aan het groeien dan!!! Goed bezig die mini van jou:D

Zsa, hahahaha volgens mij ben ik hier de oudste:( fijn dat je je weer wat beter voelt!! En idd een goed excuus om op tijd naar huis te gaan!! He, wat een vervelende ervaring heb je gehad, lijkt me echt heel akelig........ Brrrrr... En bijna moeten overgeven, brrrr... Hier nog eentje met een fobie.............

Swimming, bah, lange cyclus, vind ik niet leuk........... Ik hoop dat je beloond wordt voor het lange wachten op je eije!! Mijn duimen draaien!!

Meelanor, jeetje, flink bezig in je huisje!! Het zal vast mooi worden!!

Jazz, O meis, wat een lieve woorden weer....... Ik let goed op mezelf want het is erg eel allemaal....... Ik ben weer begonnen met sporten en dat geeft me een hoop ontspanning! En ik heb ook alle respect voor jou!! Jij hebt het ook druk... Werken, zwanger zijn, scrptie.... Is ook veel! Zet hem op meis, ik snap dat je er geen zin in hebt...... En het is al helemaal niet fijn als je in een groep komt waar je niemand van kent.... Moet je de scriptie met die groep maken? Ik zit nu in een klas met afstudeerders, maar iedereen moet het individueel doen....

Hier, Er staat in de feedback dat ik geen probleemanalyse heb gemaakt maar een contextbeschrijving, dat mijn vraagstelling geen vraag is en mijn doelstellingen geen doelstellingen...... Ik snap er niks van. Ik heb uren met mijn opdrachtgever eraan gewerkt. Samen hebben we zitten typen. Mijn opdrachtgever snapt het ook niet meer, en ik ook niet. Ik ben ook zo kwaad nu..... Ik ben iemand die heel verlegen en onzeker is en niet snel kwaad word. Maar nu is de maat vol....... Ik ga de school mailen dat ik wil stoppen, zo moeten ze wel druk voelen. Want als ik stop krijgen ze geen subsidie voor mij.... En ik ben benieuwd naar vl, wat die gaat doen..... Wat die gaat zeggen op de school...

4. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Buik, bedankt voor jullie reacties ;)

@ Dinges, ja gaat nu veel sneller als bij dilan. Ben nu pas 13 weken, dus je kunt je voorstellen dat ik het echt niet met 12 weken had kunnen vertellen :) Bij dilan had ik deze buik pas bij 24 weken!

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Mijn knaller is onderweg :) jippie. Het wachten wordt beloont!

6. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @BN: Wat een buik al met 13 weken :$ Maar wel leuk dat het al zo lekker zichtbaar is!

@Zep: ach, iemand moet de oudste zijn toch :) Ben benieuwd wat er uit gaat komen met je school, als je zelfs met opdrachtgever eraan gewerkt hebt! Welke opleiding doe je?

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    #987 swimming, 27 okt 2012
    Laatst bewerkt: 27 okt 2012
    Gaan jullie dit weekend nog wat doen?

Ik heb even mijn banner aangepast. Mijn nieuwe nod wordt 10nov! :):):)

8. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Zsa, ik doe SPH, ben ook erg benieuwd!!

9. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Swimming, jaaaaaaaa!!!! Aan de klus!!!!

10. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @zep: mocht je nog iemand willen die er naar kijkt.. ik heb ook sph gedaan.. alleen dan wel euh 7 jaar geleden?
    Maar misschien helpt het als iemand het leest die er helemaal buiten staat..

11. Jazz

Jazz Niet meer actief

Sorry even heel snel:

Bella MOOI buikje !

zep ik moet het ook alleen maken hoor helaas. Krijg alleen 'begeleiding' in een klasje afstudeerders. Ik ben hetzelfde als jij: ook te lief en verlegen om boos te worden, super lastig :( ik hoop dat je er echt uitkomt meis! Dikke knuf

Vanavond reageer ik weer uitgebreid meiden. We gaan nu met vrienden even (window)shoppen in amsterdam :) fijne dag allemaal

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, wauw mooi buikie al zeg! gaat lekker hard!

@zep, hmmm wel frapant als je opdrachtgever er ook niks van snapt. ga je niet mee naar school als je vriend verhaal gaat halen? misschien wel handig als jij er ook bij bent??

@zsa, jeej ook aan de ovutestjes! hoop dat je je ei vind voor ze op zijn ;) hihi

@swimming, maar vandaag is je ei nog niet??? volgens je banner is ie vandaag, maar je test is nog niet positief?? maar wil je best naar 10 november zetten hoor :)

@flora, jeeeeej!! hele nette cyclus hoor zo!! hoop echt dat ie zo blijft!! zal je nod aanpassen :)

@hier, kraambeurs was leuk! erg vermoeiend dat wel :D mn heupen, voeten en rug naar zn grootjes en ben erg gesloopt, maar verder helemaal leuk!
    en echo's gingen via loting, konden er 14 per uur, en jaaaaaaa wij zaten erbij!!! ze wilde best naar geslacht kijken, maar ze vind zelf dat ze er met 15 weken nog te vaak naast zitten, dus ze zou t sowieso niet zeggen. maar mn placenta ligt aan de voorkant, dus nu kan ik er ook rekening mee houden dat t langer duurt voor ik mini voel...maar mn smeekbedes aan mini de hele week hebben geholpen! mini lag erg mooi, eindelijk een prachtig profieltje kunnen zien! mjah omdat mn placenta nogal in de weg lag (mini lag er met zn/dr neus in gedrukt zo ongeveer) kregen we niet helemaal mooi in 3d erop, maar toen heeft ze even de placenta weggepoetst :D (net photoshop :p) en toen zagen we t wel beter! alleen wel zonder neusje :D haha
    maar mini lag wel te bewegen tussendoor, echt een scheetje <3 (hoe bedoel je, verliefd op mn kind :D). en hebben 1 3d foto meegekregen (de beste), en toen mochten we kiezen of andere 3d foto, of gewoon 2d, dus toen heb ik gekozen voor de 2d met t mooie profieltje omdat we die nog niet eerder hebben gehad :)
    moeten ze alleen nog ff inscannen :) ml heeft alles weer gefilmd, dat mocht ook gewoon, dus die moet ook nog even op de comp worden gezet :)
    en we hebben ook nog even t hartje gehoord! en goed ook! :$ nou daar hoef ik me weer even geen zorgen over te maken hoor! mini's hartje sloeg met ongeveer 161 slagen per minuut! lekker snel, en krachtig ook! (theorie is meisje??? :D)
    en mn mams en stiefpaps vonden t schitterend om te zien!! en mn stiefpaps werd na afloop hevig emotioneel :) ook wel erg schattig om te zien.

stonden ook aantal kraampjes, zowel met hebbedingetjes als informatie over opvang en kraamzorg enzo, en ben geloof ik wel erg blij met de keuze die we gemaakt hebben.
    er schijnt ook een kraamhotel in t zkh te komen, alleen zijn ze nog aan t kijken naar de ruimte enzo. ben benieuwd, maar weet ook weer niet of we daar gebruik van gaan maken. we gaan in elk geval wel in t zkh bevallen :).

ennnn er stond ook kraampje van een drukkerij, en als t meisje is weten we al welk kaartje t wordt:
    Geboortekaartjes Beebie en Co 910075 Intercard Beebie en Co geboortekaartjes Geboortekaartjes - online geboortekaartjes winkel - drukkerij klaassen
    die lag daar op tafel, mn oog viel er gelijk op, dus ik gelijk kijken, ml vond m ook helemaal leuk, en prijs vind ik nog wel redelijk!
    je moet m alleen zelf in elkaar schuiven.

andere vorm kan wel, maar als ze er een mes voor moeten maken dan wordt t stukkie duurder....

bij ander kraampje hebben we eigenlijk t thema voor de kinderkamer besloten :) uiltjes!
    beetje in deze stijl:

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @dinges, ben jij misschien in de gelegenheid om de lijst te doen??
    zit nu op de laptop en dat kreng is zoooooooooooooo traag....echt niet te doen om de lijst te zoeken....:(

anders kruip ik straks nog wel ff op de comp, maar ben nu eigenlijk aan t bijkomen op de bank :D

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    #994 Klaartje863, 27 okt 2012
    Laatst bewerkt: 27 okt 2012
    @bf: wat moet die echo mooi geweest zijn :D Krijgen wij de foto ook nog te zien? :) Hihi. Ben erg benieuwd!

@Zep: blehhh wat een gezeur dus om die scriptie. Misschien vragen wat ze dan bedoelen? En een duidelijk voorbeeld geven? Als je verder hulp nodig hebt, dan kan ik je maybe ook nog wel helpen, ik heb MWD gedaan. SPH en MWD lijken erg veel op elkaar. Maargoed.. Als je opdrachtgever er ook niet meer uitkomt :(
    Trek je mond gewoon open, want anders heb je uiteindelijk alleen maar jezelf ermee!

@Dinges: Bijna NOD! Spannend! Natuurlijk gezellig als je nog een ronde mee doet ;) maar liever niet natuurlijk :p

@swimming: 10 nov, mooie datum ;) mijn verjaardag. Maar je eitje is er inderdaad nog niet, volgens je ovutesten in ieder geval. Kan sowieso nog wel 2/3 dagen duren. Want eerst heb je je LH piek en daarna springt je eitje pas.
    En lange cyclussen moeten echt verboden worden :( Denk je dat je ha nu al wat gaat doen dan? Maar proberen is het altijd waard natuurlijk!

@bank: verder geen mooie meer gevonden. Dus ik denk dat het die van gister gaat worden :) De onze staat al op marktplaats, en al goede biedingen gehad :D Dus die kan binnenkort verkocht worden! Dan zetten we het tuinstel, lounge set gewoon ff binnen keer.

15. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ BF, super leuk geboortekaartje!! Maar kan idd wel alleen voor een meisje haha... Ga je geen afspraak maken voor de geslachtsbepaling? Dat jij zolang kan wachten....... Hihi

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @flora wie weet hoef ik niet eens meer naar de huisarts :)

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    pfff ook op comp is zp retetraag op dit moment :(
    probeer t straks nog even of t lukt om de lijst te vinden :)

hier in elk geval de foto's van vanmorgen :):)

t eigenwijze ding lag op t laatst weer met de rug naar de camera :D, maar t scheetje heeft goed meegewerkt tijdens de echo!! :)

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, nou 14 november gaan we weer naar de vk, krijgen we ook weer echo dus dan ga ik gewoon vragen of ze wil kijken :) en dan hopelijk bevestiging ervan bij de 20 weken echo :)
    dus nou ja...tijd gaat gelukkig best snel! maar zal even kijken of ik t filmpje op t goede moment kan pauzeren en een print screen kan maken voor de potty shot ;)

19. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bf wacht nog maar met aanpassen. Ik kijk even naar de datum als ik mijn posi test heb! Goed?

Mooie echo!!!

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    zo goed als t ging om op t goede moment op pauze te drukken :D

hierbij de potty shot :)

ik neig naar een meisje, maar durf t niet te zeggen :D

Deel Deze Pagina