@bf: mooie echo! Ik ga zeker ook een 3d echo laten maken tijdens de zwangerschap! Echt super mooi!! @swimming: idd, hopelijk is een bezoekje aan de ha helemaal niet nodig
'@swimming, hahaha nee daarom neig ik ook nog steeds naar een meisje! en t fabeltje over de hartslag , en mn gevoel...pfff irritant maar dat geboortekaartje zooooo leuk maar als t knullie is komen we er ook wel uit hoor
♥♥ NOD♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 31-05-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥Jazz (21 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 22 okt., 4e ronde, 2e kindje ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 28 okt., 7e ronde, 1 kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 1 nov., 5e ronde, 1e kindje. ♥♥swimming (26 jaar), nod: 6 nov., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Zsa (28 jaar), nod: 18 nov., 4e ronde, 1e kindje ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 22 nov., 5e ronde, 1e kindje ♥♥zep (30 jaar), nod: ?? nov., 6e ronde, 1e kindje. ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) 16 Zwanger! (4 meisjes, 3 jongens, 1 verrassing, 8 onbekend geslacht), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 8 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven Update @swimming, jou nog niet aangepast @flora, wel aangepast @mvs, heb je getest vanmorgen??????? je houdt ons veeeeeeeeeeel te lang in spanning hier!!! hihi hoop echt dat je ons heel goed nieuws komt vertellen!
Goedenavond! Bankhangavond... Vind het niet heel erg hihi! Viel net al in slaap nadat we gegeten hadden... Schoot na kwartiertje wakker, dacht er een nacht op te hebben. Maar het is pas half acht... zullen ff een leuke film huren, maar zijn er nog niet uit welke. Morgen verjaardagje en 's avonds ff langs de opa's en oma's. Jullie nog spannende weekendplannen?
@sproetje: friends with kids is een leuke film! Pas gedownload en gekeken @avondplannen: wij hebben ook weer een lekker bankhangavondje
@avond even met een collega naar een client toe en dan bankhangen. Vandaag lekker een rommeldag in huis gehad. Morgen doen we dat weer!
@weekend, vanavond bank met tv vanaf nu en morgen helemaal niks. Ja ontwerp maken voor muurschildering op de lange muur in de kinderkamer daar komen geen meubels of wat tegenaan, dus daar wil ik iets speciaals mee doen en we hebben natuurlijk vandaag besloten dat we de kinderkamer met uiltjes doen vriendin komt helpen als ze t lichamelijk aankan op een afgesproken dag, kijken er allebei al heel erg naar uit! (muur is 2,6 m hoog en net geen 4m breed ik weet wel waar ik aan begin) eerst nog even zien hoe we de muur goed egaal krijgen, of dik effen behang zien te vinden (zit namelijk glasvezel onder ook met touw erdoorheen.....grrrrr) of kent iemand een stucadoor hier in de buurt die t voor een leuk prijsje wil stucen??(of hoe je dat ook schrijft)....de doe t zelf stuc was echt een ramp namelijk......
@bf mooie echo's! Hoeveel echo's heb jij wel niet gehad. Heb echt t idee dat je er al 10 hebt gehad ofzo *jaloers* ik gewoon NUL .. Belachelijk hihi Ben helemaal kapot dus ik hou t ff hierbij hihi
Hey meiden, Sorry bf was niet online vanmiddag alleen ff snel wat gelezen vanmiddag. Ikw as vandaag bij mams daar waren me schoonzusje en me nichtje!! *smelt* bijna een maand oud nu En bf wat leuk day jullie er tussen uit zijn geplukt!! Mooie echo's!! Enne dat lijkt indd wel op een meid heerlijk om nog een x extra te mogen kjken Flora, ik hoop het ook niet maar heb zo'n duidelijk voor menstruatie gevoel zeg maar... Avondje bankhangen hier ook, broertje van ml is hier (15) en altijd de grootste lol mee! Voor de gene die me op fb hebben zullen t filmpje wel langs zien komen hehe
@swimming, helaas ligt Nijmegen beetje uit de richting maar thnx @jazz, 4 echo's...3 bij de VK en dan deze via loting op kraambeurs in zkh wij zijn er ook niet rouwig om hoor hihi mjaah jullie kunnen allemaal vroeg voor geslachtsbepaling, doen ze hier overal pas met 18 weken.....dus we moeten nog eventjes geduld hebben....jouw echo komt nu ook snel dichterbij! @mvs, helemaal hoteldebotel van posi test?? @dinges, dan zal ik t filmpje eens kijken trouwens, de link die jullie hebben gekregen naar t filmpje toen, daar staan ook de nieuwste filmpjes en foto's, voor als jullie t leuk vinden @hier, lekker geslapen wel, tegenwoordig heb ik alleen veel buikpijn 's nachts en 's ochtends....echt bij mn banden....misschien toch ook maar gauw voedingskussen regelen :S..... en na t plassen erg onrustig geslapen, zat steeds in mn hoofd voor t ontwerp , en allemaal andere ideetjes ook dus nu ff op t gemakkie wakker worden en straks lekker aan de gang met potlood
@bf: ben benieuwd naar het eindresultaat Ik wil ook graag een boom oid op de lange muur, maar dan van hout. Gister bij een woonwinkel zagen we ook super mooie stickers, allemaal verschillende teksten, heel lief. Dus dat kan ook nog @mvs: en, al getest?? Je laat ons wel in spanning hoor!! @hier: ongi weer als van ouds... Leven op pijnstillers