Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @swimming ik lees en kijk af en toe zeker mee en zie dat je eindelijk je knaller hebt!!! Veel klusplezier :) x

2. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    #1042 julia1984, 28 okt 2012
    Laatst bewerkt: 28 okt 2012
    @Ego, Zo vanavond terug gekomen van een heerlijk weekendje weg! Morgen dan eindelijk weer testen!
    Gisteravond echt steken in mn (doos) gehad, super vervelend gevoel. Net of er aan getrokken werd aan de onderkant. Nog nooit eerder gehad en duurde de hele avond!:$
    Verder helemaal geen klachten gehad.

Willen jullie duimen voor me? En wat hcg strooien?

Morgen zal ik alles even teruglezen en reageren

3. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @Julia: ik duim voor je *strooit hcg* klinkt wel posi! Ga je morgenochtend testen?

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Lief thnx :), ga morgen als ik wakker ben gelijk testen!

5. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    HEEJJ!! me berichtje is niet geplaatst :(
    Nog een x..

@Jazz, jij had toch geen ongi gevoel maar een gevoel van helemaal niets toen je zwanger bleek te zijn?

@Julia, heerlijk zo'n weekendje weg!! Ennuh.. morgen testen YEEY!! heb je een gevoel??

@Ipad, ik wil ooookkk!! ik moest kiezen tussen laptop en ipad maar me laptop nokte ermee in me eindfase van me opleiding.. had eigenlijk geen keus dus maar hier ook super blij mee :) toch wil ik ook een ipad :p

:( Ik had net volgens mij meer text haha :p

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @Julia, spannend! *Duimduim* *strooit hcg*, ben benieuwd!!! T klinkt wel hoopvol vind ik :)

@dinges, jah ikk had misschien liever nieuwe laptop gehad, mjah aan de andere kant.....mn foto's doe ik toch op de comp, en de zware spellen ook als t nodig is, dus als ik zou willen dat de laptop doet wat ik wil mag ik nog wel ff flink sparen ;), maar heb laptop toch ook eigenlijk niet nodig, en iPad is wel zo handig ook om ff snel wat te zoeken, lekker ook onderuit op de bank, ook als ik straks gigantisch ben ;)

@lappen tekst, die typ ik toch wel hoor ;) ook met telefoon, alleen moet ik met telefoon gewoon niet iets achteraf willen corrrigeren als er al wat maar rekst staat, dan gaat die flippen namelijk en kom ik niet meer bij t einde van mn tekst om verder te typen.

@hier, laatste week voor MVM!! Okee, laatste 2 weken ook maar 1 kratje ingeleverd hoor, schiet gewoon niet zo op als je werkt....maar dus de laatste week! Vrijdag worden de kratten voor de laatse keer opgehaald :) en daarna hoef ik er nooit meer bij na te denken als ik moet plassen :D toch ff 10 weken meegedaan ;)
    en nu klaar maken voor werk...bah...wekker ging veel te vroeg :(...wat dat betreft kijk ik echt uit naar kerst!! 2 weekjes vrij! En daarna verlof kan niet wachten :D

7. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Goeie morgen meoden,

Bf, de tijd lijkt wel te vliegen! Nu sinterklaas, kerst dan alweer verlof.. lijkt nog gister dat je naar je broer ging..!

Julia, en en en en ?? Al wakker ??

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @julia ben je al wakker?

9. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Julia laat ons in spanning, hihi!

Buikfoto week 20!

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @sproetje, pfoe hey wat een klein buikje nog :) ik voel me echt een walvis hoor vergeleken jou! (en ja nu weet ik dat t voor mij groter lijkt dan t werkelijk is op dit moment :D)

@dinges, ja tijd gaat echt razend snel!! gister idd naar mn broer geweest, vorige maand jarig, en 2 maanden geleden was t oud en nieuw ;)
    sinterklaas slaan wij nog even over zolang het kan :D dus wij gaan gelijk door naar kerst ;) kan niet wachten tot ik de kerstboom weer neer kan zetten!
    zo gezellig altijd met al die lampjes! :)

@ml, echt zo scheetig he :D ml is ook al helemaal verliefd op zn kind :D hij is zooooo trots, hij straalt helemaal als ie naar de foto van mini kijkt! echt zoooooooo leuk! :) hij vond t gister ook helemaal leuk om mn bm te voelen liggen :D
    alleen vind t wel jammer dat we allebei nu wat langer moeten wachten tot we mini kunnen voelen.....

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Goedemorgen dames :D
    Gister heerlijk gegeten, was erg lekker en gezellig! Dadelijk ff met mn vriendinnetje naar de markt. Ze is babykleertjes aan het naaien, dus even stofjes uitzoeken. Vanmiddag om 1 uur weer werken :( Geen zin in!

@sproetje: wat een bescheiden buikje! Je zou echt niet zeggen dat je 20wk zwanger bent!!

@ipad: ik kan ook zeker niet meer zonder :) lekker op de bank, beetje dingetjes zoeken, spelletje spelen. Heerlijk. Terwijl ik eerst altijd zij dat we zo'n ding niet nodig hadden, omdat we pas een nieuwe laptop gekocht hadden. ML had me uiteindelijk toch overgehaald en nu ben ik degene die altijd met dat ding op de bank zit ;)

@julia: spannend meis! Ik duim voor je!!! Oktober is tot nu toe maar een zielige maand wat zwangeren betreft! Dus maak oktober nog maar mooi roze :D

@bf: lief van je mannetje! Hihi. De placenta van mn vriendinnetje ligt ook voor, maar die voelde de beeb toch al goed met 18 weken. Dus wie weet kunnen jullie m ook dan al voelen!

12. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @BF: Thanx! Voel me ook een olifant hoor... :D

@MLBF:Ooh, wat schattig van je hubbie! En voor je het weet, schopt je ukkie alles bont en blauw. :D

@Flora: Thanx, I know. :) Heb nog 20 weken om te groeien, dus vind dit kleine buikje helemaal niet erg. :D

@IPad: Kan ook niet zonder, zodra er reclame is op TV, gaat dat ding weer aan, ff spelletje toen, Twitter & FB checken.

@Hier: werk is niet zo druk, ook wel eens lekker, want weet dat ik voor de rest van de week het erg druk krijg, dus maandag ff chilldag. :)

@Julia: Veel succes!

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nou hier net ontwaakt en getest! Gewoon negatief! :(Dacht echt dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn!
    Tot op heden nog geen buikkrampen, geen hoofdpijn en geen bloedverlies! Merk eigenlijk niets! Tja wat moet ik daar nu weer mee! Ben even een beetje van slag.....bah!

14. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @Julia: aaahw... Dikke knuffel! Nog even afwachten? Geen bloed geeft moed! Misschien te vroeg getest? Wat voor test had je, misschien niet gevoelig genoeg? Vind het echt heel jammer voor je...

15. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @julia dikke knuffel meid.

@sproetje mooi buikje meid!

@hier steken rechtsonderin mijn buik. Gisteravond nog even goed geklust. Ben erg benieuwd. Vanmiddag een ovu test en dan ben ik benieuwd of hij nog knalt. En verder werken........

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Sproetje, wat heb je een mooi buikje heb je! :)

Ik heb getest met de KV 2v5 en omdat deze negatief was, nog maar een gevoelige dipstick van zwanger en kids gedaan, maar deze is ook echt negatief! Op beide geen licht lijntje te zien.
    Heb deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt, had 2 wkn geleden op zaterdag een positest, dus als het goed is dan zondag eisprong. Hebben ook op zaterdag en zondag geklust! Verder niet meer! Dan kan ik nu toch gewoon testen? Heb meestal een cyclus van 27 dgn!
    Super lief dat je meeleeft!

17. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Swimming, spannend meid! Ik had de volgende dag alweer een lichter streepje! Wel fijn he dat je nu gericht kan klussen!
    Duim voor jou meid!

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @julia :(, maar er is nog hoop he, geen bloed geeft moed...*duimduim*
    meelanor testte 1 dag voor nod ook nog negatief, en 3 dagen na nod toch echt duidelijk positief! dus ik blijf nog even hoop houden hoor!!

@sproetje, is t trouwens gelukt met uitleggen aan je man en voelt ie jullie ukkie nu ook??

@placenta, ook even aan vriendin gevraagd die m ook voor had liggen, zij voelde hun meid met 17/18 weken van binnen fladderen, en vanaf buiten met 20 weken kon ze t lichtjes voelen :)
    heb sowieso af en toe al t idee dat ik "iets" voel, sinds een paar dagen af en toe gekriebel ofzo hahaha :D geen idee of t mini is of dat ik me inbeeld :D

@swimming, denk dat je je eitje vandaag hebt :) ben ook benieuwd naar je testje vanmiddag!

@hier, gelukkig bijna lunchpauze :) honger....:D

19. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @BF: ML wil nog steeds het geslacht niet weten, ach ja. Dan weet ik het wel alleen. :) Ben er veel te nieuwsgierig voor... Vrijdagmiddag hebben we de echo, kan best dat ie dan ook heel erg nieuwsgierig is en het toch wil weten. Dus we wachten het af. :)
    ML voelt Sproet JR nog niet, iedere keer als ik em voelde met m'n hand, gauw ML z'n hand op me buik en weg was ie weer! Ach, dat komt nog wel.

20. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoi meiden!

Wat een vies weertje he bah. Hier een super luie ochtend :) nog lekker vrij maar weet echt niet wat ik moet doen met dit weer..

@bf whaaatt gaat dat zo snel? Na kerst met verlof? :$ heerlijk hihi
    Wij doen ook (nog) niet aan sinterklaas. Wij vieren kerst altijd heel uitgebreid met familie, zin in!!

@dinges ik had de hele ronde zoiets van 'we zien wel'. Geen gevoel. En een dag voordat ik wilde gaan testen dacht ik echt ongi te worden. Werd super moe wat ik altijd word met ongi en dacht dat ik het steeds voelde lopen enzo. Maarja tadaaa toch een klein ukkie in mn buik. Hoop dat jij ook snel een ukje krijgt!!

@sproetje wauw mooi bescheiden hoor! Toch lekker dat je niet al gigantisch bent, dan zit je pas op de helft! ;) mooi figuurtje heb jij ook. Je bent zeker niet veel aangekomen?

@eten eten jullie nu alleen nog maar super gezond? Ik zei altijd: als ik zwanger ben ga ik alleen maar gezond eten... Uhhh:D faal! Ik ben nog steeds die patatfreak enz enz. Wil alleen echt niet TE veel aankomen

@julia ohh nee balen van je nega test meis :( echt niet leuk! Dikke knuf meis maar geef nog niet op. Geen bloed geeft moed !

Deel Deze Pagina