Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: balen van je test meis :( Wellicht komt je ongi toch vandaag of morgen.. Bij mij kwam ie ook pas op 16 dpo.. Dus woensdag en donderdag had ik posi ovutest en zaterdag ongi.
    Maar geen bloed geeft moed zeggen ze!

@sproetje: ik zou ook veel te nieuwsgierig zijn :D Wie weet draait je mannetje nog wel bij :p

@bf: lijkt me zo bijzonder om de beeb in je buik te voelen! Gewoon het idee dat er een beeb in je buik groeit is al bijzonder! Hopelijk mag ik het gauw gaan ervaren ;)

@swimming: bij mij wassie 2 dagen positief, maar dat hoeft lang niet altijd. Ben benieuwd!

2. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @Jazz: Bedankt! *bloos* Ik ben tot nu toe 6 kilo aangekomen. Weet niet of dat veel of weinig is eigenlijk..

@Eten: Ik eet gewoon normaal, zoals altijd. Mijn hongergevoel is beetje weg... Eet nog steeds mijn pizza op zaterdag! :)

@Flora: Denk dus ook wel dat ie bijdraait als ik 'mevrouw de echoscopist' :) vrijdag vraag of ze het geslacht op een briefje wil schrijven zodat we het thuis open kunnen maken. Hij is ook altijd veel te nieuwsgierig.

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hahha nee verlof niet direct na kerst ;) nee eerst met kerst 2 weekjes vakantie, dan weer eventjes werken en dan verlof ;)
    maar volgt elkaar best snel op vind ik ;)
    als ik nog even uitga van 4 weken tevoren met verlof is 21 maart mn laatste werkdag! :)

@eten, nee niet super gezond hoor, al heb ik wel veel meer behoefte aan en trek in gekookte aardappels met groente ;)
    echt bizar :D
    maar pasta gaat er ook nog steeds goed in hoor! en chinees smaakt me ook prima ;)
    en pizzzzzaaaaaa mjam!!! en broodjes frikandel!!!
    ik probeer alleen wel t ongezonde bij 1 dag in de week te laten zoals we normaal ook deden eigenlijk, en een enkele keer wordt dit 2 keer in de week ongezond, mjah moet heus een keer kunnen.
    als je maar niet elke dag aan de fastfood zit ;)

enne aankomen...je zult er toch aan moeten geloven meid :p
    tussen 13-20 kg aankomen is hartstikke normaal :)
    en lijnen tijdens zwschap mag niet want je moet wel van alles voldoende binnen krijgen :)

en ach, ik ben de 1e 3 maanden ook zo'n 4-5 kg aangekomen en vind t eigenlijk nog meevallen gezien ik ook gestopt ben met roken en alles (en t nog steeds makkelijk vol hou :))

@sproetje, was t jou al gelukt om te stoppen? :)
    maar ml was niet gevoelig voor de surprise ei suggestie? ;)
    maar ben je dan niet bang dat je je erg snel gaat verspreken als jij het geslacht wel weet???

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flora, t is heel bijzonder t idee, maar vind t vaak ook nog wel een heel gek idee :D al komt t besef wel steeds meer dat t ook echt een kindje is :D haha stom he :D
    en ik hoop ook echt dat jij het heel gauw mee mag maken!
    hoop t voor jullie allemaal! :)

@eten, ik heb vaak wel meer honger trouwens ;) mjah heb nu ook meer calorien nodig ;)

@sproetje, 6 kg tot nu toe is erg netjes hoor! :)

5. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Dit wordt de wieg! Gevonden op kidsbiz,
    En de commode is ook binnen!

6. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @Geslacht: Ik heb vanmorgen met hem afgesproken, dat als ie het écht niet wil weten, ik gewoon 'hij' zeg als we het over de baby hebben. Zo wordt het verspreken al wat minder makkelijk denk ik.

@Surprise ei: Hij moest er erg om lachen, maar verandere niet van gedachten haha!

@Roken: Ik rook er nu nog drie per dag, maar gisteren verjaardag gehad, al drie gerookt op de verjaardag, dus toen mocht ik niet meer van mezelf.. Errug moeilijk vind ik het nog steeds... *schaam schaam*

@Aankomen: Ik lijn ook absoluut niet, als ik geen zin heb in m'n broodje, MOET ik het van mezelf opeten. :) Had gelezen dat als je aan de lijn doet tijdens de zwangerschap het echt heel slecht is voor je baby. Logisch natuurlijk, maar daar stond ook bij dat evengoed 10% van de zwangeren aan de lijn doet tijden hun zwangerschap. (?!)

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @sproetje: 6kg is volgens mij heel netjes :) Je hebt alleen al extra gewicht aan bloed, baarmoeder, vocht/vruchtwater en de baby natuurlijk. Dus je hoeft de kilos vaak niet eens echt te zien.
    Slim om de baby gewoon met 'hij' aan te spreken. Anders kom je dadelijk zelf niet meer makkelijk uit je woorden ;)
    Leuk wiegje, heel schattig :D En commode ook!

@tempen: vanochtend ben ik begonnen met tempen. Ben benieuwd of t bij mij gaat 'werken'. Ik moest er om half 6 echt uit om te plassen. En heb daarna wel doorgeslapen tot mn 'tempwekker' ging om 7 uur. We gaan t zien :) Op dag 7 begin ik ook weer met ovutesten!

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @ei pijn hebben jullie ook pijn bij het plassen en een zeurderig gevoel aan een kant? Vorige ronde niet gehad. Is dit normaal!?

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @sproetje, ja fantastische wieg!! en commode ook leuk! :)

@swimming, ik had wel altijd eipijn, en flink ook....maar echt pijn bij t plassen zelf niet, dat klinkt toch meer als een blaasontsteking???
    zeurderig gevoel hoorde bij mij wel ook altijd bij ei en ongi, dus voor mij is dat niet vreemd.
    maar als je t niet vertrouwd even je plasje inleveren bij de huisarts zodat ze kunnen kijken voor blaasontsteking.

@flora, volgens mij moet je tempen voordat je er ook maar een keer uit gaat toch?? weet niet hoe de voorwaarde is of dat je daarna weer doorgeslapen hebt of niet :D

@hier, zit uit te zoeken hoe en wat met de muur in de kinderkamer, welke ondergrond...
    zit nu nog van dat glasvezel op met touw erin....we hebben toen met dat doe t zelf stucspul poging gedaan om t glad te krijgen, maar t is de heren niet gelukt (denk zelf dat ze veel te dun hebben gesmeerd maar goed....)....
    maar dat tuig moet dus van de muur af.......en dan komen we nog op t punt, wat voor ondergrond doen we?? toch weer behang (want als we dan over paar jaar willen veranderen hoeven we er niet 100.000x overheen met latex...maar is t kwestie van behang eraf en klaar....
    of gaan we toch gewoon de ondergrond verven en maar gewoon alles verven.....
    pffff lastig....
    misschien eerst maar eens poging wagen om t tuig van de muur af te halen, en als t niet lukt kunnen we altijd nog de schuurmachine er op zetten..........;)

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Sproetje, mooi wiegje en commode. Zeker niet veel aangekomen! Nice :)

Swimming, ik heb ook altijd als ik eipijn heb een soort steek als ik aan het plassen ben! Voor mij is dat dus herkenbaar.

Flora, tjee meid nu ook aan het tempen, vind dat best heftig en ben bang dat ik er dan teveel mee bezig ben....ben ik nu al!
    En iedere ochtend je wekker zetten....ik ben niet zo´n vroege vogel! Hoop trouwens wel dat het je gaat helpen!

BF, lastig zeg, als je het met behang doet weet je wel dat het glad word. Met verven vind ik de muur vaak minder mooi!

Bedankt voor jullie lieve reacties! Denk echt dat deze ronde voorbij is, anders had ik nu toch in ieder geval een licht streepje moeten piesen! Maar goed we wachten het af. Nog steeds geen klachten hier! Vanavond weer de nachtdienst in....

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @julia @bf tijdens het plassen, maar ik bedoel eigenlijk als je je buikspieren gebruikt. Dus geen blaasontsteking! Maar ei-pijn haha. Ben benieuwd dames!

12. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @BF: anders doe je er toch blank (wit) behang onder? Weet je zeker dat het glad wordt. Schilder je daarop. Of is het meer het gedoe dat je op een gegeven moment alles er weer af moet halen?

@Swimming: Ik voelde m'n ei zelden... Zou wel een pracht zijn als je em voelt! Weet je precies wanneer het klustijd is. :)

13. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Goedemiddag (inmmiddels) lieve meiden,

Van het weekend + vrijdag was ik echt misselijk vrij, heeerlijk! Vanmorgen eigenlijk ook, rustig aan gedaan... soms wel beetje lichtjes in mn hoofd, maar niet meer kotsmisselijk. Wat een verademing zeg.. En het gekke is, gelijk denk je dan weer of alles dan weer goed is.. mijn boobs zijn nog steeds killing, dus ik neem aan van wel :D:D

Van het weekend lekker gebbqt in een restaurant, smaakte me best. Kan alleen niet zoveel meer op, helaas. Heb sneller een vol gevoel. En ik loop echt soms te boeren als een kerel.. :) (moet er soms gewoon ff uit hihi)

@ Julia, balen meis van je nega test! Duim voor je dat hij over een paar dagen alsnog gewoon hartstikke posi is.

@ BF, ik eet alles wat los en vast zit! hihi... patat oorlog mmmm zou ik elke dag wel opkunnen. Het enige vervelende is dat ik dan wel beetje maagzuur krijg. En heeeeeeel veel zoetigheid eet ik. Geen dubbele porties, maar gewoon normaal. hihi...

Wat een mooie echo heb je! Wowie.. ik weet niet zo goed wat ik zie, maar ik denk bij jou een meissie! :D

Mooie boom voor in de kinderkamer meis! Ga je die tekening dan echt tekening of maak je er dan een plaat tegenaan?? sorry als je het al gezegd hebt.. :)

@ Sproetje, mooie buik!!! Aankomen hoort erbij hoor, ik maak me dr niet zo druk over. En mooie commode en wiegje. hartstikke gaaf! :)

En als manlief het niet wil weten, tja.. wij zijn er hier over uit dat we het allebei heel graag willen weten!

@ Swimming, jeeeeeeeeeeeeejj wat een mooie posi ovutest. Ze kunnen echt wel knallen haha.. Veel plezier de komende dagen! :D

@ Flora, Bij mij was tempen echt wel heel prettig. Vond het trouwens toen ook wel heel spannend worden, toen mijn temp aan het einde van mn cyclus, zo hoog bleef haha.. en uiteindelijk zwanger, na 1 ronde tempen haha..

Ik zag dat jij van het weekend een half jaar was getrouwD! Gefeliciteerd! Toen bedacht ik mezelf dat ik dan ook een half jaar getrouwd ben aangezien wij op 26 april zijn getrouwd hahaha... (dus gisteren lekker uiteten geweest bij het pannenkoekenrestaurant) :p

@ Jazz, we hebben allebei bijna onze echo!!!!!! Jeeeeej...:D:D Ben jij net zo hyper als ik.. ik wil graag weer kijken!

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @muur, ben er nog niet precies over uit of ik t dus op de muur ga schilderen, of alle vormen uit mdf/triplex of multiplex ga zagen, dat verf en dat tegen de muur aan plak op de een of andere manier, ik wil in elk geval geen muur vol gaten, dus t wordt sowieso niet geschroefd....maar t moet ook wel weer zodanig te verwijderen zijn zeg maar en niet dat je heel je muur meetrekt ;)

huidige status van de muur is niet om over naar huis te schrijven....vorige eigenaren hebben er glasvezel tegenaan gegooid, maar zo'n fijne met touw erin ;) nachtmerrie dus om te verwijderen, als je t er al goed af krijgt....
    vrienden van ons hadden t er ook op zitten (ook vorige bewoners) en kregen t er echt maar gedeeltelijk af, niets hielp....dus toen hebben ze maar de schuurmachine erop gezet, en dat maakte t in elk geval glad ;)

maar wij hebben toen we erin gingen een poging gedaan om t glad te maken met doe-t-zelf-stuc, maar dat spul was ook een rampenplan....dus nu is t ene stukje wel glad, en de andere zeer zeker niet.....misschien is t wel een kwestie van nog zo'n emmer kopen en flink dik op de muur smeren en na afloop even glad schuren.....

of we moeten dus poging wagen om toch behang proberen af te krijgen, in de hoop dat er mooie muur onder zit...

of we moeten dus een stukadoor laten komen.....geen idee wat dat zou kosten voor die lange muur en korte muur...

en dan ofwel nieuw behang erop, ofwel verf
    probleem is dat heel veel behang eigenlijk niet geschikt is om overheen te schilderen.....en t behang dat wel geschikt is kan ik tot nu toe weer niet hetgeen vinden wat we gelijk als achtergrond voor de muurschildering kunnen gebruiken....

andere muren zit ook behang op wat er sowieso eerst af moet, dus we hebben nog wel wat te doen ;)
    toch maar zo snel mogelijk mee beginnen :D

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @kiwi, jeeeej niet misselijk! houden zo! :):) *duimduim*

meiden, dit is trouwens de laatste week dat ik hcg kan strooien :$, vanaf volgende week is t einde verhaal....dan geen hcg meer om weg te geven :(

16. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Op zwangerschapsyoga vroeg de lerares of iemand op een zwangerschapstest wilde plassen, om deze positief uit te laten slaan (voor op hun website). Dat lieten ze een meid doen die 7 maanden zwanger is. Testte positief, dus dan heb je ook nog HCG. :D

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @sproetje, ja maar zodanig lage concentratie dat rondstrooien geen nut meer heeft zeg maar ;)
    en bij een hoop mensen zal de test ook negatief uitslaan ;)

anyway, ik zal deze week vooral nog even wat emmers hcg opvangen voor hier ;)

18. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @hcg ik ontvang graag :)

19. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Kiwi, hoe fijn is dat geen misselijkheid! Lekker van genieten en hoop dat het wegblijft!
    En bijna echo....Yeeeej

Jazz, wanneer heb jij je echo?

Swimming, nee dat herken ik eigenlijk niet!

BF, dat word dat deze week hcg opvangen in emmers, zodat je hier dagelijks wat kan rondstrooien.....is weer is wat anders dan Mvm...hihi :)

20. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Hello!!

Vandaag weer aan het werk geweest, poeh wennen! Nu weer lekker thuis op de bank.

@Julia: Balen van je test! :( Oktober brengt hier neit heel veel goeds geloof ik..

@Kiwi: Jeeej, fijn dat het nu voorbij lijkt!

@Boom in kinderkamer: Wat is dat toch met bomen? :D Ik wil dat ook! Heb al jaren een idee in m'n hoofd.. Alleen hier wordt het een houten iets aan de muur. Ik zou het zo al willen maken :D

@rest: Sorry weet het even niet meer :(

Deel Deze Pagina