Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Dames, deze is van 15min geleden!

2. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    hey meiden,

Mag ik met jullie meelezen en meeschrijven? :)
    Ik ben ook gestopt in mei namelijk met de pil!

Ik zal me even voorstellen..
    Ik ben 20 jaar, vriendlief is er 23.
    Ik woon in Belgiƫ
    We wonen al lekker samen en zijn heel gelukkig samen.
    Ik heb al heel heel heel lang een kinderwens en was dan ook heel blij dat ik eindelijk die pil aan de kant kon laten liggen.
    Helaas gaat het niet zo vlot als ik gehoopt had..
    Ik zit momenteel in ronde 7! :)

3. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @muml natuurlijk mag je hier bijleren, meelezen en meeschrijven! Wil je ook op de lijst komen? Zet dan je naam, leeftijd, nod, ronde? En hoeveelste kindje in een kleur! Dan komt je ook op de lijst!

Hoe is het verder met je?

4. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Swimming, dankje dat ik hier welkom ben :D

MumL - 20 jaar - 1ste kindje - 7de ronde - NOD 19 november :)

Verder gaat het wel met me hoor. Beetje te veel stress rond het zwanger worden :( Op een of andere manier heb ik het gevoel dat ik nooit zwanger zal zijn. En dat zorgt voor onnodige stress..
    Maar verder gaat het heel goed met me hoor! Weekje vakantie nu. Werk als leerkracht bij de kleinste kleuters!

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Muml: welkom :D leuk om er nu nog een nieuwe bij te hebben. Hihi.

@bf: hmmm lastig hoor met dat behang.. Maar denk je niet dat als je ander behang er overheen plakt dat je nog steeds bobbeltjes ziet van dat glasvezel?
    Misschien toch maar een stucadoor laten komen, dan weet je zeker dat het goed gebeurd?

@swimming: jeej nog steeds een knaller :D Dus nog aan de bak vandaag ;)

@julia: geen idee of het tempen stress gaat geven. Denk het niet, want dan heb ik wat meer bevestiging en zekerheid dat mn ei is geweest. Maar weet niet hoe lang ik ermee door ga. Ovutesten vind ik toch makkelijker. Dus als mn ovutesten kloppen met t tempen dan doe ik het misschien alleen deze ronde.

@kiwi: hopelijk is het bij mij de eerste tempronde ook gewoon raak ;) hoe deed jij het als je er snachts, 's ochtends uit moest om te plassen?
    En idd beide een half jaar getrouwd :D wat gaat het snelllll!

@rest: sorry, ik weet t niet meer!!

6. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @MumL: welkom!

@HCG: oh oke. Ach ja, dat beetje wat ik nog heb zal ik voor jullie strooien! ;)

Gordijnen hangen op de babykamer, stuur morgen er wel ff een foto van.

7. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Heey muml ook hier :D gezellig!
    Ik waarschuw je, dit is een stuk drukker clubje als de young mama's to be ;)
    Als je je nod nog even door geeft zetten bf of ik je hier ool op t lijstje :)

8. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Oh duh had je al opgegeven haha ik voeg je straks even bij :)

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ohh m'n ongi is trouwens alweer bijna weg :$ :D nu heb ik 2 dagen zwaar gehad en 1 licht. Misschien morgen nog een beetje en dan zal t alweer weg zijn! Heeeerlijk :) hihi.

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zsa, inderdaad die oktobermaand, weet ook niet wat het is.

Swimming, die is posi hoor, veel plezier in de slaapkamer :)

Flora, heerlijk die ongi weer voorbij, op naar een nieuwe ronde!
    Het geeft inderdaad wel rust! Wie weet ga ik het zelf ook nog wel is doen, maar voor nu nog even de ovutestjes!

Muml, welkom hier! Geduld meid....is moeilijk, weet het zit ook in ronde 7, en als de ongi hier komt gaan we alweer naar ronde 8.

Bella, hoe is het met je?

11. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    "Vind ik leuk" :D

12. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ Flora, eigenlijk niet plassen... Tenzij ik echt niet anders kon. :D Alleen dan had ik het gevoel dat ik elke keer op hetzelfde moment ( zonder wakker worden) kon tempen. Ik weet niet hoe je tempt... Maar ik deed het anaal ( tempen dan he meiden :p) enne, dan moest ik echt rennen daarna naar het toilet, moest dan onwijs nodig piesen haha...

@ MumL, welkom!!! :D:D

@ Dinges, al spullen aant verzamelen voor je vakantie?

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik temp vaginaal, vind ik toch wat prettiger :) en werkt als t goed is net zo goed. Ik wilde er vanochtend ook echttt nie uit, maar moest zoo nodig ;) maar ben daarna weer als een blok in slaap gevallen.
    Nu ga voor t slapen gaan gewoon niet meer te veel drinken, dan hoef ik er eigenlijk nooit uit. We gaan t de komende dagen zien! Vanochtend had ik 36,6... :)

14. Jazz

Jazz Niet meer actief

Omg mn hele tekst weg jezus .. Sorry :D

@sproetje 6kg is echt niet veel! Ik ga dat niet redden denk ik. Maar natuurlijk ga ik niet lijnen! Dat is echt onzin. Maar ik hoef niet perse 20kg aan te komen :D

@bf nee ik dacht ook later dat kan helemaal niet haha dan zou je wel heel vroeg verlof hebben ;)

@kiwi wat fijn dat je misselijkheid weg is!!! En ja ik heb SUPER veel zin in de echo pfff kan echt niet wachten om ons kleintje te zien! Ik baal echt dat ik pas mn eerste heb, ik lijk wel de enige met zo'n late echo :(

@muml welkom hier! Klets gezellig mee. Hopelijk is t voor jullie gauw raak

@aankomen natuurlijk is t logisch dat je aankomt. Vind ik ook echt niet erg, maar ik vind t alleen zo vreemd waarom ik nu al bijna 2kg ben aangekomen. Dat hoeft niet nodig te zijn zeg maar dus dat vind ik een beetje jammer haha het belooft wat ;)

Ben alweer van alles kwijt wat ik wilde zeggen sorry!

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @muml, welkom! Leuk zeg kleuterjuf! *jaloers* (ook een halve zaterdag pabo gedaan, toen gestopt, maar dus soms nog wel eens spijt van.
    En stress, tja probeer er toch ontspannen in te staan...misschien als je er rekening mee houd dat t nog wel een halfjaar kan duren en je daarop instelt? Wie weet is t dan wel gauw raak?

@hier, ff wennen aan de toetsen enzo hoor op de iPad, vooral vraagtekens, uitroeptekens, sterretjes enzo :D hoef ik op m'n tel nooit veel moeite voor te doen ;)

@sproetje, wauw jullie zijn echt al ver met de kinderkamer! Moet er nu nog veel gebeuren? Nee toch?

@jazz lieffie...ff kijken, ik was 11 weken destijds (voelt alweer als eeuwigheid geleden ergens ;)) en was toen 4 of 5 kilo aangekomen sinds we t net wisten, dus als jij nu 2 kg bent aangekomen hoef je je echt nog nergens zorgen om te maken hoor schat x

@hier, fysio geweest, hij behandelde m'n rug ff goed terwijl ik op m'n zij moest liggen, god wat was dat nodig zeg! Verschrikkelijk...maar goed, nu weet ik hoe t kan dus kan ml me gewoon masseren als ik t nodig heb ;) moet gewoon op m'n zij gaan liggen :D
    Verder was ie erg tevreden over m'n nek en schouders gelukkig :)
    En voor m'n heupen en bekken moet ik toch ook al gaan geloven aan een voedingskranen, dus die komt m'n schoonzus woensdag brengen :) mag m lenen :) dus kan ik even proberen of ik die prettig vind (is met balletjesvulling) of dat ik liever echt meer kussen heb enzo, die kan ik dan alsnog aanschaffen.

@dinges, heb jij toegang tot Comp. Vanavond om muml toe te voegen? Beetje onhandig op iPad :D
    Anders doek t morgenochtend/middag op t werk ff als ik t niet vergeet :D

@flora, korte ongi zeg! Heerlijk :) wel een normale hoeveelheid? ;) sorry beetje persoonlijke vraag :)

@bella, idd hoe is t nu met jou? Hebben jullie al iets van de uitslagen vernomen wat betreft je schoonvader?

Zoooo typt best prima hoor op de iPad ;) twijfel nog of ik de autocorrect aan laat staan of niet, soms wel handig, maar vaak natuurlijk ook helemaal niet.....*zucht*

En dan nu ff lekker relaxed douchen :) denk dat ik ff lekker onder de aso grote regendouche ga staan :D

Fijne avond meiden!

X

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ohja...@muur, denk dat we eerst maar gaan proberen behang eraf te krijgen, als dat nou niet lukt kunnen we altijd nog kijken voor stukadoor. :)

17. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bf thanks hihi tis ook zeker geen ramp! Wat betreft autocorrectie ik zou m uitzetten haha ik werd er helemaal gek van! Er staat nu ook voedingskranen ipv voedingskussen ;)

18. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ik dacht al dat je kussen bedoelde bf :p ik heb er een met van die piepschuimballetjes van de hema (ja dat heb ik ook al hehe *bloos* gebruik m alleen zodat ik niet met me benen plat lig in bed voor me reuma pootjes) maar ligt erg lekker!

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @autocorrectie: hier staat ie aan, soms toch wel handig. Maar duurt ff voordat t fijn is. Onbekende woorden onthoudt ie namelijk wel gewoon.

@ongi: jaa is even veel als anders, alleen nu komt t er sneller uit zeg maar :) heerlijk! Haha.

@bf: goed dat je nu al naar de fysio gaat :) m'n vriendinnetje kampt op t moment met behoorlijke bekkenklachten :(

20. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    #1100 Dinges1989, 29 okt 2012
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
    ♥♥ NOD♥♥ Juni
    ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje.
    ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje
    ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING!
    ♥♥ NOD ♥♥ Juli
    ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Augustus
    ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ September
    ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 31-05-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥Jazz (21 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ Oktober
    ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 28 okt., 7e ronde, 1 kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ November
    ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 1 nov., 5e ronde, 1e kindje.
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 6 nov., 4e ronde, 1e kindje.
    ♥♥MumL (20 jaar), nod 19 nov., 7de ronde, 1ste kindje.
    ♥♥Zsa (28 jaar), nod: 18 nov., 4e ronde, 1e kindje
    ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 22 nov., 5e ronde, 1e kindje
    ♥♥zep (30 jaar), nod: ?? nov., 6e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze)
    ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 22 okt., 4e ronde, 2e kindje

16 Zwanger! (4 meisjes, 3 jongens, 1 verrassing, 8 onbekend geslacht), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 8 nog niet bekend

Wijzigingen graag in kleur doorgeven :):)

Update :)

@MumL, je staat erbij!
    @Zep, wanneer is jou nod?
    @Mvs, wanneer is je nod?

Deel Deze Pagina