Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden even een ego berichtje!
    Kom net uit mn nachtdienst en onderweg naar huis een ongeluk gehad. Knalde vol op een andere auto! Waarschijnlijk toch te moe en daardoor slecht reactie vermogen. Auto is weggetakeld, waarschijnlijk total loss!!!
    Hier wat blauwe plekken en spierpijn, ben echt helemaal van slag!

Maar hier nog geen ongi!

2. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @Julia: Wat erg! Warm bad nemen vanavond, dat vermindert de pijn morgen... Of ff zonnebanken... (Spreek uit ervaring, ben twee keer aangereden...) Verder niets ernstigs? Is je auto goed verzekerd?
    Enne... Nog geen ongi?! :D

3. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Kreeg trouwens een witte inwikkeldeken van Moeders voor Moeders toegestuurd gisteren. :) Omdat ik de 10 weken volgehouden heb.

4. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ah meissie toch! Inderdaad wat Sproetje zegt, even bad nemen ofzo of warme douche en goed bewegen. Anders kan je dr wel nare pijn aan overhouden. Ook hier een keertje een aanrijding gehad, frontaal. Ook niet echt fijn! Gelukkig is er niets ernstigs met je aan de hand! Dat is het allerbelangrijkste! :)

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Sproetje, nee mijn auto is al ruim 10jr oud dus niet al risk verzekerd, word waarschijnlijk schroothoop! Baal ervan!
    De schade aan de andere auto word wel vergoed!
    Maar gelukkig zit ik thuis en niet in het ziekenhuis en dat is het belangrijkste! Ga zo even douchen en lekker slapen...bedankt voor de tip.

En inderdaad nog geen ongi, je zou verwachten na zo´n klap dat het wel los komt....

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ga ik zeker even doen, thnx voor je lieve reactie :)

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: pfff dat is ff schrikken zeg! Idd rustig aan doen en een warm bad nemen. Je zult morgen of straks al enorme spierpijn kunnen krijgen. Gelukkig dus alleen 'maar' blikschade... Uiteraard nog super klote, maar dat er niets ernstigs met je aan de hand is, is natuurlijk veel belangrijker! Sterkte!!

@klusplannen: hier ook een nieuwbouwhuis, wel 2e bewoners. Toen we er kwamen wonen was het huis 2 jr oud, nu inmiddels 5 jaar :D Maar die enorme slaapkamer is dus een beetje onpraktisch en ik vind een grote babykamer een beetje ongezellig kijken. Dus vandaar dat we die gaan splitsen. Hebben we ook nog een extra (rommel) kamertje ;)
    En idd, dat kan maar vast gedaan worden, of die kamer nou wel of geen babykamer gaat worden. Dat willen we toch. M'n paps binnenkort ook maar eens vragen of die mee wil helpen :D

@sproetje: leuk, dat wikkeldeken :D en goed dat je t 10 weken hebt volgehouden! Zullen vele as moeders blij mee zijn!

@dinges: reuma, blehhh... Ik heb het in mn knieen. Niet echt een pretje, maar ik moet zeggen dat het de laatste tijd best goed gaat. Maar nu de winter weer voor de boeg staat, zal het wel weer anders gaan worden :(

8. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    @ Julia dat is even schrikken zeg!! Ik ben ook een keer aangereden......liep toen op het laatst van mijn zoontje!! was erg schrikken, gelukkig is hij toch nog even blijven zitten :D

@bf Leuk idee zeg voor de babykamer :D Bij mij komen ze dalijk op 1 kamer, ene kant wordt roze andere kant blauw :D. Wil het wel zo maken dat het leuk bij elkaar staat!
    Ook een mooie echo van je.....ik denk ook een meisje hoor :)
    Zag dat je pas bij de oosterhof was geweest, toevallig ook langs de burgerhout op de hoofdweg geweest?? Ben ik vorige week geweest, te veel leuke dingen gezien :D

@mams fijn dat de 20 weken echo goed was! Helemaal fijn om te horen dat ze het zo goed doen :D Groeit je buik goed?

Hier even een buikfoto van mij bij 22 weken en 2 dagen!!
    Voel me eigen echt een zeekoe, en dan moet ik nog 18 weken

Bijgevoegde bestanden:

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @julia, jeetje meid dat is ff schrikken!! hou het wel even goed in de gaten wat betreft je rug en nek, vaak komt dit pas later opzetten. jezelf maar even goed vertroetelen hoor komende dag! schrik zal er ook nog even goed in blijven zitten...
    hopelijk krijg je toch nog een leuk bedrag terug voor je auto....

@minnie, jij hebt ook nog zo'n klein buikje :D maar goed, ik voel me ook een walvis terwijl mn buikje helemaal nog niet gigantisch is, dus daar zal ik verder maar niet op ingaan haha
    ben erg benieuwd hoe jullie kamertje gaat worden!
    bedoel je met burgerhout de baby en tiener?? haha maar nee zijn we nog niet geweest :) wat is anders de burgerhout??

@sproetje, beetje mooie wikkeldeken? ik krijg m strakjes ook ;) hihi

@dinges en flora, zwaar k*t zeg die reuma.....2 vriendinnen van me hebben fybromyalgie (of hoe je dat ook mag schrijven), en van 1 vriendin dachten ze eerst ook heel lang dat ze "gewone" reuma had....hoop dat t bij jullie beetje te handhaven is zeg maar...

10. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    @ bf Kleine buik???? Pffff ik vind hem echt heel groot!!
    Ben nu ook anders zwanger dan van zoonlief, nu ook soort van lovehandels :S Bij zoonlief was ik alleen zwanger aan de voorkant zeg maar :D

ja de burgerhout baby tiener store bedoel ik. Hij zat vroeger eerst in de rotterdam bij die kubus-woningen. Toen was ht zo'n lelijke winkel :S
    Nu zo mooi geworden.........daar ff staan kwijlen :D Heb een treintje gekocht met het naampje :D Heeft zoonlief ook!

Van de week trouwens ook 2 pakjes bij de hema gekocht. Een jurkje in lekkere bonte kleuren met bijpassende legging :D En een boxpakje roze met wit bijpassende slofjes en mutsje :D
    Moet me eigen echt inhouden anders zou ik alle jurkjes kopen die ik tegenkomen :D

11. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik heb ook zo een treintje met Shaun zijn naam wil alleen een die niet geverft is en heb letters voor op zijn deur dat wordt aankomende winter mijn prject om die te behangen

12. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    @julia, jezus meid..! Gaat het een beetje ?? Behalve blikschade rn waarschijnlijk een heleboel spierpijn nergens last van ??

@minnie, ik vind je ook een bescheiden buikje hebben hoor ;)

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @minnie, ja echt nog wel een klein buikje hoor :D nog een lief klein schattig bolletje wat erop ligt :D
    heel mijn buik is allang naar voren komen zetten, dus echt vanaf boobs gelijk richting voren :D
    haha ga onze foto's vergelijken als ik strakjes ook 20 weken ben :p :D

leuk hoor al lekker kleding shoppe! ;) jullie weten de naam dus al :) ben je nou niet bang dat je je nog gaat bedenken en je met dat treintje opgescheept zit?? (zou ik namelijk wel hebben :D)

@mag ik ff klagen......WAT KRUIPT DE TIJD VANDAAG :( pfffffff
    ben moe, word debiel van mn collega en ben t gewoon zat, wil naar bed.....bleeeeggghhhhh, dan liever behang van de muur af rukken ;)
    straks nog overleg :( word ook nog eens lastig wakker blijven, hele aardige man hoor, maar zooooooo lang van stof dat je steeds t verhaal kwijt raakt ;) zo wakker ben ik echt niet vandaag.......gelukkig gaan we met zn 3en aanhoren, misschien helpt t....

@mvs, die letters vind ik ook zo leuk!! ook als ze behangen en beplakt met stof e.d. zijn! ben alleen zelf nooit zo creatief dat ik er echt iets leuks van kan maken....
    hoe vordert de zoektocht naar een nieuw huisje?? en hoe is t nu met jouw schoonvader?

14. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    @mvs ik heb ook ongeverfde treintje!
    Wil bij de xenos houten letters halen, hoe ik ze in.de kleur ga krijgen weet ik nog niet ;)

15. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Hi there!

Ik heb de afgelopen dagen wel een beetje meegelezen, maar geen puf gehad om te reageren. Pff, vorige week ging het een stuk beter met de vermoeidheid, maar de laatste dagen echt weer een terugslag volgens mij?

@ Minnie, mooi buikje hoor!

@ Iedereen, bedankt voor de reacties over m'n vriendin! Ik ben echt zo blij voor hun :D Ze is nu 6 weken, maar nog heel erg bang dat het mis kan gaan. Volgende week maandag krijgt ze de eerste echo, omdat dan het hartje moet kloppen.

@ BF, toevallig dat jij die uiltjes doet. Ik kreeg net een foto van mn collega dat ze een vogelhuisje weer bekleed had voor iemand, met dat uiltje! Echt super leuk! Ze gaat er ook eentje voor ons maken met me2you beertje :)

@ Morgen, pff dubbel spannende dag! Dan weten we of we een jongen of meisje erbij gaan krijgen en mijn schoonvader krijgt de uitslag van zijn pet-scan. Ik ben eigenlijk best wel zenuwachtig voor de geslachtsbepaling, stom he?

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bellanoa spannend.

@hier mijn hele kin zit onder de puisten. Pff al die hormonen! Alle buikpijn is over gelukkig. Straks nog even plassen in een potje:)

17. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    heeyy meiden ik heb me dit keer laten leiden door de pijntjes in me buik al vanaf vorige week :( heb getest maar is omo..
    Is dan ook "maar" 9 of 10 dpo.. stomme stomme stomme ik, volgende ronden komt er al aan in mn hoofd..

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoi meiden!

@Mams jeej wat fijn dat alles goed gaat met je boys!! :D ben ook benieuwd naar je buikje!

@minnie wat een lief klein bolletje heb jij! En jij voelt je nog wel een zeekoe hahaha. Leuk dat je de naam weet, ga je het met ons delen :D:D Ik ga ook die letters kopen van de xenos en verven ;) had ze laatst in de winkel al in onze namen gezet even voor het zicht hihi zwijmel..

@julia jezus meid wat schrikken!! :$ Inderdaad gelukkig lig je in je eigen bedje in niet in het ziekenhuis pffff jeetje. De klap ga je waarschijnlijk nog wel voelen in je lichaam, maar dat overleef je dan gelukkig nog wel. Goed in de gaten houden inderdaad en rustig aan doen

@mvs jammer van je ongi!

@Dinges misschien ben je gewoon nog te vroeg meis! Geef de hoop nog niet op!

@babykamer ook wij een nieuwbouwhuis (2e bewoners) dus behalve de kamer helemaal leeghalen en verven/behangen hoeft er ook niets te gebeuren. Ik ben vandaag met mn moeder naar babypark gegaan. Echt super veel keus hebben ze daar! Veel meer dan bij babydump. Heb weer lopen kwijlen. Ik maak ook overal foto's van wat ik leuk vind en daar ga ik later een moodboard van maken voor inspiratie voor het kamertje :) het scheelt dat we echt heeeel veel mogen lenen van onze vrienden, maar er blijft nog genoeg leuks over om zelf voor te shoppen.

@Bella jeetje dat is inderdaad dubbel spannend morgen. Hoop dat de uitslag goed uitpakt voor je schoonvader! Ik zal voor 'm duimen. En het is toch logisch dat je zenuwachtig bent voor de geslachtsbepaling hihi zou ik ook zijn hoor! Het is ook zo spannend. Hoelaat ga je morgen? :)

@eten vanavond wordt het andijviestamppot met worst op verzoek van vl. Wat gaan jullie eten?

19. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ohh bella, k heb je zo overgeslagen door mn ego bericht.. sorry :)
    Maar ik snap wel dat je je daar een beetje zenuwachtig voor maakt hoor!

Ahh wat hebben we het allemaal goed :D volgens mij heeft iedereen hier een eigen huisje, in ieder geval een boel een nieuwbouwhuis hihi mijne is het verst denk ik :p is van 2011

Eten, kwam een vriendin tegen in de supermarkt en die eet nu mee met dr vriend. Staat chicken tonight op het menu.. had geen zin om moeilijk te doen namelijk.. was het al van plan om te maken ;)

20. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    @bf nee ga niet twijfelen over de naam!! Vind het een super mooie naam.
    Als het geboren is maak ik het bekend ;).

Deel Deze Pagina