Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb even een paar uurtjes geslapen. Auto is total loss volgende de garage! Verder hier veel spierpijn in schouders, rug en armen. Verder gelukkig niets! Lief dat jullie allemaal zo reageren, doet me goed.

Hier nog niet ongi, kan ik morgen weer een testje doen, of is dat te vroeg na de nega test afgelopen maandag?

2. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Dinges ja jouw huis is wel heel vers ;) en lekker toch chicken tonight. Ik vergeet t steeds maar het is inderdaad lekker en makkelijk.

@minnie snap ik hoor dat je het dan pas bekend gaat maken. ben wel heel benieuwd ;) Voor een jongen zijn wij er 100% uit. Voor een meisje ook wel maar ik zie het nog wel gebeuren dat ie nog kan veranderen ;) maar kleine kans hoor.. ben wel blij dat we eruit zijn!

@geboortekaartje is iemand daar al mee bezig geweest? ik heb gister even zitten neuzen en ik ben super kieskeurig. Ik hou niet van toeters en bellen en ik vind het gauw te kinderachtig en te druk enzo (ookal is het voor een kind :)) maar toch heb ik hele leuke gevonden wat onze smaak is. Maar nog tijd zat om van gedachten te veranderen hihi.

Time for dinner!! :):)

3. Jazz

Jazz Niet meer actief

Spierpijn zal wel ff aanhouden. Lekker in een warm bad/douche en proberen te ontspannen.

Wel fijn dat er nog geen ongi is meid! Er is nog hoop. Uhmmm je kan het natuurlijk proberen hcg verdubbelt om de dag dus wie weet!

4. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    O Julia, dikke knuf!! Wat moet je geschrokken zijn.. Pffff, gelukkig lijk je er goed vanaf te zijn gekomen..... Laat vl je lekker verwennen! Sterkte meis!!!

Bella, heel veel sterkte en plezier morgen. Ik hoop dat de uitslag van je schoonvader goed is!!! Ben benieuwd naar het geslacht! En natuurlijk is dat spannend!!

o Dinges, ik hoop echt dat je te vroeg hebt getest!! Mijn duimen draaien!

Jazz, lijkt me zo super leuk om te shoppen voor de kleine!! Geniet ervan meis!!!!!

Mams, super dat de 20 weken echo zo goed was!!!

Sorry voor de rest, weet het niet meer.....

Hier, heel erg moe, vandaag gelukkig vrij!! Heb veel geslapen, heerlijk!! en vrijdag heb ik gesprek op school, ben benieuwd! Ze zeiden dat ze mijn overpeinzingen begrepen! Ik hoop dat ik na dat gesprek snel afgestudeerd ben!!!

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zep, spannend vrijdag dus! Je laat wel even weten hoe t is gegaan hè?

@dinges, of lieverd hoop echt dat je gewoon te vroeg was! Er is nog hoop, en er zijn er ook veel die langzaam hcg aanmaken...*duimduim*

@swimming, oei jij ook hormonale puistjes...maak je borst maar nat als je zwanger bent....Pffff al begint t gelukkig nu wel langzaam wat minder te worden (werd verdomme tijd ;))

@bella, ik zou ook zenuwachtig zijn hoor! Erger zelfs, ik ben voor elke echo steeds weer beetje zenuwachtig :D
    Maar sowieso spannende dag dus morgen.....hoe laat heb je de echo en hoe laat verwachten jullie de uitslagen?? Ik hoop echt dat de uitslagen gunstig zijn! *duimduim*

@julia, zo'n bericht zit je echt niet op te wachten.....je krijgt dagwaarde terug denk ik?? Lukt t wel om snel vervangend vervoer te regelen?

@huis, hebben wij nu gewoon t oudste huis uit 1981? ;):p
    Nou ja huis...appartement ;)

Woont iedereen in een eengezinswoning of juist ook in appartement??

@rest, sorry :) dementie........vraag me af of dat nog gaat verbeteren....;)

@hier, duik zo lekker onder de douche, heb t kkkkkkkooouuuuddddd bbbbrrrrrrbbbrrrrrrrrr :)
    Dan ff tosti eten ofzo (ml heeft geen zin om te koken) en dan komen schoonouders op de koffie :)
    (We zouden eigenlijk ook andijviestamppot eten :p, dus dat eten we dan lekker morgen :) mjammie)

Fijne avond meiden! En sorry als ik je vergeten ben (en sorry voor evt rare woorden die de autocorrect heeft aangepast en ik overheen heb gekeken ;)) moet t nog uit zetten :D

6. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Zep ik ben benieuwd vrijdag dat gesprek. Maar je moet je scriptie toch nog wel maken dan? Want je had alleen hoofdstuk 1 gemaakt toch? Ik zie er ook weer onwijs tegenop, maar aan de andere kant wel blij dat er hopelijk (!) wat schot in de zaak komt. Nu al vanaf april geen seconde met mn scriptie bezig geweest.. wil dr eigenlijk ook niet over nadenken en praten :D er heerst nogal een taboe op bij mij..

@BF wij eten morgen ook weer andijviestampot hoor hihi ik maak altijd voor 2 dagen. Ik zorg er dinsdag en donderdag altijd voor dat ik iets maak voor 2 dagen omdat ik na werk nooit zin heb om nog boodschappen te doen. En wat huis betreft, we hebben een eengezinswoning.

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @julia wat eng een aanrijding. Hoe gaat het nu?

Dames,vandaag was de ovu test een heel stik lichter! Ik test nu ook niet meer. Over 14 dagen kan ik testen! Wow nieuwe datum wordt 13november. Klinkt ver weg!

8. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    @Zep, spannend! laat je wel weten hoe het gegaan is vrijdag?!

@huis, wij hebben een eengezinswoning..

@testen, ik hoop dat ik te vroeg af, nu met ml afgesproken dat we zaterdag(veeeel te vroeg) gaan testen mocht ik nog niet ongesteld zijn! moet weer t weekend werken, blegh..

@puistjes, ik heb er nu al mega veel!! zou niet willen weten hoe dat word met zwangerschap ;)

@dementie, heb ik al last van bij het idee zwanger worden geloof ik.. zou er graag vanaf willen ml wordt er gek van! haha :D

@jazz, ideaal koken voor 2 dagen :p scheelt een dag haasten daarna.. maar komt dat nooit je neus uit ?

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: doe lekker rustig aan meid en morgen ook niet gaan werken. Eerst goed uitrusten, anders heb je er alleen maar meer last van!

@huis: wij hebben een eengezinswoning :) heel ruim huis (170m2 woonoppervlak) waar we eigenlijk nooit meer weg hoeven :D

@zep: spannend vrijdag! Ben benieuwd hoe het afloopt. Hopelijk heb je gauw je diploma in je handen!!

@swimming: ik had vorige ronde rond m'n ei ook puistjes :( en voor m'n ongi ook... Dus dat wordt nog wat als ik dadelijk n keer zwanger ben! Hopelijk heb ik dan juist een prachthuidje, maar dat zal wel niet ;)

@bella: ik snap dat je zenuwachtig bent voor de geslachtsbepaling! Zou ik ook zeker zijn, hihi. Veel plezier in ieder geval en we horen wel wat t gaat worden!!

@eten: wij hebben kreukelfrietjes met een gehaktschnitzel op. Lekker simpel vandaag! Ik was laat thuis en ML moest weer gauw weg, naar de kapper!

Edit: dinges, was jou vergeten :) balen van je test meis! Maar wat je zelf ook al zegt... Het is nog vroeg, dus kan alle kanten op! Ik duim voor je!

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @huis wij hebben een eengezinswoning. Nieuwbouw dus we hoeven niks af te breken ed!

@Kinderkamer Ik wil alleen de muren straks wit ipv crème omdat we witte meubeltjes nemen. Dan een mooie zilveren tekst op de muur en aankleden met kleur! Sowieso zilver en dan als we het geslacht weten (wrs na de geboorte) dan vullen we het aan met roze of aqua blauw!

Schaam schaam dit weet ik al allemaal! Hoezo ben er niet veel mee bezig:)

@puistjes ik neem het allemaal maar voor lief:):):)

11. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    @bf denk dat ik in het oudste huis woon :D
    Ouder dan 100 jaar hihi. We houden allebei niet van de nieuwbouw huizen die je vaak ziet.
    Wij willen in de toekomst een nieuw huis gaan bouwen maar dan in boerderij stijl :D

@Julia hoe gaat het nu?

12. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    ♥♥ NOD♥♥ Juni
    ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje.
    ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje
    ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING!
    ♥♥ NOD ♥♥ Juli
    ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Augustus
    ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ September
    ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 31-05-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥Jazz (21 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ Oktober
    ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 28 okt., 7e ronde, 1 kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ November
    ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 1 nov., 5e ronde, 1e kindje.
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 13 nov., 4e ronde, 1e kindje.
    ♥♥MumL (20 jaar), nod 19 nov., 7de ronde, 1ste kindje.
    ♥♥Zsa (28 jaar), nod: 18 nov., 4e ronde, 1e kindje
    ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 22 nov., 5e ronde, 1e kindje
    ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 29 nov., 5e ronde, 2e kindje
    ♥♥zep (30 jaar), nod: ?? nov., 6e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze)

16 Zwanger! (4 meisjes, 3 jongens, 1 verrassing, 8 onbekend geslacht), 0 twijfeltest, 1 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 7 nog niet bekend

Wijzigingen graag in kleur doorgeven :):)

@mvs, je nod is aangepast :)

13. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bf @dinges ik blijf de eerste die gaat testen ondanks dat ik 1,5week verschoven ben!

14. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Dinges nee komt me absoluut niet mn neus uit. Ik kan makkelijk iets 2 dagen eten. 3 dagen dan weer niet haha

15. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Jazz, ik heb ook al wel een beetje voor een geboortekaartje zitten kijken. Wil er eentje van me2you, maar kan m nergens vinden! Heb er wel een geboortetegel van gevonden, ook leuk voor de heb :D Als iemand dus een me2you kaartje tegenkomt dan hoor ik het graag!

@ Puisten, ik heb ze ook ineens sinds een paar dagen pff en ik kan er dan ook gewoon niet vanaf blijven.

@ Dinges, jammer meis maar hopen dat het gewoon te vroeg was.

@ Julia, jeetje jij zal geschrokken zijn. Hoe gaat het nu? Lekker relaxen en je (laten)verwennen :)

@ Huis, wij hebben ook een eengezinswoning uit 1989.

@ Babykamer, die muren zijn nu antraciet dus die wil ik dan wel allemaal wit hebben en voor de rest ziet het er allemaal nog goed uit. Muren zijn paar jaar geleden gestuuct ;)

@ Echo en uitslag, mijn schoonvader krijgt om half 11 de uitslag en wij hebben om half 4 de echo. Hebben met ze afgesproken dat wij na de echo langs ze rijden voor de uitslag.

@ Eten, wij pizza hier yummie

@ Minnie, wat ben jij flauw zeg dat je de naam niet met ons wil delen :p

@ Naam, ik heb er nog steeds geen gevonden voor een jongen. Ik denk dat het dan maar gewoon Jantje moet worden :D

@ Hier, vandaag lekker thuis gewerkt. Heb alleen wel de hele dag pijn in mn onderrug gehad en buikpijn, soort menstruatie buikpijn. Is dit erg? Of zijn het de banden?

16. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Jazz, ik kan wel 2 dagen friet achter elkaar eten, maar geen stamppot hahahaha

17. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bella bij www.unieke-geboortekaarten.com maken ze geloof ik de kaartjes 'op maat'. Dus kan je je wensen doorgeven enzo. Misschien kun je contact met ze opnemen en laten weten dat je graag een me2you kaartje zou willen. Geen idee wat dat kost natuurlijk ;) Enne antraciet vind ik juist super mooi! Ik ga juist een wandje antraciet maken hihi. Het hele kamertje wil ik in de tinten antraciet/gebroken wit. En ik heb ook een beetje last van dat menstruatiegevoel. Volgens mij zijn dat je banden of gewoon je groeiende baarmoeder. En patat kan ik 7 dagen per week eten :D:D En stamppot EN de worst kan ik ook 2 dagen eten haha. Net als pasta en rijst. Ja hoor, kom maar op ;)

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

Oh ik zie dat die niet meer bestaat hahaha sorry! Ik las het ergens, maar dat was misschien 100 jaar geleden.

Hier misschien Me to You geboortekaartje

19. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    @ Bella ik had dat ook. Kwam bij mij door te veel op 1 dag doen. Als ik nu re veel doe krijg ik harde buiken en ga ik overgeven. Ben momenteel 1 dag minder gaan werken.

@ geboortekaartje wordt bij ons een kaartje van broer met zusje :).
    Zoonlief had ook een fotokaartje in sepia zo mooi!!

20. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    @julia jeetje meid dat is zeker schrikken zeg!! hou het goed in de gaten of je nergens last van krijgt....

@sproetje leuk hoor die wikkeldeken...ik kreeg hem niet meer ik heb 6 weken meegedaan...maar ja beter iets dan niets....

@minnie....erg mooi buikje hoor....en zeekoe? hahahaha word nog veeeeel groter hahahaha :p

@jazz ik maak altijd zelf het geboorte kaartje vind ik erg leuk, en deze keer helpt me moeder me....

zo meer weet ik ff niet meer...

@hier....sorry sorry sorry dat ik niks van me had laten horen...ik ben echt heel erg ziek geweest....zware bronchitis,voorhoofdsholtontsteking en onder me ogen ontstoken. hele erge koort zwaar verkouden en me longen uit mijn lijf hoesten de hele dag door waardoor ik ook niet meer kon/kan slapen...dus pffff heel vermoeiend, heb nu sinds gisteren antibiotica en salbutamol en een speciale neusdruppel dus hopelijk knap ik snel weer op...maar ik kon niks meer...sinds vandaag gelukkig wel al iets beter...moest vandaag ook ff naar de verloskundige om te kijken of alles nog goed was met de kleine omdat ik gewoon heel erg spierpijn in me buik en alles heb van het hoesten...maar gelukkig was alles helemaal goed met de kleine meid en is ze goed gegroeid dus die heeft er gelukkig geen last van gehad....en nog een keer bevestigt dat het echt een kleine meid is....

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina