@anita mooi plaatje en idd duidelijk en meid! Wat zul jij inkopen gaan doen. Na 3x blauw nu over op rosé!
Hahaha ja zeker pfff moet me echt gaan inhouden.. Maar ik vind het ook altijd erg leuk om voor de boys te shoppen...
Hey meiden, Ben ondertussen bezig geweest met een website voor het graveren! Zouden jullie een kijkje willen nemen en feedback geven? Je kan er alleen in met de link.. ben nog niet te vinden via google https://sites.google.com/site/graveerwerkjes/
mogguh meiden ben volgens mij de helft alweer vergeten... *zucht* @huis, haha voorlopig dus echt nog de enige in een appartement al wonen de meeste van jullie wel in iets betaalbaardere regio's in elk geval wat dat betreft zou ik t helemaal niet erg vinden om weg te gaan uit de randstad....(eigenlijk sowieso niet maar goed....werkgelegenheid he....) @minnie, ja gaaf een boerderij! dat is echt mijn droom! @bella, eerst even blijdschap van t goede nieuws voor jullie misschien minder leuk nieuws te horen krijgen? @dinges, had ik toch ff bijna je oude naam neer gezet , maar ziet er goed uit hoor je site zo! zou alleen achter 23 jaar een komma zetten "23 jaar samenwonend" kan overkomen alsof je al 23 jaar samenwoont @jazz, knap als je t 2 dagen achter elkaar kan eten ik kan dat echt niet , vanavond gaan wij aan de andijvie stamppot! heeeeeeeeeeeerlijk! ik hou echt van herfst en winter lekker stamppot eten! (ja wij zijn van die mensen die dat niet in de zomer eten....) @anita, bah meid t zit je niet mee! hoop dat de medicijnen je snel weer op de been helpen! hoe is t met je buik?? voel je de kleine al vaak? @bella, voor kaartjes kan je natuurlijk sowieso bij heel veel sites terecht waar je ze zelf kan ontwerpen en ook eigen afbeelding kunt gebruiken, dus t plaatje van me2you die jij graag zou willen gebruiken kun je dan uploaden komt vast goed @swimming, ja ik wilde iets reageren......en nou weet k t gewoon niet meer ohja! (joepie! weet t weer) ik had al vanaf dat we in dit huis wonen in mn hoofd hoe de kinderkamer zou worden niet zozeer qua muren, maar wel exact waar de meubels zouden staan nu blijkt dat 4 m lang toch wel langer is dan ik dacht dus ze worden ws meer net even anders neergezet haha maar t gaat om t idee toch @stoel, wij moeten nog op jacht naar een comfortabele stoel voor in de kinderkamer, niet al te duur (ikea richtprijs zeg maar), hebben jullie suggesties??
@anita mooie echo! Echt een meiske! Wat balen dat je zo ziek bent geweest zeg dat is niet mis. Hopelijk knap je gauw helemaal op! @dinges ziet er erg leuk uit meis! @bf ik zou niet weg willen uit de randstad misschien later als ik oud ben en in drenthe ga wonen in de bossen haha Nu ga ik gauw haasten naar werk. Fijne dag allemaal
Moguh meiden @bf, tnx pas het zo ff aan als ik uit me nest kan komen hihi veel te lekker warm nog en laat ik nou avond dienst hebben.. En huizen randstad zit indd een groot verschil.. mn collega heeft voor t geld van mijn huis een 3kamer woning (2slaapkamers) @anita, super mooie en duidelijke echo meis!! Wat vervelend dat je zo ziek bent geweest hopen dat het nu alleen nog maar beter gaat! *knuff* @stoel, in de zin van grote witte schommelstoel oid ?? Ik hou t in de gaten! @ego, ik werd net alles behalve leuk wakker"! Droomde dat ik onder de douche stond en hele erge krampen kreeg en toen ik op me hurken ging zitten kreeg ik een miskraam.. vruchthe viel er zo uit, op de grond..
@anita: mooie echo! Hihi. Zelf ik, als leek, ziet dat dat een meisje is geen twijfel over mogelijk hopelijk knap je snel op!! Heel veel beterschap! @wonen: huizenprijzen reizen hier ook de pan uit tegenover ons komt een nieuw bouwplan, met allemaal vrije bouwkavels. Nu 25 kavels en over 5/6 jaar weer 25 bouwkavels. De eerste fase is nu in de verkoop, maar ze krijgen de kavels niet verkocht door de hoge grondprijzen Dus niet erg voor ons, nu kunnen we nog heeeel ver weg kijken en rechts van ons lopen we zo de bossen in, nog geen 50 meter zou hier echt niet meer weg willen. Hihi. Over 5/6 jaar willen we wellicht een kavel kopen op dat bouwplan. Eerst maar ff goed doorsparen @dinges: mooie site! Ziet er netjes uit, en idd wat bf zegt, ff een komma zetten tussen 23 jaar en samenwonend @bf: wat voor stoel wil je? Wij zijn pas bij de pronto geweest om banken te kijken en daar hebben ze ook hele mooie, betaalbare stoelen. Pronto Wonen
Gaat beter dank je wel meis Enne lichamelijk, voel allemaal gekke dingen.. niet eens bewust erop lettend.. maar soms steken onderin.. Toenemend gewicht (heb ik altijd als ik ongi word!!) bah! Had het gister met ml erover.. dat als het nu niet raak zou zijn we best wel verdrietig zouden zijn.. Had hiervoor ook wel zo van he verdomme.. volgende ronde, maar ben er nu best wel klaar mee zeg maar *bloos* (schaam me er gewoon voor gezien er zoveel zijn die er heel lang over doen..)
@dinges ik gebruikt je gevoel helemaal meid. Dikke knuffel voor jou en ik blijf duimen voor een positieve test!
Oja en ik bedenk me nu net.. vorige rondes had ik 3 dagen voor nod KILLING tepels.. nu helemaal niets Enne tnX meid iik hoop ut voor ons allemaal! Moet je nagaan dat de eerste uit t groepje in Januari (toch? lijstje niet uit mn hoofd hihi) al moeten bevallen..
@dinges de tijd gaat snel! Wij zijn ook snel aan de beurt. Je symptomen klinker veel belovend. Zaterdag ging je testen toch?
Hey meiden, hier alles redelijk, vooral veel spierpijn in rug en nek! Blijf de komende dagen lekker thuis! Mag van de HA diclofinac innemen tegen de pijn! Gisteravond onaangekondigd en zonder symptomen toch ongi geworden, baal als een stekker! Maarja niets aan te doen, door naar ronde 8. Voor de aanpassing op het lijstje Nieuwe NOD 26 november, 8e ronde Ga nu op mn gemak alles maar is even terug lezen en reageren!