@julia mag je dyclofenac als je zwanger wil worden of bent? Heb je dat wel aangegeven bij de huisarts?
♥♥ NOD♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 31-05-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥Jazz (21 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 1 nov., 5e ronde, 1e kindje. ♥♥swimming (26 jaar), nod: 6 nov., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥MumL (20 jaar), nod 19 nov., 7de ronde, 1ste kindje. ♥♥Zsa (28 jaar), nod: 18 nov., 4e ronde, 1e kindje ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 22 nov., 5e ronde, 1e kindje ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 26 nov., 8e ronde, 1 kindje ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 29 nov., 6e ronde, 2e kindje ♥♥zep (30 jaar), nod: ?? nov., 6e ronde, 1e kindje. ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) 16 Zwanger! (4 meisjes, 3 jongens, 1 verrassing, 8 onbekend geslacht), 0 twijfeltest, 1 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 7 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven @flora, je nod is aangepast @ikke, op nega getest
@randstad woon 15 min van amsterdam. Ben benieuwd wat de huisprijzen zijn in groningen of friesland ofzo @julia balen meis op naar de volgende ronde. Rustig aan doen @dinges he getsie wat een nare droom zeg bah! Ik heb ook sinds ikzwanger ben wel eens dromen van een miskraam. Telkens ben ik zoooo blij en dankbaar dat het dan maar een droom was Hier nu lunchpauze en om 3 uur weer naar huis @bella ik denk aan je! Spannenddddddd
Nu lekker vrij en morgen ook! Heerlijk. Ik zit nu op het wachtbankje. We hebben echt 100% ons best gedaan deze ronde. En mijn ei niet gemist. Dus ik ben echt super benieuwd over 2weken. Moet zelf nog even kijken wanneer ik precies ga testen. Misschien wacht ik sowieso tot cd40! Maar wie weet kan ik niet wachten. Haha swimming de twijfelkont?
Hier voorbij hoorn, zijn de eengezinswoningen ommenabij de 170.000eu Enne dat snap ik, je hoopt nooit! dat zoiets waarheid word.. !! Zou dan wel weer goed zijn als dat een teken is dat dromen voor een zwangerschap Enne lekker klaar om 3uur.. dan moet ik beginnen
Zometeen even winkelen voor ski kleding! Hopelijk passen die straks ook nog als er een kleintje in mijn buik zit haha!
@huizenprijzen, voor prijs van ons appartement zouden we in drenthe (zelfs in de steden) een 1 onder 2 kap hebben (ruime). maar goed, we mogen niet klagen....woonoppervlakte is gelijk aan gemiddelde eengezinswoning en jazz, prijzen in groningen zijn om te lachen, heb daar kasten van huizen gezien letterlijk voor een prikkie (onder de 150k), tot je in de stad groningen zelf gaat kijken natuurlijk ligt er maar net aan in wat voor gehucht je woont hihi maar waarom onze gemeente nou zo duur is, en natuurlijk verschilt t bij ons ook per wijk hoor.....zou t echt niet weten....omringende gemeentes hebben iets leukere prijzen, en als we richting hoogvliet/spijkenisse zouden gaan zouden we ook voor prijs van ons appartement makkelijk een eengezinswoning kunnen kopen....maar de vraag is of je daar wilt wonen en in ons geval zeer zeker niet weer verder richting brielle is t ook iets beter te betalen (afhankelijk van plaats en wijk), mjaah bereikbaarheid he....zou t toch niet helemaal graag elke dag naar mn werk rijden al zou t voor ml wel ideaal zijn met zn werk in de botlek... keuzes he @dinges, dikke knuffel voor je verschrikkelijke nachtmerrie!!! heb t ook wel eens gedroomd gelukkig niet zo vaak ben wel erg benieuwd wat de uitkomst nu gaat worden bij jou kan nog alle kanten op hihi @julia, balen meid alsnog ongi hopelijk volgende ronde meer geluk!! @schuldgevoel, jullie hoeven je echt niet schuldig te voelen hoor lieverds *knuffel*, als je eenmaal de wens hebt heb je de wens, en als t dan niet lukt is dat zwaar k*t, en daar mag je je best rot over voelen, ongeacht of de overbuurvrouw al 3 jaar bezig is of niet.... @rest, uhhhhh weet t niet meer *zeef*
ohja! @stoel, schommelstoel vind ik wel helemaal leuk, maar die zijn volgens mij niet zo comfortabel (stoel zal gebruikt worden voor t voorlezen, maar ook de nachtvoedingen wanneer kind op eigen kamer slaapt enzo), dus mag ook een fautaeuil (of hoe je dat ook schrijft) zijn ik zal eens kijken op de link van pronto! geloof wel dat die een winkel in de buurt hebben
Ik ook.. dit is de eerste keer dat ik het echt niet weet.. daarom heb ik nu zoiets van okee word maar ongi dan ben ik van die onzekerheid af Enne dankje voor de knuffel!
@nachtvoeding dan lig ik liever onder mijn warme deken op bed dan in een schommelstoel. Brrrr veel te koud. Wat willen jullie geven? Borstvoeding of flesvoeding?
@dinges, graag gedaan @swimming, ik wil wel bv proberen, maar niet uit alle macht hoor. als t niet lukt, dan wil ik best proberen met de kolf om t op gang te brengen, maar als dat niet lukt dan is dat prima en krijgt mn kind gewoon fv hoor. dus ik hoop dat ik er tegen die tijd nog net zo relaxed in sta haha ben zelf ook een flessenkind
@Julia: Heftig van je aanrijding! En dan ook nog ongesteld geworden, wat een pechdag! Oktober heeft hier niet veel goeds opgeleverd, gelukkig Liza dan iig! Jammer dat we d'r gelijk bijna niet meer zien @hier: erg druk met werk momenteel, dus ben niet veel geweest afgelopen dagen, sorry! Voel me ook nog niet 100%, dus als ik thuis ben, ben ik ook helemaal gaar Vanavond voor eerst ovu-test.. ik ben benieuwd.. heb maar in m'n telefoon gezet dat ik niet meer mag drinken vanaf bepaalde tijd, anders vergeet ik dat gigantisch! @voeding: ik zal flesvoeding geven denk.. makkelijker te geven onderweg dan de boel eruit te hangen @huizen: woon in huurhuis in een vestingstadje. Maar dus ook een ouder huis, en ik vind het er heerlijk! Hopelijk kunnen we het ooit kopen! Maar das heel duur Sorry rest weet ik even niet meer!
@julia: balen van je ongi, maar nu wel duidelijkheid nieuwe ronde nieuwe kansen... Maar mag nu wel een keer gaan gebeuren natuurlijk! Pas je plzzzz op met de diclofinac (of hoe je dat ook mag schrijven). Wij zijn door die rommel bijna een kennis verloren blijkt echt rommel te zijn voor je nieren. Zijn nieren waren er behoorlijk door aangetast en nu moet hij voortaan altijd dyaliseren @dinges: spannend meis! Zolang je nog niet ongi bent is alles nog mogelijk hoe lang was je lf de vorige rondes? Korter dan 14 dagen toch? Idd de eerste zwangere zijn alweer een heel eind in de zwangerschap, terwijl wij nog moeten beginnen niet altijd leuk om over na te denken. Maar eigenlijk zijn alle zwangere hier ook super snel zwanger geworden. Gemiddeld is 80% binnen een jaar zwanger.. Dus daar hou ik me maar wat meer aan vast. Ik heb ook een beetje een 'valse start' gemaakt door die vervelende schildklier... Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt!! @bv/fles: ik wil ook wel bv proberen.. Maar wel tot m'n verlof, heb geen zin om op t werk te moeten gaan kolven enzo. M'n moeder heeft ons allemaal maar 2 weken bv kunnen geven. Het deed ontzettend zeer en wilde maar niet lukken. Als het bij mij ook niet van harte gaat, dan heb ik geen probleem met flesvoeding.
@flora eng verhaal over die dyclofenac zeg! Ik slik momenteel helemaal geen medicijnen meer. Eventueel alleen paracetemol.
@flora, ja ik had vorige ronde een lf van 10 (geteld vanaf dag na ei) en ik zie in me app dat ik augustus ook had bijgehouden, toen lf van 11.. Dus dan was ik indd te vroeg met testen, toch verwacht ik net als jij onverwachts ongi te worden.. @voeding, ik zou graag bv geven maar zoals flora al zegt wel tot aan het verlof.. op het werk enz. lijkt me dat helemaal niets! en daarbij ze hebben dan ook de eerste inentingen gehad dus kunnen ze er weer ff tegen aan mocht dat niet lukken kv, wat wel lekkerder zou zijn denk ik in de nachten enzo hehe kan ml er ook uit @diclofenac, dit geeft Online Apotheek eFarma : Internetapotheek voor online bestellen medicijnen aan: Zwangerschap Bent u zwanger? Overleg eerst met uw arts voordat u dit medicijn gebruikt. Gebruik dit medicijn NIET vanaf de zevende maand van de zwangerschap, want dan is de kans op bijwerkingen bij de baby te groot. Overleg met uw arts als u dit medicijn wilt gebruiken tijdens de eerste zes maanden van de zwangerschap of als u zwanger wilt worden. U heeft door dit medicijn iets meer kans op een miskraam of aangeboren afwijkingen bij de baby. De kans hierop is zeer klein, maar neemt toe bij een hogere dosering en bij langduriger gebruik. Als u dit medicijn gebruikt, heeft u bovendien iets minder kans om zwanger te worden. Men adviseert dit medicijn alleen tijdens zwangerschap als de pijnstiller paracetamol onvoldoende werkt. Bespreek met uw arts of u (tijdelijk) kunt overstappen op een ander medicijn dat wel veilig is. Als dat niet mogelijk is, zal de arts een zo laag mogelijke dosering adviseren, voor een zo kort mogelijke periode. Ik zou er erg mee oppassen! Ik ben ook al helemaal ingesteld met medicatie etc op "bezig zwanger te worden" en "zwangerschap", moet je nagaan wat voor rommel we normaal binnen krijgen..