Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    @Muml, wat ben je stil? moeilijk om er tussen te komen?? sorry als we te veel kletsen ;)

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @julia, heb je er ook maagbeschermers bij gekregen??
    volgens mij zijn we je een beetje bang aan t maken hier...;) maar diclofenac is echt rommel....zou proberen of paracetamol helpt om de pijn wat te verlichten als je t niet uithoudt (je mag er 6 per dag, dus begin met 2 tegelijk).
    en let heel erg op met je nek, op t moment dat je erge hoofdpijn (vergelijkbaar met migraine) krijgt wat duidelijk uit je nek komt meteen aan de bel trekken hoor!
    en gelijk verwijzing naar de fysio vragen....

(zo raden ze trouwens ook ibuprofen, aleve, etc. af bij zwschap of als je zwanger wilt raken)

@zp, we kletsen idd erg veel weer haha, zo is t stil en zo...;) hihi

@bella, ben zo benieuwd meid of we gelijk hebben en t een meisje is! hoop ook echt dat de uitslagen van je schoonvader zo gunstig mogelijk uitvallen!! *duimduimduim*
    denk aan je!

@dinges, kan je je trouwens voorstellen als je van die dromen die jij had hebt als je dus zwanger bent en je je kleintje al op de echo hebt gezien :( manmanman...nee hoop die dromen toch niet meer te krijgen zeg maar....;)

@hier, mag ik ff klagen....wat is ons systeem toch traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
    en dat niet alleen....stel he...je bent een financieel systeem.....maar een btw wijziging neeeeeeeeeee dat snap je echt niet, dat is echt veeeeeeeel te moeilijk...
    *zucht*......t is niets maar alles duurt nu 10.000 x langer....
    voel me net een debiel die steeds tussendoor voor noppes zit te wachten, want t is zodanig lang dat je je gaat vervelen, maar weer te kort om iets zinnigs tussendoor te doen ;)
    aaarrggghhhhh grrrrrrrrrrrr *moordneigingen*

3. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bella hopelijk is de uitslag goed en weet je wat het geslacht is. Ik denk aan je meid!

@zp er wordt idd erg veel gekletst

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ohja dat wilde ik vanmorgen nog reageren, maar natuurlijk was ik t toen volledig kwijt :D

@zwangermetpijntjes, die menstruatie achtige krampen is idd groeipijn ofwel bandenpijn.
    je bm groeit, en je banden rekken daarbij dus op
    is helemaal normaal, alleen als t te erg wordt moet je even aan de bel trekken bij je vk.
    te hevige krampen zijn namelijk niet goed.

bij mij wisselt t trouwens wel erg hoor, dan weer wat meer, dan weer even wat minder, en tegenwoordig hangt t ook samen met activiteit.....hoe drukker ik ben en hoe meer ik doe hoe meer last ik krijg. dit werkt helaas ook vaak de volgende dag nog eventjes door bij mij...maar goed, t is vervelend, maar gelukkig geen harde buiken (tenminste niet dat ik weet ;))

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @dinges, thnx :) helaas dagelijks mee te maken met t trage systeem :( *arme ik* :D
    maar nu de maandafsluiting, en als je dan projecten niet normaal gesloten krijgt omdat t stomme systeem btw rekent op transacties i.p.v. alleen op facturatie *grrroommmmmmm*....dus je blijft corrigeren als je pech hebt....
    en laat ik dan nog maar niet beginnen over projecten die gesloten moeten worden waar niet op gefactureerd is....of verloren offertes....hmmpfff
    hopelijk na vandaag klaar met de afsluiting, kunnen we weer verder ;) hihi

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bf kun je je eigen kleding nog aan?

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @swimming, broeken al heel lang niet meer (wel op benen en billen, maar krijg ze gewoon niet meer dicht :D, trouwens al niet meer sinds ik 7 weken zwanger was...;) darmen erg enthousiast toen...)
    en shirts en truien, de ene wel de andere niet. al heb ik nu wel meer dat de wat kortere truien en shirtjes nu wel echt te kort worden zeg maar omdat er een buik in zit...
    maar gelukkig gaan we richting de winter en hou ik van wat langere truien ;) met ruimte ook er in :D dus ik verwacht dat ik mn eigen truien nog wel een tijdje aan kan :)
    dus ik sprokkel de positiekleding eigenlijk beetje bij beetje bij elkaar maandelijks :D

hoop wel dat mn bestelling van de h&m gauw binnen is......staat nu al 4 dagen op verzonden, maar natuurlijk nog niks bekens bij postnl *zucht*

9. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    Ben helemaal hieper de pieper vanavond bij een kinderwagen kijken :D
    Dit keer wil ik geen nieuwe wagen, heb een hele mooie via mp gevonden. Een bugaboo antraciet/roze :D Je kan alles van een bugaboo wassen. IK heb vorige x me wagen zelf ook vekocht via mp, en je kan het gewoon goed treffen :D
    Hoop zo dat alles zo mooi is als op de foto's dan heb ik die ook maar vast! Van de week voor een maxi cosi kijken, die wil ik wel nieuw! Wordt ook een roze :p
    Als ik de wagen heb gekocht zet ik er morgen even een foto op!

@bella hoop voor je dat je vanmiddag een positieve uitslag krijg van je schoonvader! Ben ook erg nieuwsgierig ofdat je een jongentje of meisje krijgt!

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @minnie ben benieuwd!

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @klussen we hebben het nu bijna 3weken om de dag gedaan! Nu hebben we eventjes rust haha. We hoeven nu niet te klussen voor het eitje:) jullie snappen wel wat ik bedoel toch? Wil niet zeggen dat we het erg vonden, maar de druk is er nu een beetje af.

Net een leuke bodywarmer voor ml gekocht. Ben benieuwd wat hij ervan vindt!

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @dinges wat ziet die website er mooi uit zeg. Wanneer ga je hem online zetten? Ben benieuwd hoe het gaat lopen!

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

Oke ben alles alweer kwijt

@groningen whaattt dat is niet normaal onder 150k een gigantisch huis hahaha maarja ach ik zit echt heeeelemaal op mn plekkie hier hoor.

@dinges spannend hoor. Die dromen kunnen idd wel een teken zijn.. Ik had het iig wel

@bella hoe waren de uitslagen van je schoonvader? En krijg je een jongen of een meisje?? Aaaahhh spannend :D

De rest alweer vergeten zucht..

14. Jazz

Jazz Niet meer actief

Oja: hier 100% flesvoeding. Zie mezelf gewoon geen borstvoeding geven, vind het zo'n ontzettend gedoe en lijkt me heel erg vermoeiend dus nee keuze was snel gemaakt en voel me ook echt geen greintje schuldig :D

@minnie ben benieuwd of de wagen in t echt ook zo leuk is! Hier zijn we aan t wachten tot onze droomwagen goedkoper word. Zal vast wel in januari

15. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

We krijgen een meisje!!!!! Echt zoooo leuk!

Van m'n schoonvader nog niet veel wijzer ze konden nog steeds niet zeggen hoe of wat

16. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    YEEEYYY!! super leuk bella!!
    Maar goed dat ik het mis had ;) hihi

17. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Denk dat ik dit weekend een topic open voor mensen van zp :D

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Wat zijn jullie toch bezorgd over mij en de diclofinac...hihi!
    Ben nu ongi, dus een 1 of 2 pilletjes kan geen kwaad! Ben trouwens zelf verpleegkundige, dus weet wel waar ik op moet letten.. enne BF die maagbeschermer heb ik hier gelukkig ook. Heb het nu nog niet ingenomen, doe dat pas als het echt niet meer gaat met de pcm.

Dinges, waar kan ik jou website bewonderen?
    En wanneer kan jij nu testen?

Swimming, zo jij ben even uitgeklust, hopelijk met goed resultaat, duim voor je!

Bella een meisje, super gaaf, genietse en lekker jurkjes kopen :)

Voor degene die ik gemist heb, lees vanavond even beter!

19. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    @bellas super leukkkkk was ff aan het meelezen kon niet zonder reageren gefeliciteerd.en hoop dat het goed komt met je schoonvader.

20. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Komt ze nu mee dat ze verpleegkundige is :p
    We zijn gewoon allemaal super bezorgd om je ;)

https://sites.google.com/site/graveerwerkjes/
    Dat is m :)

Deel Deze Pagina