@bella jaaaaa zie je!! Een meisje, wat leuk! Gefeliciteerd!! enne hopelijk snel ook goed nieuws over je schoonvader. Nu hoef je ook niet meer na te denken over jongensnamen hihi maar wordt het gewoon mooi Demi !!
Je zei trouwens laatst dat jullie het al rens zijn over de jongens naam en bijna eens over de meisjes naam.. hebben jullie het bij dezelfde naam gehouden als nullie al in gedachten hadden ?? Nu denk ik heeeeel erg hard aan wat dat ook alweer was..
Oja julia, sorry vergeten ben aan het werk Maarre als ik niet ongi ben ga ik zaterdag met ml testen.. als ik tot dan kan wachten haha
@dinges haha nee het is wel veranderd.. Het was Jacey als het aan mij lag (ohja! Denk je nu) maaaar vl was er niet kapot van. Enne kan je echt tot zaterdag wachten knap!
Ohh leuke namen!! En dacht indd OJA!! vind jacey nog wel steeds leuk trouwens Enne dat kan ik niet maar heb nu ook last onder in me rug dus bang voor het ergste...
@bellaaaaaaa jaaaa ik wist t een meisje!!! Is er ook bekend gemaakt wanneer ze nu verwachten dat t er meer duidelijk is?? Ben nu wel echt jaloers hoor trouwens.....jij weet gewoon t geslacht al en bij ons wou ze t echt niet zeggen *snif*....nu maar hopen dat de vk t de 14e wil bekijken en t wil zeggen en we niet hoeven te wachten tot 30 november............(hier in de buurt de pretecho bureaus doen t pas vanaf 18 weken......dus veel eerder een afspraak maken is helaas geen optie....) @autocorrect, moet nog steeds uitgezet worden handig hoor die zwangerschapsdementie...(en joepie geen voorstel van de autocorrect voor een of ander raar woord ) @swimming, terecht hoor ff pauze! Jullie hebben goed je best gedaan in elk geval als jullie ook maar wel plezier hebben gehad @dilara, hoe gaat t met jou?? Alles goed?? En met de kleine ook?? Hoe vorderen jullie met t kamertje?? @minnie, hoop dat je een mooie wagen te zien krijgt dan morgen!! En idd fotooooooo Die roze Maxicosi is echt geweldig , ml wilde er helaas niet aan als t meisje is... Dus we hebben maar de divine denim gekozen @julia, haha zegt ze nu verpleegkundige waar? Ziekenhuis, verzorgingshuis, etc etc?? Wat doen jullie mannen/vrienden eigenlijk voor werk?? Mijn man is technisch ontwikkelaar in de chemie, maar voert ook nog vaak t werk uit van z'n vorige functie (chemisch analist). En verder is de rechterhand van z'n leidinggevende Nu ff lekker gaan douchen en dan weer verder met bankhangen Ohnee....eerst de autocorrect uitzetten voor ik t weer vergeet Namen hou ik nog even voor me maar zal ze wel verklappen voor t geslacht dat er niet in m'n buik zit Bedacht me trouwens vanmorgen in de auto....ik wens mini elke avond welterusten, maar wens mini niet elke morgen een goedemorgen hum logica? Fijne avond meiden!! X
Hihi dankje Enne t hoeft niks te zeggen he!! Dus het blijft nog even spannend. Wanneer had je nou getest gister toch? Misschien morgen of vrijdag testje?
@bf zat ook de hele tijd te twijfelen of ik de namen hier neer ging zetten. Niet dat jullie t niet mogen weten maar nog steeds bang dat bekenden het zullen zien. Ga het dan ook maar weghalen en voor degene die het PERSE wil weten mag me pb'en haha Enne mijn vriend is Logistiek manager bij een promotiebedrijf. Als t goed is in nov vast contract
@ml, werkt in de stoffering of zoals het netjes gezecht word woning en project inrichting (vloeren, gordijnen en zonwering) werkt bij zn paps @jazz, ik ga echt proberen tot zaterdag te wachten hihi
@bella Noa leuk een meisje!!!!! @bf natuurlijk hebben we plezier en genoten tijdens het klussen Nu richting huis en lekker op de bank ploffen. Jeetje wat heb ik een opgeblazen gevoel zeg! En heb geen energie meer. Morgen lekker uitslapen i love it
Hahaha ik lach me rot om Julia na alle verhalen over die diflo.. 'Ik ben zelf verpleegkundige' Zo droog haha! @BN: Woeeeeiiii een meisje! Super leuk! @Dinges: Ik ga voor je duimen! @Rest: Weet ik niet meer @Ovutest: Vandaag eerste gedaan, haha moest erg lachen! Na jullie foto's dacht ik dat dat grote testen waren, komt er een grassprietje uit dat zakje rollen, zo groot Maargoed, licht streepje, echt nog turen iig
@ Dinges, nou wij hadden helemaal geen jongensnaam haha dat was het eigenlijk. En een meisjesnaam stond al bijna vast. Nu hoeven we natuurlijk niet meer na te denken over de jongensnaam, maar de meisjesnaam word het? Ik vroeg aan ML en wat denk jij ervan en hij zei meteen, ja die wordt het! @ BF, nou ze zegt dat met gewoon echo apparatuur die de meeste hebben het vanaf 16 weken goed zichtbaar is wat het geslacht is. Maar zij schijnt het nieuwste te hebben en daarom kon ze het al zien met 13 weken. Ze zag het ook meteen, dat ding stond net een seconde op mn buik en ML en ik waren nog aan het kletsen... en ze zei het ff tussen neus en lippen door hahaha ik had het niet eens door! Ze kon zelfs ook al heel goed zien dat de niertjes van de kleine wat groter als gemiddeld waren. Ze had er een extra foto van meegegeven omdat ik deze aan mijn verloskundige moet geven, zodat ze dat bij de 20 weken echo nog een keer konden bekijken hoe het dan was. Ieder ander echo apparatuur had dat niet kunnen laten zien en het was mogelijk dat het zelfs niet met de 20 weken echo te zien was, maar zeker wel op 30 weken. Was verder niet verontrustend het was dan meer dan ze later wat sneller last van een urineweg infectie kon krijgen. Maar 1 van ons 2 moest dit ook hebben want dat is erfelijk van 1 van de ouders. Nu heb ik misschien ooit 1 keer een urineweg infectie gehad maar verder nooit en ML helemaal niet. En ze zei dat ze de oren van ML heeft hahaha
@zsa hahaha dat had ik ook toen met dat grassprietje @bella leuk dat ze het zo snel zag!! Geeft me hoop dat ze het bij mij ook wel zullen zien bij 14 weken. Fijn dat ze zulke goede apparatuur hebben! Echt leuk zeg een kleine meid. Dilan krijgt een baby zusje jeeeej
Super ego alles draait om.mij moment sorry... zeg even als jullie gek van me worden oke?? Heb nu last in me liezen.. eigenlijk heel de middag al maar dacht dat ik ht mezelf aanpraatte maar t steekt best wel In tegenstelling tot normaal heb ik deze week weinig tot geen witte afscheiding.. nu net wel een beetje.. snap niets van me lichaam Maar goed dat ik morgen en vrijdag een veel te drukke dag heb! Sorry meiden einde geklaag voor nu