Moet je dit lezen. Wij proberen zwanger te worden en een ander riskeerd het leven van haar kind:x:x:x Zwangere vrouw met cocaïnebolletjes opgepakt | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ja ik wil deze maand ook weer ovutesten gaan gebruiken, alleen ben ik rond mijn eisprong een weekend weg, zonder manlief! Dus dat is wel een beetje zuur. Ik denk dat ik donderdag een ovutest doe en dan kan het pas zondagavond weer als ik thuis ben. Het is helaas niet anders, zie de aankomende maand dan ook maar als verloren. Tenzij er zondag een posi ovutest is. We klussen gewoon donderdag en die zondag als ik weer thuis ben en dan zien we het wel! Naar mijn gevoel ben ik nu toch al zo lang aan het wachten op een kleintje, dus die ene maand is dan maar even niet anders!
@julia wie weet komt je ei wat eerder of later. Zaadcellen overleven 3 dagen, dus wie weet. Meid je moet er niet vanuit gaan dat die ronde verloren is. Bekijk het positief!
Swimming, daar heb je ook wel gelijk in, alleen denk ik dan. Nu hebben we precies bij de posi ovutest geklust en dan nog niet zwanger! Dan bereken ik mijn kansen gewoon klein! Ik heb ook nog maar 1 eileider, die ander is eruit gehaald 10jr geleden ivm infectie! Maar de gyn gaf aan dat dat geen probleem is om zwanger te worden. Nu begin ik daar toch een beetje aan te twijfelen hoor! Hoe is het eigenlijk met de meiden die gestopt zijn met roken? Wie rookt nog of is geminderd? Ben vorige week begonnen aan het boek van allen carr stoppen met roken! Ben benieuwd, misschien toch maar eerder stoppen, dan stoppen als ik weet dat ik zwanger ben.
Ja ik las het net... Pff dom kind (en ja ik ken het hele verhaal niet maar toch leer in hemelsnaam NEE zeggen!)
@krantenstuk, ik ga t niet eens lezen, zit nu al bijna in tranen bij t idee alleen al om mn kindje schade toe te brengen of in gevaar te brengen! *emotionee puinhoop* @flora, haha geloof me, al zijn je testjes nog zo positief, zelfs dan kun je t nog niet geloven dat t zo is!!hoop echt zoooo dat je t snel mee mag maken!! en dat hoop ik voor jullie allemaal!!! gun t jullie zo erg! *snif snif* zoals ik al zei *emotionele puinhoop* @meelanor, sterkte meid deze tijd, *dikke knuffel* en lekker he je huis een make over geven kwamen nou volgende week jullie nieuwe meubels?? heb je de muur al mogen verven? @dinges, en dan ligt de aandacht eventjes bij jou, nou en? *knuf* @mvs, wat raar...is de arts niet even langs geweest?? zou zeker even contact opnemen, maar zou misschien eerst even bellen...?? en spijkenisse of hoogvliet zouden wij niet willen wonen, en ja er zijn heus ook gedeelten wel erg leuk maar nee de bereikbaarheid, of nou ja...ingeslotenheid vind ik helemaal niks...er hoeft maar iets te gebeuren of je zit klem (ml werkt daar, en laatste tijd is t elke keer, maar dan kom je er dus niet in of uit....dus liever voor botlekbrug/botlektunnel ) @julia, dan moet je misschien maar de ovutestjes overslaan, losse testjes zeggen immers niks, kan je ze beter bewaren voor een andere keer? (die er hopelijk niet komt!) en zwemmers kunnen zelf tot 5 dagen overleven, dat is niet standaard, maar de mogelijkheid bestaat @kalender, tja....eisprong = jongen, innesteling = meisje dus lekker vaag bij mij haha, 28 of 29 juli eisprong gehad, en op 1 augustus begon de innesteling dus tjaaa bij 2 vriendinnen was ie in elk geval goed (en bij 1 vriendin daarvan dus 2 keer ) mn pendels zeggen allemaal een meisje, ben zoooo benieuwd! wil t echt weten! liever nu dan gister... @hier, zit echt te twijfelen om de middag vrij te nemen, heb t echt gehad, ben zooooo moe, en hoofdpijn (voor de verandering), en 1 oog is dik en rood en gewoon alles "bleeegghhhhhh".....mjah, kan ik misschien beter morgen lekker de ochtend vrij nemen ('s middags werk ik sowieso niet), kan ik ff bijtanken....pff....klote b12 klote huisarts :x
@krantenstuk, niet te geloven!! kindje zal wel niet gepland geweest zijn :x @eigen lichaam, geloof ik ook niet meer! Ml heb ik trouwens moeten beloven dat ik morgen ochtend test..! @meelanor, ahh bah wat vervelend meid! gecondoleerd.. *knuff* Enne crea bea met ikea dus! hihi wij ook afgelope weekend @bf, je moet gewoon ontploffen bij de ha! je bent verdomme nog zwanger ook!! en daarbij je voelt je er nog eens beroerder onder ook! @mvs, goed dat hij al thuis is, maar geen arts gesproken?! dat kan echt niet! heb je ondertussen al gebeld? @ego, nog geen ongi te zien trouwens!!
@vrij, heb morgen lekker hele dag vrij ben er zoooo aan toe... zit al wel af te tellen tot ik naar huis kan.... net ook last van mn buik...heel raar....allemaal steken en buik helemaal hard (harde buik???)....of is er toch ff wat anders, mn darmen die ff dwars zitten ofzo?? weet t niet...lijkt me nog beetje vroeg voor harde buiken? en ik ben echt niet van plan om minder te gaan werken alleen maar door dat klote b12... ik ga morgenochtend de dokter bellen voor afspraak alvast voor volgende week, ga maandagochtend prikken dus dan hebben ze dinsdag de uitslag en kunnen we t dan bespreken, ga t niet weer via de assistente doen want dan krijg ik alsnog geen injecties... en t erge is....eigenlijk zou ik ze nu weer elke 2 weken moeten krijgen om t ff goed te boosten, maar weer nu al dat ik dat al helemaal niet voor elkaar ga krijgen.... nou ja....als t dan maar eens per maand is..... en anders verwijzen ze me maar door, of belt ze even naar een gyn...
@bf succes met bloedprikken. Wat een gedoe zeg. De aanhouder wint. Morgen werken en dan het weekend weer vrij. Heerlijk
volgens april mama's topic klinkt t toch erg als harde buik...hmmm en dan heb ik nog zittend werk....hoe verzin je t.... vraag me dan nu echt af of t niet kan komen doordat ik me zo'n zorgen maak over mn b12...? ga proberen me even geen zorgen te maken.... maar ga wel weer eerder naar huis vandaag, ze bekijken t allemaal maar half 4 sluit ik af. (voor t eerst dat ik gebruik zal maken van t volledige uur....)
bf, wel aan je zelf blijven denken indd! en ik moet zeggen dat het voor mij ook als een harde buik klonk.. ik heb net het boek van kluun besteld, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt ml wil zonodig dat ik morgen test.. dus als het raak is heeft hij morgen een leuk cadeautje
Ahh dank jullie wel voor alle knuffels en steun. Hier is het nog niet echt doorgedrongen maar dat komt nog wel vind het wel echt heel zielig voor mijn schoonvader. Mijn schoonvader heb ik toch al groot respect voor... Mijn vriend heeft vroeger een broertje gehad maar die is verongelukt doordat hij onder de traktor is gekomen die mijn schoonvader bestuurde :O Ik zou er niet mee kunnen leven. Zo heb ik ook heel veel respect voor mijn schoonmoeder dat ze het hem vergeven/geaccepteerd heeft. Maar bij elk overlijden halen ze het even aan en dan hoor ik mijn schoonvader huilen en dan breekt echt mijn hart En ik moet van mezelf elk egobericht minimaal iets positief melden anders lijkt het ook zo'n zielige bedoeling hier en dat valt best mee. Ik bedoel, ik ben zwanger van wat tot nu toe een gezond kindje lijkt en ik voel het de hele dag door schoppen minimaal 20x per dag nu is het nog leuk straks niet meer denk ik hihi maar ik krijg in elk geval elk uur bevestiging dat Disney het nog doet Verder heb ik vandaag echt zwaar behoefte aan chocola en niet zomaar een chocolaatje o.i.d. nee ik wil een chocoladeletter (ik heb normaal nooit behoefte aan chocolade) dus ik denk dat Disney chocolade wil Zo maar even naar de supermarkt voor een chocoladeletter D Misschien houd Disney dan op met schoppen pff hihi Wordt een verwend nestje hihi @BF let jij op jezelf? Je zit in de week dat ik toen ook een beetje overenthousiast werd met dingen doen omdat ik dacht energie te hebben en toe die week erna was is oververmoeid Dus... rustig aan. Al weet ik dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. @Dinges ik duim nog harder! en is idd een leuk cadeau
@meelanor en dinges, ja lieverds ik doe rustig aan met mezelf , en die extra energie die ik kreeg die is door de b12 weer volledig verdwenen ik blijf met moeite wakker op t werk, als ik thuis kom stort ik op de bank en ga vroeg naar bed, dus om nou te zeggen dat ik zo actief ben al had ik sowieso alleen in t weekend meer energie en doordeweeks nog steeds ver te zoeken dus wat dat betreft k moet gewoon echt 8 uur slapen minimaal, mjaah dat lukt doordeweeks niet altijd met die stomme rotwekker positief: zaterdag zooi halen om de muur glad te maken ik beloof dat ik me niet al te veel uit zal sloven en dat ik ml t meeste zal laten doen
@meelanor, t is niet dat ik de rest van je bericht wil negeren, ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen......vind t erg heftig voor je schoonvader, schoonmoeder maar ook je vriend. *knuf*
Jeetje meelanor, dat is heftig zeg.. heeft je vriend het er erg moeilijk mee ? Enne weer ego.. heb alleen wat witte afscheiding en sorry voor de details maar mijn baarmoedermond lijkt gesloten te zijn.. ja heb gevoelt.. normaal is ie helemaal zacht en week als ik ongi ben of moet worden
Meelanor, heel veel sterkte meid! Hele dikke knuffel! BF, jij moet zeker rustig aan doen, als je nu al harde buiken krijgt is niet goed hoor! Denk goed aan je zelf! Dinges, Volgens mij hoort je baarmoedermond ook hard en dicht te zijn een week voor je ongi! En die afscheiding zegt mij eigenlijk niets, is elke maand weer anders bij mij en heeft nog niet geleid tot iets.....volgens je banner kan je vandaag al testen, klopt dat?