@recept, dames ik zou toch nooit een recept geven wat je niet mag hebben tijdens de zwangerschap het gaat in de magnetron dus wordt goed verhit. Nog niemand het geprobeerd. De eerste die het probeert zal wel weten wat het is. (Het is in elk geval geen mousse bf ) Als jullie het niet proberen dan laat ik het morgen wel zien wat het resultaat is als je het doet erg handig, snel en lekker
@minnie wauw wat een mooie wagen. Alles ziet er nog mooi uit. Ben wel een beetje jaloers. Ik zou ook een paar keer naar boven lopen om dat te bewonderen! Vettttt!
@ minnie, echt een hele gave wagen!! en een super fijne. Heb deze in zilver.. maar zit nog te twijfelen of ik roze bekleding zal kopen want ML ziet zich niet achter een roze kinderwagen lopen haha @ bf, knufje voor jou! het helpt ook om lekker in een warm bad te gaan bij harde buiken of anders warme douche als je geen bad hebt
Haha bf "ik zeg doen!" Ik moest ff nadenken en toen was kk ook weer kwijt waar het ook alweer ging hoezo vergeet achtig Enne lekker dat je ml als uitlaatklep kan gebruiken..! Maar hij heeft wel gelijj al moet ik zeggen dat ik ook niet zo snel toe zou geven hihi Minnie, mooie wagen! Super lief zo met die kleuren Jazz, picknick lijkt me super! Dat betekend mooi weer en als alles mee zit iedereen op roze of blauw natuurlijk hihi of al bevallen!!
@bella denk ook dat ik de wagen hier het meest mag duwen hihi Kreeg er ook nog een zomerhoes bij van koeka Raden jullie eens wat ik hiervoor betaald heb???
@minnie gooi het bij elkaar en zet het in de magnetron voor 3,5 minuten dan weet je het ik heb hem net zelf ook gemaakt En verder super gave meisjes wagen het is iets waar ik nooit voor zou gaan maar waarvan ik altijd wel denk cool (ik ben nog echt een meisje meisje geweest zeg maar dus op een of andere manier voelt het een beetje vreemd als ik alles roze zou doen maar het is wel aantrekkelijk ) @bf knuf komt wel goed schatje, erg lastig die hormonsters en b12 te kort
@meelanor heb nu niet alles in huis, maar ga het cker snel proberen :d @dinges heb 350 voor de hele set betaald, bij de meeste op mp mag je bieden vanaf 500. Ik ben nu helemaal klaar alles zit erbij!
@swimming dat dacht ik ook Lijk op dit moment wel een klein kind die blij is met een nieuw stukje speelgoed hihi
@ minnie, dat is inderdaad niet veel!! ik was ook een beetje op mp aan het kijken voor een lichtroze voetenzak, vind ik dan nog wel leuk staan bij zilver/grijs... maar nog niets gevonden en dan is het voor ML toch niet helemaal roze haha... Ik vond toen die uitspraak bij barbies babie we grappig van haar vent. "ik trek gewoon een roze blouse aan als ik achter de kinderwagen loop, dan hoor ik erbij" hahaha
@Bella vl is hier echt anti roze !! Bij mij kan het niet roze genoeg zijn op dit moment Vanmiddag een hele gave site gevonden waar je vlaggetjes kan bestellen met de naam van de baby!! Ga er een voor zoonlief bestellen en een voor de baby, komt voor hun raampje te hangen!!
@minnie zeker mooi!! Fijn dat je alles kan wassen. Mn schoonzus heeft die wagen ook ! @bf ohh jaaa zwijmel.. Zie me ook al liggen stralen daar! Zooooo'n raar idee krijg helemaal kriebels in mn buik als ik eraan denk!! aftellen... En wat vervelend die harde buiken! Wist ook niet dat dat nu al kon zeg maar. Doe je misschien teveel? Gelukkig en je wel zittend werk. Ik dus niet en moet nogal vaak duwen/tillen/sjouwen dus moet daar ook op letten. Wel belangrijk dat je naar je lichaam luistert en het ook gewoon accepteert dat het ff zo is. Je lichaam heeft ff een time out nodig Ik ga ook zo slapen, truste en.. Bijna weekend!!!
Ja de mijne ook hahaha en ik ben nu ook helemaal van het roze Toen we gister terug reden vanuit Lommel heb ik de hele weg over roze spulletjes, jurkjes en strikjes gehad en hij werd er al niet goed van hahaha! Hij zei echt whaaaa ik wil een jongen. Hij zo ik ga echt geen jurkjes aan doen en strikjes, dat doe jij maar mooi ik doe der gewoon een broek met een shirtje aan hahaha.... Hij moet wel ff wennen dat ie een dochter krijgt, hij had altijd gedacht dat ie 2 jongens zou krijgen. Hij zo ik ben over 2 jaar helemaal grijs zegt ie (denkt bezorger te zijn omdat het een meisje is hihi we schattig)
@Bella!!,klinkt allemaal bekend hihi. Ik kreeg al naar mijn hoofd dat het net zo'n draak gaat worden als der mamma Nu al een discussie wanneer ik oorbellen bij der laat zetten........ik weet dat het niet al te vroeg mag, maar stel je nou voor een kaal meisje ( hopelijk lijkt ze dan toch op mij ik had een hele bos zwarte krulletjes )Vl vindt 1,5 vroeg zat maar ikke niet hihi. Heb jij al jurkjes gekocht??? Nu ik trouwens weet dat ik een meisje krijg word ik wel steeds banger. Zijn nu al 2 delen uit mijn droom waarheid geworden..........was de volgende ochtend zwanger, krijg vervolgens te horen dat het een meisje is. Ben nu zo bang dat ze te vroeg komt dat gebeurde namelijk in die droom!! Ze is nu aan het schoppen........ze reageert nu ook op pappa's rug, gaat ze nog harder schoppen. Welterusten allemaal XxX
@bella: fijn dat t is opgelost wat betreft peettantes ik denk dat dat bij ons ook nog lastig gaat worden! ML en ik hebben beide een zus.. Dus een vd 2 gaat t worden, met hun vriend.. Denk dat we er tzt maar om gaan loten ofzo @bf: doe maar ff lekker rustig aan meis!! Nu al harde buiken is niet echt bevorderlijk... Neem je rust en laat je lekker verwennen! Knuf! @minnie: heeeele mooie wagen! I looooove roze. Hihi. @dinges: morgen dus al testen spannend! Ik duim voor je! Ga je wel 's ochtends al testen? Als je t verder nog aan niemand (of hier) kwijt kunt of wil, dan zou ik pas gaan testen net voordat je mannetje thuis is. Anders gaat de dag heeeeeeel lang worden, als je zwanger bent, denk ik ik duim voor je!! @hier: drukke dag gehad. Schoonouders gaan morgen op vakantie, dus daar ff op bezoek geweest. Morgenmiddag tot zaterdag aaf weer weer werkweekend..! Dus ik neem m'n ovutestjes gewoon mee. Hopelijk begin volgende week weer n knaller!
Ik hoop het niet voor je meid, dat ze minimaal tot 37 wkn bij je zit Heb nog geen jurkje gekocht, we gaan woensdag babyshoppen hihi mn moeder gaat dan ook mee, dus dan zal ik er vast wel eentje kopen en jij al wel? Welterusten! x