Uhmm dat zal indd een heel lange dag worden, heb dan ook gelukkig met een vriendin afgesproken om te gaan shoppen!! en moet ook nog een babypakje scoren voor vriendin die zwanger is dus mocht het raak zijn heb ik dubbel fun.. anders ist ff moeilijk denk ik.. maar goed. Ml zei net in de auto (aangezien we willen wachten met vertellen tot 12 weken mocht buik dat toestaan) is wel heel erg leuk dat te vertellen met kerst! maar ik denk dat ik wel verdrietig ben als je negatief test Maar ben stiekem wel een beetje bang om te testen.. verwacht zo een omo witte test... Haha snap ik! ik moet bekennen dat ik laatst voor me schoonzusje in prenatal liep en rompertjes grijs wit zag liggen kleuren die ik wil met a star is born! dus die heb ik mee genomen en ml was er helemaal verlieft op hihi (zelf eerder nog niets gekocht, op een wikkeldeken in disney na(A)) Whaha is denk ik altijd wel zo? dat je een jongen vrijer laat als een meid.. ?
meeste wel denk ik, maar denk dat ze bij mij allebei niet vrij zijn hahaha ik kan echt overbezorgd zijn en mijn zoontje heeft nu ook nog maar 1 keer bij mn moeder geslapen omdat het niet anders kon... hij is nu 18 maanden
@bella: m'n zus en schoonzus schelen 1 maand haha, dus dat ook weer zoiets. En 2 peettantes vind ik leuk, maar denk dat dat bij ons niet echt gaat werken.. Hmm, toch tzt maar eens gaan loten @dinges: haha knap dat je het op die manier kunt!! Ik zou echtttt ergens ff bij iemand uit m'n dak gaan en zegge dat ik zwanger ben hopelijk is het raak meis! Ik snap je angst.. Je wil het zo graag.. Bij elk kwaaltje denk je, zou het raak zijn? En als t dat dan niet is, is de teleurstelling alleen maar groter. Probeer je er een beetje op in te stellen dat het niet raak is, dan kan het alleen maar mee vallen.. Maargoed dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Mijn duimen draaien voor je! Hopelijk heb je morge een mooie posi test in handen!
Hehe ligt er ook een beetje aan hoe je zelf bent en bent opgevoed denk ik ik denk dat mijn toekomstige kleine wel eens ergens anders zal slapen maaarr nog niet zo heeeel erg klein hoor @weetnietmeerwie, ik had oorbelletjes sinds ik 4 maanden was en m'n zusje ook. Vriendin van mij heeft bij allebei dr dochters met 3 maanden oorbelletjes laten zetten.. Ik vind zelf 6 maanden wel oke..
@dinges spannend vandaag!!! Hoop het echt voor je #duimduimduim# Als ze haren heeft hoef ze niet gelijk oorbelletjes anders wel hoor
@ Bella ik heb al 1 jurkje gekocht met bijpassende legging van de hema Lekker roze met bloementje van die bonte kleuren Hier weet niemand dat het een meisje wordt dus verder nog geen jurkjes ontvangen, maar dat gaat zeker te weten goedkomen. Wordt aan mijn en vl zijn kant eerste kleindochter!
@dinges, spannend!!!! *duimduimduim* meid ik duim me echt helemaal suf hier voor je! (Tussendoor:nu op t nieuws van orkaan Sandy dat 2 jongetjes dood zijn, werden meegesleurd door t water en weg van hun moeder.....dan breekt toch je hart ......en uhh nee ik zou eigenlijk geen nieuws meer moeten kijken ) @minnie, ik ben tegen oorbelletjes zo jong, vind dat t kind er zelf iets over te zeggen heeft, dus minimaal 5 jaar maar dat is mijn mening (en heb zelf ook oorbellen, piercings en tattoos) @bella en minnie, hahaha kan t me helemaal voorstellen dat jullie mannen zo reageren haha denk dat de meeste mannen dat wel zouden hebben, vooral doordat alles dan opeens roze zou zijn Ben benieuwd hoe ml hier gaat reageren voor t geval t een meisje is al kent ie mij ook wel, dus weet ie ook dat een hoop niet roze zal worden @jazz, hoe laat mag je voor je echo? Begin van de dag of eerst de hele dag nog in de zenuwen? Hihi @minnie, hoeveel te vroeg was ze in je droom dan?? Ik ben zelf 5 weken te vroeg geboren en mn broer ook, vind dat nog niet zo heel erg te vroeg eigenlijk, meer dan 5 weken dan weer wel Logica he.... Ik heb zelf al vanaf t begin dat mini "te vroeg" komt, en dan niet veel te vroeg, maar week of 2/3 ofzo. Ben benieuwd of ik gelijk krijg @kiwi, hoe is t met jou? Nog last gehad van misselijkheid of is t wat minder? @flora, succes met je werkweekend! (Tussendoor weer op t nieuws: allerlei wegwerkzaamheden zijn door weersverwachtingen afgelast.....wedden dat t allemaal wel weer mee gaat vallen?? als ze een alarm geven is t 1 zuchtje wind en 1 druppel regen, en wanneer ze geen alarm geven heb je t idee dat de wereld vergaat ) @bang, merk wel dat ik echt niet prettig vind om 's avonds alleen over straat te moeten nu....en hier gebeurt eigenlijk nooit iets, enis gewoon hartstikke veilige buurt, maar toch t kleine stukje van de auto naar t portiek vind ik echt hel.... En hoop dat we niet zoveel gladheid krijgen dit jaar (als t net als vorig jaar is ben ik blij )...denk namelijk wel dat ik nu eerder zal zeggen "weet je wat, ik blijf thuis werken"....gaat mu natuurlijk ook niet alleen om mezelf maar ook om mn kind die dan risico loopt..... @hier, lekker geslapen helaas niet echt uitgeslapen, mini had honger, dus daar luistert deze mama dan maar heel braaf naar Enne.....weekend is voor mij al begonnen! Ennnnnnn net voor de laatste keer kratten van mvm bij de voordeur gezet!!: jeeeeeeej niet meer nadenken over plassen! Gewoon gaan zitten en niks niet schuldig voelen als je t ff een keer niet opvangt
Minnie, wat een gave wagen heb je gekocht en dat voor die prijs...extra genieten! BF, doe jij maar rustig aan meid! Moet er niet aan denken dat er wat gebeurt! En die ovutestjes, ben nog aan het twijfelen of ik deze maand ze wel of niet ga gebruiken....dilemma! Bella, fijn dat jullie er uit zijn en bonje daarover is niet fijn. Dinges.....spannende dag vandaag zeg! Mijn duimen draaien overuren hier! Hoop het echt zo.....dan ben je de eerste van november En het lijkt me super leuk om af te spreken, ben stiekem wel een beetje bang dat ik dan bekenden tegen kom. Hier al vroeg uit de veren, niet om te werken maar om ML naar zn werk te brengen! Echt handig zeg maar 1 auto....pfff! Verder gaat het hier wel iets beter, spierpijn word gelukkig minder maar is nog niet weg. Denk dat ik het weekend maar weer ga werken, kan toch niet eeuwig thuis blijven!
BF, wat gaat dat toch snel zeg, nu al klaar met de kratten van MvM. Super goed dat je hebt meegedaan! Flora, succes met je werkweekend, wat ga je doen? Jazz.....heb je vandaag al je echo???? Wauw spannend! Ben super benieuwd, je komt je kleine spruit hier toch wel even showen he!
@julia, doe jij ook maar even rustig aan meid....maar als je je er goed bij voelt kan je natuurlijk weer gaan werken
Voel me opzich wel redelijk, nog wel steeds spierpijn in mn schouderbladen en schouders, dat is wel vervelend! Gelukkig geen hoofdpijn meer. Heb avonddiensten en meestal zijn die wel rustig, dus denk dat ik het wel aan durf. Owja en oorbellen, vind het er altijd super schattig uitzien, zou het alleen niet zo vroeg durven! Ze zijn dan nog zo klein. Zou ook eerder wachten tot een jaar of 5.
@bf Hoeveel ze te vroeg durf ik niet te zeggen, was iig een prematuurtje (klein dun poppetje) Normaal heb ik niet zoveel met dromen........maar deze droom! Was ook eerste wat ik tegen vl zei in de auto toen we terug naar huis reden van de 20 weken echo nu al 2 delen uit mijn droom werkelijkheid geworden....!
Minnie, probeer je er niet te druk over te maken! De leuke dingen zijn gelukkig uitgekomen, zwanger en een meisje! Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze te vroeg geboren gaat worden! Een droom is maar een droom!
@Minnie: Wat een mini buikje! Wel mooi hoor! En wat leuk: een dame! Ik zou me ook niet zo druk maken over je droom, het is maar een droom. @Hier: Vanmiddag 20 weken echo! Dan horen jullie ook of wij een dame of een knul gaan krijgen! Ben de hele tijd overtuigd geweest van een dame, maar de laatste twee weken denk ik dat we een jongetje gaan krijgen. We wachten het af!
@sproetje: spannend! Veel plezier bij de echo, hopelijk is alles goed ben benieuwd wat t gaat worden! @winter: idd laat maar dezelfde winter als vorig jaar komen. Als t veel gesneeuwd heeft dan is t dorp hier onbegaanbaar 2 jaar geleden gingen de kindjes hier in de buurt op de schaatsen naar school alle wegen waren lekkerlijk ijsbanen geworden! @werkweekend: we blijven dit keer in t huisje. Heb nu maar 2 meiden van 13. We gaan knutselen met de natuur. Heb een pakket gekocht waarmee je fotolijstjes, mandjes en andere dingen kan maken van natuurlijk materiaal. Zelf gaan we eerst in de bossen nog extra materiaal bij zoeken @dinges: mijn duimen draaien voor je!! Heb vannacht zelfs over je gedroomd, hihi.
Sorry nog niet alles gelezen maar wil ff misverstandje voorkomen dinsdag pas echo!! En pas 20:45 @dinges DUIMEN DRAAIEN Ik ga gauw aan t werk xxx
@jazz: ohh dan moet je nog ff wachten hopelijk is t snel dinsdag voor je @eigroeipijn: bestaat er zoiets? Eergisteren had ik n vreemde steekjesachtige pijn links onder in m'n buik. En nu werven trekkerig gevoel in m'n lies. Kun je een eitje voelen groeien ofzoiets
@sproetje spannend!! Ben benieuwd wat het wordt @dinges hoop dat je al posi heb getest en wij je vandaag hier niet zien