Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    Goedemorgen dames,

Pfffff af en toe weet ik het niet meer!!! Gisteren controle bij de verloskundige gehad en omdat ik Gastouder ben werd ik met bloedonderzoek ook op andere dingen getest en nu was parvo B19 bij mij dubieus!!! Dus net weer bloed laten prikken!!! En als die wel positief is heb ik dus een probleem omdat het kindje dan dood kan gaan!! Het kindje kan dan ernstige bloedarmoede krijgen en wat ze dan wel kunnen doen is via de navelstreng de kleine een bloedtransfusie geven of zo... Weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet denken was zo overdonderd dat ik niet veel info heb verder... Denk dat ik toch maar verlos nog ff ga bellen...

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @anita, jee dat klinkt heftig! Maar waarom prikken ze daar dan alleen op als je gastouder bent?? Lijkt me gevaarlijk voor alle zwangeren dan??
    Laat je idd nog maar even heel goed informeren erover, en niet op internet zoeken....dan kom je de meest verschrikkelijke dingen tegen....en ik ga hopen dat t allemaal met een sisser afloopt!

@jazz, haha wist ik maar vroeg me af hoe laat je op DE dag mocht :D
    Maaar pffoooeee dat is wel laat zeg!! Moet je die dag werken? Heb je in elk geval lekker even wat afleiding :)

@flora, oh klinkt leuk! Veel plezier! :)

Kan zelf niet wachten tot ik een kleintje om me heen heb waar ik lekker mee kan knutselen :)

@sproetje, veel plezier!! Hoop dat alles goed is en dat je te horen krijgt wat t is! Moet ml maar even zn ogen dicht doen als ze t laat zien! Kan natuurlijk evt herkenbaar in beeld komen.....:) ben benieuwd! Durf t niet te meer te zeggen bij jou ;)

@julia, je kan t natuurlijk proberen en als t toch nog niet gaat weer naar huis gaan?

3. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flora, je kan inderdaad last hebben ervan, ik heb altijd rond mijn eisprong 1 a 2 dgn een drukkend gevoel in mn onderbuik, met soms steken! Maar dat zal voor jou cyclus nog te vroeg zijn zeker?

Anita, he wat eng meid! Snap dat je je zorgen maakt! Bel idd de verlos maar even, zij kan jou vast veel meer erover vertellen! Duim dat de uitslag goed is.

Jazz, ow lekker ben ik, dacht dat je vandaag de echo had...pfff lekker wakker weer hier! Werkse!

Even een vraag aan jullie, manlief gebruikt dus die medicatie die mogelijk invloed heeft op zijn zaadkwaliteit! Moet ik dan nu zijn huisarts bellen, of moet ik het met mijn eigen huisarts bespreken?

4. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ego, omo witte test.. zelfs geen tuur streepje.. nu even een heel erg kut gevoel en best wel verdrietig...

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Dinges: nee meissie :(:(:( Wat enorm k*t! Laat die ongi dan maar gauw komen, zodat jullie door kunnen naar de volgende ronde... Weet je zeker wanneer je je ei hebt gehad?

@Anita: das ff schrikken zeg! Idd contact opnemen met de vk en alles vragen wat je wil weten. Ik duim voor je dat t mee valt!

@Julia: ja is idd nog te vroeg voor mn ei.. Verwacht hem dinsdag ongeveer (aan de hand van mn vorige cyclus, dus kan ook ineens helemaal anders zijn).. Daarom misschien groeipijn... :(

@werkweekend: geen werkweekend... :D Het is afgelast omdat er een meisje ziek is. Nu was er dus maar eentje over en dat is de moeite niet. Eigenlijk vind ik het niet zo erg ;)

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @dinges :( neee...niet leuk :(....hoop dat je gewoon erg traag hcg aanmaakt en dat ongi nog minimaal 8 maanden wegblijft!

@hier *stoute bf* is behang aan t afkrabben in de kinderkamer :)
    maar ik doe t op een langzaam tempo en als ik moe ben ga ik er ff bij zitten :) of ik kom hier ff pauze houden ;) hihi

7. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ja weet t zeker met mn ei.. was ook het zelfde als de drie voorgaande maanden, ook met die slijmprop zeg maar.. heb ik netjes in me app genoteerd.. en had nu ook stekende en zeurende pijn al sinds (tijd innesteling) en pijn die ik nog niet eerder heb gehad..
    :( dit voelt ff kut zeg :(
    maar hij is overduidelijk

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Dinges, dit is echt balen zeg! Had het zo gehoopt!!! ´
    Een hele dikke knuffel x

9. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Aah dank jullie wel meiden.. heb nu ook een "verdrietig" of teleurgesteld mannetje aan de telefoon :( maakt t ook niet makkelijker.. die zegt al laat je ongi maar weg blijven test je zondag weer..
    Maar ik ga niet testen tot dinsdag als ik niet ongi ben..

10. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Een hele goedemorgen meiden,

Weer ff snel online, de tijd vliegt zeg.. pfff.. ik lees heel veel mee, maar dan vergeet ik te antwoorden... en de laatste week is mijn hoofd er niet helemaal bij. :D
    Gisteren weer kotsmisselijk geweest, bahhhh... en nu vanmorgen helemaal niets jeeeeej... ;) Ik kan nu 's morgens goed aanvoelen wat voor dag het wordt haha.. Manlief moet vanavond en morgenochtend nog even werken en dan genieten! Ik heb maandag maar vrij genomen, even tijd voor onszelf. Eerst naar ons beebje kijken om 10 voor 10 's morgens en daarna even gezelligheid.

@ Dinges, Balen meis! Ik heb je gevolgd... ik snap dat je baalt.. :( Ik kan niet zeggen, hoe zeer ik wil dat iedereen hier gewoon snel ook zwanger is. En gelukkig kan ik nog wel HCG strooien... dus dat doe ik dan ook met liefde! "Kiwi strooit HCG met veel liefde over iedereen heen".

@ Dinges, je hebt een hele mooie website, heb even gespiekt! Ik wil dat straks ook graag van het geboortekaartje! :)

@ Anita, wat een rot bericht! Hopelijk krijg je snel gewoon een goede uitslag meis. En idd even de VK bellen is geen slecht plan. Ik duim voor je!

@ BF, stoute, stoute BF. :p Blijft toch leuk! Gewoon blijven doen, en als je moe wordt dan gewoon ophouden.
    Zag trouwens een topic over B12 vitamine. Daar had jij het pas toch over... misschien fijn om mee te kletsen met hen? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/397134-vitamine-b12-kort-wie-meer.html

@ Julia, ik zou naar mijn eigen huisarts gaan en vragen wat je het beste kan doen.

@ Sproetje, Veel plezier vanmiddag! We horen het wel of het een jochie of meissie wordt... spannend hoor!

@ Bella, jaaaaaaaaa een meissie. Ik wist het :p...

@ zwangeren, hebben jullie ook soms zo'n vieze smaak in jullie mond?? Ik heb echt het idee dat iedereen het kan ruiken. :( en tanden poetsen gaat soms echt niet, want ik begin al met kokken voordat ik de tandenborstel in mn mond heb..

@ Jazz, we mogen bijna!!!!!! ;) Ik vind de tijd eigenlijk nog best wel snel gaan hoor.

Nu nog even werken en dan lekker weekend! Genieten!!!

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Kiwi, heerlijk zonder tandenpoetsen de deur uit...hihi! Anders iets van mondwater ofzo?

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @dinges: op je test kan ik inderdaad ook geen spoortje van een roze streep bekennen :(:(
    En qua kwaaltjes zou ik echt niet van uit gaan. Je lichaam kan zulke gekken dingen doen wat dat betreft. Ik gun het je van harte meis! Natuurlijk hoop ik dat je over een paar dagen alsnog een posi test in je handen hebt! Zolang je nog niet ongi bent is er nog een beetje hoop..! Dikke knuffel voor jullie!

13. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    ik ga eigenlijk ook niet af op de kwaaltjes maar meer op mn cyclus..

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Slik je trouwens de zwangerworden-pillen? Misschien heb je daardoor een langere lf gekregen?

15. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    ja slik ik nu voor de 3e maand.. de rondes van 27 ook al dus..

16. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @dinges: Wat balen zeg!! Hopelijk kan het wat Flora zegt!

@Anita: jeetje wat een naar bericht. Hopelijk valt de uitslag van het nieuwe onderzoek mee!

Jeetje, de rest weet ik gewoon al niet meer :( Echt het geheugen van een eendagsvlieg op het moment. Bah!

Ohja, @ovutesten: ik kan ze wel onder elkaar plakken, maar na 30 min mag je ze toch eigenlijk niet meer aflezen? Dus onder elkaar plakken haalt dan toch eigenlijk niets uit?

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Zsa: als je ze onder elkaar plakt dan kun je ze goed vergelijken. Als je testen steeds iets donkerder worden, dan zit je vaak dichter bij je ei.
    Maargoed, de testen worden er niet eerder positief of negatief van als je ze onder elkaar plakt ;) Het is gewoon leuk om het rijtje te zien :p

@dinges: hmm vreemd... Je cyclus kan natuurlijk altijd wat afwijken :( Maargoed, geen bloed geefd moed ;) Al geeft het ook een hoop irritante onzekerheid.. :(

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

Even snel;

@dinges ahh meis balen!! :( pff had goeie hoop. Hele dikke knuf meis!!!! Hopen op geen ongi en toch nog kans..

@kiwi nu gaat de tijd wel snel ja voor de echo! Ik ben die dag vrij dus SUPER lang wachten tot 20:45

Vanmiddag lees ik alles bij meiden en reageer ik weer

19. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Sorry voor het niet reageren..

@anita, daar schrik je toch van?! goed dat ze je nog een x testen! maar werd je alleen getest doordat je pleegouder bent of zou je er anders ook achter gekomen zijn??

@bf, foei :p ik zou het ook niet kunnen laten hoor ;)

@zsa, dat is met zwangerschapstesten zo ;) deze drogen ook in maar dan kan je gewoon zien of ie in aantocht is zeg maar..

@flora, indd geen bloed geeft moed.. maar nu ook helemaal geen afscheiding.. en bm nogsteeds pot dicht.. en niet week.. wel laag

20. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Dinges: Okee bedankt :) Doe ik dat ook nog wel ;)

@Flora: Hihi nee dat snap ik.. maar dacht dat ze door indrogen niet meer af te lezen zouden zijn ;)

Deel Deze Pagina