Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @dinges, idd nega :( ik blijf gewoon nog even doorgaan met duimen hoor! geen bloed geeft moed!!

@zsa, de testjes zullen wat lichter worden, maar ze zijn wel goed te vergelijken naderhand ;)
    vooral dus wanneer je echt een knaller hebt :)

@hier, muur is grotendeels behang vrij, alleen een hardnekkige onderlaag die niet overal mee wou komen zit er nog op....
    nu even pauze en gestrekt op de bank, straks ff de vloer beetje opruimen :D en die onderlaag komt morgen wel weer, gooi ik er paar emmers heet water tegenaan ;)

trouwens, wat denken jullie??? vind t zo moeilijk te zeggen...

2. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Oehh moeilijke foto.. ik neig naar een jongetje omdat t lijkt alsof er wat tussen de beentjes zit.. gooi m is in het nub foto topic?

enne toch wel lekker he als je zien dat het kamertje vordering maakt ;)

enne jaja geen bloed geeft moed.. maar word er gestoord en sjaggie van.. snap t niet..

3. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ohh heb je al gedaan zie ik ;) maar t lijken ook 3 stipjes te zijn.. lijkt echt een jongetje in mijn ogen..

ik moet nu rennen anders ben ik weer es te laat op een afspraak :cool:

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    BF denk ook een jongetje!

5. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Geen idee BF ik ben er niet zo goed in en ik heb me er (expres) niet in verdiept :p

Wat ik me nog afvroeg... volgens mij had jij het erover dat je baarmoeder er voor lag en dat je dacht dat het daarom nog even zou duren voor je, je kleintje zou voelen.
    Bij mij ligt de bm er ook voor (blijkt achteraf, wist ik niet) en ik voelde het met 16 weken. Maar ik moet wel zeggen dat die kleine echt heel erg actief is :p

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @meelanor: hahaha dr baarmoeder voor het kindje liggen? Ik hoop dat het kindje in de baarmoeder ligt ;) Je bedoelt denk ik de placenta :D:D

@bf: heb er geen verstand van, dus geeeeen idee...!

7. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @meelanor: hihi placenta bedoel je neem ik aan? Anders is het ook niet best ;)

Vanavond zal ik een gezamelijke foto maken van de testjes om te vergelijken.. volgens FF morgen eisprong! Volgens womanlog zondag.. ben erg benieuwd!

Gister hadden we ff een klus-rust-dag :D Nu weer volle bak er tegenaan :D

8. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Bf: nou.. ik krijg nét beetje bij beetje door hoe ovu-testen werken.. dus die echo kan ik niets van maken hoor.. ooit leer ik dat ook nog wel ;)

9. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Flora: Oh haha! Tegelijk over de baarmoeder van Meelanor :D

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @meelanor, placenta ligt idd voor, vriendin had t ook dus heb ook aan haar al gevraagd wanneer zij hun meid voor t eerst voelde :) was ook gewoon rond 16/17 weken, alleen kan t vanaf de buitenkant nog wel iets langer duren....

Ach, als t inhoudt dat ik t minder voel als ik beurs geschopt wordt ;) hahaha

Ik heb ook echt geen verstand van echo's en geslacht zien :D
    Ja sommige kom je niet onderuit :D die zijn dan wel zo duidelijk :D

Maar misschien moet ik maar vast aan t idee gaan wennen dat t een knul is ;) haha

11. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Hihi jij dacht zelf meisje toch? :)

@Meeting: denk niet dat ik daar ooit bij zal zijn. Heb gruwelijke hekel aan ver auto rijden :p
    FB kan eventueel wel zolang er niet over ZP gepraat wordt of er hints worden gegeven die richting op :D

12. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Bf ik denk niet dat we elkaar herkennen dan geen idee waarom ik ben makkelijk te herkennen aan mijn wagen die hebben er niet zoveel hihi

Mooie roze bb ik heb zelf ook een bb dus ik ben fan hihi (minnie)

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Minnie kunnen we straks ook herkennen aan de wagen :D woont ook niet heel ver uit de buurt ;) hihi
    Okee, wel weer even andere kant op maar vooruit ;)

@hier, laat ik eens opstaan, troep in kinderkamer in vuilniszak proppen en dan eens even lekker van een hete douche genieten :)

14. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Ha meiden!!!

Dinges, dikke knuffel!! Bah, zo niet leuk....

Bella, super leuk, een meid!! Gefeliciteerd!!

Bf, rustig aan he!!! En als ik naar die echo kijk lijkt het me een jongen... Hoe is het vandaag mmet je buikje? Wat rustiger?

Anita, wat een vreselijk bericht, hoop dat de tweede test wel goed is!!

Meelanor, pfff ik wil je heeeeel veel sterkte wensen deze periode. Knuf voor jou!! En geniet van de kleine in je buik!!

Zsa, succes met de ovutesten!!

Swimming, mijn duimen draaien voor je!!

kinderwagen, wat een geweldige wagen, die roze!!! Echt heel mooi!!

Jazz, hoe is het met je?

Meeting, lijkt me echt super leuk!!

Flora, ik hoop dat je deze ronde een heel mooie cyclus krijgt!!! Ik duim zo hard voor je!!!

Hier, vanmorgen gesprek op school gehad! Ze hebben hun excuses aangeboden!! Ze zeiden dat ze het echt schandalig vinden hoe ik behandeld ben!! Ze gaan dat ook meenemen in de vergadering!! Het voelt goed!! Ik heb het gevoel dat er echt naar me is geluisterd!!! Ik moet verder doorgaan waar ik mee bezig ben en dan komt alles goed!!
    Verder heel druk, dus sorry dat ik er zo weinig ben...........

15. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Bf die roze lopen er meer van hoor hihi mijne heb ik echt nog nooit gezien buiten de mijne een vriendin van mij heeft ook die knal roze

16. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @Zep ahh super fijn dat ze naar je geluisterd hebben en dat je het gevoel hebt dat ze er iets mee gaan doen. Hopelijk komt het dan allemaal snel goed :D

@Baarmoeder en placenta... pff hoe kom ik daar nou weer bij :p hihi. Ach jullie weten wat ik bedoel toch :p

17. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    @Zep, wat een goed nieuws betreft school!! kan je eindelijk verder en naar t eind toewerken!! bijna klaar yeey!! :D:D

@bf, denk ook zomaar dat t instellen word op een jongetje... hoe zitten jullie met namen ?
    Trouwens ook volgens je filmpje heb ik het idee een jongetje ;) had je filmpje nog even gekeken :)

@meelanor, haha zolang het een spreekfout is en niet echt andersom is er niets aan de hand :p klonk wel grappig hihi

@zsa, welke omgeving kom je vandaan dan ? ivm meeting?

@meeting, denk toch dat dat tegen die tijd tussen rotterdam en braband zal worden.. denk dat alleen Jazz en ik afwijken?

@ego, nu ook aan het einde van de dag geen ongi of aankondiging..

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zep: fijn dat je je nu wel gehoord voelt :) eindelijk enigzinds vooruitgang in het afstuderen!

@meeting: heb ik iets gemist? :) maar lijkt me leuk, al lijkt het me ook wel moeilijk om dan al jullie zwangere buikjes te zien :)

@bf: heb je wel een beetje rustig aan gedaan vandaag? :)

@weekendplannen: wat zijn jullie weekendplannen? Ik ben dus onverwachts vrij, dus heb nog geen idee wat we gaan doen :D vanaaf ff naar de stad in ieder geval..

19. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hi girls! :)

@julia hopelijk is je spierpijn gauw over. Ik zou gewoon dit weekend nog even rusten en vanaf maandag weer werken?

@Flora ja ik herken die ei-groeipijn wel haha weet niet of je het echt kan voelen groeien maar dat gevoel had ik iig wel altijd.. Fijn dat je werkweekend niet doorgaat ;)

@anita wat een naar nieuws!? Ik schrik er helemaal van joh. Vind idd wel vreemd dat je erop geprikt wordt omdat je gastouder bent. Weet je inmiddels al iets meer? Echt niet fijn die onzekerheid, maar je hebt vaker gedacht dat het niet goed zat (toch?) en je kleine meisje doet t vast gewoon heel goed! Probeer positief te denken meid, knuf

@dinges nogmaals een hele dikke knuf meis.. kan me ZO goed voorstellen dat je je heel erg verdrietig voelt en misschien zelfs wel moedeloos.. Het wordt moeilijk om de moed erin te houden iedere ronde na elke keer een teleurstelling, echt ik snap je gevoel helemaal. En ook zo zielig voor je mannetje die het natuurlijk ook zo graag wil! Ik wou dat ik iets voor je kon doen, ik kan alleen maar heeeel hard hopen dat jij en alle andere 'nog niet zwangeren' heel snel aan de beurt zijn! Ik gun het jullie allemaal zo erg

@kiwi mijn mannetje moet ook morgenochtend werken en samen maandag vrij hihi. Jij mag maandag al en lekker vroeg! Wat leuk! Ik vind t echt zo laat voor een eerste echo! (voor mij) En ik heb geen last van die vieze smaak of niet mn tanden kunnen poetsen. Heel eerlijk gezegd heb ik gewoon helemaal nergens last van :) zo apart..

@bf bij die potty shot zou ik ook zeggen jongetje maar niet met volle overtuiging.. maar omdat je idd 'iets' ziet tussen de beentjes maar kan opzich nog alle kanten op.. Had je jezelf ingesteld op een meisje?

@Zep wat fijn dat je nu eindelijk serieus genomen word zeg pfff zo zie je maar wat dat kan doen.. Ik heb me ook voorgenomen om meteen al vanaf het begin duidelijk te maken hoe ik erover denk, welke begeleiding ik verwacht (EIS) en hoe we gaan voorkomen dat het weer zo'n gepruts word. Verder gaat het goed met mij, jij dus heel druk? Hoop dat je ook wel een beetje kan rusten hoor! Ik moet op mijn verjaardag (14-11) naar school voor mn kring BAHH

En dinges inderdaad wij zijn de enige niet brabanders/rotterdammers hahaha en meelanor geloof ik!

@hier WEEKEND JEEEEEJ heerlijk hoor (alsof ik het echt verdiend heb na 12 uur werk per week maar oke). Vanavond alleen even met vl naar het centrum om een cadeautje te kopen, morgenavond verjaardag waar ik zin in heb en zondag uhh lekker chillen denk ik :D en voor ik het weet is het dinsdag zwijmel zwijmel.. Wat zijn jullie eet/weekend plannen? :)

20. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Owja ik zou nog laten zien wat het nu precies voor een recept is he :D Nou het is een recept voor een 5 minuten magnetron cakeje, ideaal als je ineens zoete trek hebt of spontaan bezoek krijgt.

Een dot slagroom erop en klaar is het.

Je kunt het tevens ook lekker varieren met krentjes of stukjes banaan etc. :)

Niet echt een super foto maar ach ik had honger :);):p. De lepel is een eetlepel dus is best een flink cakeje :)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina