@jazz.... Ik kom uit brabant en werk vaak in rotterdam @flora meeting: Ik vind dat we pas moeten meeten als iedereen op z'n minst zwanger is kan me anders heel goed voorstellen dat je een beetjes tegen die buiken/baby's aant kijken ben
@meelanor, nee hoor niet heel veel haha ik had alleen gevraagd of iedereen dat leuk zou vinden ooit een keer als iedereen op zn minst zwanger is en misschien al wel een beebje heeft Toen kwam Jazz met t idee picknick in een park! (dus zomer en mooi weer ) Enne welke omgeving kom jij vandaan? @Jazz, ik rij waar ik ook heen ga lager t land in praktisch langs jou heen dus dan we altijd carpoolen @weekendplannen, werken ochtend diensten.. ik heb net 2 dagen vrij gehad en heb di-wo vrij next week @eten, geeeen idee eten bij neef van ml (en zwangere vriendin grr) dus verassing! @dank je wel meis, ik weet t indd even niet meer en is dus echt afwachten wat me lichaam nu weer gaat doen.. ben altijd anders als anders, zie me ovu testen hihi, dus dit zal ook wel weer anders zijn.. heb nu wel zoiets van laat die ongi maar komen, daar in tegen zou een posi test ook niet verkeerd zijn maar daar hoop ik niet meer op.. En jij mag ook weekend hebben en daar blij om zijn hoor
Whahah hoe nauw komt het met die ovu-testen om dezelfde tijd? Doe steeds om 17.30, maar ik móet me toch plassen al een half uur
Utrecht hier ook aanwezig hoor! Dinges, dikke knuf meis, het kan nog alle kanten op! Bf, ik denk een jongen! Zal straks ook ff een potty shot laten zien, en een buikfoto! Kan je de potty shot vergelijken! Bn, wat leuk een meid, gefeliciteerd! Anita, wat schrikken zeg! Raar dat ze daar niet standaard op prikken! Ego, last van me bekken.... Begint in mn kont, je zitbeenderen zeg maar. Dan trekt het naar onderrug en achterkant van mn bovenbenen. Het gevolg: waggelen als een eend en pijn bij lopen en traplopen. Werk nu nog maar 2 x 3 uurtjes op kantoor. Dus ja.... Voel me net een bejaarde!
@meeting lijkt me gezellig. @dinges dikke knuffel, maar die had je al via whatsapp gehad! @minnie staat je niet blind om die vreselijke droom van je. Knuffel @hier gister avond en vanmorgen lage rugpijn voordat ik opstond. Gister last van korrelig witte afscheiding en nu vloeibaar wit geel. Maar dat zegt nog niks volgens mij toch? @zsa ben benieuwd naar je ovu testje @meelanor ziet er lekker uit zeg! @bf een jongetje denk ik!
@meelanor oh dus wel brabant haha. En idd pas meeten wanneer iedereen zwanger is/kindje heeft. Puntje bij paaltje zie ik mezelf toch niet echt met mn beeb ergens in de middle of nowhere leuren haha. Enne dat cakeje ziet er verdomd lekker uit! Raar dat het gewoon magnetron is @dinges oh bah ochtenddiensten nouja even doorbijten dan! En kan me voorstellen dat het ff niet leuk is dat de vriendin van ml zn neef nou zwanger is.. maar het wordt vast wel gezellig! @zsa ik deed t nooit zo nauwkeurig hoor! Kan echt geen kwaad @Mams kan me voorstellen dat het zwaar wordt hoor! Wel erg lastig.. je hebt ook gewoon 2 beebs in je buik, kan het me echt niet voorstellen gewoon! (Misschien heb ik t ook wel hahahaha) Doe rustig aan meid
Dames, mijn dag kan niet stuk. Per 1dec contract van 32uur! Per 1nov 2 salarisschalen omhoog en 2 periodieke verhogingen Sparen voor mijn bugaboo kan nu echt beginnen!
@swimming ik 'hoop' toch wel gewoon ééntje hihi. Enne gefeliciteerd met je contract en salarisverhoging!! Super! Als je straks zwanger bent kan je dan wel minder gaan werken als je wil?
@jazz bedankt meid. 1tje is genoeg haha. Maar ik kan dan wel minder gaan werken. Wil dan graag (mits de centjes het toelaten) 24-28uur gaan werken. Maar wie weet wil manlief een papa dag.
@swimming, klinkt goed met je werk en salaris, gefeliciteerd!! wat deed je ook alweer @Dat cakeje ziet er goed uit! ga ik ook proberen van de week als ik ergens rust en tijd kan vinden hihi @mams, kan ik me indd ook wel voorstellen! jij hebt er 2 trappelen in je buik! dubbel zoveel ruimte wat ze in beslag nemen.. pff zwaar hoor (lijkt me wel super leuk) @Jazz, haha misschien zijn t er wel 3 @jeeeeetje wat veel brabanders hier hahaha, mams uit utrecht dat is ook nog wel in de buurt Jazz en ik als enige dan N-H hihi
@swimming, jeeeej!! Goed zeg! Van harte! @meelanor, oohhhh dat ziet er smakelijk uit! Nou alleen weer even terugzoeken voor t recept Ik ben zelf momenteel helemaal verslingerd aan warme choc heerlijk als ik uit mn werk kom Mawr ook net na t douchen was t genieten @geslacht, heb vanaf begin af aan gevoel van een meisje, erover gedroomd en eigenlijk praktisch niet dat t een jongetje is, tot vannacht dan opeens dat ik droomde dat t knul was, maar t gevoel klopte er niet bij Meisjesnamen zijn we t 100% eens, maar jongens....we hebben wel een naam die we allebei leuk vinden, maar toch ook allebei niet echt van overtuigd.... Dus ja ik ben bang dat ik misschien toch al beetje ingesteld stond op een meisje mn mams was er ook heilig van overtuigd, mn schoonmams en schoonzus ook, zelfs ml kon t zich voorstellen dat t meisje zou zijn. Maar er zijn er ook hoop die een jongen denken bij ons, die staan allemaal wel net ff wat verder weg. En een jongen is natuurlijk ook helemaal leuk! Zou ik ook helemaal blij mee zijn! Maar moet toch ff omschakelen ben ik bang hihi Heb wel meerdere keren aan mini gevraagd of t niet ff wilde doorseinen naar me in een droom, maar de keren dat ik t vroeg droomde ikvvan beide geslachten, dus mini werkt niet mee @meeting, jaaa als iedereen zwanger is of bevallen Ik rij wel hoor, no problem @dinges, haha leuk dat je filmpje bekeken hebt! Uit t filmpje kan ik helemaal niks opmaken, en ook zie ik haast niet t beeld van deze potty shot heeft iemand uit de april mama's voor me gedaan @mams, jaaa foto's!! snap wel hoe je je voelt hoor, maar t is ook zeker niet niks om 2 kindjes met je mee te zeulen! Loop je al bij een fysio voor je bekken? Zo niet, doen hoor! @hier, heb me keurig gedragen vandaag hoor vanmorgen behang van de muur gescheurd, maar grotendeels wilde de hardnekkige onderlaag niet mee....maar goed, dat komt morgen wel emmertje heet water met spons mee komt t helemaal goed En daarna lekker op de bank gehangen met een filmpje, toen ff de zooi opgeruimd in de kinderkamer, lekker gaan douchen en toen weer met warme choc op de bank gecrasht geen last gehad van harde buik jeej! @zsa, ben benieuwd naar je rijtje en nee zo nauw komt t idd niet met de tijd
@meelanor: dat cakeje ziet er eigenlijk best wel heel erg lekker uit wist ook niet dat je dat gewoon met de magnetron kan doen! Toch maar eens proberen @meeting: ja als iedereen zwanger/bevallen is lijkt me wel fijn voor iedereen hopelijk hoeven we niet lang meer te wachten! @brabant: idd veel Brabanders hier gezellig! Meelanor, jij uit Alphen ad Rijn? Dat wist ik niet. Heb vroeger op de middelbare school bij verschillende in de klas gezeten die uit Alphen kwamen @bf: je hebt je goed gedragen vandaag ben nu al benieuwd naar het eindresultaat! Haha. Wil dan wel een voor en na foto zien! Ennn dus echt nog ff spannend wat het gaat worden kan me voorstellen dat je ff om moet schakelen als t dadelijk een boy blijkt te zijn! Heb je al antoorden gekregen in het nubtopic? @jazz: haha ik kan me voorstellen dat je hoopt dat het er 1 zal zijn denk dat ik me rot zou schrikken als ik er 'ineens' 2 of 3 in m'n buik zou hebben @eten: wij hebben shoarma op, lekker simpel vandaag!
Zsa, je testen kunnen ook vanuit het niets gaan knallen. Dus eigenlijk hoeft het niet eens zoveel te zeggen..! Wel fijn dat je ook tempt, dan heb je dubbele bevestiging als je eitje is gesprongen.
@flora: volgens FF is m'n eisprong morgen, dus dan zou ik vandaag een knaller moeten hebben gehad toch? Dus die zal niet opgaan iig..
Waar baseert ff dat op dan? Met tempen weet je toch pas achteraf wanneer je ei is geweest? Edit: ik zie t al, ff baseert t op je vorige cyclus.. Maar ik zie dat je niet heel regelmatig bent, dus dan is het nog ff afwachten op je ei hopelijk komt ie snel in ieder geval!!
@zsa, nou hoeft niet perse hoor, ik had altijd posi test op dag van ei (mn eitje sprong dan die nacht ergens), dus tja eitje komt zo'n 0 - 72 uur na posi ovutest @flora,de voor foto's zijn al gemaakt! moest natuurlijk wel gebeuren he, al had ik toen stiekem wel alvast stukje behang eraf gehaald om te kijken hoe makkelijk t ging En heb ook voortgangs foto op mn tel hahaha @meeting, nou meiden, ik kijk al uit naar onze clubdag @dinges, ik duim me echt nog helemaal suf hier hoor voor jou!! Hoop zo erg dat t bloed lekker wegblijft en je straks alsnog mooie test hebt! (Meelanor was ook pas laat posi ) Moet zeggen dat ik toen we net begonnen het idee had dat we t met kerst of oud en nieuw bekend konden maken aan iedereen, maar inmiddels weet iedereen t al hihi. Hoop echt dat je mooie cadeaus onder de kerstboom mag gaan leggen! @wie is de volgende tester na dinges?? Of duurt t nu weer eventjes?? @kerst, kom maar op! Heb er alweer helemaal zin in! Boom opzetten (ja wij hebben een neppe ), alle prulletjes gezellig neerzetten, helaas heb ik nog niet zo veel....en alle lichtjes en kaarsjes en heeeeerlijk gezellig! En niet geheel onbelangrijk, 2 weken vakantie!