@ BF, hier eigenlijk hetzelfde als bij MvS haha. Hij huppelt altijd mee en ook kiekeboe met de deur En als ik ga douchen gaat hij in zn bedje spelen.
@Bf: Jaa leuk fb Ik werk in kinderopvang.. Dus heeeeeerlijk roddelende vrouwenclub @Plassen met kleintjes: heb er zelf geen, maar wel opgepast en @work.. ik doe dan heeeel veel op gehoor. Mijn oren draaien continu alle kanten op zeg maar @Dilara: fijn dat alles goed is daar!! @MvS: Ach, hij zal nog wel vaker vallen hoor, worden ze groot van zeg ik altijd maar Ze zijn zó supersnel altijd.. @Swimming: Ik ga duimen! @Rauw vlees: Ik wist niet dat het ook zo heftig was.. ik zal zelf er wel goed op gaan letten denk ik, zeker omdat ik nogal snel bacterieen oppik uit voedingen @rest ben ik even vergeten! @Hier: ga vandaag steeds door m'n rug, zó irri..
Ik neem shaun ook vaak mee de douche in lekker samen douchen of hij in bad ik douchen hebben dan de grootste lol
He meiden, Vandaag de echo gehad! Ze heeft even goed moeten duwen voordat er iets te zien was. Kleine lag in stuit en helemaal opgerold en vond het prima zo maar het is uiteindelijke gelukt! [/ATTACH]
@mvs, hahaha ja is altijd zo, als je niks hoort zijn ze idd vaak iets aan t doen dat niet mag haha Okee, dus kiekeboe met de deur, of zolang ie nog staat in de box Douchen doe ik zelf altijd 's avonds, dan is ml gewoon thuis @pixels, jeej een meisje! Kan nou alleen niet op de echo ontdekken waarom en waar ik nou precies tegenaan kijk....niet echt duidelijke potty shot als je t mij vraagt?? Maar t zal vast kloppen Zal t morgen aanpassen op de lijst als dinges me nog niet voor is @zsa, leuk kinderopvang! Mjaa meiden....ik ben er niet zo'n fan van idd altijd dat eeuwige geroddel, en dat achterbakse gedoe. Als je een probleem hebt zeg dat dan gewoon *zucht* Goh....was altijd meer bevriend met jongens dan met meisjes, hoe zou dat nou komen haha Bij mij op t werk ook zo erg, van die achterbakse geniepige krengen (en ja t zijn echt krengen). Dus dan is t makkelijk hoor, weinig tot niets over priveleven gewoon zakelijk en prima Maar o wat is t fijn dat mn fijne collega volledig terug is bij de unit......ook zo fijn dat niemand ff wat aan mij gevraagd hebt hoe ik er echt over denk. Nee t wordt gewoon aangenomen dat ik t er mee eens ben en dat t wel goed zit. Ja we hebben voor niks al vaker gesprekken gehad omdat de boel op ontploffen stond. Irritant achterbaks leugenachtig schijnheilig kutkreng, dat is ze. Zo, dat is er ff uit, lucht ook wel eens op
@bf, is inderdaad lastig te zien op de echo maar een betere foto lukte niet. Ze was eigenwijs maar terplekke was het wel goed te zien
@ pixels, jee een meid! zat mn gevoel goed hihi @ hier, zou t liefste al naar bed gaan ben helemaal op! Morgen lekker shoppen voor Demi
Gaat ze echt demi heten? Ik ga ook zo naar bed vl kijkt ajax ik mag er vannacht weer uit voor mijn love
@pixels, ik vind m erg duidelijk hoor!! Gefeliciteerd!! @bf, pijltje-schaamlipjes (duh) billetjes met beentjes.. is onderaanzicht dus je ziet alleen stukje van de bovenbeentjes. .Sorry ben er wel goed in Enne als je t niet erg vind ben ik je wel weer voor @dilara, heey meid alles goed?? Enne een kind van 5 dr bij.. m'n vriendin is ook bij dr geboorte van dr zusje geweest maar ik vind het niet gewoon.. @minnie, aahhh ik zou dr wel kunnen schieten!! lekker gevoel nu :S @swimming, ik duim hoor meis @jeeeej wat zijn we met veel online!
@dinges, haha ja ik vind een potty shot tegenwoordig wel wat makkelijker te herkennen misschien wat meer ingezoomd deze geen idee, zo goed ben ik er nou ook weer niet inn enne nee hoor vind t niet erg als je me voor bent @hier, sinds tijdje weer eens op telefoon, tegenwoordig thuis toch wel de iPad zeg maar hahaha en pfoe dat wordt me een bevalling straks....verstopping, en al tijdje njiet geweest inmiddels dat gaat zeer doen........
@pixels gefeliciteerd meis!!! Super dat alles goed is en een meid jeeej had ik t goed super joh! Had je al een naam of had je dat al een x gezegd? en idd duidelijk schaamlipjes! Super een zusje voor je dochter ! @rauw vlees eet ik ook echt niet! Ook geen druppel alcohol. Wel koffie en thee maar niet meer dan mag. En soms weet ik t ook niet altijd meer wat ik wel en niet mag hoor @zsa ik wil ook zo graag werken in kdv kijk wel even wanneer de tijd rijp is om bbl te doen @dilara super dat alles goed gaat meis! Geniet ervan @bella oh wat heeeerlijk zeg shoppen voor Demi! Ben je nooit bang dat ze t niet goed hebben gezien op de echo? Haha ben ik wel bang voor @mvs hier kijkt vl ook ajax zuchtttttttttttt!!
Oja en had weer een 2e pendel, weer een meisje. Er zijn al best veel die een meisje denken bij ons. Nog een paar weken geduld en we zullen t weten
@ bn, leuk shoppen voor je kleine meid! Ik met ml, moeder en de kleine meid naar het echobureau in Utrecht geweest en daarna natuurlijk de stad in! Ook wat kleertjes gekocht en van mijn moeder een pakje gekregen en een luiertas. Veel plezier morgen, ze hebben overal te leuke dingen, moest mezelf echt bedwingen @jazz, jaaa je gevoel was juist! ( en bn ook ) M'n dochtertje vond het helemaal te gek. Heb haar ook een jurkje uit laten kiezen en een cadeautje voor haar zelf. Over de naam zijn we nog niet helemaal uit... hoogstwaarschijnlijk wordt het Noralie. Ik denk bij jullie ook een meisje! Duurt lang he, het wachten... Ik had de afspraak voor vandaag al 8 weken geleden gemaakt haha....duurde een eeuwigheid!
♥♥ NOD♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger!22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥Jazz (21 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥swimming (26 jaar), nod: 6 nov., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥MumL (20 jaar), nod 19 nov., 7de ronde, 1ste kindje. ♥♥Zsa (28 jaar), nod: 18 nov., 4e ronde, 1e kindje ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 22 nov., 5e ronde, 1e kindje ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 26 nov., 8e ronde, 1 kindje ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 29 nov., 6e ronde, 2e kindje ♥♥zep (31 jaar), nod: ?? nov., 6e ronde, 1e kindje. ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) ♥♥ NOD ♥♥ December ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 4 dec., 6e ronde, 1e kindje. 16 Zwanger! (7 meisjes, 3 jongens, 1 verrassing, 5 onbekend geslacht), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 8 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven @Pixels, aangepast in een meid!
@pixels, YW En wat heerlijk lekker shoppen voor de kleine!! Volgens mij ben ik echt saai ik wil t echt niet weten haha @bf, dexter staat te downloaden trouwens! bedenk me in eens dat je dat van de week had gevraagd! @jazz, indd ml had dus het zelfde idee.. is er nu wel klaar mee hihi hij is er ook wel meer dan klaar voor! zo lief enne ik ben vanmorgen gestart met tempen.. echt heel erg wist helemaal niet dta ik wakker was geworden van me wekker haha keek in me app en dacht.. ?! huh heb dus wel getempt? dacht dat ik er doorheen was geslapen haha
Nee joh, je bent niet saai. Bij ons dochtertje wilden wij het ook niet weten. Maar nu ineens wilden we het wel erg graag. Ik heb ook twee vriendinnen die net bevallen zijn van een meisje en die hebben alle spulletjes nog voor mij bewaard en vind het nu wel heel leuk om alles gericht voor een meisje te kunnen kopen. Heb ook het idee dat het voor ons dochtertje leuk is om zich nu al voor te kunnen bereiden of ze een broertje of zusje krijgt
@pixels ik ben trouwens ineens helemaal in de war. Zie dat je 16 weken bent maar voor mn gevoel ben je al veel langer zwanger hahaha wat stom! Dacht echt dat je eerder zwanger was dan bf? Ben ik nou echt helemaal in de war? Blijkbaar maar idd de tijd gaat te langzaam joh! Helemaal leuk dat je lekker hebt kunnen shoppen @ zwangeren ff een vraagje; hoeveel kleertjes kopen jullie nou ongeveer? Ik weet echt gewoon niet wat ik allemaal nodig heb. Tuurlijk is t leuk om te shoppen daar niet van maar heb ook zooets van niet al te veel in maatje 50/56 ? Hoe doen jullie dat ongeveer @luiertas ik ben totaal verliefd geworden op een luiertas. Ik hou niet zo van luiertassen met veel kleurtjes en toeters en bellen en die zie ik juist heel veel dus ik dacht dat wordt wat. Nu heb ik een gevonden helemaal mijn smaak en vl vond m ook heel mooi. Wel best duur maar guess what: ik krijg m van vl voor mn verjaardag zo lief! Het is deze: The Diaperbag - Luiertassen - Cowboysbag