Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Moguh meiden,

@mvs, hoop dat je snel duidelijkheid hebt met die kleine meis! was een gedoe zeg.. arm mannetje :(

@flora, vanmiddag 4 uur is ook een mooie tijd hoor :) no problem ;) ik deed m altijd tussen 2 en 4, 4 uur als ik ochtend dienst hal 2 uur als ik avond dienst had.

@jazz, en je blijft nog fit ook ;) jij bent goed beziiggg hihi

@julia, hoop op goed nieuws met je auto!

@bf, hoelaat moet je? hopen nu dat ze eindelijk een keer luisteren! gewoon goed boos worden anders! dreigen met second opinion enz ;)

2. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    ohh onze reacvties hebben elkaar gekruist hihi
    goed dat je de injectie hebt gekregen! had ik je ook wel willen geven hoor ;) (de prik dan :p)

enne mooie buik!

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @dinges, haha had ik "ff" naar je toe gereden ;) :D, dan is t toch verdomd onhandig dat de ampullen bij de huisarts liggen.....
    maarjaaaa, krijg ze nu gewoon weer maandelijks, dus best :)

@julia, laat je t even weten hoe t met je auto gaat?

@swimming, thnx meid :) enne, jij krijgt ook echt nog zo'n buikje!

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wat een stilte hier zeg. Stilte voor de storm? Haha

Sinds vandaag last van mijn onderbuik. Zeurderig gevoel en af en toe voel ik wat vaag. Kan dat niet omschrijven! Nog 4dagen in spanning wachten.

Vannacht voor de zoveelste keer weer een nachtmerrie.:(

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @swimming, iddd erg stil hier vandaag! Iedereen druk denk ik ;)
    Wat voor nachtmerrie??? Ik haat nachtmerries, geven je altijd zo'n rotgevoel....en wat nou t nut is ervan?

@hier, net luikse wafels met chocola gekocht! Erg slecht, maar zooooo lekker!! Had mini trek in ;) mjam!!

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Jeeee wat een rust hier vanmiddag!!

@bf: fijn dat je je injectie hebt gekregen! Wat zal die ha zich dom gevoeld hebben ;) en wat een mooi buikje heb je!! Prachtig!

@hier: hmmmm had vandaag eigenlijk wel een posi ovutest verwacht :( die van vanochtend was best donker opgedroogd, dus had goede hoop. Maar op die van net is weer zo goed als geen streep te bekennen. Wel iets lichtere urine dan anders, maar dat moet toch niet zooo veel uitmaken?! Hmm dus ik twijfel nu weer of ik er nie nóg geen moet doen. En dan nu dus echt nix meer drinken.. Of zal dat nix uitmaken? Wel vruchtbaar slijm vandaag... Grrrr... Waarom kan het nou niet gewoon net als de vorige ronde..

7. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoi meiden

Heb tnog nooit zo rustig gezien hier hihi. Het liefst ga ik nog ff tukken zo zzzZZzzzz...

@bf fijn een prik in je bil! :D en wat een super mooi buikje heb je! Echt zo'n strak bolletje hihi. Ben benieuwd wanneer die bij mij komt

@flora hmmm weird... Lijkt me wel heel raar dat ie vanochtend donker was en nu weer bijna niks? Die van morgen misschien maar even afwachten ? Hopelijk komt ie gauw!

@mvs wat een gedoe zeg met shaun echt zo zielig! Wat is het nou precies waar hij zo'n last van heeft? Ben t ff vergeten geloof ik!

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bf ik was ergens mee bezig, maar toen kreeg ik ineens een plastic bak(waar wij altijd het dieren voer in hebben) in mijn gezicht gegooid. Pijnlijk en ik was klaar wakker. Dat heb ik sinds vorige week. Elke keer die nachtmerries :(

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Dit maakte ik vandaag mee:

Vandaag zei een client vanuit het niets het wordt een jongen. Die heb ik nooit wat verteld. Volgens een collega blijkt hij een speciale gave te hebben en voelt hij vaker wat en blijkt achteraf wel waar te zijn. Heb er zelf een raar gevoel bij. Brrrr. Ik ontkende natuurlijk alles hij toen zei hij je komt er wel achter wacht maar!

Toch even schrikken als ieman zoiets tegen je zegt!

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @swimming: jak, nachtmerries :( hopelijk dan maar voor een goed doel!

@jazz: ja denk dat ik idd gewoon die van morgen ga afwachten. Net nog ff gekeken en er is echt alleen maar een heel licht lijntje te zien. Dus lijkt me sterk dat die ineens kan gaan knallen als m'n urine iets geconcentreerder is.

Hopelijk morgen dan maar een posi test! Duimen jullie mee? ;)

11. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @Swimming vervelend zeg :( hopelijk zijn het dan "symptomen":( dan heb je er nog wat aan gehad :p

@ego

Hier net terug van de begravenis van vl's peetoom. Ze waren erg mooie muziek aan het draaien (ben ik gevoelig voor) en toen kwamen ook nog eens de hormonsters om de hoek dus dat was echt hard snikken:( (als een van de weinige :cool:). Iedereen had het erna over (op een positieve manier) :) Nou ja zeg... Ik mag toch ook wel rouwen ;)? Ach we hebben er daarna om kunnen lachen (iedereen dacht: zwanger zeker:D) en dat is ook wel weer fijn. Dat zou zijn oom ook willen denk ik :)

12. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @swimming lees nu je verhaal van je client nou wie weet voelt hij al dat er iets zit ;) kan me voorstellen dat het even een rare situatie heeft gegeven :)
    Ben benieuwd naar het weekend voor je :D

@flora *duim* *duim* *duim*

13. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @meelanor idd erg vaag. Maar ben zelf ook erg benieuwd.

@flora ik duim heel hard voor je!

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flora, *duimduimduim*!! Wel ff gezellie aan de klus he vanavond ;) you never know....:p

@swimming, over 4 daagjes testen?? ;) mijn mams wist t op vrijdag zeker dat t zo was en op dinsdag had ik een test die we eindelijk positief mochten noemen ;) wie weet! Ik hoop t echt voor je! *duimduimduim*

@buikje, ja die staat lekker strak :D haha, ben erg benieuwd hoe ie gaat worden :) kan me daar echt nog geen voorstelling van maken. Voor mij is ie nu al groot :D

@hier, nu lekker tosti's aan t maken :) niet teveel en te machtig eten natuurlijk als ik straks nog moet bewegen enzo ;) hihi
    Ben echt heeeeeel benieuwd!
    Als we aan t eind van de les ff 5 of 10 minuten hebben dat je moet liggen met heerlijk tingeltangelmuziekje zoals bij bodybalance pleur ik in slaap :D
    Op dit moment zeurt mn schouder echt gigantisch, mjaa alle spanningen omtrent b12 beginnen er nu ook uit te komen, dus verwacht nog een jankbui vanavond ergens...

@meelanor, sla je bijna over :) dikke knuff voor jou!!!

@swimming, ze zeggen dat t een symptoom kan zijn idd raar dromen of nachtmerries :) heb t zelf niet zo gehad, eigenlijk nog niet echt. Ik ben zo afgepeigerd elke dag dat ik zo zwaar in slaap ben dat je een kanon naast mn hoofd af kan schieten en ik er gewoon doorheen slaap ;) dus dromen maken iet echt kans hihi
    Maar zou fijn als de nachtmerries achterwege blijven!

15. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bf zondag na het werk ga ik testen. Rond 12uur! Ik begin een beetje zenuwachtig te worden!

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    #1756 Klaartje863, 7 nov 2012
    Laatst bewerkt: 7 nov 2012
    @ego: wat heb ik toch een super lief mannetje!! Hij was ineens wat later dan normaal uit z'n werk, dus vond het al vreemd. Heeft ie een super mooie bos bloemen voor me gehaald :D :D zomaar...:)

Edit:
    @bf: we hebben gister en eergisteren ook al geklust, dus wilde eigenlijk vandaag ff een rustdag voor ML z'n zwemmers :) dadelijk issie morgen wel positief en baal ik weer dat we al de hele week hebben geklust ;) of zal dat niet zoveel uitmaken?

17. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Swimming: Spannend! Sommige mensen schijnen dat echt te 'zien' inderdaad!

@BF: mooi buikje inderdaad!!

@Flora: Hopelijk snel een knaltest! En lief van je mannetje inderdaad!

@Meelanor: ach, kan best erom huilen toch :) Ik ben vrij nuchter vna mezelf, maar moet altijd huilen als ik mensen zie huilen ;)

@Hier: weer koorts en hele middag geslapen.. buh, ben het wel beu nu! Zal wel niets worden deze cyclus.. tot nu toe wel om de dag seks gehad, maar weet niet hoe lang ik dat nog vol hou ;)

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

@meelanor knuf! Ik kan totaal niet tegen emo dingen dus ik ben altijd degene die keihard huilt. Zeker met mooie muziek! :)

@swimming bizar. Misschien zit er een klein jongetje in je buik! Duimduimduimduim

@flora natuurlijk duim ik mee!! Duimduimduimduim. En wat suuuuuuper lief van je mannetje!! Ik heb nog nooit bloemen gehad :D
    En je kan idd wel een avondje overslaan dan hoor

@dromen had wel ook nachtmerries en drukke rare dromen voor mn posi test en nog steeds soms wel. Vooral veel van ongelukken met de auto brrrr

@zsa balen meid dat je zo koortsig bent bah! Dat je nog seks hebt gehad joh ik zou dr niet aan moeten denken dan hihi. Beterschap!

19. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    :D Dat was gisteravond hoor.. daar moet ik vandaag ook niet aan denken

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @geslacht ik vraag me af of hij dat kan 'voelen'! Maar kan me ergens wel in denken dat hij aanvoelt dat je zwanger bent! Ben erg benieuwd en denk dat ik hem dat sowieso na een tijdje vertel als dat echt zo zou zijn:)

Deel Deze Pagina