Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    GGGGGGGGGGverdomme!! verhaal weg!! :(
    nou goed nog een keer.

Wilde vertellen dat ik morgen weer uitgebreid kom reageren..
    Ik weet niet of ik jullie eerder heb verteld dat ik reuma heb? nou goes, dat heb ik dus.. fibromyalgie, weke delen reuma. Dat is tussen je gewrichten..
    Hoe het daar mee gaat en hoeveel last ik ervan heb is afhankelijk van het weer en hoe eigenwijs ik ben;)

Even mijn verhaal kwijt hoor..
    twee weken geleden heb ik gebeld naar de reumatoloog omdat ik daar in maart ben geweest, doorverwijzing heb gekregen voor de revalidatiearts, en een vragen pakket van 46 blz heb ingevuld..
    kreeg te horen dat de wachtlijst 3-6 maanden was..
    Dus ik gebeld om te vragen hoe het zat met de afspraak omdat ik geen oproep had gehad nog.. blijk ik niet op de wachtlijst te staan en zijn ze me vragenlijst krijt of hebben ze die niet ontvangen :(:(:(
    Ik niet blij natuurlijk.. dus heeft ze afgesproken dat als ik opnieuw alles in zou vullen ik er via de spoed lijst tussen geschoven zou worden, was toch ook wel t minste wat ze kon doen pff..

Ik gister gebeld, nu ligt me pakket bij de behandelend arts.. voor we afspraak kunnen maken moet hij alles gelezen hebben en een advies uitspreken over wat voor soort afspraak er gemaakt moet worden. Een screening of een consult dus moet volgende week weer terug bellen *zucht*

Nu kreeg ik gisteravond heel veel pijn in me handen, me vingers :( met name me wijsvinger en middelvinger van me rechter hand..
    na 4 paracetermol en uiteindelijk een ibu 600 in me mik ging het nog niet weg.. vanmorgen werd ik er ook weer mee wakker..
    Ik me moeder verdrietig opgebeld, zij heeft ook reuma, wat ik kon doen.. dus wat ik al had verwacht zei ze ook indd dat ik de dokter moest bellen voor "nood" medicatie..
    Dus zo gezegd zo gedaan.. nu heb ik medicatie, hier zat ik nogal tegenop *bloos* want voel me er nog te jong voor.. laat ik het zo zeggen ik vergelijk mezelf met me moeder en vind dat ik nog lang niet aan haar pijn level zit dus geen medicatie nodig heb.. lekker optimistisch ik weet t ;)

Nu heb ik dus best zware medicatie gekregen (heeft mn mams ook) maar die mag je niet gebruiken tijdens zwangerschap.. advies is dan ook te stoppen 3/4 dagen voor menstruatie ivm gevaren en bij positieve test naar de arts om te kijken wat we kwa medicijnen kunnen gaan doen..

voelt best kut,, weer een stukje achteruit..
    sorry voor mijn mega ego bericht meiden

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Swimming, nou ben benieuwd hoor! Hopelijk voelt ie t aan ;)

@ bf, fijn dat je toch die injectie hebt gehad en wat een mooi bolletje!

@ dinges, knuffel voor jou meid!

@ flora, lief ban je mannetje dat ie een bos bloemen mee nam!

@ hier, vanmiddag goed geslaagd! Heb een foto op fb gezet :)

Net kwamen ook ff een neefje en nichtje spelen. Ze wilden niet meer weg en blijven slapen haha, ging natuurlijk niet we moeten morgen allemaal weer werken en hun naar school. Dilan heeft t ook helemaal gezellig gehad met hun, ze hebben de hele tent op z'n kop gezet dus die kon ik net weer opruimen

Nu weer lekker op de bank en verder met Dexter

3. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @dinges volgens mij had je een tijdje terug wel verteld dat je reuma had, maar niet zo uitgebreid. Heb je daar nu ook meer last van nu we richting de winter gaan?

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @dinges, heftig meid....hele goede vriendin van me heeft t ook, ook fibromyalgie....heeft net in revalidatiecentrum gezeten (waar ze haar loze beloften gedaan hebben en ze haar puntje bij paaltje niet konden helpen, maar das weer ander verhaal, speelden ook nog sndere dingen mee), en ook zij leeft met veel pijn, al jaren!
    Pijnstilling werkt niet, en andere medicatie is er niet (dus vraag me wel af welk medicijn jij nu hebt die helpt?? Mag in pb, maar dan kan ik die doorgeven aan mn vriendin :))
    En ook bij een andere vriendin is t net vastgesteld....
    Hoe zit jij met je energie bijvoorbeeld? Of de dag na een drukke dag?
    En weet je....jij voelt nu eenmaal niet hoeveel pijn je moeder heeft, of beter gezegd, hoeveel pijn jij zou hebben met jouw pijngrens.
    Als t voor jou niet uit te houden is vind ik dat je best in noodgevallen die medicijnen mag nemen hoor!
    In hoeverre is het schadelijk voor een kindje?? Is t voldoende wanneer je er gelijk mee stopt bij podi test, of is er misschien nu al een vervanger die je bij nood kan gebruiken en die wel veilig is voor een kindje??
    Kan me heel goed voorstellen dat je hierdoor ff in de put zit lieverd!!
    In elk geval een heeeeele dikke knuffel voor jou en ik hoop dat de pijn snel afneemt!!
    En als je meer wilt weten hoe t bij mn vriendinnen is mag je echt even pben of via fb :)

@bella, erg leuk wat je allemaal gekocht hebt!! Koeka is zooooo geweldig!

@swimmimg, spannend dus zondag! Misschien als we met zn allen heel posi denken?

@uhhh ben t beetje kwijt verder gelooof ik, sorry!

@yoga, proefles gehad, gewoon hartstikke leuke vrouw :)
    Ze zit alleen voorlopig vol, maar vanaf 9 januari kan ik meedoen!
    Dus prima :)
    Ben ik goedkoper uit en heb ikmeer lessen dan bij de andere yogastudio hier :)

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Waarschuwing; heb niet bijgelezen sinds laatste post.
    maar schoot me iets te binnen ;)

@zsa, weer koorts? Met nadruk op weeeeeeer?? Heb je dat zo vaak dan?? Of ziek je nooit goed uit waardoor je blijft kwakkelen?? Dan is t misschien een idee om een keer goed uit te zieken, lekker een week helemaal niks doen behalve slapen, bankhangen, in je pyjama rondlopen etc. En dan hopen dat je t griepje voor een lange tijd hebt afgezworen ;)

slaap lekker meiden! X

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Haha en zie nu dat er niks bij te lezen was :pmeiden wat is t stil hier.....

anywaaayyyy, truste! X

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Idd het is super stil hier!

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Goedemorgen :)

Iedereen lekker geslapen?
    Ik wederom heeeeerlijk als een baby ;)
    Voedingskussen maar even uit bed gelaten....

Bij de yoga moesten we even met een kussen liggen, en dat lag wel zo lekker! Maar dat was een recht kussen, en gewoon kussen en niet van die balletjes.....welke verkopen ze bij de kruidvat??:)

Ik heb nu namelijk geen recht kussen, maar meer zo'n u-ding die je enigszins recht kan leggen, maar niet zo recht als gewoon een rechte ;)

@hier, verder begint t langzaam tot me door te dringen dat we over 3 weken alweer op de helft zitten :$! Tijd gaat echt zo hard! Pfff
    Dus ene kant denk ik ook, ach ik kan best nog eel 3 weekjes op t geslacht wachten (als ze woensdag dus niet kunnen zien), de tijd gaat zo hard! Maar aan de andere kant denk ik, ik wil t NU weten :D

Goed, ik ga maar eens actief doen en aankleden, ontbijten enzo ;)

Fijne dag meiden xx

9. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Bf: 2 weken geleden ben ik hele weer thuis gebleven met oa koorts.. Dus vandaar de weer.. ;) nu is mn temp ook hoog, weet niet of dat is omdat eisprong nu is geweestof dat t vandaag nog gaat oplopen.. Ik heb me eerder ziek gevoeld op dag van eisprong, dus maybe was het dat wel...

10. BellaNoa

Goedemorgen!

Hier ook lekker geslapen, had nog wel langer gewild :D Gister pas om half 1 naar bed gegaan. Maar ach, tot 11 uur werken vandaag. Daarna naar mn vriendinnetje om haar als peettante te vragen, ben benieuwd hoe ze reageert...

11. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Dinges: Dat is pittig zeg! Hoe ga je dat nu doen met medicijnen als je zwanger wilt worden?

@BN: leuk leuk! Ben benieuwd! Of is het die ene vriendin van de miskraam? Dan is het misschien lastig te vragen?

@BF: Wat heb jij toch een gestoei met dat kussen zeg :D Whaha geweldig! En inderdaad, jij bent alweer bijna op de helft! Super zeg!

@Hier: vandaag drukke dag op werk voor de Boeg, mij zien jullie wss vanavond pas weer!

Fijne dag allemaal!

12. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Oh en FF denkt mogelijke eisprong afgelopen zondag... maar toen had ik nega ovu-testen die dagen ;)

13. BellaNoa

@ Zsa, vreemd dat FF dat aangeeft en geen posi ovutest :( Ben je nog aan t doortesten, of was je al gestopt?

Nee, het is het zusje van die vriendin die een MK krijgt. Al is ze er wel vandaag, maar ze weet al dat ik het ga vragen.

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @dinges: jeetje dat is zwaar balen meid! Ik ken je gevoel :( bij mij zit het vooral in m'n knieƫn. En wat je al zegt, ook weersafhankelijk. Hoe kouder het is, hoe meer last :( het is af en toe behoorlijk zenuwslopend, omdat je soms van gekkigheid niet meer weet hoe je moet zitten/liggen/staan. Dikke knuffel meid! Ik hoop dat je gauw terecht kan en dat ze er nog iets mee kunnen! Luister naar je lichaam, neem genoeg rust!

@zsa: heeee zie dat je temp omhoog is gegaan :D hopelijk van je eitje en niet van je ziek zijn!

@bella: ben benieuwd hoe ze reageerde :D ze zal t vast geweldig vinden!

@hier: nieuwe dag aangebroken, weer hopen om dichterbij m'n ei te komen. Nog steeds last van steken in m'n lies :( Posi test mag nu toch wel weer n keer komen, zit dan nog 'maar' op dag 13. Maar word er op de een of andere manier wel weer onzeker van dat het nu weer langer duurt dan de vorige ronde. Temp blijft ook nog laag... Dus we wachten het maar af!

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: Hmm das idd wel een beetje vreemd. Ff afwachten wat je temp de komende dagen blijft doen, als ie hoog blijft dan zal ff wel gelijk hebben :D

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, hoop idd dat t van je eitje is en niet van griepje! werkze!

@flora, ach geef je eitje de tijd ;) ik had ook cyclus van 26-27 steeds, en toch pas posi ovutest op dag 17 of 18....
    dus kortere lf....is geen ramp zoals je ziet ;) hihi
    maar hoop dat je je eitje snel hebt gevonden hoor! :)

@bella, lijkt me toch ff pittig als ze erbij is, ookal weet ze ervan....lijkt me best confronterend voor haar namelijk ook al gunt ze t jullie echt niet minder.
    werkze vandaag en toch ook veel plezier vanmiddag :) je laat wel weten hoe ze reageert he? :)

@hier, pfff rij ik de polder in vanmorgen, zie ik een hond en een man rennen, nou is dat niks vreemds natuurlijk, en ze renden in de berm dus prima, ik dacht die hong zit aangelijnd...
    ja mooi niet dus, hond sprint opeens de weg op en recht op mn auto af :$
    noodstop....
    hart tekeer....gelukkig is alles goed met de hond, mij, mini en mn auto, hij is er niet tegenaan gelopen, maar man...pfff was echt ff schrikken!
    en daarna rij ik de polder uit, op weg naar de snelweg...jahoor staat mega file (want ongeluk gebeurd op andere snelweg dus dan denkt iedereen slim te zijn ;))
    ...afijn..gelukkig een rotonde, dan maar rondje van de zaak en terug rijden, en dan maar binnendoor verder.
    denk dat ik anders nu nog stil had gestaan ergens....nu was ik gelukkig nog gewoon op tijd :)

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, zou even afwachten wat ff over een paar dagen zegt ;) heb wel meer gehoord dat ie de kruis achteraf nog verplaatst.

18. BellaNoa

@ Flora, hoop voor je dat je eitje er binnen nu en een paar dagen is!

@ BF, ja maar het is hoe dan ook confronterend. Ook natuurlijk dat ik dadelijk met mn zwangere buikje binnen kom, maarja... ik ga het gewoon niet over de zwangerschap enzo hebben.

19. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @BN: Goed dat ze er al vanaf weet dan in elk geval. Ben benieuwd hoe ze reageert! En was al gestopt met ovu-testen idd.. had er een aantal van BF gehad (waarvoor dank!) Maar die waren op en ik denk niet dat ik ze vaker moet gaan gebruiken want dan ben ik alleen daarmee bezig ;)

@BF: Pff jij bent gelijk goed wakker dan! Wat een malloot die vent zeg! Voorzelfde geld loopt het anders af!

@Flora: hopelijk heb je snel je ei gespot!

@FF: Ja klopt, kruis kan nog verzet worden.. is nu ook stippellijn omdat ie zelf nog twijfelt ;) Ik denk zelf gister dat ie geweest is.. afwachten, we zullen zien!

20. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Hier had ik gister klein beetje afscheiding dus het gaat beginnen hoop eigenlijk dat ik mijn ei weer gewoon ga voelen zoals vorige ronde en toen met Shaun

Deel Deze Pagina