@zep: Fijn dat je er even niet meer mee bezig bent, ook wel eens lekker toch! Hier hetzelfde eigenlijk. Ik temp elke ochtend, maar ben niet echt bezig met ik wil nú zwanger zijn.. Vind het deze cyclus ook niet spannend omdat het niet zo zal zijn. Ben al blij als m'n cyclus normaal is Succes in je huisje nog!
dinges, o wat balen zeg.... Knuf voor jou! En ik heb vroeger ook heell vaak blaasontsteking gehad en moest toen ook naar de uroloog..... Heb daar jaren gelopen. Maar na veel onderzoeken en medicijnen heb ik er al jaren geen last meer van. Ik hoop dat er iets uit de kweek komt! zsa, fijn dat je het ook beter kan loslaten! Ik hoop toch heel erg dat het snel raak mag zijn bij je!! Hier, nod is 20 oktober, we hadden een week niet geklust. En toen bleven we een nacht slapen in het nieuwe huis en gingen we samen klussen, 20 uur later kwam mijn ei! Echt zo bijzonder!! Nu al even op de wachtbank.... Ik weet het niet, heb ontzettende last van mijn liezen en voel me anders..... Maar zegt allemaal niks.. Ik verwacht er niet veel van... Het huis is nu helemaal gestript, bhalve de slaapkamer, die is klaar!! We gaan vandaag materiaal bestellen, en dan kan jet opbouwen beginnen!! Leuk, leuk!!!
@Zep: idd wat bijzonder dat je precies daarna je ei kreeg Heb je hem gevoeld of doe je tempen? Slaapkamer al klaar Kunnen jullie in ieder geval al daar slapen Wanneer is de planning om echt over te gaan? @Zsa: idd fijn als je het wat meer van je af kan zetten. Bij mij eigenlijk ook hezelfde. Mijn schildklier & cyclus zijn op het moment ff belangrijker. Ik ben al zooo blij dat deze cyclus er tot nu toe heel mooi uit ziet. Als ik dadelijk over 2 weken ook betere schildklierwaarden heb, kan het al helemaal niet meer stuk Zwanger worden komt dan vanzelf wel (al zou het natuurlijk super gaaf zijn als het nu raak zou zijn ).
Oeh spannend meiden! Op dezelfde dag! Nog maar 8 daagjes.. is zo voorbij! @ Zep, dus je bent lekker aan het klussen. Fijn he dat je huis dan straks helemaal zo is, zoals je het zelf wil. Wij hadden geen "verbouwing" huis, maar wel nieuwbouw, en het feit dat we zelf konden kiezen hoe we onze keuken wilde en nieuwe vloer en alles ook nieuw rook.. heerlijk!
uitslag lab, weer heel vreemd!! werd gebeld door de assistente van de Ha dat ik per direct mocht stoppen met de kuur zodat we deze ronde nog mee kunnen pakken want.. me urine blijkt schoon te zijn.. Had een ontzettende knaller met de test maar verder onderzoek kennelijk niet.. nu verwacht ze misschien een schimmeltje.. dat het daarom brand dus nu moeten we het over het weekend heen trekken, maandag afspraak voor en weer urine en een uitstrijkje.. #gaatweerlekkermetmijnlichaam Maar gebruik dus al cranberrytabletten @nog meer ego! vliegtickets voor Nieuw Zeeland zijn geboekt!!! JEEJ!! Happy happy happy! (sorry ) @zep, zsa, super leuk dat jullie tegelijk je nod hebben! ik zal je nod ff aanpassen op de lijst zep
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 31-05-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥Jazz (21 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 16 okt., 6e ronde, 1e kindje ♥♥zep (30 jaar), nod: 20 okt., 5 e ronde, 1e kindje. ♥♥Zsa (28 jaar), nod: 20 okt., 3e ronde, 1e kindje ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 22 okt., 4e ronde, 2e kindje ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 25 okt., 4e ronde, 1e kindje ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 29 okt., 6e ronde, 1 kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 1 nov., 5e ronde, 1e kindje. ♥♥swimming (26 jaar), nod: 8 nov., 4e ronde, 1e kindje. 15 Zwanger! (3 meisjes, 1 jongen,11 onbekend geslacht), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 8 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven @zep, nod veranderd naar 20 oktober @flora veranderd naar 25 oktober
@bf flora staat er in november en oktober in! @dinges balen meis. Dikke knuffel voor jou! Wat ga je nu doen? Toch klussen richting je ei?
Haha ik heb het veranderd swimming ik was ermee bezig niet bf dacht bespaar het haar om achter de pc te kruipen.. En dank je wel ja wel klussen want nu mag het wel omdat ik per direct mocht stoppen...
@Dinges: thxx Oh toch wel klussen Fijn dat je mocht stoppen!! Krijg je nu weer andere ab? @buikfotos: laat ze maar komen!!! @eten: vandaag staat er kipkerrie met rijst op het menu yummie! Heb hongerrrr
Hoi meisjes Lekker weekend allemaal??? @dinges pffffff wat een gedoe zeg. Om moe van te worden! Wel fijn dat je per direct mocht stoppen en je toch een ronde mee mag doen. Ik hoop voor je dat het gauw over gaat. Maar t moet wel ff goed onderzocht worden want anders blijf je hakkelen! Knuf! Oh en WAUW Nieuw-Zeeland wat geweeeeeeeeeeldig meid!! Wanneer ga je dan ook alweer? helemaal top!! En veel plezier bij de babyshower dat is altijd zo leuk! @Zep ohh meid wat fijn dat jullie op de goede dagen sex hebben gehad dan! Als ik tegen jou klussen zeg dan weet je niet welke variant ik bedoel hahaha. Maar vind het ook super knap dat je je scriptie en je verhuizing weet te combineren echt waar! Petje af! Zul je zien als je het een beetje hebt losgelaten...... @bella hmmm dat is lastig hoop niet dat je nu al last krijgt van bekkeninstabiliteit! Ik zou het zeker in de gaten houden en tijdig aan de bel trekken. Bekkeninstabiliteit is echt geen pretje. Dan moet je weken plat, dat wil je niet! @flora spannend op t wachtbankje! Ik duim heeeeeeeeeeeeeeel hard voor je! Maar idd gewoon fijn dat je een 'normale' cyclus hebt dat scheelt alweer een hoop Hmmm kipkerrie met rijst lekker! Ik heb ook hongerrrrrrrrrrrrrrr wij gaan zo naar pannenkoekenpaviljoen yummie hihi @hier ik zal eens kijken of ik een buikfotootje kan plaatsen. Maar er is niks te zien behalve een beetje vet hoor. Ook geen verschil te zien tussen 4 en 5 weken volgens mij? Zal is ff kieken of het lukt straks
was wel begonnen met de antibiotica 1,5 dag van de 7 dagen gehad.. maar heb nu wel gewoon groen licht.. Ik krijg nu nog geen andere ab.. eerst uitstrijkje en weer controle urine afwachten maandag.. :S
Nou, tadaaaaaa Mn 4 weken buikje lijkt dikker dan 5 weken haha maar dat komt denk ik omdat die eerste van dichtbij is genomen http://i1299.photobucket.com/albums/ag79/Ginjazz/foto17_zpsc74d542a.jpg http://i1299.photobucket.com/albums/ag79/Ginjazz/Photo1_zps2129a0f7.jpg
@jazz: mooi buikje!! @dinges: gelukkig groen licht, maar wel balen dat ze er nu dan nog niets aan kunnen doen..! Heb je veel pijn? @hier: zoo paps heeft mn oude fiets net opgehaald. Die heb ik aan mijn zus gedoneerd die gaat regelmatig met de fiets naar dr werk, van Den Bosch naar Oss en ze had eigenlijk maar een verrotte fiets. Die van mij was eigenlijk nog heel goed dus zij ook weer blij!