goedemorgen allemaal @BN ben ook benieuwd hoe ze reageert Kan vast niet anders dan positief! @dinges mag ik ook de naam van de medicijnen?? Mijn schoonmoeder heeft het ook Zo balen altijd vooral met dit weer!! @bf jij ook al bijna weer op de helft gaat zo hard he!!! Zat me gister opeens te bedenken als de baby toch half februari komt (wat ik vanaf het begin al denkt) dat zijn het nog maar 3 maandjes Dinsdag avond onder het eten kreeg ik vanuit het niets hele heftige buikkrampen, net ofdat ik ongesteld moest worden. Moest van vl gelijk de verloskundige bellen, die wilde dat ik gelijk naar de huisartsenpost ging ivm eventuele blaasonsteking! Potje urine mee, helaas was er op dat moment niks te vinden in mijn urine. Kreeg een potje mee waarin ze me urine op de kweek hadden gezet, moest ik gister bij de huisarts brengen. Maar ook daar konden ze niks in vinden..................:S Ben zo benieuwd wat het dan wel is geweest!! Ben die dag niet druk geweest, dus dat kan het ook niet zijn. Nog 4 daagjes voor de pretecho! Nog ff op zwangerschapsforum zitten neuzen over het geslacht, staat wel bij dat ze vaak denken dat het een meisje is maar blijkt het toch een jongen te zijn. Gelukkig komen ze er dan met de 20 weken echo achter dat het een jongen is, schijnt dan toch een stuk duidelijker te zijn. Nu maar aan de poets: badkamer boenen bedden verschonen strijken stofzuigen!
@ Geslacht, mij lijkt het dan juist andersom. Dat ze denken dat het een jongen is (dat ze dan de navelstreng aanzien voor t piemeltje) en later blijkt een meisje te zijn. Want bij Dilan was gewoon duidelijk ook 2 balletjes te zien toen bij 16 weken, dat kun je bij een jongetje bijna niet missen.. lijkt me dan sterk dat als je dus die balletjes niet ziet en ze zeggen dat het een meisje is, dat daar dan ineens nog balletjes aan gaan groeien?
@Bella de schaamlipjes van een meisje schijnt soms zo opgezwollen re zijn dat het op balletjes lijkt. Als bij een jongentje ze piemeltje even niet zichtbaar is, schijnt het gewoon op een meisje te lijken! Ben benieuwd of er maandag een piemeltje te voor schijn komt
Ja ben ook benieuwd dan. Zou bij mij toch echt wel een bak zijn als het ineens blijkt een jongetje te zijn Dan moet ie maar op roze spulletjes gaan liggen hahaha
Sorry meiden, weer zo druk en hectisch, dat ik amper de tijd heb, om alles bij te lezen, laat staan te reageren. Maar ik lees het meeste allemaal wel bij, en vind het fijn om ook zulke mooie berichten te horen. Beetje ego.... Ik heb van de week een gesprek gehad met 1 van mijn leidinggevenden over mijn werk na mijn zwangerschapsverlof. Hij wist bijna zeker dat het niet mogelijk was om minder te gaan werken. Niet van hem, maar van mijn andere leidinggevende. Gelukkig heb ik een vast contract en kunnen ze niet zoveel totdat ik klaar ben met mijn zwangerschapsverlof + 6 weken. Dus voorlopig geeft me dat nog even rust. We zullen zien wat daaruit komt, maar maakte me deze dagen wel behoorlijk stressvol, wat ik dan ook gelijk voel aan mn buik. Dus ik ga gewoon vanaf nu relaxen en geen gezeur. Dan zien we het volgende jaar wel weer. @ geslachtsbepaling, we hebben 8 december om 11.30 uur een afspraak staan voor geslachtsbepaling. Dus nog even geduld @ Minnie, spannend hoor bijna pretecho! @ Flora, hopelijk snel je eitje spotten! @ Zsa, kan idd dat FF de lijn achteraf nog verplaatst, dat ligt aan wat je na de hand nog aan info invult. Bijv. je afscheiding e.d. @ Swimming, oeh bijna testen!!! Spannend meis!
@kiwi *knuf* ach komt vast wel goed! Ik denk altijd maar je werkt om te leven, je leeft niet om te werken. Als je werk je leven onaangenaam maakt kun je altijd nog opzoek naar iets anders. Het komt echt wel op zijn pootjes terecht, en soms moet je daarvoor even hard knokken, maar het komt goed! @bn heb jij nog over je bekleding nagedacht? Als je het niet kwijt wil geeft het niet hoor ga ik weer babywinkels af opzoek naar iets anders (heel vervelend ) @klein ego berichtje Pff er zit echt een heeeeeleee actieve stuiterbal in mijn buik dat beloofd nog wat Nou ja VK zegt dat het kindje zich dan happy voelt omdat hij energie heeft om te groeien en dus extra om te bewegen. Kindje ligt nu in stuit pfff elke keer schoppen in mijn blaas nou ja beter dan in mijn ribben. Of kun je ook blauwe plekken krijgen hope not of je blaas of kneuzen ofzo
Ik vond het schoppen op het eind niet fijn zijn voeten lagen elke keer op dezelfde plek en dat deed zo een pijn
@ Minnie, ja dat zou dan wel mooi balen zijn. Ik had net inderdaad ook het topic gevonden. Waren er inderdaad best veel waarvan ze eerst een meisje zeiden en later een jongen bleek. Dus ik begon ook al te twijfelen van zou ze het bij mij wel goed hebben? Maar toen ben ik andere topics gaan zoeken over Lommel en ze heeft het echt nog nooit fout gehad, dat stelt me dan wel weer gerust @ Meelanor, ik heb je een pb gestuurd! En dat schoppen, ja Dilan zat altijd op 1 plek te schoppen tegen mijn ribben aan, volgens mij waren die gewoon helemaal beurs op het eind maar het gekke was vanaf het moment dat hij uit mijn buik was, heb ik ook geen last meer van mn ribben gehad
@geslachtsbepalingen, spannend! @schoppen, van chris had ik gekneusde ribben aan mijn rechterkant. Hij was ook een sterrenkijker, dus weet niet of dat dat er mee te maken had dat hij dus met zijn rug tegen de mijne lag? Nu schoppen jut en jul me allebei onderin. Baby A is nu ongeveer 450 gram, en baby B ongeveer 480 gram, en B is ook meer de bullebak omdat hij op zijn broertje ligt, waardoor baby A zich gaat rekken en strekken voor ruimte. Dus ik voel ze regelmatig knokken, hihi! @ego, dinsdag echo gehad en ze doen het nog steeds perfect! Voel me ook redelijk, op de beperking met lopen na dan. Lopen doet zeer, liggen doet zeer en staan ook.... Iemand nog ideeën wat ik dan moet doen? Hahaha! Ik lees/klets ook mee in een tweelingtopic, en daar is dus 1 persoon die alles verzonnen heeft... Van zwangerschap tot bevalling, tot het überhaupt hebben van kinderen! Ik kans dat echt niet begrijpen..... Dat je graag kids wilt kans ik begrijpen, maar ze verzinnen?
@geslacht: Hmm dat zou toch behoorlijk zuur zijn als je je insteld op een meid en later blijkt het ineens een jongen te zijn hopelijk is het bij jullie in ieder geval allemaal goed wel fijn dat die in Lommel het in ieder geval elke keer goed had! @kiwi: idd nu nog niet druk over maken, wie weet zijn er tzt wel andere dingen mogelijk. En zo niet, dus kun je altijd nog een beetje rondsnuffelen naar iets anders. Hoe veel werk je nu dan en hoeveel zou je na de bevalling willen gaan werken? @mvs: voor jullie is de klussenperiode dus ook weer aangebroken @vriendin: vriendinnetje heeft vanaaf weer een echo om te kijken hoe t kindje ligt. De vorige keer dus in stuit en de vk dacht dat ze zo zou blijven liggen ben benieuwd! Hoop voor d'r dat ze eindelijk eens 'geluk' in haar zs heeft, al die ellende... En dan zul je zien dat ze ook nog eens met de keizersnee moet bevallen.
@mams raar dat iemand dat aan verzinnen zeg! @hier ik ben echt kots misselijk sinds 7uur vanmorgen. I don't like it. Hopelijk is het voor een goed doel
Mams 26 een van de meiden die daar kletst ken ik heel goed klets nu al 3 jaar met haar en hebben met ons groepje al een paar keer een meeting gehad waren zo blij dat zij eindelijk zwanger was van 2 ukjes
@mams: wat stom zeg idd dat je graag kinderen wil okee.. Maar alles verzinnen gaat wel heeeeel ver! Hoe zijn jullie er achter gekomen dat ze alles had verzonnen? @swimming: dankje ik ga ook voor dr duimen! En voor jou! haha. Wanneer wilde je ook alweer gaan testen? @mvs: veel plezier!
Mvs, wat leuk! Zal dan vast niet degeen zijn die alles verzonnen had! Bij sommigen van dat clubje is het ook niet vanzelf gegaan, dus dan is een tweeling ze dubbel gegund!